قیمت تور کوشی آداسی ارزان

تور کوشی آداسی ارزان

شما می توانید تور های کوشی آداسی ارزان را در برخی از آژانس های مسافرتی بیابید که آذربال یکی از آن ها است. در ادامه مطلب نکاتی در خصوص قیمت تور کوشی آداسی ارزان شهر کوشی آداسی را ذکر کرده ایم

ویژگی های کوش آداسی

در زیر به ویژگی های شهر زیبای کوش آداسی در ترکیه اشاره کرده ایم:

شهر توریستی کوش آداسی

کوشی آداسی یکی از شهرهای محبوب کشور ترکیه است که توانسته با امکاناتش توریست های ایرانی را نیز به سمت خود جذب کند. شهر کوشی آداسی در سمت غربی کشور ترکیه و در جنوب شهر ازمیر و شمال شهر بدروم قرار دارد. کوشی آداسی به خاطر داشتن

  1. سواحل زیبا
  2. هتل های متنوع و شیک
  3. امکانات رفاهی و تفریحی خوب 
  4. تور های گردشگری جذاب

به شهرت رسیده است. اگر اهل تفریحات آبی هستید یا به دنبال مقصدی برای کسب آرامش و گذراندن تعطیلات هستید، تور کوشی آداسی را به شما عزیزان توصیه می کنم.

شهر کوشی آداسی جمعیت ثابت کمی دارد و بر اساس آخرین آمار به دست آمده حدود 50,000 نفر در آن همیشه زندگی می کنند. علت شهرت کوشی آداسی در زمینه گردشگری، وجود سواحل زیبا و هتل های متعدد آن است. اختلاف ساعت کوشی آداسی با تهران حدود نیم ساعت است که کوشی آداسی 30 دقیقه از تهران عقب تر است.

شهر توریستی کوش آداسی
کوش آداسی

قیمت تور کوشی آداسی ارزان در فصول مختلف

سفر به کوشی آداسی در بهار و تابستان مناسب است اما افرادی که قصد دارند در هزینه های سفرشان صرفه جویی کنند و قیمت تور کوشی آداسی ارزان و مناسبی را داشته باشند، می توانند در فصل پاییز نیز به کوشی آداسی بروند اما زمستان کوشی آداسی سرد است و امکان آفتاب گرفتن در سواحل و تفریحاتی آبی وجود ندارد.

اگر اهل سفر باشید همیشه می توانید تور ارزان پیدا کنید، خصوصا در ماه های کم توریست. تور ارزان کوشی آداسی نیز بیشتر در ماه های مهر تا اسفند، درست زمانی که اغلب خانواده ها خیلی برنامه سفر ندارند و تعطیلات کمتری را پیش رو دارند، بیشتر معرفی می شود.

با این که هوای کوشی آداسی در زمستان هم معتدل و عالی است اما در این زمان اغلب افراد به دلیل مشغله های کاری و درسی بچه ها سفر را انتخاب نمی کنند. بنابراین این بازه می تواند فرصت خوبی برای سفر با تور ترکیه باشد. درست زمانی که مسافر کم هست و مهمتر آژانس ها نیز آفرهای وسوسه انگیزی ارائه می دهند و نیز از طرفی ماه های تیر و مرداد نیز گرمای طاقت فرسایی در این جزیره حاکم است و گاهی می توان تور کوش آداسی ارزان تری در این روزها پیدا کرد.

قیمت تور کوشی آداسی ارزان و لحظه آخری

قطعا شما اصطلاح تور لحظه آخری را بارها شنیده اید، نامی آشنا برای شما مسافران که در اصطلاح به تورهای دقیقه نودی هم در بین عموم مردم شناخته می شوند. به طور کلی تورهای لحظه آخری توسط برخی آژانس ها برای مقاصد محدودی در سال برگزار می شود و همانطور که از اسم این تورها مشخص است در لحظات آخر تخفیفاتی روی این تورها در نظر می گیرند که قیمت تور کوشی آداسی ارزان را برای شما در نظر می گیرند.

تور لحظه آخری به تورهایی گفته می شود که شرکت های گردشگری و یا همان آژانس های هواپیمایی به دلیل تکمیل نشدن سهمیه رزرو شده خود، این نوع تورها را که با عنوان لحظه آخری به مسافران ارائه می کند. این تورها با 5 الی 40 درصد حتی بعضا 70 درصد پایین تر از قیمت واقعی معرفی می شوند و این نوع تورها شامل تورهای خارجی است که نیازی به ویزا ندارد و یا اینکه ویزای فوری دارند که تور ترکیه لحظه آخری هم در این لیست قرار می گیرد و این مدل تورها قیمت کمتری دارند و آفرها یا تخفیف های خوبی شامل حال شما می شود.

تورهای زمینی به کوشی آداسی

انتخاب دیگر برای شما می تواند تورهای زمینی به کوشی آداسی باشد با توجه به راه اندازی قطارهای سریع السیری که از تهران به مقصد استانبول و دیگر شهرهای بزرگ ترکیه دارد شما می توانید به طور زمینی به استانبول سفر کنید و یا با طی کردن فاصله ازمیر تا کوشی آداسی نیز خودتان را به شهر پرنده برسانید که نه تنها راه ارزانتری است و می توانید قیمت تور کوشی آداسی ارزان داشته باشید بلکه از زیبایی ها و جاذبه های در راه نیز می توانید دیدن کنید.

شهر کوش آداسی
تور زمینی کوش آداسی

ترفندهای کاهش هزینه سفر به کوش آداسی

آژانس های هواپیمایی زیادی هستند که این روزها به مقصد تمامی شهرهای ترکیه تورهای با کیفیت و با قیمت ها و همچنین خدمات بسیاری برگزار می کنند و شما می توانید با تهیه آن ها دیگر نگران رزرو هتل در کوشی آداسی و باقی خدمات در مقصد نباشید و با خیالی آسوده به تفریح و گردش در جزیره کوشی آداسی مشغول باشید.

 قیمت تور کوشی آداسی به فاکتورهای متنوعی مانند نوع شرکت هواپیمایی که ایرانی باشد یا خارجی، ستاره های هتل و خدمات ارائه دهنده آن ها و همچنین امکانات اضافی که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می گردد دارد و شما می توانید با مشاهده لیستی از آن ها، قدرت مقایسه قیمت و خدمات را داشته باشید و بهترین انتخاب را در میان پکیج های تور کوشی آداسی داشته باشید. تور ترکیه ارزان می‌ تواند یک تور خوب و مقرون به صرفه باشد فقط باید دقت کنید. هتل های رده متوسط در منطقه ای مناسب را پیدا کنید. هتل ‌های 3 یا 4 ستاره ‌ها برای قیمت تور کوشی آداسی ارزان گزینه های خوبی هستند و هزینه های مناسبی برای تور شما رقم خواهند زد.

ارزانترین قیمت تور کوش آداسی

برای اینکه بتوانید تور کوشی آداسی ارزان و لحظه آخری را تهیه کنید می بایست انتخابتان بسیار هوشمندانه باشد و در این انتخاب فاکتورهای مهمی را دخیل کرده باشید. مثلا هتل مناسب و متوسطی را انتخاب کنید و زمان اقامتتان تا جای ممکن یک هفته باشد. همچنین زمانی را برای سفر انتخاب کنید که در کوشی آداسی فستیوال خیابانی برگزار شود تا در کنار جاذبه های توریستی آن از فستیوال های مشهور آن نیز بهره ببرید.

تور دقیقه نود کوشی آداسی در این میان می تواند تور ترکیه ارزان را به شما ارائه دهد و کمک بسیاری در انتخاب شما بکند با این تفاوت که می بایست در عرض زمان کمی آماده رفتن به فرودگاه شده و خودتان را به پرواز کوشی آداسی برسانید.

قیمت تور کوشی آداسی ارزان

قیمت تور کوشی آداسی براساس عوامل مهمی مثل قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و …) به مقصد این شهر جذاب و قیمت هتل رزرو شده در آن کاملا متفاوت و متغیر معرفی خواهند شد، علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر بسزایی در قیمت تور کوش آداسی ارزان شما خواهد داشت، تعداد روزهای اقامتتان، مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می کنید همگی نیز می توانند قیمت تور شما را دستخوش تغییراتی کند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمی تواند دلیل بر بهتر بودن آن تور مسافرتی باشد.

قیمت تور های مسافرتی مانند تور ترکیه شهر کوشی آداسی با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به کوشی آداسی می تواند بسیار متفاوت باشد. تور ترکیه شهر کوشی آداسی برای شهریور 99 برای 6 شب و 7 روز از 3.500.000 تومان شروع می شود.

تور کوشی آداسی ارزان
تور کوشی آداسی

تور لحظه آخری کوش آداسی

اخیرا مسافران زیادی متقاضی تور لحظه آخری بودند. روال تور لحظه آخری به این شکل است که در فاصله مدت معینی (حداکثر دو روز مانده) به بسته شدن تور، اگر سهمیه رزرو شده هر آژانسی کامل نشده باشد بسیاری از شرکت های مسافرتی با کاهش چشمگیر قیمت ها سعی در فروش این تورها دارند. آذربال از ارائه دهندگان تور کوشی آداسی ارزان و لحظه آخری است و در اینجا لازم است به مزایا و معایب این تور جهت آگاهی بیشتر اشاره داشته باشیم.

یکی از مزیت های تور لحظه آخری کوشی آداسی این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور ترکیه شهر کوشی آداسی ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد و توری ارزان قیمت را برای شما فراهم می کند. از معایبی که در تور لحظه آخری وجود دارد این است که ممکن است زمان کافی برای آماده شدن و محیا کردن یک سری از کارهایتان نداشته باشید. پس لازمه تور دقیقه نودی کوشی آداسی این است که چمدانتان آماده باشد تا با به محض اطلاع، سریعا اقدام نمایید، در غیر این صورت پول و پرواز خود را از دست خواهید داد. با تور لحظه آخری کوشی آداسی آذربال این فرصت فراهم شده است تا از خدمات و تخفیف های ویژه بهره مند شوید. 

تور ارزان کوشی آداسی

تور ارزان کوشی آداسی می‌ تواند یک تور بی کیفیت یا یک تور خوب و مقرون به صرفه باشد. بستگی دارد به اینکه شما از تور خود چه انتظاری دارید، هتل ‌های 3 یا 4 ستاره‌ برای تور ترکیه ارزان، ارائه می شوند. اما واقعیت این است که کسانی که به سفر کوشی آداسی می‌ روند به دنبال امکانات و خدمات رفاهی لوکس، تفریحات آبی و خدمات نامحدود برای غذا و نوشیدنی در هتل هستند. 

سفر شما به کوشی آداسی یک هفته است، پس کیفیت غذا و امکاناتی که هتل در اختیار شما می‌گذارد، بسیار مهم است. آذربال مجری تخصصی تور کوشی آداسی با ارائه پکیج های پیشنهادی و متنوع لوکس، ارزان قیمت و لحظه آخری، شما گردشگران عزیز را به دیدار از این شهر و سفر به آن دعوت می نماید.

سوالات متداول قیمت تور کوشی آداسی ارزان

  • دیدنی های کوش آداسی چه مکان هایی هستند؟

اغلب گردشگرانی که به کوشی آداسی سفر می کنند دلیلشان استفاده از سواحل است اما اگر بخواهید در شهر کوشی آداسی با تور کوشی آداسی  ارزان بگردید، دیدنی های دیگری نیز خواهید یافت که مهمترین آن ها از این قبیل هستند: معبد آرتمیس کوش آداسی، خانه ماری قدیس (مریم مقدس)، کلیسای سنت جان، دلفین لند کوش آداسی، ساحل مخصوص بانوان در کوش آداسی، مسجد عیسی بیگ کوش آداسی، جزایر کوشی آداسی و مراکز خرید.

شهر دریایی کوش آداسی
دیدنی های کوش آداسی
  • تورهای تفریحی در بندر کوشی آداسی چگونه هستند؟

در بندر کوشی آداسی و در هر ساعت از روز، تورهای تفریحی با قایق های مسافر بری انجام می گیرند. قایق های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می کنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده اند. کوشی آداسی یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه محسوب می شود و بیشتر درآمد این شهر از راه صنعت توریسم می باشد. همچنین این شهر یک پورت برای کشتی های کروز بوده و بنادر آن جایگاهی برای قایق ها و کشتی های خصوصی کوچک است.

  • خوشمزه ترین غذاها در کوشی آداسی کدامند؟

به خاطر نزدیکی کوشی آداسی به دریا پخت غذا های دریایی در این جزیره رواج دارند. ماهی های تازه استفاده از ادویه های خوش طعم می تواند تجربه ای متفاوت را برای شما فراهم کند. جایی که از بهترین سر آشپزهای دنیا استفاده می کنند تا جذابیت این جزیره برای شما چند برابر شود و از شما پذیرایی کنند. نوع غذاها بسیار شبیه شهرهای ساحلی دیگر ترکیه چون ازمیر است. در کوشی آداسی تجربه لذت بردن از انواع کباب‌ های ترک و غذاهایی دریایی با ماهی تازه صید شده و کوفته و دلمه و در نهایت قهوه ترک را برای شما فراهم کرده است.

خوشمزه ترین غذاهای کوشی آداسی
غذاهای کوشی آداسی
  • سوغات کوشی آداسی چیست؟

چای ترکی، لکوم یا راحت الحلقوم، چشم نظر، چراغ های شیشه ای، حوله ترکی یا پشتمال، صابون ترکی، قهوه جوش، فرش و قالیچه، ظروف سرامیکی و چرم، برخی از بهترین سوغاتی های ترکیه در کوشی آداسی -می باشند.

  • بهترین مرکز خرید در کوشی آداسی کدام است؟

تقریبا معروف ترین مرکز خرید کوشی آداسی همین مرکز خرید کوش هستش که باید وقتی با تور کوشی آداسی  ارزان همراه هستید حتما به آن سر بزنید. این مرکز خرید در محله کاله ایچی در کوشی آداسی است که سرگرمی هایی نیز برای تمام شب دارد. در آنجا می توانید مارک های معروف را پیدا کنید.

ویژگی اصلی این مرکز خرید جذاب و معروف مقرون به صرفه بودن اجناس آن می باشد. هر خریداری بهترین خبری که می تواند بشنود این است که مرکز خریدی قیمت های مناسبی دارد و بهترین اجناس را در اختیار خریدار قرار می دهد. خرید از مرکز خرید کوش بسیار مقرون به صرفه است و در اکثر مواقع بیشتر فروشگاه ها تخفیف های با درصدهای بالا در نظر گرفته اند که می توانید تمامی خرید های خود را از این منطقه انجام دهید.

  • برای سفر به کوشی آداسی چند دلار لازم است؟

شما با انتخاب تور کوشی آداسی تابستان 99 ترکیه می توانید در هتل های خوب با امکانات رفاهی و خدماتی مناسب و ارزان به مدت پنج شب و شش روز با نزدیک 220 دلار سفری رویایی را تجربه کنید.

تصور نکنید که به دلیل قیمت تور کوشی آداسی ارزان سفر خوبی را تجربه نخواهید کرد! ابدا اینطور نیست، این طور ها به سبب لحظه آخری بودن و یا مدت زمانشان است که ارزان هستند و فرقی با تور های معمولی ندارند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *