هتل های 5 ستاره کیش

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره کیش

کیش یکی از بهترین جاها برای سفر با خانواده و دوستان است که دارای بسیاری از تفریحات مختلفی است ولی یکی از مهم ترین موارد قبل از سفر به جزیره کیش، مدت و مکان اقامت است که باید قبل از سفر به کیش آن را مشخص کرد. هتل و مسافر خانه های زیادی در کیش است که می تواند از مهمانان در مدت زمانی که در آنجا حضور دارند، پذیرایی کنند. ولی هیچکدام از آنها به هتل های 5 ستاره کیش نمیرسند؛ زیرا همانطور که میدانید هتل هایی که هزینه ی بالاتری دارند، امکانات بیشتری نیز دارند و ما در این مقاله به آنها می پردازیم و به شما کمک می کنیم بهترین هتل های کیش را بشناسید.

بهترین هتل های کیش
معرفی بهترین هتل ها

هتل 5 ستاره شایان کیش

یکی از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره کیش، هتل شایان است که در سال 1354 افتتاح شد. این هتل 4 طبقه ای دارای یک نمای زیبا به سمت اسکله و آب های نیلگون خلیج فارس دارد و سفری خاطره انگیز برای شما رقم می زند. شما می توانید رزرو این هتل عالی را از سایت اذربال رزرو کنید و سفری فوق الغاده به جزیره ی کیش داشته باشید.

هتل 5 ستاره شایان کیش
هتل 5 ستاره شایان کیش

خصوصیات هتل پاناروما 

یکی از نوساز ترین هتل های 5 ستاره کیش، پاناروما نام دارد. این هتل در سال 1398 افتتاح شد. این هتل دارای 15 طبقه و 267 تا اتاق است. شکل زیبا و مهندسی شده آن باعث شده است که طرفدار زیادی داشته باشد. همچنین به مراکز تفریحی و بازارها دسترسی سریع و مناسبی دارد. همینطور شما می توانید این هتل را از سایت آذربال رزرو کنید و خدمات عالی این هتل بهره مند شوید.

هتل 5 ستاره پاناروما
هتل 5 ستاره پاناروما

هتل ایران کیش

هتل های زیادی هستند که در جزیره کیش واقعه شده اند ولی هیچکدام از آنها در قلب جزیره کیش نیست. هتل ایران با دو برج مجزا و 128 تا اتاق در سال 1393 افتتاح شده است. این هتل همچنین دسترسی بسیار مناسبی به ساحل و مراکز خرید مانند بازار مروارید دارد و با کارمندهای آموزش دیده پذیرای شما در جزیره کیش می باشند.

هتل ایران در کیش
هتل ایران در کیش

هتل خدماتی گاردنیا

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش، هتل گاردنیا می باشد، زیرا نه تنها که محوطه ای زیبا دارد بلکه دارای 3 فاز است. این هتل در سال 1387 افتتاح شده است و خدمات بسیاری به شما می دهد، امکانات و خدماتی که به مشتریان می دهد تماما به دل مسافران می چسبد و به مسافران سفری خاطره انگیزی هدیه می دهد.

هتل گاردنیا
هتل 5 ستاره گاردنیا

هتل 5 ستاره داریوش کیش

یکی از پر آوازه ترین هتل های جزیره کیش مربوط به هتل داریوش می باشد. این هتل به قدری معروف است که تبدیل شده است به یکی از جاذبه های توریستی و شما باید آن را در لیست خودتان قرار دهید. این هتل دارای دریاچه اختصاصی و همچنین دارای زمین های ورزشی مانند: پینتبال، تنیس، سالن بدن سازی، غواصی و … است. شما می توانید این هتل را از سایت آذربال رزرو کنید.

هتل داریوش کیش
هتل 5 ستاره داریوش

خدمات هتل های 5 ستاره شهر کیش

درست است که بودجه شما در سفر به انتخاب هتل یا حتی مسافرخانه محدود می شود ولی می دانید که در مواردی چاره ای جز خرج کردن نیست و قیمت هتل ها در ایام های مختلف، متفاوت است. برای مثال در ایام های تعطیل یا انواع مناسبت ها قیمت های هتل ها با توجه به تعداد زیاد مسافران زیاد می شود و برعکس در زمان هایی مانند اواسط هفته قیمت ها به شدت پایین میایند و شما می توانید هزینه ی کمتری بابت هتل ها بپردازید.

جزیره کیش، دارای بسیاری از هتل های 5 ستاره است که باید شامل بعضی از خدمات باشد که ما مواردی از آنها را نام برده ایم:

  • مهمان پذیری و خوش رویی با مهمانان
  • خدماتی مانند اینترنت شخصی در اتاق
  • صبحانه و ناهار
  • تمیز کردن اتاق
  • منظره ی زیبا و قشنگ
  • قسمت تفریح و بازی برای بزرگسالان و کودکان

موارد زیادی است که می توان نام برد ولی در کل مزایایی که هتل های 5 ستاره کیش و بقیه شهرها باید داشته باشند به این صورت است. همیشه در نظر داشته باشید که در زمان اقامتتون در این هتل ها ترسی از درخواست خدمات نداشته باشید. زیرا که شما پول زیادی برای اقامتتون خرج می کنید تا تفریح و استراحت خوبی داشته باشید.

خدمات هتل های کیش
خدمات هتل های کیش
نتیجه گیری 

جزیره کیش سالانه بیش از 1 میلیون و 700 هزار نفر از مهمانان را در خود جای می دهد و از آنها پذیرایی می کند. به علت همین سفرها، هتل ها و مسافر خانه های زیادی تاسیس شده است. هتل های 5 ستاره کیش احتمالا یکی از گرانترین هتل های داخلی است ولی در نظر داشته باشید که شما قرار است از خدمات عالی و سفری خاطره انگیری از این سفر داشته باشید. اگر قصد سفر به جزیره معروف کیش را دارید، آذربال به شما ارزان ترین تورهای سفر به کیش را پیشنهاد می کند و شما می توانید از تمامی لحظات خود در جزیره کیش لذت ببرید.

سوالات متداول هتل های 5 ستاره کیش

  1. بهترین هتل های جزیره کیش کدامند؟
    هتل های 5 ستاره، بهترین هتل های جزیره کیش را شامل می شوند و دارای امکانات و خدمات زیادی هستند.
  2. قیمت هتل های خوب جزیره کیش چقدر است؟
    قیمت هتل های خوب جزیره کیش نسبت به امکاناتی که می دهند متفاوت است، برای دیدن قیمت ها به سایت آذربال مراجعه کنید.
  3. برای خرید تور جزیره کیش باید به کجا مراجعه کرد؟
    آذربال خدمات بسیار عالی به شما می دهند و می توانید تور مورد نظر خود را از آذربال تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *