تور کیش از شیراز

سفر به کیش از شیراز

با استفاده از تور کیش از شیراز می  توانید از بهترین خدمات استفاده کنید و یکی از بهترین سفر های خود را رقم بزنید. در این تور می توانید با استفاده از بهترین امکانات، کمترین هزینه را پرداخت کنید.

در این تور بهترین هتل ها برای شما قرار داده شده اند و این هتل ها در بهترین جاهای کیش هستند و دارای بهترین امکانات می باشند. در این تور بسیاری از مراکز تفریحی قرار داده شده اند که می توانید از آنها استفاده کرده و یک تجربه ی دلچسب را به دست آورید. مراکز بسیار دیدنی در این تور قرار دارند که می توانید از همه آنها دیدن کنید، مکان های تاریخی و طبیعی که به شکل های گوناگون به وجود آمده اند.

در ادامه می خواهیم درباره تور کیش از شیراز بیشتر توضیح دهیم.

تور کیش از شیراز

کیش یکی از جزایر می باشد که دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی است. بسیاری از افراد از این جزیره برای سیاحت و تفریح دیدن می کنند و هر ساله گردشگران زیادی به این جزیره سفر میکنند و از تفریحاتی که در این جزیره برای آنها وجود دارد، استفاده میکنند.

شما می توانید از تمامی نقاط ایران به این جزیره سفر کنید چه با هواپیما یا به صورت زمینی با قطار، خودرو و اتوبوس. آب و هوای این جزیره در فصل های زمستان و پاییز بسیار مطلوب می باشد به همین دلیل می توانید در این فصل ها به کیش سفر کنید از این جزیره لذت ببرید.

به دلیل اینکه کیش یک جزیره توریستی می باشد، تورهای بسیاری برای آن تعریف شده است و شما می توانید با استفاده از این تور ها به تمامی امکانات دسترسی داشته باشید. این تور ها امکانات مختلفی برای شما فراهم میکنند که میتوانید از آن ها استفاده کنید. تور کیش از شیراز یکی از همین تور ها می باشد که می توانید از شهر تاریخی شیراز سفر خود را به کیش آغاز کنید.

راه های سفر به کیش از شیراز

تور کیش از شیراز دارای راه های مختلفی برای رسیدن به کیش می باشد از جمله این راه ها می توان به راه های هوایی و زمینی اشاره کرد که خود راه زمینی به سه بخش تقسیم می شود.

راه های سفر به کیش از شیراز
سفر با قطار و اتومبیل شخصی

در راه های زمینی شما می توانید با استفاده از حمل و نقل عمومی یا وسیله شخصی خود این کار را انجام دهید، البته بستگی به این دارد که شما در این تور کدام یک را انتخاب کنید برای مثال اگر از راه های هوایی بخواهید به کیش سفر کنید، این امر بسیار راحت بوده و شما به راحتی به مقصد می رسید. البته اگر پرواز شما به تاخیر نخورد. سفر هوایی به کیش مزایا و معایبی دارد:

  • مزایا
    با استفاده از این راه شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خود برسید و یک جورایی در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود.
    در این سفر شما بسیار راحت خواهید بود چرا که در هواپیما به شما می رسند و همه چیز فراهم است.
  • معایب
    معمولا هزینه استفاده از هواپیما نسبت به سایر وسایل نقلیه عمومی، بیشتر می باشد؛ ولی خب امکاناتش هم تکمیل تر است.
    ممکن است پرواز شما تاخیر بخورد و این به شانس شما بستگی دارد که کی مشکل حل شود. ممکن است این تاخیر تا چند روز طول بکشد.

اما راه های زمینی با توجه به این که هزینه کمتری نسبت به راه های هوایی دارند اما با توجه به هزینه کمترشان، زمان بیشتری هم باید در راه بمانید. این نیز گفتنی است که به همین دلیل راه برای شما خسته کننده خواهد شد اما بسیاری از افراد هستند که این کار را انجام می دهند. شما می توانید در طول این سفر از مناظر طبیعی لذت ببرید، این میتواند یکی از نقاط قوت سفر زمینی باشد.

همچنین در این تور می توانید از قطار استفاده کنید که نسبت به وسیله شخصی و اتوبوس دارای محبوبیت بیشتری می باشد.

مکان های دیدنی تور کیش 

در تور کیش از شیراز بسیاری از مکان های دیدنی این جزیره را به همراه دارد از جمله این مکان ها می توان به قلعه پرتغالی ها، بوستان آهو ها، جزیره هندورابی، ساحل مرجانی، درخت انجیر، پارک آبشار، روستای کهن باغو، پارک دلفین ها اشاره کرد که بسیاری از گردشگران تنها برای دیدن این مناطق به کیش سفر میکنند.

مکان های دیدنی کیش
کیش جزیره ای با برج های تفریحی

کیش دارای تفریحات بسیار زیادی هم می باشد که می توانید در تور کیش از شیراز از آن ها استفاده کنید این تفریحات عبارت اند از:

غواصی، شاتل سواری، بنانا سواری در خلیج فارس، فلای بورد (که یکی از تفریحات جدید می باشد)، پاراسل سواری، کریزی بوت یا قایق دیوانه، جت اسکی و بسیاری از این قبیل تفریحات اما این تفریحات به همین جا ختم نمی شوند. تفریحات دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آنها لذت ببرید و همچنین برای افرادی که با خانواده سفر میکنند، بسیار جذاب می باشد و آن هم جنگ های خنده می باشد که بسیاری از استند آپ کمدین های مطرح کشور در آنها اجرا می کنند و شما را می خندانند.

مسافت شیراز تا کیش

اگر می خواهید به صورت زمینی به کیش سفر کنید، باید بدانید که مسافت بین شیراز تا بندر چارک 520 کیلومتر است که این مسیر را حدودا 6 ساعته می توانید طی کنید اما بعد از اینکه به بندر رسیدید باید سوار قایق شوید و حدود یک ساعت هم از آنجا به کیش راه است. اما اگر بخواهید از راه هوایی سفر کنید شما حدودا 1 ساعت در راه خواهید بود.

هزینه تور کیش از شیراز

قیمت تور کیش از شیراز بستگی به انتخاب های شما دارد اما اگر بخواهیم به طور کلی قیمت بدهیم، این قیمت برای ما چیزی حدود 2 تا 3 میلیون تومان برای شما تمام می شود.

امکانات تور کیش از شیراز
تفریحات تور کیش

 این در حالی است که شما می توانید از بهترین امکانات استفاده کنید.

جمع بندی

تور کیش از شیراز یکی از تور هایی است که بسیاری از افراد مقیم شیراز از آن استفاده میکنند و با استفاده از این تور سفری بسیار خاطره انگیز را برای خود رغم می زنند. کیش یکی از جزایری است که بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است بنابراین بسیاری از افراد به طور متوسط هر سال به این جزیره سفر می کنند.

سوالات متداول تور کیش از شیراز

  1. امکانات تور کیش از شیراز چیست؟
    در تور کیش از شیراز بنا به انتخاب های شما می توانید از بهترین امکانات در زمینه سفر با هواپیما یا سفر زمینی و همچنین نوع هتل و نوع تفریحات را انتخاب کنید.
  1. مزایای سفر ب کیش از شیراز چیست؟
    شیراز یک شهر تاریخی به حساب می آید و همچنین این شهر دارای فرودگاه می باشد و شما می توانید با استفاده از راه های هوایی به این سفر اقدام کنید. همچنین فاصله شیراز تا کیش کمتر است.
  1. هزینه های سفر به کیش از شیراز به چه صورت است؟
    هزینه های سفر به کیش کاملا به خودتان بستگی دارد که چه انتخاب هایی را انجامش می دهید اما معمولا این هزینه های از 2 تا 3 میلیون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *