تور اسکی دربندسر (برگزار شده)

نسخه چاپی

تاریخ برگزاری

۱۴۰۰-۱۰-۰۱

مدت تور

۱ روز

قیمت

۱٫۷۵۰٫۰۰۰

درجه سختی

۱
اطلاعات تور
تاریخ برگزاری ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
مدت تور ۱ روز
مبلغ از ۱,۷۵۰,۰۰۰

تور اسکی دربندسر آذربال

خصوصیات تور اسکی

همانطور که می دانید یکی از بهترین ورزش ها اسکی می باشد. بدون شک بهترین زمان برای اسکی فصل زمستان و پاییز می باشد. به راحتی می توانید با تور اسکی دربندسر از این مکان زیبا لذت ببرید. پیست اسکی دربندسر جزو بهترین مکان ها برای اسکی می باشد. امکانات و تجهیزات در دربندسر بسیار مناسب و مجهز می باشد. بدون شک با دوستان و عزیزانتان در این تور اسکی لحظات شاد و خوبی را سپری خواهید کرد. البته این نکته مهم را فراموش نکنید بهتر است با خصوصیات تور اسکی دربندسر به طور کامل آشنا باشید. دربندسر در محله شمشک قرار دارد. همچنین رودخانه مهم جاجرود نیز در دربندسر قرار دارد.

پیست اسکی دربندسر در واقع یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تهران محسوب می شود. همچنین یکی از بزرگ ترین پیست های اسکی نیز می باشد. از امکانات ورزشی دربندسر می توان به دستگاه تله سیژ، تله اسکی بشقابی و… اشاره کرد. همچنین در پیست اسکی دربندسر به راحتی می توانید از تجهیزات و وسایل اسکی، مربی اسکی، کلاس های آموزش و… استفاده کنید. از بهترین خصوصیات پیست اسکی دربندسر می توان به طبیعی بودن شیب های پیست اشاره کرد. همچنین این پیست اسکی پارکینگ عمومی نیز به همراه دارد. به طور کلی می توان گفت پیست اسکی دربندسر یکی از بهترین مکان ها برای ورزش اسکی می باشد.

امکانات و خدمات تور اسکی دربندسر

همانطور که می دانید یکی از بهترین تورها برای سفر بدون شک تور آذربال می باشد. خدمات و امکانات تور اسکی دربندسر بسیار مناسب و مجهز می باشد. در ادامه با برخی از امکانات تور آذربال آشنا خواهید شد.

  • صبحانه ویژه همراه با چای و قهوه
  • تهیه بلیط های اسکی توسط تور
  • ناهار مخصوص و ویژه برای مسافران
  • از خصوصیات تورهای آذربال می توان به  وسایل و تجهیزات ورزشی از قیبل کفش و چوب اسکی اشاره کرد. که تمامی این وسایل توسط تور فراهم شده است.
  • هماهنگی با مربی اسکی توسط تور
  • امکان رزرو سوئیت برای اقامت چند روزه 

معرفی امکانات پیست تور اسکی دربندسر آذربال

بدون شک یکی از بهترین تورهای یک روزه تور اسکی دربندسر می باشد. امکانات و تجهیزات پیست اسکی دربندسر بسیار مجهز می باشد. اگر قصد رفتن به این پیست را دارید بهتر است با خصوصیات این پیست به طور کامل آشنا باشید. در ادامه با برخی از امکانات پیست اسکی دربندسر آشنا خواهید شد.

  1. دستگاه تله سیژ 4 و 2 نفره
  2. تله اسکی بشقابی
  3. دستگاه تله کابین 12 نفره
  4. تله اسکی چکشی
  5. دستگاه برف ساز
  6. دستگاه پیست کوب و…

بهترین زمان سفر به پپیست اسکی دربندسر

اگر قصد رفتن به پیست اسکی دربندسر را دارید بهتر است از تور اسکی دربندسر استفاده کنید. بدون شک با استفاده از این تورها لحظات خوب و شادی را سپری خواهید کرد. همچنین بهتر است با بهترین زمان بازدید از این پیست آشنا باشید. بدون شک اواسط ماه آذر تا فروردین بهترین زمان برای رفتن به این پیست اسکی می باشد. در واقع می توان گفت فصل زمستان از بهترین فصل ها برای اسکی می باشد. همانطور که می دانید امکانات و خدمات در پیست اسکی دربندسر بسیار مناسب و مجهز می باشد.

ساعت کاری پیست اسکی

به طور کلی ساعت کاری این پیست در روز از 7صبح تا 4 بعد از ظهر می باشد. همچنین ساعت کار در شب از 4 تا 9 شب است. قیمت بلیط نیز در این پیست متفاوت می باشد. اما به طور کلی قیمت بلیط در روز 250 هزار تومان می باشد. کرایه تجهیزات ورزشی، مربی و… نیز متفاوت می باشد. همچنین قیمت بلیط در شب 150 هزار تومان می باشد. اگر قصد رفتن به پیست اسکی دربندسر را دارید بهتر است از تور اسکی دربندسر استفاده کنید.

مکان های دیدنی نزدیک به پیست دربندسر

همانطور که می دانید یکی از بهترین تورهای یک روزه بدون شک تور اسکی دربندسر می باشد. چرا که امکانات و تجهیزات در این پیست اسکی بسیار مناسب می باشد. در کنار دوستانتان می توانید لحظات شادی را در این پیست سپری کنید. علاوه بر پیست اسکی در دربندسر مکان های تفریحی و دیدنی دیگر نیز در نزدیکی پیست دربندسر قرار دارد. که می توان به آبشار دربندسر، چشمه سیاوش، امامزاده محمود، دره تل تنگه و… اشاره کرد.

آدرس پیست اسکی دربندسر

این پیست اسکی در شمال تهران قرار دارد. برای رفتن به این پیست بهتر است از خودروی شخصی استفاده کنید. آدرس این پیست در شمیرانات، منطقه لواسانات، شمشک، محله دربندسر قرار دارد. اگر قصد رفتن به این پیست را دارید بهتر است از تور اسکی دربندسر استفاده کنید. شرایط و امکانات در این تورها بسیار مناسب می باشد. برای دسترسی بهتر به این پیست می توانید از جاده کرج-گچسر و همچنین محور لشگرک-فشم استفاده کنید.

امکانات رفاهی و آموزشی تور اسکی دربندسر

بهترین و معروف ترین رستوران ها و کافی شاپ ها نیز در پیست اسکی دربندسر قرار دارد. اگر قصد رفتن به این پیست را دارید بهتر است از تور اسکی دربندسر استفاده کنید. چرا که امکانات و شرایط در این تورها بسیار مناسب می باشد. همچنین علاوه بر امکانات رفاهی در این پیست می توانید به راحتی از امکانات ورزشی نیز استفاده کنید. بهترین مربی ها در زمینه آموزش اسکی در این پیست فعالیت دارند. همچنین هزینه های آموزش اسکی نیز مناسب می باشد. به طور کلی می توان گفت در کنار دوستان و عزیزانتان می توانید در این پیست اسکی لحظات شاد و خوبی را سپری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با خصوصیات تور اسکی دربندسر به طور کامل آشنا شدید. پیست اسکی دربندسر جزو بهترین مکان ها برای اسکی می باشد. امکانات و تجهیزات در دربندسر بسیار مناسب و مجهز می باشد. بدون شک با دوستان و عزیزانتان در این تور اسکی لحظات شاد و خوبی را سپری خواهید کرد. اواسط ماه آذر تا فروردین بهترین زمان برای رفتن به این پیست اسکی می باشد. در واقع می توان گفت فصل زمستان از بهترین فصل ها برای اسکی می باشد.

سوالات متداول تور اسکی دربندسر

  1. بهترین زمان سفر به پیست اسکی دربندسر چه ماه هایی است؟
    بدون شک اواسط ماه آذر تا فروردین بهترین زمان برای رفتن به این پیست اسکی می باشد. در واقع می توان گفت فصل زمستان از بهترین فصل ها برای اسکی می باشد.
  2. ساعت کاری و قیمت بلیط پیست اسکی دربندسر به چه صورت است؟
    ساعت کاری این پیست در روز از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر می باشد. همچنین ساعت کار در شب از 4 تا 9 شب فعال است. قیمت بلیط نیز در این پیست متفاوت می باشد. اما به طور کلی قیمت بلیط در روز 250 هزار تومان می باشد. کرایه تجهیزات ورزشی، مربی و… نیز متفاوت می باشد. همچنین قیمت بلیط در شب 150 هزار تومان می باشد.
  3. امکانات در پیست اسکی دربندسر به چه صورت است؟
    امکانات و تجهیزات پیست اسکی دربندسر بسیار مجهز می باشد. که می توان به دستگاه تله سیژ 4 و 2 نفره، تله اسکی چکشی، تله اسکی بشقابی، دستگاه برف ساز، دستگاه تله کابین 12 نفره و… اشاره کرد.
آژانس آذر بال ایرانیان با مجوز رسمی از سازمان ایرانگردی و جهانگردی استان تهران تاسیس گردیده است و دارای مجوز بند (ب) از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد آژانس همواره به صورت مستقیم و بی واسطه در برگزاری تور های سیاحتی و نمایشگاهی عمل نموده و همواره سعی و تلاش در جلب رضایت مسافرین را سر لوحه برنامه های خود قرار داده است .

آدرس شرکت: تهران – جردن – بالاتر از خیابان اسفندیاری – خیابان رحیمی – پلاک 5 – طبقه اول – واحد 3

شماره تماس های شرکت:     02122014405  02122016434  02122016454

ایمیل شرکت: azarbal.reservation@yahoo.com

برای مطلع شدن از آخرین اخبارها و آفرهای تورهای لحظه آخری ارزان تور اسکی دربندسر شرکت آذربال ایرانیان اینستاگرام ما را دنبال کنید…!

آیدی اینستاگرام آذربال ایرانیان : azarbal.ir

تور قشم
صفحه اینستاگرام آژانس آذربال
تور قشم
تلگرام آذربال ایرانیان