معرفی کلاب های شهر استانبول ترکیه

معرفی خصوصیات شهر استانبول

همانطور که می دانید استانبول یکی از بزرگ ترین شهر های ترکیه محسوب می شود. جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی در این شهر وجود دارد. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید بهتر است با کلاب های شهر استانبول نیز آشنا باشید. همچنین این شهر مهم ترین شهر توریستی ترکیه نیز محسوب می شود. سالانه تعداد بسیار زیادی توریست و گردشگر به این شهر سفر می کنند. بنابراین اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید بهتر است با تمامی مراکز خرید و تفریحی شهر استانبول آشنا باشید. مردمان این شهر به زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند.

همچنین دین اکثریت مردمان ترکیه اسلام می باشد. البته دین برخی از مردمان ترکیه یهودی و مسیحی می باشد. جمعیت این شهر نیز حدود 16 میلیون نفر می باشد. بدون نیاز به ویزا به راحتی می توانید به این شهر سفر کنید. در این مطلب با معروف ترین و بهترین کلاب های استانبول نیز آشنا خواهید شد. همچنین شهر استانبول تنها شهر بزرگ در جهان است که به دو قاره بزرگ تقسیم شده است. به طوری که بخشی از این شهر در قاره آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار دارد. به طور کلی می توان گفت شهر استانبول یکی از بهترین شهر های ترکیه برای سفر و مهاجرت می باشد.

معرفی بهترین کلاب های شهر استانبول

شهر استانبول همانطور که می دانید جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. یکی از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری بدون شک کلاب های شهر استانبول می باشد. در این کلاب ها می توانید بهترین و شاد ترین لحظات خود را تجربه کنید. این کلاب ها فضای مناسب و خاصی دارند همچنین بهترین غذا ها نیز در این کلاب ها سرو می شود. از اجرای موسیقی زنده نیز می توانید لذت ببرید. در ادامه با برخی از بهترین و معروف ترین کلاب های شبانه شهر استانبول آشنا خواهید شد.

 کلاب رینا استانبول

بدون شک یکی از بهترین کلاب های شهر استانبول، کلاب رینا می باشد. این کلاب خاص در منطقه بشیکتاش استانبول قرار دارد. همچنین گنجایش این کلاب 2600 نفر نیز می باشد. دکوراسیون و فضای کلاب رینا مدرن و بسیار خاص می باشد. هزینه ورودی این کلاب نسبت به کلاب های دیگر شهر استانبول کمی بیشتر است چرا که افراد مشهوری در این کلاب حضور دارند. بهتر است برای رفتن به این کلاب از قبل رزرو نمایید.

 کلاب رینا
کلاب رینا استانبول

کلاب آنجلیکا استانبول

یکی از پرطرفدار ترین کلاب های شهر استانبول، کلاب آنجلیکا می باشد. همچنین این کلاب نیز در منطقه بشیکتاش قرار دارد. غذا های متنوع و لذیذی در این کلاب سرو می شود. البته فراموش نکنید موسیقی زنده در این کلاب برگزار نمی شود. همچنین فضای کلاب آنجلیکا به دو صورت روباز و سرپوشیده می باشد. طرفداران اصلی این کلاب نیز مردمان محلی استانبول می باشند.

کلاب آنجلیکا
کلاب آنجلیکا استانبول

کلاب الکساندرا استانبول

این کلاب نیز جزو پر طرفدار ترین کلاب ها می باشد. کلاب الکساندرا در منطقه آبشار عظیم قرار دارد. نوشیدنی هایی که در این کلاب سرو می شود بسیار متنوع است. البته کوکتل های این کلاب نیز بسیار محبوب است. دکوراسیون و طراحی کلاب الکساندرا شبیه به عصر عثمانی می باشد. همین موضوع باعث محبوبیت این کلاب در بین مردم شده است.

کلاب الکساندرا
کلاب الکساندرا استانبول

کلاب بابیلون استانبول

یکی دیگر از بهترین کلاب های شهر استانبول، کلاب بابیلون می باشد. این کلاب در منطقه بومونتی قرار دارد. برنامه های متنوع و سرگرم کننده ای در این کلاب برگزار می شود. گنجایش این کلاب نیز بسیار زیاد و مناسب می باشد. موسیقی زنده نیز در کلاب بابیلون برگزار می شود. که می توانید از غذا و موسیقی لذت ببرید. نورپردازی های کلاب بابیلون بسیار متنوع و جذاب می باشد.

کلاب بابیلون
کلاب بابیلون استانبول

کلاب روبی استانبول

اگر به دنبال کلابی با چشم انداز بسیار خاص و زیبا می گردید. بدون شک یکی از بهترین کلاب های شهر استانبول، کلاب روبی می باشد. این کلاب در منطقه اورتاکوی در ساحل بسفر قرار دارد. کلاب روبی به دو صورت سرپوشیده و روباز می باشد. و بهترین غذا ها و نوشیدنی ها در این کلاب سرو می شود.

کلاب روبی
کلاب روبی استانبول

سایر کلاب های معروف شهر استانبول

تعداد کلاب های شهر استانبول بسیار زیاد و متنوع می باشد. در ادامه با برخی از کلاب های دیگر در این شهر آشنا خواهید شد.

  • کلاب سوریته
  • کلاب کلین
  • کلاب ناردیس جاز
  • کلاب 360 استانبول
  • کلاب بابل و…

بهترین زمان سفر به استانبول

اگر قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید بهتر است به طور کامل با مکان های دیدنی و کلاب های شهر استانبول آشنا باشید. البته فراموش نکنید برای سفر به این شهر بهتر است در بهترین زمان به شهر زیبا استانبول سفر کنید. بدون شک بهترین زمان برای سفر فصل بهار و پاییز می باشد. چرا که آب و هوا استانبول در این فصل ها بسیار مناسب و معتدل می باشد. البته فصل زمستان و تابستان نیز جزو بهترین فصل ها برای سفر می باشد. به طور کلی می توان گفت شهر استانبول یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر می باشد. می توانید در شهر استانبول کنار دوستان و عزیزانتان بهترین لحظات را تجربه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با بهترین و معروف ترین کلاب های شهر استانبول آشنا شدید. استانبول یکی از بزرگ ترین شهر های ترکیه محسوب می شود. جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیاد و متنوعی در این شهر وجود دارد. بنابراین اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید بهتر است با تمامی مراکز خرید و تفریحی شهر استانبول آشنا باشید.

سوالات متداول کلاب های شهر استانبول ترکیه

  1. بهترین کلاب استانبول چه نام دارد؟
    تمامی کلاب های استانبول جزو بهترین کلاب ها محسوب می شوند. اما کلاب رینا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کلاب های استانبول شناخته می شود. البته برای حضور در این کلاب باید از چند روز قبل برای رزرو اقدام کنید.
  2. کلاب بابیلون استانبول در کدام منطقه قرار دارد؟
    یکی از بهترین کلاب های استانبول، کلاب بابیلون می باشد. این کلاب در منطقه بومونتی قرار دارد. برنامه های متنوع و سرگرم کننده ای در این کلاب برگزار می شود. گنجایش جمعیت این کلاب نیز بسیار زیاد و مناسب می باشد. موسیقی زنده نیز در کلاب بابیلون برگزار می شود.
  3. خصوصیات کلاب آنجلیکا استانبول به چه صورت است؟
    کلاب آنجلیکا در منطقه بشیکتاش قرار دارد. انواع غذا های آسیایی، ترکی و مدیترانه ای در این کلاب سرو می شود. البته فراموش نکنید موسیقی زنده در این کلاب برگزار نمی شود. همچنین فضای کلاب آنجلیکا به دو صورت روباز و سرپوشیده می باشد. طرفداران اصلی این کلاب نیز مردمان محلی استانبول می باشند. در واقع می توان گفت کلاب آنجلیکا جزو بهترین کلاب های استانبول محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *