تور قشم 5 شب و 6 روز

تور قشم 5 شب و 6 روز

جغرافیای سرزمین زیبای قشم

تور قشم 5 شب و 6 روز توری رویایی برای افرادی است که به به قشم و جاذبه های دیدنی آن علاقه مند هستند. هم مدت زمان این تور مناسب است و امکان دیدن تمامی جاذبه ها و انجام دیگر تفریحات را برایتان امکان پذیر می کند و هم هزینه مناسبی دارد. در ادامه توضیحاتی را در رابطه با قشم، ویژگی های خاص آن و در انتها در رابطه با این تور مطالبی را ذکر کرده ایم. 

قشم جزیره‌ ای با مساحت 1500 کیلومتر مربع بوده و در استان هرمزگان قرار داشته و بزرگترین جزیره‌ تنگه‌ هرمز است. این جزیره در جنوب بندرعباس قرار گرفته، از شمال به بندرعباس از شرق به جزیره لارک، از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب غربی به جزیره های ابوموسی و تنب‌ بزرگ و تنب‌کوچک محدود می ‌شود.

هتل های قشم

هتل های این جزیره به 3 دسته هتل های ارزان، اقتصادی و لوکس طبقه بندی می شوند:

  • هتل ‌های ارزان قشم شامل هتل های 2 ستاره و برخی از هتل های 3 ستاره می باشند: هتل پارک، هتل مروارید و هتل دیپلمات از هتل های 2 ستاره بوده و هتل نخل زرین، هتل آرمان درگهان و هتل پرشین گلف از هتل های 3 ستاره می باشند.
  • هتل های اقتصادی قشم شامل برخی از هتل های 3 ستاره از جمله هتل ژئو پارک،هتل رویال، هتل آرکا، هتل ریحان، هتل سماء  و هتل مارینا ۱ می باشند.
  • هتل ‌های لوکسشامل برخی از هتل های 3 ستاره و هتل های 4 ستاره می باشند: هتل رویال و هتل پرشیا هتل های 3 ستاره تاپ بوده و هتل فولتون ساحلی، هتل آتامان، هتل آرتا و هتل ایرمان از هتل های لوکس 4 ستاره قشم می باشند.
  • سواحل قشم

جزیره قشم دارای تعداد زیادی ساحل شنی و گلی است که از نظر ظاهری دارای تنوع زیادی هستند. از جمله سواحل معروف و دیدنی این جزیره می توان به سواحل زیتون و سیمین، جزایر ناز، سوزا، سلخ، دوستکو و لافت  و ساحل شنی و… اشاره کرد.

هتل لاکچری
هتل ارم قشم

زمان مناسب سفر به قشم

قشم در مناطق گرمسیری ایران واقع شده و دارای اقلیم آب و هوایی گرم و مرطوب می باشد. دمای هوای این جزیره در طول سال به طور متوسط حدود 26 درجه سانتی گراد است. لازم به ذکر است که متوسط حداقل و حداکثر دمای روزانه این جزیره به ترتیب 18 و 33 درجه سانتی گراد می باشد.

گرم ترین ماه سال در قشم تیر ماه و سردترین ماه ها در این جزیره دی و بهمن هستند. آذر تا فروردین ماه، بهترین زمان سفر به قشم و پر گردشگرترین ماه های سال در این جزیره هستند، چرا که در این بازه زمانی آب و هوای قشم در بهترین حالت خود قرار دارد، از طرفی متقاضیان خرید تور قشم 5 شب و 6 روز باید توجه داشته باشند که در این زمان قیمت تورهای قشم گران تر از همیشه می باشد و اگر قصد سفر ارزان به قشم داشته باشید ماه های گرم سال برای شما انتخاب بهتری است.

روش های سفر به قشم

شما برای سفر به جزیره قشم از تهران گزینه ‌های مختلفی دارید: تور هوایی قشم، تور قشم با قطار یا اتوبوس، سفر با ماشین شخصی. برای انتخاب وسیله مناسب سفر شما بهتر است بر اساس قصد شما از سفر هر کدام را بررسی کنیم.

سفر به قشم برای تفریح و استراحت

پیشنهاد اول ما به شما تور قشم هوایی است، زیرا مدت زمان آن کوتاه است و از نظر قیمتی به صرفه است. مدت پرواز از تهران به جزیره قشم حدود 2 ساعت است. پرواز های قشم را شرکت ‌های قشم ایر، وارش، تابان، معراج و ایران ایر اجرا می‌کنند که قشم ایر و ایران ایر پرواز های محبوب مسافران تور قشم است.

بعضی اوقات اختلاف کم نرخ در بعضی تاریخ ‌ها و یا انتخاب هوشمندانه‌ تاریخ رفت و برگشت، تور هوایی قشم را می‌ تواند به صرفه کند. برای این منظور سعی کنید تاریخ رفت خود را جمعه یا اول هفته انتخاب کنید، ساعات پروازی نقش به سزایی در قیمت دارند. بنابراین ساعات کم طرفدار ارزان ‌تر هستند، در بعضی موارد انتخاب مدت اقامت نیز می‌ تواند در هزینه کل تور قشم به صرفه ‌تر باشد، به عنوان مثال در اکثر موارد 3 شب به صرفه ‌تر از 2 شب است.

سفر به قشم به قصد خرید

اگر برای خرید به قشم سفر می‌ کنید، تور قشم 5 شب و 6 روز با قطار می ‌تواند انتخاب خوبی باشد زیرا با توجه به این که بار در کوپه خودتان قرار می ‌گیرد با گرفتن یک کوپه هم می ‌توانید بار بیشتر حمل کنید و هم سفر مفرح و راحتی داشته باشید، سفر با خودرو شخصی خسته کننده بوده (14 – 15 ساعت رانندگی) و با قیمت بنزین و محدودیت فضا (حداکثر 50 – 60 کیلوگرم) می‌تواند به صرفه نباشد، سفر با اتوبوس دارای محدودیت حمل بار (20 – 30 کیلوگرم) می ‌باشد و اگر جای بار بیشتر در اتوبوس باشد شامل هزینه می ‌شود، تور قشم هوایی نیز با توجه به هزینه و محدودیت بار (30 کیلوگرم) نمی ‌تواند گزینه مناسب باشد.

خرید در بازار قشم
بازار قشم
 
سوالات متداول تور قشم 5 شب و 6 روز
  1. بهترین زمان سفر به قشم چه زمانی است؟
    بهترین زمان سفر به قشم از نظر شرایط آب و هوایی مهر تا اواسط خرداد ماه می باشد، ارزانترین فصل سفر به این جزیره نیز فصل های گرم سال و معمولا بازه زمانی تیر تا شهریور ماه می باشد. البته در تابستان هم سفر به قشم جذابیت های خاص خودش را دارد.
  2. بهترین ساحل قشم برای شنا کدام است و بهترین زمان خرید تور قشم چه فصلی است؟
    سواحل اطراف روستای کانی و ساحل پارک زیتون از جمله سواحل مناسب برای شنا هستند. برای شنا بهترین زمان، اواخر بهار تا اوایل پاییز است. پارک زیتون ساحل مناسبی برای شنا دارد و مجموعه تفریحی ساحل طلایی که به نام هتل ساحل طلایی هم شناخته می ‌شود یکی از بهترین مراکز غواصی و ورزش‌های آبی است.
  3. در تور قشم از کجا خرید کنیم؟
    مراکز خرید درگهان نزدیک به هم ساخته شده اند و احتیاجی به گرفتن تاکسی نیست. برای خرید لباس‌ های زنانه با قیمت مناسب می ‌توانید به به طبقه‌ بالای مرکز خرید دو دلفین در درگهان مراجعه کنید که لباس زنانه به صورت عمده عرضه می‌ شود.
    در قشم می ‌توانید به بازار قدیم قشم مراجعه کنید که تقریبا هر چیزی در این بازار پیدا می ‌شود، بازار ستاره هم شرایط مشابهی دارد. سیتی سنتر ۱ و ۲ قشم، از مراکز خرید معروف و گران قشم است و حدود 5 دقیقه تا پارک زیتون فاصله دارد. لوازم خانگی، لوازم آرایشی، پوشاک، کیف، کفش، ساعت، بدلیجات و سیسمونی کالاهایی هستند که در این مراکز خرید می‌ توانید پیدا کنید. در ضمن این مجموعه دارای سه طبقه است که در طبقه سوم آن شهر بازی، فست فودهای معروف و فود کورت قرار گرفته است.
  4. تور ترکیبی قشم و کیش را میتوانیم به صورت 5 روز و 6 شب رزرو کنیم؟
    ممکن است شما چنین توری را مد نظر داشته باشید اما ممکن است لذت کمی از مکان های دیدنی این دو مکان داشته باشید، اما ترکیب تور قشم و کیش بسیار جذاب است در بازه زمانی بیشتر از 7 روز

توجه: جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور قشم، زمینی و هوایی، زمان و هزینه های مربوطه با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *