تور کوش آداسی

تور کوشی آداسی
کوش آداسی

رزرو تور کوش آداسی

راه های ارتباطی جهت رزرو تور کوش آداسی ارزان:

 

 تهران – جردن – بالاتر از خیابان اسفندیاری – خیابان رحیمی – پلاک 5 – طبقه اول – واحد 3

 

 

مدتی است ترکیه به مقصد گردشگری محبوبی میان گردشگران، خصوصا گردشگران ایرانی تبدیل شده است. تور کوشی آداسی هم از جمله تورهای بسیار محبوب میان گردشگران است. با وجود نزدیکی کوشی آداسی به شهر‌های مختلف ترکیه، گردشگران حتما از آن دیدن می‌کنند. کوش‌آداسی که به معنای جزیره‌ی پرنده است، در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین ترکیه و در نوار ساحلی منطقه‌ی اژه واقع شده‌ است.

و بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی، ۵۸٬۶۵۰ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۶۲٬۶۳۷ نفر جمعیت دارد. در این سال ها مدتی است که ترکیه به شهری محبوب و نسبتا ارزان قیمت برای مردم تبدیل شده بخصوص برای مردم ایران و تور ارزان کوشی آداسی گزینه مناسبی است.

تور کوشی آداسی ارزان

تاریخچه این شهر مربوط به مردمانی می شود که 3000 هزار سال قبل از میلاد مسیح از فلات مرکزی اناتولی به این مکان مهاجرت کردند و این شهر را پایه ریزی کردند. و شرایط آب و هوای معتدل به مردم اجازه داد تا به تولید محصولات کشاورزی مانند زیتون و انگور و انجیر در زمین های حاصلخیز اطراف بپردازند.

پس از جنگ جهانی اول در سال 1991 کوشی آداسی مورد تاخت و تاز یونانیان قرار گرفت. این شهر طی یک مبارزه طولانی در سال 1992 بخشی از ترکیه شد.  خانه های قدیمی باقی مانده از این جنگها، به رستوران ها و کافه ها تبدیل شده اند. این مسئله بیانگر ساختار قدیمی شهر و کنار ساحل هستند. تپه های پشت سر آن ها با هتل های بزرگ و بلوک های آپارتمان نمایانگر ساخت و ساز دهه 80 میلادی تا کنون است.

باید توجه داشته باشید که تور ارزان کوشی آداسی می‌ تواند یک تور بی کیفیت یا یک تور خوب و مقرون به صرفه باشد. بستگی دارد به اینکه شما از تور خود چه انتظاری دارید، هتل ‌های 3 یا 4 ستاره‌ برای تور کوش آداسی ارزان، قیمت‌ های مناسبی برای تور دارند. اما واقعیت این است که کسانی که به سفر کوشی آداسی می‌ روند به دنبال امکانات و خدمات رفاهی لوکس، تفریحات آبی و خدمات نامحدود برای غذا و نوشیدنی در هتل هستند. سفر شما به کوشی آداسی یک هفته است، پس کیفیت غذا و امکاناتی که هتل در اختیار شما می‌گذارد، بسیار مهم است.

شهر زیبای کوشی آداسی
سفر ارزان به شهر کوشی آداسی

دانستنی های کوشی آداسی

کوشی آداسی یا جزیره پرنده در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردید این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افس، مریم آنا، ملیت، دیدیم پاموک، کاله، مارماریس و بودروم قرار دارد. در کوش آداسی 2 اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت 650 قایق وجود دارد. از بندر Kuşadası در ماه های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود. 

این سفر ها در ماه های زمستان به صورت چارتر انجام می گیرد. در بندر کوشی آداسی و در هر ساعت از روز، تورهای تفریحی با قایق های مسافر بری انجام می گیرد. قایق های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می کنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده اند. کوشی آداسی یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه محسوب می شود و بیشتر درآمد این شهر از راه صنعت توریسم می باشد. همچنین این شهر یک پورت برای کشتی های کروز بوده و بنادر آن جایگاهی برای قایق ها و کشتی های خصوصی کوچک است.

کوشی ‌آداسی، به سواحل شنی و صخره ‌ایش معروف است. یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش ‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب  است. از خصوصیات کوشی آداسی این است که هوای آن کاملا مدیترانه ای است با تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد. توریست ها تقریبا در تمام طول سال به این شهر سفر می کنند و از سواحل بی نظیر آن لذت می برند، اما بهترین زمان برای سفر به این ساحل زیبا اواخر بهار تا اواخر تابستان می باشد.

آب و هوای کوشی آداسی

 آب و هوای کوشی آداسی کاملا مدیترانه ای است یعنی شما در این شهر ترکیه تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد را تجربه خواهید کرد. برای 300 روز از سال، Kuşadası در آفتاب غرق شده و دمای هوا بین 30 تا 35 درجه سانتی گراد است. بسیاری از ایرانیان در تعطیلات عید به کوشی آداسی سفر می کنند اما در این موقع از سال هنوز استفاده از تفریحات آبی آن، تا حد بسیار زیادی مقدور نمی باشد.

میزان بارش باران کوشی آداسی، در زمستان زیاد است. بیشترین میزان بارش باران  در ماه های دسامبر و ژانویه رخ می دهد. گرمترین ماه در این شهر، ماه جولای و آگوست (با دمای بالاتر از 42 درجه سانتیگراد) و سردترین ماه آن، ماه می و جون می باشد. در طول تابستان، رطوبت هوا حدود 40٪ می باشد.

نقشه کوش آداسی ترکیه

تور لحظه آخری کوش آداسی

زمانی که هواپیما تا لحظه آخر پر نشده و باید به پایین ‌ترین نرخ ممکن پر شود، قیمت آن مناسب است و فرصت مناسبی برای سفر با قیمت ارزان ‌تر است. فقط مشکل اینجاست که شما همین امروز و فردا باید به سفر بروید اما بدانید که همه تورهای لحظه آخری کوشی آداسی، ارزان نیستند. در ایام پر ترافیک مانند نوروز و تابستان تقریبا تور لحظه آخری ارزان وجود ندارد. برای این زمان‌ ها حتما باید از چندین روز قبل تور خود را رزرو کنید. اگر محدودیت مالی دارید حتما برنامه سفر خود را به زمان‌ های خلوت تر موکول کنید که تور لحظه آخری کوشی آداسی را حدود 20 تا 50 درصد ارزان رزرو کنید. بهترین زمان برای تورهای لحظه آخری ارزان بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت است.

قیمت تور کوش آداسی

هزینه هر توری بستگی به امکانات سفر، پرواز و هتل دارد. اما آذربال سعی کرده با توجه به گرانی ‌های اخیر، پکیجی را آماده کند که شما بتوانید با تور کوش آداسی ارزان به این مقصد دیدنی سفر کنید و خرید مناسب تور کوشی آداسی ارزان را انجام دهید. توجه داشته باشید برای رفتن به این شهر باید به فرودگاه ازمیر بروید و از آن جا تا مقصد ۹۸ کیلومتر (۱ ساعت و ۲۰ دقیقه) راه در پیش دارید. قیمت تور کوش آداسی از حدود حداقل 7 میلیون تومان شروع می شود منتهی به دلیل نوسانات قیمت لطفا جهت اطلاع از جدیدترین تور ها و قیمت آن ها با ما تماس بگیرید.

تور زمینی کوش آداسی

راهکارهای بسیاری برای سفر زمینی به کوشی آداسی وجود دارد. مرزهای سفر زمینی به کوشی آداسی، مرز بازرگان، مرز رازی و مرز سرو است.

تور زمینی کوش آداسی
سفر زمینی به شهر کوشی آداسی
  • مرز بازرگان

    hn> بیشتر ایرانیانی که قصد سفر با تور زمینی به کوشی آداسی را دارند، مرز بازرگان را انتخاب می‌ کنند، چون فاصله ‌اش با کوشی آداسی، 1870 کیلومتر است و حدودا 22 ساعت تا آنجا راه است. مرز بازرگان در فاصله 290 کیلومتری شهر تبریز واقع شده و به شهر گوربولاغ ترکیه نزدیک است.

  • مرز رازی

    مرز رازی در فاصله 65 کیلومتری از شهر خوی واقع در آذربایجان غربی واقع شده و پس از مرز بازرگان در اولویت بعدی مسافران و گردشگران ایرانی در سفر با تور زمینی کوشی آداسی قرار دارد. جاده ‌ای که شما را از شهر خوی تا مرز رازی هدایت می‌کند، جاده ‌ای کوهستانی و پرپیچ و خم که با وجود فاصله کم آن، زمان زیادی از شما می‌گیرد. تفاوت این مسیر با مسیر قبلی این است که شما می ‌توانید، از شهر گردشگری محبوب وان نیز در مسیر خود بازدید کنید.

  • مرز سرو

    مرز در اولویت سوم برای سفر با تور زمینی کوشی آداسی، مرز سرو واقع در60 کیلومتری شهر ارومیه و در نزدیکی کوهستان‌ های برفی واقع شده که در بیشتر روزهای سال آب‌ و هوای سردی داشته و در فصل زمستان، باید خودتان و اتومبیلتان را آماده و مجهز نمایید. مسیر حرکت سفر زمینی به کوش آداسی از مرز سرو، مسیری پر از منظره ‌ها و چشم ‌اندازهای طبیعی و سرسبز و تماشایی که یک رانندگی لذت‌ بخش را به شما هدیه خواهد کرد.

پادکست تور کوشی آداسی ارزان

در پادکست زیر توضیحاتی در رابطه با تور کوش آداسی ارزان داده شده است:

بهترین زمان سفر به کوشی آداسی 

بهترین زمان سفر به کوشی آداسی بر اساس آب و هوا، 12 مارس تا 10 ژوئن (21 اسفند تا 20 خرداد) و 17 سپتامبر تا 2 دسامبر (26 شهریور تا 11 آذر)، فصل بهار و پاییز است. دمای میانگین در Kuşadası در زمان ‌های مختلف سال متغیر می باشد و با توجه به رطوبت، هوا به غیر از چند هفته گرم در تابستان، در بیشتر سال دلپذیر و معتدل است.

احتمال بارش باران یا برف در تمام سال کم بوده و اگر به دنبال سفر در گرم‌ ترین ماه ‌های سال هستید و می خواهید از تفریحات آبی این شهر استفاده کنید، در ماه آگوست، جولای و ژوئن به این شهر سفر کنید. گرم ‌ترین زمان سال در اوایل آگوست (اواسط مرداد) با دمای میانگین 32 درجه سانتی ‌گراد و حداقل دمای 26 درجه سانتی ‌گراد در شب ‌ها است.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی، از اواخر آوریل تا اکتبر می باشد. در تعطیلات سال نو میلادی نیز تور کوشی آداسی بسیار لذت بخش خواهد بود. بطور کلی آب و هوای کوشی آداسی در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع است و بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به این شهر انتخاب می کنند و سفر به کوشی آداسی در این فصل ها طرفداران بیشتری دارد.

سواحل دریای اژه و مدیترانه هر دو آب و هوای معمول و مدیترانه ‌ای با زمستان ‌های معتدل و تابستان ‌های داغ را داراست که در طول تابستان یعنی ماه های جولای و آگوست میانگین دمای هوا اغلب تا بالای 30 درجه سانتی‌ گراد بالا می ‌رود و بارش باران در فصل تابستان بعید است، اما در طول زمستان می ‌توانید در این منطقه انتظار بارش ‌های مکرر را داشته باشید، اگر چه آیدین مرکز استان آیدین در نزدیکی Kuşadası واقع شده است ، اما آب و هوای این کوشی آداسی به ازمیر شباهت بیشتری دارد.

مساحت این شهر تا حد زیادی توسط اراضی، بوته زار، دریاها و جنگل پوشیده شده است. بادها بیشتر با باد جزئی در شمال که به جنوب وارد می شوند، شایع هستند. بیشترین میزان بارش باران کوشی آداسی در ماه های دسامبر و ژانویه رخ می دهد.

حمل و نقل در کوشی آداسی

سفر به هر شهر و کشوری، هزینه هایی در پی دارد که گردشگر باید برای آن ها برنامه ریزی کند. یکی از بخش های هزینه سفر به کوشی آداسی، هزینه حمل و نقل در آنجا می باشد. قبل از هر چیزی باید اشاره کنیم که واحد پول ترکیه “لیر” است. گردشگران تور کوش آداسی برای جابجایی در سطح شهر می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس، دلموش و تاکسی بهره ببرند.

تاکسی برای حمل و نقل در کوشی آداسی

استفاده از تاکسی در این شهر، قواعد خاص خودش را دارد، برای مثال هزینه ثابت برای هر نفر 4 لیر بوده که نسبت به افزایش مسافت، این مقدار افزایش می یابد، همچنین استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی در بازه زمانی 12 ظهر تا 6 عصر هزینه ای 2 برابر زمان های دیگر دارد که دلیل آن هم شلوغی و ترافیک شهری می باشد. گردشگران لازم است بدانند که افزایش کرایه تاکسی برای هر یک کیلومتر 5/3 لیر می باشد.

حمل با اتوبوس در کوشی آداسی

سیستم اتوبوسرانی در شهر کوشی آداسی، مناطق مختلف را پوشش می دهد که گردشگران می توانند به نقاط مختلف شهر بروند. استفاده از اتوبوس روش رایج تری می باشد که نسبتا هزینه کمتری هم دارد. برای بهره بردن از اتوبوس در این شهر، باید مبلغ 2 لیر پرداخت نمایید. گردشگران می توانند در ساعات 12 الی 18 که هزینه تاکسی 2 برابر می باشد، از اتوبوس استفاده کنند تا نیاز به پرداخت هزینه اضافی هم پیدا نباشد و هزینه حمل و نقل در Kuşadası هم مقرون به صرفه تمام شود.

حمل و نقل با اتوبوس در کوشی آداسی
اتوبوس برای حمل و نقل در کوشی آداسی

حمل و نقل با دلموش

دلموش ها، وسیله ای برای حمل و نقل هستند که شبیه به مینی بوس بوده و ظرفیت آن 15 نفر می باشد. این دلموش ها در مسیرهای مشخصی حرکت می کنند ولی ایستگاه خاصی ندارند و مسافران هر کجا که بخواهند می توانند پیاده شوند.

خوشمزه ترین غذاها در کوش آداسی کدامند؟

در تور کوش آداسی می توانید از ترکیه که سرزمین غذا های خوشمزه است دیدن کنید. به خاطر نزدیکی به دریا پخت غذا های دریایی در این جزیره رواج دارند. ماهی های تازه استفاده از ادویه های خوش طعم می تواند تجربه ای متفاوت را برای شما فراهم کند. جایی که از بهترین سر آشپزهای دنیا استفاده می کنند تا جذابیت این جزیره برای شما چند برابر شود و از شما پذیرایی کنند.

نوع غذاها بسیار شبیه شهرهای ساحلی دیگر ترکیه چون ازمیر است. در کوشی آداسی تجربه ی لذت بردن از انواع کباب‌های ترک و غذاهایی دریایی با ماهی تازه صید شده و کوفته و دلمه و در نهایت قهوه ترک را برای شما فراهم کرده است.

مثل:

  • صبحانه‌ی سنتی ترکی، کباب ترکی، لحم‌عجین (پیتزای ترکی)،
  • یاپراک سارما (Yaprak Sarma)، .دلمه، مرغ و برنج ترکی، بادمجان شکم‌پر (Karnıyarık)،
  • سوپ عدس (Mercimek)، سوپ ماست، کادایف (Kadayıf) و شیرینی‌هایش را نیز امتحان کنید.
  • رستوران‌های فوق‌العاده‌ای در شهر وجود دارد نظیر رستوران ارزان پاناروما، کن کن، فسیلتی، مایدانوز کوفته، .بستنی دوکانی،
  • پییازیچی مصطفی، تیریتچیزاده،پیسکاتوره، لارا بالیک اوی، آینالی، سرپمه بالیکیوی و… که سفر خاطره انگیزی را برایتان می‌سازد.

جاهای دیدنی کوشی آداسی کجاست؟

این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه‌جزیره‌ی دیلک همسایه‌ است، در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، مریم آنا (خانه حضرت مریم)، میلت، دیدیم، پاموکاله، مارماریس و بودروم قرار دارد.

پارک ابی آدالند
نمای بیرونی پارک آبی آدالند

خانه حضرت مریم

خانه حضرت مریم در شهر کوشی آداسی نزدیکی شهر سلجوق در میان درختان کوه بلبل در مجاورت شهر افسوس وجود دارد که امروزه مسیحیان زیادی از سراسر دنیا برای زیارت این مکان مقدس با کشتی های کروز به مدت یک یا دو روز به کوش آداسی می آیند و پس از بازدید این مکان و همچنین شهر افسوس باز می گردند. شما هم می توانید با تور کوش آداسی آذربال به این شهر سفر کرده و خانه حضرت مریم را مشاهده کنید. گفته شده که عیسی مسیح هنگام مصلوب شدن مریم را به یکی از حواریون به نام اس تی جن می سپارد و او حضرت مریم را به شهر افسوس که درآن زمان شهر پر رونقی بوده می برد اما برای در امان ماندن مریم مقدس از شر پیروان بت پرست و پیرو دین آرتیمیس، برای ایشان خانه ای در کوه بلبل در خارج از شهر اما نزدیک به آن بنا می کند تا بتواند هر روز برای او آذوقه ببرد و مراقب ایشان باشد. 

حضرت مریم 10 سال آخر عمرش را در این محل زندگی کرده و پس از مرگ در محل نامعلومی دفن شده است. امروزه این محل به کلیسای کوچکی تبدیل شده و بازدید کنندگان بسیاری از این مکان دیدن می کنند. سه چشمه در پایین خانه حضرت مریم وجود دارد که به ترتیب چشمه سلامتی، عشق و ثروت نام دارند و معتقدین با نوشیدن آب این سه چشمه و گره زدن دستمال های سفید رنگی (همراه با نامه هایی کوتاه) خواستار برآورده شدن آرزوهایشان هستند. در داخل خانه حضرت مریم فیلمبرداری و عکسبرداری ممنوع می باشد.

غار کاراجا

غاری بدون رودخانه اما نمناک که در اثر چکیدن قطره‌های آب از سقف آن، قندیل‌های زیبایی از سنگ‌های غار وجود آمده است.
کاروان‌سرای محمد پاشا: این کاروان‌سرا به سال ۱۶۱۸ از سوی صدراعظم «اوکوز محمدپاشا» ساخته شد و نقش دفاعی در برابر دزدان و غارتگران داشت که میتوانید در تور کوشی آداسی از آن بازدید نمایید.

تصویر هوایی از آب ها و ساحل کوش آداسی
تصویر هلی شات از ساحل کوشی آداسی

آثار تاریخی و باستانی کوش آداسی

شهر کوش آداسی، جزو مناطق تاریخی کشور ترکیه است که دارای قدمت طولانی بوده و امروزه بسیاری از آثار باستانی و تاریخی بجا مانده از سلسله هایی مانند امپراطوری روم، بیزانس، یونان باستان، سلجوقیان و عثمانی ها را می توان هنوز در آن مشاهده کرد و از دیدن معماری باشکوه و جذاب بعضی از این بناها لذت برد. با وجود تعداد قابل توجه آثار تاریخی بجا مانده در درون و یا نواحی اطراف این شهر، تور Kuşadası برای طرفداران و عاشقان تاریخ و دنیای گذشته بسیار مناسب است چرا که در کوش آداسی می توانید از بسیاری از بناهای تاریخی معروف و بسیار مهم مانند کلیسای سنت جان، خانه حضرت مریم، معبد آرتمیس و کاروانسرای اوکوز محمد پاشا دیدن کنید. در صورتیکه در تور کوش آداسی با پرواز قشم ایر با ما همراه باشید، در گشت های شهری تور، می توانید از اکثر مکان های زیبا و تاریخی این شهر دیدن کنید.

کوه های شمال کوشی آداسی

جالبه بدانید در دامنه این کوه‌ها غاری وجود دارد که گفته می‌شود متعلق به اصحاب کهف بوده است.

کوه های شمالی کوشی آداسی
کوه ها و یخبندان در شمال کوش آداسی

اصلی ترین و بهترین تفریحات کوشی آداسی ترکیه که حتما در سفر به این شهر باید از آن ها دید کنید را در زیر شرح می دهیم:

جزیره کبوتر کوشی آداسی

با طی مسیری 1.5 کیلومتری که بسیار هم جذاب و مفرح است به اسکله ای خواهید رسید که شهر را به جزیره کبوتر متصل می کند. در امتداد اسکله کشتی های تفریحی را مشاهده خواهید کرد که به شما تورهای دریایی را پیشنهاد می کنند. مسیر دریایی کشتی کروز شما را به جزیره کبوتر می رساند. جزیره کبوتر با چشم انداز 360 درجه ای محل مناسبی برای آرامش وعکاسی شماست.

در جزیره بقایای توپهایی را که قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده می شده را می توان دید. البته دیدن درختان سفید پوش زیتون نباید شما را به اشتباه بیاندازد، خبری از شکوفه نیست و آنچه را که شما مشاهده می کنید دستمالهای سفید رنگی است که برای برآورده شده آرزوها به شاخه های درخت گره زده شده است. شما این منظره را در کنار چشمه های خانه حضرت مریم نیز مشاهده خواهید نمود.

بندر کوشی آداسی
بندر زبای کوش آداسی

 

پارک ملی دلتای آیدین

این پارک در فاصله ۲۸ کیلومتری شهر قرار دارد. پوشش گیاهی این پارک بزرگ، بسیار منحصر به فرد است. گردشگاه‌های این پارک دارای بوفه‌های فروش چای و قهوه و خوراکی هستندو از مکان های دیدنی تورکوشی آداسی است.

یکی دیگر از ویژگی های تاریخی در تور کوشی آداسی خرابه‌های شهری باستانی و چند هزار ساله متعلق به امپراطوری روم شرقی شامل آمفی تئاتر، میدان نبرد گلادیاتورها و ستون‌های سنگی در پارک ملی دلتای است.

پارک ملی دلتای ایدین
پارک دلتای آیدین کوش آداسی

گوورجین آداسس

قلعه ای در خلیج کوشی آداسی که یک جاذبه توریستی معرفی شده است و به آن گوورجین آداسی می گویند. در قرن نوزده و در هنگام قیام مورا از سوی عثمانی ها بعنوان کلانتری و جهت مقابله با تهاجمات احتمالی از جزیره ها ساخته شده است. این بنا یکی از تاریخی ترین مکان های ترکیه در کوشی آداسی می باشد و به دلیل موقعیت مکانی آن که مانند کشتی شناور بر روی آب است بازدید از آن برای خیلی از گردشگران جذاب است. 

پارک ملی پنینشولا

پارک ملی Peninsula در منطقه مقدس واقع در روستای گوزل چاملی در دامنه تپه دیلک قرار دارد که به قرون 8 پیش از میلاد تعلق داشته است. این پارک حفاظت شده است. محیط پارک ملی بسیار زیبا بوده و می توان در آنجا شگفت انگیز ترین منظره ها و تعدادی از نادرترین حیوانات وحشی در ترکیه شامل چیتای آناتولی و بعضی از آخرین باقیمانده های اسب های وحشی را دید. با رزرو تور کوش آداسی از این پارک زیبا دیدن کنید. 

پریه نه

شهری که تاریخ آن به چهار صد سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد و از قدیمی ترین شهر های جهان است. این شهر در طول سالیان سال با اتفاقات طبیعی تخریب شده و تنها ستون های آن باقی مانده است. سالن تئاتر شست و پنج هزار نفری این شهر از سوی گردشگران بسیار مورد استقبال واقع شده است.
شهر پریه نه که مربوط به دوران هلنیستی است، دارای مناظر کوهستانی فوق العاده ای می باشد که باعث شده این شهر چیزی فراتر از مکانی برای عکاسی باشد. این بندر باستانی دوران شکوهش را در سال های 300 تا 45 پیش از میلاد گذرانده است، دورانی که لنگرگاه هایش پر از تکاپو و فعالیت های بازرگانی در آن برقرار بوده. اما رسوب گذاری رودخانه میاندر باعث سقوط تدریجی شهر پریه نه شد و تا قرن 2 پس از میلاد، شهر کاملا خالی از سکنه شده بود. جاذبه اصلی این شهر معبد آتنا با طراحی کلاسیک یونانی اش می باشد که تئاتر 6500 نفری آن به خوبی حفظ شده است. پریه نه مقصدی عالی برای سفری یک روزه است، مخصوصا وقتی که با بازدید از میلتوس همراه باشد.

دیدیما

بنای رویایی دیدیما در حقیقت دومین مکان مذهبی بزرگ و تاریخی جهان است که به نوعی مرکز مذهبی دوران هلنیستی نیز می باشد. برخی از ستون های بلند معبد آپولو هنوز هم پا برجا هستند. در اصل حدود 122 ستون در این مکان وجود داشت و این معبد یکی از بهترین نمونه ها از ساختمان های یونانی نگهداری شده در ترکیه به شمار می آید. بنای دیدیما در زمان باستان مکان بسیار مهمی محسوب می شده و از نظر اعتبار هم نسبت به بنای شهر دلفی در جایگاه دوم قرار دارد. البته باید بدانید که در زمان حکومت کنستانتین بزرگ و تغییر مذهب او به مسیحیت میزان اثرگذاری دیدیما کاهش یافت.

دیدیما در کوشی آداسی
دیدیما یکی از جاذبه های گردشگری شهر کوشی آداسی

کرازلی

روستای جالب و زیبای کرازلی که با باغ ها و تاکستان ها احاطه شده، حسی بی انتهایی را به شما منتقل می کند. این روستا مکانی عالی برای گذراندن بعد از ظهرها می باشد که در آن می توانید از کوچه های پر پیچ و خمی که دارای خانه هایی سنتی و سفید رنگ هستند بگذرید و از حس و حال زندگی روستایی ترکی لذت ببرید. همچنین رستوران ها و کافه هایی دلپذیر در این روستا وجود دارند که می توانید چند ساعتی را در آنها با خیالی آسوده سپری کنید. اگر شما گردشگری هستید که به غذا علاقه فراوان دارد، شنبه ها به اینجا بیایید تا از بازار کشاورزان، که مخصوص فروش محصولات ارگانیک و محلی می باشد، نیز دیدن نمایید.

شبه جزیره دیلک

این شبه جزیره که دارای چشم اندازهای کوهستانی زیبا و مناظر ساحلی بی نظیری می باشد، در حقیقت یک پارک ملی فوق العاده است و مقصدی عالی و در دسترس برای سفری یک روزه از کوشی آداسی به شمار می آید. این شبه جزیره تنها 26 کیلومتر با شهر فاصله دارد. سواحل زیادی برای شنا و حمام آفتاب در شبه جزیره دیلک وجود دارند. در این منطقه یک جاذبه گردشگری محبوب و طبیعی است و مسیرهای جنگلی موجود در این پارک فرصتی عالی برای پیاده روی در دل طبیعت را فراهم می کنند. این شبه جزیره بهترین گزینه برای گردشگران طبیعت دوستی می باشد که قصد دارند از فضای شهری فاصله بگیرند.

افسوس در شهر کوشی آداسی

افسوس (Ephesus)، شهری بسیار قدیمی است که تاریخ تاسیس آن به 5000 سال قبل از میلاد مسیح بر می ‌گردد. سالیان سال اقوام و فرهنگ ‌های مختلف در این شهر زندگی کرده و هرکدام از آن‌ ها سرگذشت‌ متفاوتی داشته ‌اند. ویرانه‌ هایی که امروز در این شهر مشاهده می ‌شود مربوط به دوران روم باستان است. حدود 133 سال قبل از میلاد مسیح، رومی ‌ها به شهر افسوس آمده و 200 سال بعد آن را به پایتخت خود در آسیای صغیر تبدیل کردند. تور کوشی آداسی شما را به این شهر زیبا می رساند. 

جاذبه‌های دیدنی شهر تاریخی افسوس

شهر افسوس در پی جنگ ‌ها و درگیری‌ های فراوانی که داشت و با گذشت سالیان زیاد، به طور کلی نابود شد و تنها ویرانه‌ هایی از آن باقی ماند. این ویرانه‌ ها یکی از با ارزش‌ترین و بزرگ‌ ترین مجموعه ‌های تاریخی دنیاست که از یونانی ‌های باستان و امپراطوری روم شرقی به جای مانده است. با بررسی بناها، بقایای تاریخی و اسناد به دست آمده از این شهر، افسوس به عنوان یک شهر مذهبی معرفی شد. کلیسای سنت جان در زمان بیزانس یکی از مهم‌ ترین مراکز مذهبی آسیای صغیر محسوب می ‌شد و افراد بسیاری را به سمت خود می‌ کشاند.

علاوه بر کلیساها، تاتر بزرگ شهر، ورزشگاه و حمام اسکولاستیکا، از دیگر بناهایی هستند که شگفتی باستان‌ شناسان و علاقه‌ مندان به تاریخ را بر می ‌انگیزند. این بناها، که با گذشت سال‌ ها هنوز پابرجا مانده‌ اند، بسیار خلاق ساخته شده و سیستم ‌هایی بکار رفته در آن‌ها یکی از مدرن ‌ترین سیستم‎‌ های روز محسوب می ‌شود که استفاده از آن‌ ها، در آن زمان بسیار عجیب به نظر می‌ رسد. بر روی دیوار بناها نیز نقاشی ‌های بسیار زیبا و کنده‌ کاری‌ های جذابی مشاهده می ‌شود که حیرت همگان را بر می ‌انگیزد.

بناهایی چون میدان ورلانوس، خیابان آرکادیان، میدان دومیتیانوس، تالار شهرداری، معبد هادریانوس، بقعه ممبوس، معبد آرتمیس، خانه عشق، درب مازئوس، بازار آگورا، کلیسای کنسول، کتابخانه سلسیوس، خیابان مرمر، زیارتگاه سیبل اول، آرامگاه خواهر کلوپاترا، خانه حضرت مریم و ده‌ها بنای دیگر، از جمله مواردی هستند که این شهر زیبا را به بهشتی برای علاقه ‌مندان به تاریخ تبدیل کرده‌ اند.

در بخش های غربی کشور ترکیه و در نزدیکی شهر ساحلی کوشی آداسی، یکی از تاریخی ترین شهرهای دنیا قرار گرفته است که به نام افسوس (Ephesus) شناخته شده است. افسوس در کوشی آداسی یکی از مهمترین و بزرگترین مراکز تجاری مدیترانه ای در جهان محسوب می شود و به عنوان یکی از بهترین مکان های باستانی قدیم در آسیای صغیر شناخته می شود. شهر باستانی افسوس در کوشی آداسی از جمله جاذبه های حیرت انگیزی است که در سفر به این شهر حتما باید ببینید.
 اگر بخواهیم تاریخ افسوس در کوشی آداسی را مرور کنیم باید به سراغ کارانیان و لیدیان برویم که می توان آن ها را اولین ساکنان منطقه افسوس نامید. کارشناسان به طور کلی می گویند که در ابتدا این بنا به عنوان یک دژ و قلعه ساخته شده بوده که احتمالا حکم حفاظت داشته است. افسوس کاملا رو به دریا بنا شده است.

از قرن یازدهم قبل از میلاد، شهر افسوس به یک منطقه هلنی تبدیل شد زیرا یونانی های لونیان در آن زمان به این منطقه آمدند و در آن سکونت کردند. این شهر که به دریا راه داشت و همین موضوع باعث خاص شدن موقعیت این شهر شد، در زمان گذشته مرکز بازرگانی و رفت و آمد تاجران کشورهای مختلف شده بود.

از قرن اول و دوم بعد از میلاد مسیح، شهر افسوس در کوشی آداسی تحت سلطه امپراطوری روم قرار گرفته بود که در آن زمان به عنوان پایتخت آسیایی رومی ها محسوب می شد. همین دلایل و موقعیت خوب این شهر باعث شد که شهر روز به روز پیشرفت کند، تا جایی که پس از حکومت الکساندریا، افسوس به بزرگ ترین شهر در شرق تبدیل شد

افسوس در کوشی آداسی
افسوس یکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی

تفریحات ماشینی کوش آداسی

اطراف کوش آداسی سر سبز و با پستی بلندی های زیاد باعث شده گردشگران و مردم این منطقه با کرایه ماشین مسابقات سافاری برگزار کنند که عموما به صورت تور های دست جمعی برگزار میشود.

تفریحات آبی کوش آداسی

در سفر به کوشی آداسی پکیج کاملی از تفریحات آبی در اختیار شما است. به ویژه اگر فصل های گرم سال را رزرو تور کوشی آداسی انتخاب کرده اید حتما از تفریحات ابی این شهر لذت خواهید برد. شما هم می توانید از حمام های ترکی و هم از پارک های آبی این شهر استفاده کنید.

مراکز تفریحی کوشی آداسی

مراکز تفریحی کوش آداسی شامل مراکز خرید و دیدنی های آن می شود که از اصلی ترین آنها مراکز خرید آله چه که از شهر کوشی آداسی فاصله ای به مدت 40 دقیقه دارد و برندهای معتبری چون آدیداس، نایک، بنتون را می توان در اجناس آن مشاهده کرد.

  • مرکز خرید سوکه که فروشگاه های معتبر آن درصد تخفیف بالایی را برای مشتریان  خود قائل هستند و می توان اجناس با کیفیتی را نیز از آنجا خریداری کرد.
  • بنادر قایق های تفریحی کوشی آداسی نیز یکی از تورهای تفریحی این شهر می باشد که در فصل های بهار و تابستان قایق ها و کشتی های تفریحی با تعداد بیشماری برای تفریح گردشگران و مسافران در این بندر پهلو می گیرند.
نما از بالای بندر کوش آداسی
مراکز تفریحی کوشی آداسی

غواصی در تور کوش آداسی

یکی از پرطرفداترین تفریحات آبی در شهر کوش آداسی، غواصی می باشد و هر ساله غواصان مبتدی یا حرفه ای به عشق غواصی با تور کوش آداسی با پرواز قشم ایر همراه شده و خود را به این شهر زیبای ساحلی می رسانند تا از غواصی در آب های آن استفاده کنند. غواصی در آب های زلال این منطقه تجربه ای بی نظیر و فوق العاده بوده و افراد مبتدی که قصد تجربه غواصی را دارند، خود را به اسکله رسانده و بعد از اجاره لباس مخصوص، با کمک راهنماها، به عمق آب ها می روند و از دیدن کشتی های قدیمی غرق شده، مرجان ها، ماهی ها و جانداران رنگارنگ و متنوع دریایی از جمله دلفین ها، هشت پا و لاک پشت ها لذت می برند.

مسئولین این شهر توریستی جهت جاذبه بیشتر غواصی برای توریست ها، چند سال پیش، یک هواپیمای مسافربری ایرباس را در آب های کوش آداسی غرق کردند تا غواصان بتوانند در عمق آب به درون این هواپیما رفته و از گشت و گذار در آن هنگام غواصی لذت ببرند.

ساحل و پارک های آبی کوش آداسی

در تور کوش آداسی می توانید در ساحل های این منطقه زیر نظر مربیان و غواص های حرفه ای این منطقه به زیر آب بروید و دنیای ماهی ها و فضای حیرت آور زیر دریا ها را از نزدیک ببینید. ماهی ها و مرجان های رنگارنگ دریا های این جزیره زیبا ترین تصویر از جهان زیر دریا را در اختیار شما قرار میدهد.گردشگرانی که به آفتاب گرفت علاقه دارند عموما ساحل های این منطقه را انتخاب می کنند. ساحل این منطقه بسیار تمیز با شن های سفید و آفتابی ملایم بهترین مکان برای آفتاب گرفت است.
در این جزیره تور های روزانه ای برگزار می شود که میتوانید با کشتی به روی آب ها بروید و روی عرشه کشتی به تماشای غروب خورشید بنشینید. که حتی با داشتن ویزای کشور یونان با همین کشتی ها میتوانید به یونان بروید و چند روزی به تفریح بپردازید.

یکی دیگر از جاذبه های تور کوش آداسی  پارک های آبی این منطقه است. پارک هایی که با سرسره های آبی بزرگ، سقوط آزاد در آب و دیگر وسایل بازی هیجان انگیز آدرنالین خون شما را بسیار بالا میبرد.

پارک آبی
پارک آبی آتلانتا

چشمه های آب گرم : آب‌گرم‌هایی مانند «یاوان سو»، «گوزل چاملی» و «ونوس» از مهم‌ترین آب‌گرم‌های این شهر هستند که میتوانید در تور کوشی آداسی تجربه کنید.

و پارک آبی ادالند در کوشی آداسی یکی از بزرگترین پارک های آبی اروپاست .

حمام های ترکی کوش آداسی

حمام های ترکی تور کوش آداسی یکی از جاذبه های دلچسب برای گردشگران است.
حمام های آب گرم ترکی یکی از محبوب ترین حمام های جهان است. شما می توانید ابتدای سفر برای بر طرف کردن خستگی به این حمام های آب گرم بروید و ساعت ها در آرامش از این فضا استفاده کنید.

نمای داخلی حمام آب گرم در کوش آداسی
حمام های آب گرم ترکی

حمام ها به دو صورت وجود دارد هم می توانید حمام های اختصاصی که برای بانوان و آقایان به صورت مجزا تعبیه شده استفاده کنید هم حمام هایی خانوادگی وجود دارد.جدا از بخش شست شوی و تمیزی بدن بعضی حمام ها از ماساژور های حرفه ای استفاده میکنند. بخار آب گرم این حمام ها هم باعث جوان سازی پوست شده و هم شما را بسیار سر حال میکند و خستگی سفر را از بین میبرد.

حمام بلدیه: بنایی متعلق به ششصد سال قبل که ماساژورهای حرفه‌ای دارد و ساعت ورود خانم‌ها و آقایان با هم متفاوت است.
شهرک داووت‌لار: شهرکی توریستی که حمام‌های آب معدنی مشهور و پرطرفداری داشته و به علت نزدیکی به سواحل دریای اژه جمعیت بسیاری را در فصول گرم سال پذیرایی می‌کند و  تورکوشی آداسی این امکان را برای شما فراهم میکند.

اقامتگاه های لوکس کوشی آداسی

در تور کوشی آداسی 1400 میتوانید به معروفترین پلاژ های کشور ترکیه که آوازه آن ها از کشور ترکیه بیرون رفته سفر کنید. حتی با انتخاب های هتل های لوکس و اقامت گاه مناسب می توانید در زمان استراحت خود تفریح کنید. این هتل ها و اقامتگاه ها دارای استخر های آب گرم، سولاریوم، سالن های ورزشی و … هستند و از شما پذیرایی می کنند.

خرید کردن در تور کوش آداسی

کوش آداسی یک شهر بندری است و قیمت ها در این شهر بسیار مناسب است با تور کوش آداسی 99 میتوانید به مراکز خرید و فروشگاه های این منطقه بروید و خرید هایی با قیمت مناسب و اجناس با کیفیت داشته باشید.

سلام! خب تو مطالب قبلی راجع به کوشی آداسی صحبت کردیم. الان دیگه وقتشه که به یکی از محبوب ترین تفریحات موقع سفر رفتن اشاره کنم. اون تفریح جذاب خرید کردن هستش!!! هم خرید برای خودتون هم برای دوستانتون که بعد از هر سفر منتظر سوغاتی هستن.

مراکز خرید کوشی آداسی

یکی از مواردی که بسیاری از افراد به آن اهمیت می‌دهند خرید سوغات در هنگام سفر است، بهتر است بدایند که مراکز خرید بسیار زیادی در کوشی آداسی وجود دارد که می‌توانید به راحتبی در آن به خرید سوغات بپردازید؛ به طور کلی کوشی آداسی نیز دارای سوغات مختص به خود است که این سوغات شامل موارد زیر می‌باشد: 

  • چای ترکی
  • لکوم یا راحت الحلقوم
  • چشم نظر، چراغ های شیشه ای
  • حوله ترکی یا پشتمال، صابون ترکی
  • قهوه جوش
  • فرش و قالیچه
  • ظروف سرامیکی و چرم

امروز بهترین مراکز خرید کوشی آداسی رو با هم مرور میکنیم تا وقتی به کوشی آداسی سفر کردید دیگه سردر گم نباشد و بهترین انتخاب را برای خرید سوغات در این شهر زیبا داشته باشید.

مرکز خرید کوش در کوش آداسی

تقریبا معروف ترین مرکز خرید کوشی آداسی همین مرکز خرید کوش هستش که باید وقتی با تور کوشی آداسی همراه هستی حتما به اون سر بزنی. این مرکز خرید در محله کاله ایچی در کوش آداسی است که سرگرمیهایی نیز برای تمام شب دارد. در آنجا میتوانید مارکهایی مثل Adidas, Nike, Benetton, Billabong, Levis را پیدا کنید. ویژگی اصلی این مرکز خرید جذاب و معروف مقرون به صرفه بودن اجناس آن می باشد. هر خریداری بهترین خبری که می تواند بشنود این است که مرکز خریدی قیمت های مناسبی دارد و بهترین اجناس را در اختیار خریدار قرار می دهد. خرید از مرکز خرید کوش بسیار مقرون به صرفه است و در اکثر مواقع بیشتر فروشگاهها تخفیف های با درصدهای بالا در نظر گرفته اند که میتوانید تمامی خرید های خود را از این منطقه انجام دهید.

بوتیک تابستانی، واقع در فاصله 10 دقیقه ای از شهر کوشی آداسی، ترکیش آیز، چرم پرلمات، بازار کوشی آداسی و بازار بزرگ از بهترین مراکز خرید در شهر کوشی آداسی و مناسب برای تمای خرید های شما می باشد.

مراکز خرید خیابانی
مرکز خرید کوش

مرکز خرید باروک در کوش آداسی

این مرکز خرید یک سوپرایز ویژه برای کسانی است که به جواهر آلات علاقه دارند. این مرکز خرید بیشتر مورد علاقه خانم های عزیز می باشد. خانم ها می توانند به روز ترین مدل های جواهر آلات دنیا را در مغازه های درون این مرکز خرید مشاهده کنند. در این مرکز خرید شما میتوانید از خرید یک کالای با اصالت و کیفیت لذت ببرید و تجربه استفاده از جواهرات برند های معروف دنیا رو تجربه کنید. خانم های عزیز حتما به این مرکز خرید سر بزنید.

بازار اصلی کوشی آداسی
مرکز خرید باروک در کوش آداسی

مرکز خرید مودا در کوش آداسی

اگر علاقه مند به محصولات چرمی می باشید براتون یک خبر خوب داریم. خبر خوب این است که مرکز خرید مودا بورس فروش محصولات چرمی می باشد. بهترین چرم های موجود در دنیا رامی توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. در مرکز خرید مودا از برند های معروف و مختلف دنیای چرم می توانید دیدن کنید و یک خرید با کیفیت با قیمت مناسب را تجربه کنید. اگر به محصولات چرمی علاقه دارید حتما با تور کوشی آداسی همراه شده و به این مرکز خرید بروید.

مغازه چرم کوش آداسی
خرید لوازم چرمی در کوشی آداسی

نمایشگاه فرش آبرش در کوش آداسی

خب فرش برای ما ایرانی ها اصلا نیازی به معرفی ندارد. فرش دست بافت ایرانی بهترین نوع فرش در دنیا می باشد. علاقه مندان به تماشای فرش های زیبا و سبک های مختلف دنیا می توانند اوقات خوبی را در این نمایشگاه سپری کنند. به دلیل همسایه بودن ایران و ترکیه فرش های ایرانی زیادی در ین نمایشگاه به چشم می خورد و بهترین کیفیت را دارند.

نمایشگاه فرش آبرش در کوش آداسی
نمایشگاه فرش آبرش

مرکز خرید سوکه در کوش آداسی

این مرکز خرید در شهر سوکه قرار دارد. این شهر با کوشی آداسی 40 کیلومتر فاصله دارد. اما نگران نباشید تاکسی و اتوبوس هایی در شهر کوشی آداسی قرار دارند که به راحتی شما را به شهر سوکه و مرکز خرید جذاب این شهر می رسانند. این مرکز خرید یک مرکز خرید کامل و جذاب می باشد. تعداد زیادی فروشگاه لباس و کیف و کفش، لوازم آرایش و زیورآلات و غیره با تخفیف‌های رنگارنگ را در خود جا داده است. بعضی از برندهای معتبر ترک و برندهای بین‌المللی مانند ماوی، کالینز، نایک، بنتون، لی‌وایز، آدیداس و غیره در این ناحیه فروشگاه دارند و اوت لت نُوادا (Outlet Novada) مهمترین مرکز حراجی سوکه است.  مانند تمام مراکز خرید، این مرکز نیز رستوران ها و کافی شاپ‌های فراوانی دارد و برای رفع خستگی و تجدید قوا می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

تمام سعی خودم رو کردم بهترین مراکز خرید شهرکوشی آداسی رو بهتون معرفی کنم تا همونطور که اول این مطلب گفتم سردرگم نباشید. شما هم اگر به کوشی آداسی سفر کردید و تجربه جذابی از خرید توی مراکز خرید کوشی آداسی دارید با من به اشتراک بگذارید شاید تجربه های شما هم در آینده بخش دوم این مطلب رو بسازه.

مغازه های خیابانی کوش آداسی
مرکز خرید سوکه

بازار قدیمی کوش آداسی

اگر مستقیم در خیابان بارباروس هایرتین و از کنار کاروانسرا حرکت کنید به بازار قدیمی کوش آداسی می رسید. این بازار دارای کوچه های سنگ فرش شده بوده و اجازه تردد ماشین در آن وجود ندارد. مغازه ها در ای بازار از فرش، صنایع دستی، ظروف سفالی و مجسمه می فروشند تا ادویه ها و پارچه های رنگی ترکی. سوغاتی‌ های این شهر چرم و پشمینه، سرامیک‌ های ترکی، قالیچه‌ های ترکی، سنگ‌ های گران‌ بها، عتیقه و زیورآلات می باشند.

تور کوشی آداسی یا تور آنتالیا؟

کوشی آداسی و آنتالیا دو شهر ساحلی پرطرفدار ترکیه هستند که با شروع فصل گرما پر از گردشگر می شوند و افراد زیادی به شوق ساحل و دریا خودشان را از سراسر دنیا به این دو شهر دوست داشتنی می رسانند. سوالی که شاید ذهن شما را هم درگیر کرده باشد این است که کوشی آداسی بهتر است یا آنتالیا؟ این دو شهر هر دو جذابند و انتخاب یکی از آن ها واقعا کار مشکلی است.

برای سفر به کوش آداسی ترکیه چند دلار لازم است؟

شما با انتخاب تور کوش آداسی 99 ترکیه میتوانید در هتل های درجه یک با بهترین امکانات رفاهی و خدماتی به مدت پنج شب و شش روز با نزدیک دویست و بیست دلار سفری رویایی را تجربه کنید

جشنواره ها و فستیوال های کوشی آداسی

اما در کوشی آداسی جشنواره ها و فستیوال های مختلفی هم برگزار می شوند که ارزش دارند بخشی از زمان هر روزه خودتان را صرف آن ها کنید. از مسابقات شنا و قایق سواری تا دیگر مسابقاتی که خیلی هم سخت نیستند و نیازی به تخصص هم ندارند در این جزیره در فصل تابستان رواج دارد. شوهای لباس ترکی در جزیره کوشی آداسی بخشی از جذابیت های گردشگری در این جزیره است که باید حتما به آن ها سر زده و به تماشای لباس های سنتی و بومی کشور ترکیه بنشینید. در این تور حتما چند دست از این لباس های زیبا خرید خواهید کرد.

در ضمن رقص ترکی را هم حتما در برنامه خود قرار دهید. در کوشی آداسی برنامه ها و جشن های مختلفی خصوصا در شب های جزیره برگزار می شود که می توانید در آن ها رقص زیبای ترکی را ببینید و در آن حین موسیقی محلی آنجا را نیز بشنوید. موسیقی کشور ترکیه یکی از قوی ترین ها در جهان است و گوش کردن به این موسیقی گوش نواز و بسیار روح بخش در جزیره کوشی آداسی و البته در کنار ساحل آرام و دوست داشتنی آن حسابی شما را سر ذوق می آورد و خستگی را از تن تان می زداید.

سفر با اتوبوس
سفر زمینی با اتوبوس به کوشی آداسی

معرفی بهترین هتل های شهر کوشی آداسی 

همانطور که می‌دانید شهر کوشی آداسی یکی از شهرهای بسیار زیبا در کشور ترکیه می‌باشد، بهتر است بدانید که هتل های بسیار زیبا و جذابی در این شهر وجود دارند که هرکدام از آن‌ها از ویژگی‌های متفاتی برخوردار می‌باشند؛ شهرذ کوش آداسی دارای هتل های 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره، 2 ستاره و 1 ستاره می‌باشد که هر کدام ارز آن‌ها از خدمات و ویژگی‌های متفاوتی برخوردار هستند. 

شما عزیزان می‌توانید در تورهای آذربال از خدمات بهترین هتل‌های موجود در شهرذ کوشی آداسی برخوردار شوید و با بهترین قیمت به خرید و رزرو تور در این شهر دوست داشتنی و زیبا بپردازید.

سوالات متداول تور کوشی آداسی

  1. چرا باید به کوشی آداسی سفر کنیم؟
    از آنجایی که کوش آداسی یکی از جزایر کشور ترکیه می باشد و دارای اب و هوای مطلوب است سفر به این جزیره می تواند بسیار لذت بخش باشد.بیشتر افرادی که میخواهند از یک سفر بسیار لذت بخش استفاده کنند این تور را نتخاب میکنند و دلیل انتخاب انها هم این است که کوش آداسی دارای بهترین امکانات تفریحی ورفاهی می باشد.
  2. هزینه های تور کوشی آداسی چقدر است ؟
    هزینه های سفر به کوشی آداسی بسیار مقرون به صرفه می باشد و از تور های دیگر قیمت بهتری دارد و از آنجایی که تعداد مسافران به این کشور کم شده است قیمت ها یک روند کاهشی را تجربه کرده ان و این به این معنا می باشد که یکی از موقعیت های بسیار خوب برای گردشگران می باشد.
    برایس اطلاع کامل از قیمت ها می توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا به شما اطلاعات دقیق تری ارائه دهیم.
  3. کوشی آداسی در کجا قرار دارد؟
    کوشی اداسی یکی از جزایر کشور ترکیه می باشد و جنوب غربی این کشور واقع شده است و در در یایی مدیترانه قرار دارد.
  4. شرایط آب و هوایی این جزیره چگونه است؟
    شرایط ابو هوایی این جزیره مطلوب می باشد از آن جایی که این جزیره در نزدیکی خط استوا قرار دارد شرایط آب و هوایی آن بسیار عالی می باشد و در زمستان و پاییز این آب و هوا به شکل عجیبی خوب خواهد بود و شمامی وتانید به راحتی در این جزیره به تفریح های آبی بپردازید و از انها لذت ببرید.
  5. مکان های دیدنی کوشی آداسی چه می‌باشد؟
    کوشی آداسی یکی از مکان های قدیمی کشور ترکیه می باشد و در آن بسیاری از آثار های باستانی قرار دارند که به بیش از 3000 هزارسال با میگردد و نشان دهنده عبادت گاه ها در این منطقه می باشد .همچنین این جزیره دارای پارک های بسیار بزرگ است که برای مسافران درست شده است و می توانید به راحتی به این پارک ها بروید و به تفریح بپردازید.
  6. بهترین زمان برای سفر به کوشی اداسی چه زمانی است؟
    بهترین زمان برای سفر به کوشی آداسی در فصل تابستا و بهار می باشد چرا که در این فصل ها شمامی توانید با استفاده از تفریحات آبی خاطره بسیار لذت بخشی را برای خود رقم بزنید همچینین در این فصل ها هوا نسبتا خوب می باشد و هزینه ها کاهشم می یابد و بهترین زمان برای سفر به این جزیره از همه لحاظ می باشد.

44 دیدگاه برای ”تور کوش آداسی

    1. سلام . روز بخیر . واژه‌ چارتر در معنای لغوی آن به معنیِ «دربست کرایه دادن» است. در حوزه‌ی صنعت گردشگری هرچیزی که به تعداد زیاد موجود باشد و قابلیت فروش یا اجاره داشته باشد، می‌تواند چارتر شود. هر وسیله‌ نقلیه‌ عمومی که تعداد زیادی صندلی داشته باشد، یا هر هتل یا مرکز اقامتی که تعدادی تخت و اتاق مناسب داشته باشد، قابلیت چارتر کردن دارند، مثلا صندلی‌های هواپیما یا تخت‌های هتل قابلیت چارتر کردن دارند.در کل پرواز به صورت چارتر میباشد بدین معنیست که صندلیهای هواپیما به صورت یکجا از قبل خریداری شده و توسط یک آژانس به قیمت دلخواه فروخته میشود

    1. سلام کیمیا عزیز روز بخیر . کوش آداسی جزیره نیست . شهری ساحلیست در غربی ترین قسمت ترکیه واقع در شهر ازمیر.خود جزیره نیست اما جزیره های زیادی در نزدیکی این شهر قرار دارد که میتوان به راحتی به آن جزایر رفت. امیدوارم توضیحات مفید بوده باشه

  1. این تورهایی که توصفحه گذاشتید برا مهر آف نمیخوره؟
    از سایتهای دیگه ارزونتره اما بازم بنظرم تو آف بهتره رزرو کنم

    1. سلام دوست عزیز . شما میتونید آخرین آفرهای مارو با بروزرسانی جدید داخل سایتمون پیگیری کنید و در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا بهترین آفرها به شما معرفی شود . با تشکر

    1. سلام دوست گرامی . ممنون از لطف و ذوق شما . خیر ما تمام عکسهای داخل سایتمون عکس های واقعی شهرهای مربوطه هست

  2. من یه تور کوش آداسی میخواستم رزرو کنم
    چجوری امکانش هست
    میخام آبان ماه ترکیه باشم چون میخوام ملک خریداری کنم

    1. سجاد عزیز ضمن عرض سلام لطفا با شماره 22014405 تماس بگیرید کارشناسان ما بهترین و مناسبترین تور رو به شما پیشنهاد خواهند داد

  3. تجربه من تو سفر به کوشی آداسی اینو بهم میگه که به بقیه توصیه کنم که حتما یکبار برن و اگر اهل سفر هستید بعد از انتالیا و استانبول، کوش آداسی یه گزینه خوبه که اگر هم میخاید خیلی هزینه نره بالا یه تور ۵ روز انتخاب کنید و بعد هم هتل ۴ ستاره و…
    بریم صفا سیتی
    و سیرو فی العرض

  4. میشه با تور کوش آداسی بریم ترکیه ولی اونجا خودمون بریم بگردیم؟ یعنی با تور نباشیم بعد دوباره با تور برگردیم

    1. سلام. روزتون بخیر . بله دوست گرامی . شما میتونید با تور به ترکیه مسافرت کنید و از امکانات تور به دلخواه استفاده کنید . فقط مطلع باشید که حتما هماهنگی لازم رو با تور لیدر داسته باشید و حتما در تاریخ مقرر شده بازگشتتون به کشور برگردید که جریمه نشید.با ما تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

  5. بهترین زمان سفر به کوشی آداسی چه فصلیه؟ که هم بشه از تفریحاتش استفاده کرد هم اینکه کلا هوا خوب باشه

    1. سلام به شما دوست گرانقدر
      بهترین زمان برای کوش آداسی اواسط بهار تا اوایل پاییز هست . شما میتونید از امکانات تفریحی هتل و جاهای دیگه استفاده کنید . برای توضیحات بیشتر به بخش مقالات کوش آداسی مراجعه کنید

  6. الان میشه رفت ترکیه؟ زودترین تور شما کیه؟ و البته ارزون ترینش. راهی هست بتونیم از تورای لحظه آخریتون مطلع بشیم؟

    1. سلام به شما . بله فعلا تورهای مسافرتی به مقصد ترکیه برقرار هست . برای همین هفته تور هست. برای اطلاع از آفرهای ما با ما تماس بگیرید کارشناسان ما شمارا مطلع خواهند کرد

    1. سلام ملیکای عزیز . پروازهای کوش آداسی در حال حاضر به صورت کانکشن هست . بدین صورت که شما با هواپیمایی ترکیش یا ماهان یا ایران ایر ابتدا به استانبول و بلافاصله با پروازی دیگر به شهر ازمیر و کوش آداسی مسافرت میکنید . لازم به ذکر هست که بلیط شما دو مسیره اخذ میشه و نیازی به معطلی و مسایل مربوط به دریافت بلیط در مقصد دوم نیست

  7. سلام وقت بخیر
    جناب از کجا متوجه تورهای لحظه آخریتون بشیم؟ راهی هست که اطلاع رسانی کنید؟یا خودمون باید به سایت سر بزنیم؟

    1. سلام وقت شما بخیر دوست گرامی . شما میتونید از طریق سایت پیگیر باشید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید شماره خودتون رو ثبت کنید تا شمارا از آخرین آفرها مطلع سازیم

  8. سلام
    یه سوال داشتم، به نظرتون به صرفس برای خرید بریم کوشی آداسی و ازمیر؟ یا قیمت هاشون بالاس؟

    1. سلام و وقت بخیر خدمت شما .دوست من فروشگاه های زنجیره ای در ترکیه قیمتهای یکسانی دارند وفرقی نمیکنه کدوم شهر باشند اما از لحاظ تنوع استانبول معقول ترین مقصد هست .شهرهای کوش آداسی آنتالیا و دیگر شهرهای ساحلی بیشتر جنبه تفریحی دارند . در کل اگر قصدتون صرفا خرید هست استانبول بهترین گزینه هست

  9. تور کوشی آداسی زمینی هم داریم؟ میشه بفرمایید زمینی چقدر فاصلس؟ یعنی چقدر طول میکشه برسیم، یا اگر تور هوایی دارید فقط، چند ساعت راهه؟

    1. فعلا با شرایط حاضر در پکیج های ما موجود نیست . در صورت برقراری حتما داخل سایت گذاشته خواهد شد. فاصله زمینی حدودا 2 روز خواهد بود . هوایی حدودا 4 ساعت

    1. سلام و درود. از تبریز هم میشه به کوش آداسی رفت . شما باید ابتدا به استانبول بعد به ازمیر و در نهایت به شهر کوش آداسی سفر کنید. در حال حاضر تور مستقیم از تبریز به کوش آداسی وجود نداره و شما باید از تهران پکیج تون رو انتخاب کنید

  10. یبار رفتم کوشی آداسی خیلی عالی بود ولی به بالی و استانبول نمیرسه، کاش تور ارزون کوشی آداسی بذارید رزرو کنم
    ممنون

    1. ممنون بابت نظر مثبت شما . البته هر شهر زیبایی های خودش رو داره . امیدوار هستیم با کاهش قیمت های بلیط های هواپیما قیمت تورها هم کم باشه و شما عزیزان راحت تر سفر کنید

    1. شهر کوش آداسی یکی از زیبا ترین شهرهای ترکیه هست . مطمئنا شما لحظات بسیار خوبی را خواهید داشت . توصیه میشه یکبار تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *