خرید اینترنتی تور قشم

سفر به جزیره قشم 

جزیره قشم، بزرگترین جزیره جنوب ایران بوده که جزء مناطق آزاد است و دارای سواحل زیبا، تنوع گونه های گیاهی، کوه های آتشفشان، تپه های وسیع، غارها و دره های متعدد، روستا های فراوان بوده که بیشتر مناطق طبیعی جزیره قشم تحت حمایت سازمان یونسکو می باشند. این جزیره دارای تعداد بسیار زیادی آسمان خراش بوده، اما با این حال هنوز هم حال و هوای یک شهر بندری قدیم را حفظ کرده است، مردم محلی جزیره قشم هنوز هم لباس های سنتی خود را می پوشند و در خانه های دارای بادگیر زندگی می کنند. با خرید اینترنتی تور قشم به جزیره ای از فرهنگ های مردمی متعدد سفر می کنید که به صورت قبیله ای با وجود رسم و رسوم، آداب و فرهنگ متفاوت و متعدد در کنار هم زندگی می کند.

سفر به جزیره قشم 
جزیره قشم

خرید اینترنتی تور قشم

خرید بلیط هواپیما و دریافت وچر هتل وجود دارد. رفت و برگشت با هواپیما، ترانسفر از فرودگاه به هتل محل اقامت، اجرای گشت‌ ها با وسیله نقلیه توریستی (مینی بوس یا ون)، اقامت در هتل انتخابی به همراه صبحانه، همراهی راهنمای تور از ابتدا تا انتهای تور، بیمه مسافرتی و … از امکانات خرید اینترنتی تور قشم از آذربال می باشد.

قیمت خرید اینترنتی تور قشم

واضح است که قیمت پکیج تور کیش به نسبت قیمت بلیط هواپیما، هزینه هتل محل اقامت شما، تعداد روزهای اقامت انتخابی، فصل و زمان سفر شما و خدمات تور متغیر است. شما با تغییر هر کدام از این موارد می توانید هزینه خرید اینترنتی تور قشم را براساس بودجه خود تنظیم کنید. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن هزینه و زمان مسافران می شوند. قیمت تور قشم آذر بال از 1.500.000 تومان تا 3.500.000 تومان متغیر است. 

قیمت خرید اینترنتی تور قشم
قیمت تور قشم

جاذبه ‌های جزیره قشم

از جمله جاذبه های جزیره پر طرفدار قشم که با خرید اینترنتی تور قشم و سفر به این جزیره زیبا نباید از دست دهید، می توان به غارهای خربس، معماری بومی لافت و شهر زیبای بادگیرها، چاه های مقدس آب (تل آو)، بازدید پیرامونی از کارگاه لنچ سازی، قلعه نادری، قایق رانی و دیدار از منطقه حفاظت شده جنگل حرای قشم، تماشای پرندگان مهاجر جزیره قشم، گشت جزیره هنگام، دیدار از دلفین های خلیج فارس، قلعه پرتغالی ها، دیدار از جزایر ناز، دیدار از دره ستارگان، مرکز خرید درگهان و تنگه چاهکوه اشاره نمود. در زیر به برخی از جاذبه های جزیره قشم اشاره شده است:

  • آب و هوا در تور قشم
    یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب بهترین زمان برای خرید اینترنتی تور قشم وجود دارد، آب و هوای این جزیره است. هوای روزهای تابستانی این جزیره، بسیار گرم و شرجی بوده و زمان مناسبی برای بازدید از جاذبه های دیدنی و گردشگری نیست ولی برای افرادی که به هدف تفریحات آبی و شنا به این جزیره سفر می کنند، زمان ایده آلی است. در ماه های تیر تا اوایل شهریور آب و هوای این جزیره بشدت گرم و شرجی است. بهترین زمان برای گردش و لذت بردن از این جزیره بهار و پاییز است چراکه آب و هوا در این بازه زمانی عالی بوده و شدت شرجی بودن و رطوبت هوا کمتر است.
  • لوازم مورد نیاز برای سفر با تور قشم
    با توجه به اینکه در تور قشم و در بازدید از بیشتر جاذبه ها، پیاده روی داریم، لذا این سفر مناسب افراد بالای 6 سال و زیر 70 سال است. برای این سفر بردن لوازمی چون دارو و لوازم شخصی، شناسنامه برای متاهلین، عینک آفتابی، لباس مناسب سفر، کارت ملی برای مجردها، کرم ضدآفتاب، کفش پیاده روی، صندل و کوله یک روزه بسیار ضروری است.
  • خرید در مجتمع های تجاری و مراکز خرید قشم
    این جزیره زیبا و توریستی برای جذب گردشگران خود، دارای انواع بازارچه های محلی و مراکز خرید بسیار زیادی است که توانسته علاقمندان به خرید را از سراسر کشور به سمت خود جذب کند. قیمت اجناس در این جزیره بسیار مناسب بوده و دلیل این قیمت های باورنکردنی، این است که جزیره قشم جزء مناطق آزاد و معاف از گمرک می باشد. از جمله بهترین بازارها و مراکز خرید جزیره قشم می توان به بازار بزرگ بین المللی ستاره قشم، سیتی سنتر قشم، بازار قدیم جزیره قشم و مجتمع خرید دو دلفین درگهان اشاره نمود.
  • غذاهای محلی در جزیره قشم
    نان تُمُشی، نوعی نان محلی بسیار نازک است که در قشم آن را با سس مخصوصی به نام مهیاوه می‌ پزند. در این نان تخم مرغ و پنیر می‌ ریزند که همزمان با نان می ‌پزد. نوشیدنی مخصوص قشم چایی شیر است. خورش قلیه ماهی، هَوآری ماهی، هَوآری مرغ، هَوآری گوشت، قلیه تخم مرغ، زیبُن هَوور، زیبُن میگو، زیبُن حَلا ماهی، نان بآدی از جمله غذاهای رایج در قشم است.
  • وعده های غذایی و رستوران های تور قشم
    با خرید اینترنتی تور قشم دیگر نگران وعده صبحانه نباشید چون روی پکیج هتل ها صبحانه رایگان به صورت بوفه وجود دارد، کافی است برای ناهار و شام های خود برنامه ریزی کنید.
    رستوران‌ های قشم با ارائه انواع غذاهای تند جنوبی و بین‌ المللی آماده‌ اند تا میهمان‌ نوازی را در حق گردشگران جزیره تمام کنند. رستوران قلعه، رستوران حاج غفور، رستوران خاله، رستوران شاورما و رستوران نعیم از معروفترین رستوران‌ های قشم می باشند.
رستوران در قشم
رستوران های تور قشم

سفر زمینی به جزیره قشم

امکان سفر با قطار تا بندرعباس نیز برای مسافران تور قشم وجود دارد که از آنجا با لنج به جزیره منتقل می شوند. حتی برای مسافرانی که با خودرو شخصی خود را به بندرعباس رسانده اند نیز امکان حمل و نقل خودرو به قشم فراهم است تا با خیال راحت تر هم از جاذبه های گردشگری جزیره توریسیتی قشم استفاده کنند و هم به مراکز خرید و بازارها سری بزنند. خرید اینترنتی تور قشم زمینی، بیشتر به کسانی که دنبال هیجان و ماجراجویی در سفر هستند پیشنهاد می‌ شود.

 سفر هوایی به قشم

با توجه به فاصله بیش از 1300 کیلومتری قشم از تهران، سفر با قطار، اتوبوس یا ماشین شخصی بسیار طولانی و خسته کننده بوده و بهتر است سفر هوایی را به این جزیره انتخاب کنید. هر روزه پرواز تهران- قشم با ایرلاین های مختلف اجرا می شود، البته باید بدانید که پرواز به این جزیره از بسیاری از شهرهای بزرگ ایران نیز صورت می گیرد. شما می توانید نوع پروازتان را در خرید اینترنتی تور قشم از بین ایرلاین های ایران ایر، قشم ایر، آسمان، کاسپین، معراج، آتا و سپهران انتخاب کنید.

 سفر به قشم با هواپیما
سفر هوایی به قشم

فرودگاه جزیره قشم

فرودگاه بین المللی قشم در وسط جزیره قشم و در نزدیکی روستایی به نام دیرستان قرار دارد. از فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه قشم خدود یک ساعت و نیم پرواز است. پس از رسیدن به فرودگاه می توانید با تاکسی به شهر قشم بروید. فاصله آن با مرکز شهر و هتل ‌های محل اقامت تور قشم نزدیک به یک ساعت است و این فاصله در برنامه‌ ریزی ترانسفرهای تور قشم در نظر گرفته می شود.

تور لحظه آخری قشم

همانطور که می دانید تور لحظه آخری قشم در حقیقت آفری است که حدود 1 تا 2 روز مانده به پرواز در سایت ثبت می شود و دلیل این آفر، پر نشدن ظرفیت تور می باشد، به همین علت قیمت خرید اینترنتی تور قشم لحظه آخری ممکن است تا نصف هم کاهش یابد. این تورها مناسب افرادی است که می خواهند با هزینه کمتری سفر کنند و چمدان آنها آماده شروع سفر است. این تفکر اشتباه بوده که کیفیت تورهای لحظه آخری پایین تر از تورهای معمول بوده و امکانات کمتری را به گردشگران ارائه می دهند. تورهای لحظه آخری با همان کیفیت تورهای معمول ارائه می شود و اصولا این تورها در فصل هایی که سفرهای کمتری به این مقصد انجام شود، ارائه می شود.

اقامت در جزیره قشم

در این جزیره هتل های گوناگونی برای همه سلیقه ها و همه نوع بودجه دیده می شود. هتل های ساحلی قشم و هتل های نزدیک به بازار و مرکز شهر از انواع هتل های این جزیره بوده که همگی در تلاش هستند تا اقامتی آسوده را برای مسافران رقم بزنند. حداکثر درجه هتل ها در قشم، 3 یا 4 ستاره می باشد. هتل ژئوپارک قشم، هتل ساحلی خلیج فارس و هتل ارم قشم از جمله بهترین هتل های این جزیره می باشند که اخیرا به عنوان پرطرفدارترین هتل ها بین گردشگران داخلی و خارجی شناخته شده اند.

جزیره زیبای قشم دارای اقامتگاه های بومگردی فراوانی است که در کنار ساحل و یا موقعیت های دیگر جزیره و روستاها و جزایر اطراف قرار دارند. در این جزیره اقامتگاه ها به سبک مردم خونگرم قشم و با معماری سنتی همان منطقه با مصالحی مثل خشت و کاهگل و بدون دستکاری بافت اصلی و با امکانات رفاهی و امنیت کامل طراحی، ساخته و یا مرمت شده است که مکان مناسبی برای توریست ها و مسافران داخلی برای عکاسی شده است.

نمایی از جزیره زیبای قشم
اقامت در جزیره قشم
سفر به مروارید خلیج فارس

تور قشم، یکی از بهترین سفرهای داخلی در ایران بوده که دارای مکان های بکر و طبیعی و جاذبه های تاریخی فراوانی می باشد. این جزیره زیبا همچون مرواریدی کوچک در آب های خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است. اگر به دنبال مکانی متفاوت با دیدنی های گوناگون و جاذبه های تاریخی و گردشگری خاص می باشید، تور قشم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در سفر خود به جزیره قشم شاهد گونه های متعدد جانوری مانند پرندگان، خزندگان، دلفین ها و لاک پشت ها خواهید بود. این جزیره به دلیل داشتن جاذبه های متعدد هر ساله گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند.

سوالات متداول خرید اینترنتی تور قشم

  1. برای استفاده از تفریحات آبی، کدام فصل در تور قشم بهترین گزینه است؟
    اگر می خواهید از تفریحات آبی استفاده کنید، تور قشم از ماه اردیبهشت تا ماه مهر بهترین زمان است.
  2. قیمت تور قشمدر چه ماه هایی مناسب تر است؟
    قیمت تور قشم در فصول بهار و تابستان نسبت به فصول پاییز و زمستان کمتر بوده و برای تور قشم ارزانتر بهتر است در این فصول برنامه سفر رابچینید. بهتر است بدانید که قیمت تور قشم در فصل پاییز شروع به افزایش کرده و در زمستان قیمت تور قشم به اوج می رسد .
  3. قیمت تور قشمدر پروازهای سیستمی و چارتری چگونه است؟
    قیمت تور قشم در پرواز های چارتری ارزان تر از پروازهای سیستمی بوده اما قابلیت تغییر و استرداد ندارد .در صورتیکه با خرید اینترنتی تور قشم با پرواز سیستمی می توانید زمان بلیط را تغییر داده و یا کلا آن را کنسل کنید.
  4. مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت تور قشم چه مواردی هستند؟
    نوع پرواز، نوع هتل، مدت زمان اقامت، فصل سفر و نوع خدمات تور از جمله مواردی هستند که در قیمت خرید اینترنتی تور قشم موثر می باشند.

ویدئو خرید اینترنتی تور قشم

در ویدئو زیر می توانید نمایی زیبا از جزیره قشم، آب ها و سواحل آن را ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *