تفریح در کوشی آداسی

 

این شهر ساحلی، با نام کوشی آداسی با شکوه در بین گردشگران شهرت پیدا کرده است. در این مطلب به معرفی مکان های تفریحی و تفرجی کوشی آداسی می پردازیم و بهترین تفریحات در این شهر را برای شما معرفی میکنیم.

مکان های تفریحی کوشی آداسی

 پلاژ های ساحلی

شهر کوشی آداسی یک شهر ساحلی است که در نوار ساحلی اژه در کشور ترکیه قرار دارد. این شهر سواحل متعددی دارد که آب کریستالی شفاف سواحل و اب و هوای مطلوب آن باعث شده این شهر مورد توجه گردشگرانی که علاقمند به سپری کردن اوقات فراغت خود در فضاس ساحلی هستند، قرار بگیرد. پلاژ های ساحلی این شهر بهترین مکان برای تجربه تفریحات آبی می باشد.

در این سواحل به دلیل وزش باد قایق های بادبانی تفریحی زیادی وجود دارد. جت اسکی و انواع قایق های تفریحی از دیگر تفریحات آبی این پلاژ ها به حساب می آید. سواحل کوشی آداسی به دلیل آب و هوای بی نظیر کاملا مناسب برای آفتاب گرفتن هستند. در سواحلی که شلوغ هستند تخت های مخصوص آفتاب گرفتن و چتر های قرار داده شده که گردشگران می توانند با قیمت های ارزان آن ها را اجاره کرده و از آفتاب گرفتن در سواحل دریای مرمره لذت ببرند.

آفتاب گرفتن در کوشی آواسی
سواحل کوشی آداسی

ساحل کوشی آداسی

محبوب ترین ساحل این شهر که یک از برنامه های تور کوشی آداسی می باشد، ساحل مرکزی شهر است. دلیل محبوب بودن این ساحل نزدیکی آن به شهر و وجود تعداد زیادی از بهترین هتل های موجود در این شهر می باشد.

تفریح در کوشی آداسی
هتل کوشی آداسی

ساحل بانوان

نام یکی دیگر از سواحل معروف این شهر ساحل بانوان است که جز پر رفت و آمد ترین سواحل کوشی آداسی محسوب می شود. در این ساحل اولین چیزی که نظر شما راجذب میکند درخت های نخل می باشد که در حاشیه این ساحل خود نمایی میکند. در حاشیه این ساحل مغازه هایی برای خرید سوغاتی، کافه و رستوران وجود دارد. این ساحل با 1 کیلومتر طول و فراهم بودن مکان های رفاهی و تمیز بودن بهترین انتخاب برای بانوان می باشد.

ساحل طلایی

ساحل بعدی ساحل طلایی می باشد. در این ساحل مرکز تجاری نازیلی قرار دارد که بهترین گزینه برای خرید و سوغاتی می باشد. در کنار این ساحل تعدادی کافه و رستوران برای رفاه حال گردشگران تاسیس شده است. کافه های دنج و خاص این ساحل بهترین انتخاب برای سپری کردن وقت در انتهای روز می باشد.

ساحل بهشت

ساحل بهشت جایی است که حتما برای ماساژ گرفتن تمام گردشگران و مسافران کوشی آداسی به آن سر میزنند و تجربه یک ماساژ بی نظیر را در کمال آرامش به دست خواهند آورد. در این ساحل کافه ها و رستوران هایی وجود دارد که در تمام طول شبانه روز با در اختیار گذاشتن انواع نوشیدنی ها و غذاهای محلی پذیرای گردشگران است.

پارک ابی کوشی آداسی

یکی دیگر از سواحل معروف کوشی آداسی بزرگترین ساحل این شهر می باشد. این ساحل با طول تقریبی 18 کیلومتر بزرگترین ساحل این شهر شناخته می شود. این ساحل به دلیل وسعتش از بخش های مختلف تفریحی، رفاهی و تجاری تشکیل شده است. پارک آبی کوشی آداسی نیز در این ساحل قرار دارد و قطعا یکی از مراکزی است که هر گردشگری به آن سر می زند این پارک آبی بی نظیر و منحصر به فرد است. برای رسیدن به این ساحل کافیست مینی بوس های پارک آبی را پیدا کنید و خودتان را به یک تفریح آبی منحصر به فرد دعوت کنید.

تفریحات آبی کوشی آداسی
پارک ابی کوشی آداسی

سواحل دیگری در این شهر وجود دارد که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند و ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.

پارک ملی دلتای آیدین

این پارک در استان آیدین حد فاصل بین کوشی آداسی و سوکه قرار دارد. دسترسی به این پارک از جاده کوشی آداسی به سوکه هست که فاصله آن از شهر کوشی آداسی تقریبا 30 کیلومتر می باشد. این پارک که در شبه جزیره دیلک واقع شده یکی از میراث های طبیعی کشور ترکیه محسوب می شود و از سال1966 به عنوان پارک ملی شناخته شده است. پوشش گیاهان مدیترانه ای و آب و هوای مطلوب این منطقه بی شک بهترین ترکیب برای رفع استرس و یک تفریح عالی می باشد. در کنار این پارک یک مرکز رفاهی وجود دارد که تمام نیاز های گردشگران این منطقه را مرتفع می کند.

تفریحگاه کوشی آداسی
پارک ملی دلتا

این پارک دارای جاذبه های طبیعی و زمین شناختی می باشد و بهشت گردشگرانی است که به زمین شناسی علاقه دارند. دره های اطراف این پارک با پوشش سبز از گیاهان مدیترانه ای بهترین مکان برای عکاسان عاشق طبیعت است. این پارک دارای سواحل زیبا و چندین خلیج است. درون این پارک می توانید تجربه گردش همزمان در جنگل، کوهستان و ساحل را در کنار هم داشته باشید. همچنین این پارک یک بخش تالابی دارد که از لحاظ نوع و آب آن، زیست بوم منطقه و پرندگان مهاجری که هر ساله به این تالاب سر میزنند منحصر به فرد است. گونه های جانوری که می توانید در این پارک مشاهده کنید بسیار متنوع است. اگر شما یک گردشگر خوش شانس باشید می توانید فلامینگو ها و دالماسی ها را تماشا کنید. همچنین در منطقه جنگلی شما می توانید اسب های وحشی و خاص ترین موجود زنده منطقه یعنی پلنگ افسانه ای آناتولی مشاهده کنید.

شهر کوشی آداسی بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارن در یک سفر کوتاه تجربه حضور در جنگل، کوهستان، سواحل بی نظیر و مکان ها تاریخی و باستانی را داشته باشند، می باشد.

در پایان اینکه

مکان های تفریحی برای بازدید و خوشگذرانی در کوش آداسی بسیار زیادند. در حقیقت شما با خرید تور کوش آداسی می توانید به سادگی به این مکان ها رفته و تعطیلات خود را به بهترین ممکن شکل سپری نمایید.

سوالات متداول تفریح در کوشی آداسی

  1. بهترین مکان های تفریحی در کوش آداسی کدامند؟
    می توان گفت که پلاژ های ساحلی، پارک های آبی و پارک های ملی از بهترین مکان های تفریحی در کوش آداسی هستند و گردشگران زیادی سالیانه برای تفریح و خوشگذرانی و بازدید از آنها به کوش آداسی سفر می کنند.
  2. کوش آداسی چه تعداد ساحل تفریحی دارد؟
    بهتر است بدانید که کوش آداسی سواحل زیادی دارد ولی ساحل بهشت، ساحل طلایی، ساحل بانوان و ساحل مرکز شهر کوش آداسی از زیباتری سواحل موجود در جزیره کوش آداسی به شمار می آیند.
  3. در پاک ملی کوش آداسی تنوع جانوری چگونه است؟
    در واقع این پارک را باید بهشت گردشگران معرفی کرد. پارک ملی کوش آداسی، دلتا نام دارد و دارای چندین ساحل زیبا می باشد. در مورد گونه های جانوری موجود در این جنگل می توان از فلامینگو، دالماسی، اسب وحشی و پلنگ آناتولی نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *