تور ترکیبی قشم و کیش

تور ترکیبی قشم و کیش

تور ترکیبی قشم و کیش چگونه است؟ قشم و کیش دو جزیره در سواحل جنوبی کشور عزیزمان ایران است. این دو جزیره یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری محسوب می شوند. اگر می خواهید یک سفر هیجان انگیز داشته باشید، این دو جزیره زیبا بهترین انتخاب است. اینجا ما قصد داریم تا اطلاعات کافی درباره دو جزیره و شرایط تور ترکیبی قشم و کیش را در اختیارتان بگذاریم، تا از سفرتان نهایت لذت را ببرید، لطفا با ما همراه باشید.

  • جزیره کیش

این جزیره زیبا سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. مساحت جزیره کیش در حدود ۹۰ کیلومتر مربع می باشد و ارتفاع آن در سطح آب های آزاد جهان به ۳۵ متر می رسد. آب جزیره کیش شیرین می باشد، چون آبها زیرزمینی است و در آن هیچ رودخانه دائمی وجود ندارد. آب و هوای جزیره کیش گرم و مرطوب است، بهتر است بدانید که در جزیره کیش به ندرت باران می بارد آن هم معمولا در زمستان.  

  • جزیره قشم

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. مساحت جزیره قشم ۱۴۹۱ کیلومتر مربع است که برابر کل مساحت کشور بحرین است. از نظر آب و هوا نیز مثل جزیره کیش است و تفاوت خاصی بین دو جزیره نیست. مهمترین گیاهی که در این منطقه شناخته شده است جنگل های حرا هستند. برخلاف تصور عام که فکر میکنند در این جزیره درخت نخل به طور فراوان وجود دارد، جالب است بدانید که درخت نخل به ندرت دیده می شود. مقاله تور قشم را برای کسب اطالاعات بیشتر مطالعه بفرمایید. 

نمایی از جزایر قشم و کیش
جزیره قشم و جزیره کیش

سواحل زیبای قشم و کیش

یکی از زیباترین قسمتهای این دو جزیره زیبا سواحل آن است. در سواحل کیش هتل های لوکس و زیبا و سازه های مدرن ساخته شده است و دارای انواع تفریحات آبی با امکانات روز در این جزیره برگزار می گردد. پارک های زیبا در سواحل آن و امکاناتی همچون دوچرخه سواری، موتورسواری و اسکوتر و البته مسیرهایی برای پیاده روی و گردش ساخته و در اختیار گردشگران قرار دارد.

 تفریحات دریایی قشم و کیش

تفریحات دریایی بسیار زیادی در این دو جزیره زیبا وجود دارد مانند: غواصی، اسکوتر زیر دریایی، شاتل سواری، بنانا سواری، پاراسل، پارک آبی و دوچرخه سواری در خط ساحلی.

رستوران های قشم و کیش

اگر این دو جزیره را از لحاظ غذایی بررسی کنیم، متوجه می شوید که بیشترین غذاهای سنتی منطقه و غذاهای دریایی در قشم است که البته می تواند تجربه ای بسیار هیجان انگیز و عالی باشد، اما اگر به دنبال رستوران های لوکس غذاهای متنوع و گران قیمت هستید حتما آنها را در جزیره کیش پیدا می کنید، این جزیره دارای رستورانهای متنوع با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی است.

رستوران های جزایر قشم و کیش
رستوران در قشم و کیش

اقامت در دو جزیره قشم و کیش چگونه است؟

سالانه گردشگران زیادی به کیش سفر می کنند کیش جز بنادر آزاد کشور است. گردشگران با بودجه های متفاوت  وارد این جزیره می شوند و هفته ها در آنجا قامت میکنند، به این دلیل در این جزیره انواع هتل ها  و اقامتگاه ها، هتل های لوکس با انواع خدمات وجود دارد. در جزیره قشم نیز هتل ها و اقامتگاه های زیادی وجود دارد اما هیچگاه این تنوع به پای جزیره کیش  نمی رسد، به یاد داشته باشید تنوع خدمات در قشم نسبت به کیش ساده تر است.

فروشگاه های لوکس در جزایر قشم و کیش

هر وقت با تور ترکیبی قشم و کیش مسافرت کردید به یاد داشته باشید که حتما به غیر از تفریح و گشت و گذار به مراکز خرید هم نگاهی بیندازید. مراکز خرید هر دو جزیره نیز تفاوتهایی وجود دارد‌. در کیش تعداد فروشگاه و مراکز خرید به نسبت قشم بسیار زیادتر و مجلل تر و صد البته گران تر است. اما در قشم تنوع کمتر مراکز خرید نیز به نسبت کیش تعداد کمتری است و البته شما در این جزیره کالاهای ارزان تر می توانید خریداری کنید.

  • جاذبه های جزیره  کیش
    باغ پرندگان، باغ دلفین ها، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی در حال غرق شدن یونان و پارک آبی

  • جاذبه های جزیره قشم
    این جزیره پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی است. جزایر ناز، مقبره بی بی مریم، بام قشم، روستای لافت، سد گوران، روستای توریان، کاسه سلخ، غار نمکدان، قلعه پرتغالی ها، تنگه چاه کوه، دره ستارگان، غار خربس، جنگل های دریایی حرا، آب انبار بی بی و گورستان های تاریخی قشم.
کشتی یونانی کیش و دره ستارگان قشم
جاذبه های گردشگری قشم و کیش

تور ترکیبی قشم و کیش و مقایسه آن با تور قشم و کیش

  • در تور قشم و در تور کیش به این صورت است زمینی یا هوایی سفر می کنید، که البته در تور ترکیبی قشم و کیش نیز به همین صورت است زمینی یا هوایی سفر میکنید.
  • در تور کیش و در تور قشم گردشگران یا مسافران می تواند از ۲ روز تا هر چند روزی که دلشان بخواهد بمانند.
  • در تور ترکیبی قشم و کیش اقامت از ۳ شب شروع می شود.
  • هم در تور قشم و در تور کیش و هم در نوع ترکیبی آن همه خدمات یکسان به مسافران محترم ارائه می شود.

برنامه های سفر تور زمینی قشم

اولین روز سفر با تور قشم به قرار زیر خواهد بود:

  1. ابتدا توسط بندرعباس به قشم می روید.
  2. به هتل رفته و اتاق ها را تحویل میگیرید.
  3. به گشت و گذار در جزیره می روید.
  4. بعد از گشت ها که تا بعدازظهر طول می کشد به هتل باز میگردید.

دومین روز سفر با تور قشم نیز به صورت زیر خواهد بود:

  1. ساعت ۶ صبح توسط لنج به سمت جزیره هرمز میروید و به گشت گذار می پردازید.
  2. ساعت ۱۵ به جزیره باز میگردید.
  3. رفتن به مراکز خرید

سومین روز سفر با تور قشم نیز پس از خوردن صبحانه به سمت راه آهن بندر عباس حرکت می کنید ، در طول مسیر ناهار هم میل می فرمایید.‌

خدمات تور تکی قشم و کیش

در هر یک از تور های قشم و تور های کیش به طور جداگانه خدمات زیر ارائه می شوند:

  • وسیله نقلیه توریستی
  • دو شب اقامت در هتل۳ ستاره
  • ۵ وعده غذا
  • بیمه مسافرتی
  • گشت های تور
خدمات تور تکی قشم و کیش
خدمات تور آذربال

سخن آخر

سفر با تور بسیار جذاب و هیجان انگیز است، گاهی شاید در سفری که خود سالها به این سواحل زیبا داشته اید کمتر به مناطق مهم و دیدنی آن رفته اید‌، سفر با تور این حسن را دارد که شما با جاهایی آشنا می شوید که قبلا نرفته اید و اینکه سفر دسته جمعی حس زیادی دارد و مطمئن باشید بیشتر می شود خوش گذارانی کرد.

سوالات متداول تور ترکیبی قشم و کیش

  • آیا منطقه مخصوص شنای خانم ها و آقایان در قشم و کیش وجود دارد؟
    در کنار سواحل منطقه هایی مخصوص شنا وجود دارد که خانم و آقایان می تواند جدای از هم و با خیالی آسوده در این سواحل شنا کنند. این بخش از منطقه از هتل ها دور است، اگر ساحل در سمت هتل شما صاف باشد ممکن است در سمتی که قرار است شنا کنید کاملا طوفانی باشد. بنابراین قبل از حرکت حتما با ارگان مربوط به شنا تماس بگیرید تا از وضعیت آگاه شوید.

  • تور ترکیبی قشم و کیش به چه صورت است؟
    • با پرواز از تهران به جزیره قشم سفر میکنیم.
    • پس از رسیدن به هتل اتاق ها را تحویل میگیریم.
    • پس از ۲ شب اقامت در قشم به سمت کیش  حرکات میکنیم.
    • در کیش نیز دو شب اقامت می کنیم.
  • خدمات تور ترکیبی قشم و کیش آذربال چه هستند؟
    • بلیط رفت و برگشت
    • اقامت۲ شب و۳ روز قشم و ۲ شب و ۳ روز کیش
    • استقبال فرودگاهی و گشت با ماشین های لوکس
    • تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد رستوران و مراکز تفریحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *