وان شهر گربه های سفید و پشمالو

وان شهر گربه های سفید و پشمالو

دلیل اصلی شهرت این شهر وجود گربه های سفید پشمالو در شهر است. شاید برایتان سوال باشد که این اتفاق کاملا طبیعی است اما نکته مهم رنگ چشمان این گربه ها می باشد. گربه های شهر وان به شکل شگفت انگیز دارای رنگ چشم متفاوت هستند. یکی از چشمان آن ها آبی و دیگری سبز است. این جهش ژنتیکی به همراه رنگ سفید بدن آن ها باعث جذب توریست و شهرت این شهر در دنیا شده است.

گربه سفید وان
گربه های پشمالو وان

در پایان شهر وان بهترین مقصد برای سفر های کوتاه مدت 2 الی 3 روز برای تمام گردشگران ایرانی همراه با تور وان می باشد که می توانند به راحتی خود را به یک مسافرت فراموش نشدنی دعوت کنند و از تمام ظرفیت های این شهر مرزی زیبا در کشور ترکیه استفاده کنند. برای سفر به شهر تماشایی وان حتی از راه زمینی هم میتوان استفاده کرد. البته راه زمینی برای گردشگرانی که به طبیعت گردی علاقه دارند به صورت ویژه پیشنهاد می شود. علاوه برجاذبه های گردشگری می توان به بازار های خرید متنوع این شهر  که به معرفی آن ها می پردازیم نیز اشاره کرد.

تا یادم نرفته اینم اضافه کنم یکی از سوغاتی های وان: جا سوییچی های گربه هست که خیلی هم باحاله در مقاله های بعدی راجع به جاسوییچی های گربه بیشتر براتون می نویسیم. البته خودم هم با تور زمینی رفتم وان 🙂 🙂

3 دیدگاه برای ”وان شهر گربه های سفید و پشمالو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *