تور قشم لحظه آخری

سواحل قشم

جزیره قشم دارای تعداد زیادی ساحل شنی و گلی است که از نظر ظاهری دارای تنوع زیادی هستند. از جمله سواحل معروف و دیدنی این جزیره می توان به سواحل زیتون و سیمین، جزایر ناز، سوزا، سلخ، دوستکو و لافت اشاره کرد.

خدمات تور قشم

آژانس های مسافرتی در طول سال تورهای مختلفی را برای سفر به قشم در نظر می گیرند که معمولا امکانات رفاهی مناسبی دارند، اگر در سفر به قشم با تور آذربال همراه باشید می توانید از قیمت هایی مناسب به علاوه خدماتی عالی مانند بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری در جزیره، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت، لیدر فارسی زبان و حتی انتخاب هتل و پرواز خارج از پکیج تور قشم استفاده کنید.

قیمت تور قشم

همانطور که می دانید قیمت تور قشم براساس عوامل مهمی تعیین می شود، مثلا قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان، زاگرس و …)  به مقصد این جزیره و قیمت هتل و محل اقامتی که رزرو می کنید در آن متفاوت و متغییر تمام خواهد شد و نیز علاوه بر این دو فاکتور اساسی که تاثیر زیادی در قیمت تور قشم شما دربر خواهد داشت، تعداد روزهای مدت اقامت در تور مسافرتی قشم و فصلی که به این مقصد سفر می کنید هم می توانند نرخ تور قشم را دچار تغییراتی قابل توجهی کنند و حتما این را به یاد داشته باشید که شما تعیین کننده قیمت تور خود هستید، نکته بعدی اینکه حتما در انتخاب آژانس هوشمندانه رفتار کنید.

دیدنی های تور قشم یک روزه
دیدنی های تور قشم

تور ارزان قشم

خوب اینجا صحبت از تور قشم ارزان است، شما به راحتی می توانید این تور را تجربه کنید فقط کافیست کمی هوشمندانه تصمیم بگیرید. برای خرید تور ارزان قشم علاوه بر آژانس ارائه دهنده تور باید مسائل مهم تری را بررسی کرده باشید. شما می توانید با انتخاب ایرلاین های ارزان تر با کلاس پروازی اکونومی و همچنین انتخاب هتل های 3 ستاره و رده میانی قشم، تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت تور مسافرتی بدهید. به طور مثال اگر به دنبال یک تور ارزان قیمت هستید بهتر است به جای رزرو هتل در قشم، در خانه های بومگردی این جزیره اقامت داشته باشید تا در هزینه های سفرتان صرفه جویی شود. همچنین تعداد روزهای محل اقامت شما بی تاثیر در هزینه های شما نیست با رعایت این نکات می توانید سفری ارزان به قشم را تجربه کنید.

تور چارتر قشم

تور چارتری به تورهایی گفته می شود که یک شرکت ارائه دهنده خدمات توریستی، تعدادی از صندلی های هواپیما یا قطار را خریداری نموده و با رزرو اقامت در قالب یک پکیج تور مسافرتی به فروش می رسانند. در این شرایط تور ارائه شده دارای قیمت استاندارد است اما به اشتباه بین مسافران اینگونه جا افتاده است که قیمت تور چارتری قشم ارزان تر از تورهای عادی است. در صورتی که تور چارتر قشم با تور قشم لحظه آخری متفاوت بوده و تنها تور قشم لحظه آخری است که قیمت آن ها نسبت به تورهای استاندارد ارزان تر می باشد.

تور لحظه آخری 

تور لحظه آخری به توری گفته می شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس های مسافرتی تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی می شوند که شامل تور ارزان داخلی می شود. تور قشم لحظه آخری ارزان برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر به مسافران ارائه می شود. لازم به ذکر است که حسن تور قشم لحظه آخری در این بوده که ارزان تر هستند ولی این را هم بدانید که از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد.

تور ارزان قشم تابستان 99 - آذربال
تور ارزان قشم تابستان 99

تور ارزان قشم در زمان های خاص 

قشم در منطقه گرمسیری قرار دارد و آب و هوای آن در فصل تابستان بسیار گرم است و دما در روزهایی به 50 درجه بالای صفر نیز می رسد که به همین دلیل در این فصل آفرهای خوبی در هتل ها گذاشته می شود و همین طور بازارها معمولا حراج دارند بنابراین اگر قصد سفر به این جزیره را دارید و با آب و هوای گرم نیز مشکلی ندارید می توانید در این مدت سفری ارزان تر داشته باشید و از تورهای ارزان تر آژانس های مسافرتی استفاده کنید.

 البته در ماه های دیگر سال نیز که به دلیل مناسبت های مذهبی مردم ترجیح می دهند کمتر سفر کنند، قشم انتخاب مناسبی خواهد بود و قیمت ها تا حدودی در این ایام کاهش پیدا می کند، در ابتدای مهر نیز با بازشدن مدارس اغلب خانواده ها سفر های خود را متوقف می کنند و این می تواند فرصتی ایده آل برای استفاده از تور قشم باشد چون نسبتا هوا رو به خنکی می رود و هزینه تور قشم نیز به دلیل کم شدن مسافر تا حدودی کمتر می شود. عید نوروز و همین طور ماه های سرد سال معمولا پر توریست ترین زمان های سفر به قشم است و از این جهت قیمت ها نیز در این بازه افزایش پیدا می کند.

تور ارزان آذربال

دیگر نگران قیمت تور این مقصد نباشید چون مجموعه آذربال با ارائه تور لحظه آخری قشم و تور ارزان قیمت قشم در تمامی فصول، شرایط را به شکلی مناسب بوجود آورده تا شما علاقه مندان با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی تان ببرید. همچنین قیمت تور قشم با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد قشم) و سایر امکانات ارائه شده متغیر محاسبه می شود و در آخر تمام تلاشمان این است که بتوانید مطمئن و راحت با تور ارزان به سفری خواهید بروید که با هزینه مناسبی برای شما تمام شود و یک سفر به یادماندنی برایتان شود.

آفرهای هیجان انگیز ویژه تور قشم

این آفرهای ویژه تور قشم شامل امکاناتی اعم از  گشت شهری (در جزیره قشم)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه قشم تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور قشم)، تور لیدر آشنا به جزیره قشم و معرفی مراکز خرید قشم با تخفیف های باور نکردنی می باشد تا با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان نهایت لذت را ببرید و با خاطراتی به یادماندنی از سفر به قشم بازگردید.

تفریجات هیجان انگیز ویژه تور قشم
تفریجات هیجان انگیز ویژه تور قشم

زمان سفر به قشم

قشم در مناطق گرمسیری ایران واقع شده و دارای اقلیم آب و هوایی گرم و مرطوب می باشد. دمای هوای این جزیره در طول سال به طور متوسط حدود 26 درجه سانتی گراد است. لازم به ذکر است که متوسط حداقل و حداکثر دمای روزانه این جزیره به ترتیب 18 و 33 درجه سانتی گراد می باشد. گرم ترین ماه سال در قشم تیر ماه و سردترین ماه ها در این جزیره دی و بهمن هستند.

 آذر تا فروردین ماه، بهترین زمان سفر به قشم و پر گردشگرترین ماه های سال در این جزیره هستند، چرا که در این بازه زمانی آب و هوای قشم در بهترین حالت خود قرار دارد، از طرفی متقاضیان خرید تور قشم باید توجه داشته باشند که در این زمان قیمت تورهای قشم گران تر از همیشه می باشد و اگر قصد سفر ارزان به قشم داشته باشید ماه های گرم سال برای شما انتخاب بهتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *