بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عامل ها برای سفر یک وسیله نقلیه مسافرتی مناسب است و معمولا برای سفرهایی که مسافت زیادی دارند، هواپیما انتخاب همه است و بلد بودن بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما سفر را راحت و کم هزینه می کند. ما در این مقاله به این موضوع می پردازیم و به شما کمک می کنیم که به راحتی بلیط هواپیمای مقصدتون را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنید.

بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما چگونه است؟

با گران شدن هزینه های سفر، رفتن به یک مسافرت یک چالش در این دوره و زمونه شده است و از طرفی بخاطر مشغله های زندگی نمی توان سفر هوایی را با سفر زمینی جایگزین کرد، ولی هیچ نگران نباشید زیرا که در این بخش از مقاله ما به شما ترفندهایی می گوییم که می توانید به راحتی بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید. روش و ترفندهایی که قرار است در این مقاله یاد بگیرید به شرح زیر است:

  • تصمیم گیری سریع برای مقصد
  • خرید و تهیه بلیط های چارتر
  • تهیه بلیط لحظه آخری

در ادامه به توضیح و آموزش این موارد می پردازیم و در آخر این مقاله نحوه تهیه بلیط ارزان هواپیما چارتر و لحظه آخری را آموزش می دهیم.

بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما چگونه است؟
بهترین روش برای خرید بلیط هواپیمای ارزان

یکی از بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما تصمیم گیری سریع برای مقصد

یکی از راه های پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما، تصمیم گیری سریع برای سفر است. بهتر است بدانید که کجا قرار است سفر کنید و مهم تر از آن تاریخ دقیق رفت و برگشت خودتان را نیز مشخص کنید. همچنین بهترین زمان هایی که ممکن است بلیط هواپیما ارزان باشد، مکان هایی است که در آن فصل کمتر کسایی به آنجا سفر می کنند و به عبارتی به آنها low season می گویند. همانطور که می دانید و مشخص است، high season یا زمان هایی که افراد زیادی به مکان های پر طرفدار می روند، قیمت های افزایش و گرانتر می شوند.

یکی از بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما که ممکن است نصیب شما شود، سفر کردن در زمان های خلوت است. مثلا اگر می خواهید در ایام تعطیل مانند تعطیلات عید نوروز مانند بقیه به سفر بروید، پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان سخت است زیرا که همه جا شلوغ است. مثلا خرید تور قشم یا کیش در زمستان بسیار ارزان و پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما راحت است.

همچنین اگر شما سریعا تصمیم به خرید بلیط هواپیما بگیرید و مقصد و تاریخ رفت و برگشت را سریع و با چند هفته تاخیر بگیرید، قیمت آنها ارزان تر خواهد بود و دردسری درباره تغییر قیمت های آنها در آینده نخواهید داشت.

راهنمای خرید و تهیه بلیط های چارتر

بلیط های چارتر یکی دیگر از روش های پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما است. بهتر که بدانید چارتر به معنی این است که یک آژانس گردشگری تمامی یا تعداد زیادی از صندلی های هواپیما را اجاره می کند و ممکن است تمامی آن صندلی ها پر نشود. بنابراین چارتر کننده برای اینکه ضرر مالی نبیند، صندلی های هواپیما را به قیمت کمی به فروش می گذارد.

شما می توانید هم برای پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی بلیط چارتر تهیه کنید ولی یکی از مسائل مهمی که باید به آن دقت داشته باشید، زمان خرید آن است. بهترین نحوه تهیه بلیط ارزان هواپیما از طریق چارتر در زمان های خلوت است.

همچنین برای پیدا کردن بلیط چارتر در تعطیلاتی مانند عید نوروز تقریبا غیر ممکن است ولی به مقصد نیز مرتبط است ولی همانطور که گفته شد بهتر است در زمان های خلوت اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

خرید و تهیه بلیط های چارتر
خرید بلیط چارتر

تهیه بلیط لحظه آخری هواپیما چگونه است؟

بلیط لحظه آخری در فرودگاه انجام می شود و بسیار ارزان قیمت است و معمولا توسط همان چارترکننده انجام می شود. این روش برای مسافران پیشنهاد نمی شود زیرا که بگیر و نگیرهای زیادی دارد. اول از همه بهتر است بدانید که چارترکننده ها هیچ علاقه ای به مسیرهای خلوت و کم تردد ندارند و همیشه مسیرهای شلوغ را رزرو می کنند تا تمامی صندلی ها پر شوند.

شما بهتر است یک برنامه ریزی دقیق برای سفرتان داشته باشید تا هیچوقت سراغ این روش نروید. این روش یکی از بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما نمی باشد و فقط برای دانستن شما به این مقاله اضافه شده است.

تهیه بلیط لحظه آخری
بلیط لحظه آخری
سخن پایانی

همانطور که در این مقاله گفته شد، برای اینکه بلیط هواپیما را ارزان بخرید بهترین روش این است که آن را سریع بخرید یا لحظه آخری یا چارتری تهیه کنید. همچنین در این دوره زمونه که قیمت بلیط ها به شدت بالا رفته است، یاد گیری این ترفندها تقریبا الزامی است. برای تهیه تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با قیمت مناسب به آذربال مراجعه کنید.

سوالات متداول بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما

  1. بهترین ترفند برای خرید بلیط ارزان هواپیما چیست؟
    بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما، تصمیم گیری و خرید سریع است.
  2. چارترکننده چه کسی است؟
    چارتر به معنی این است که یک آژانس گردشگری تمامی یا تعداد زیادی از صندلی های هواپیما را اجاره می کند و ممکن است تمامی آن صندلی ها پر نشود. بنابراین چارتر کننده برای اینکه ضرر مالی نبیند، صندلی های هواپیما را به قیمت کمی به فروش می گذارد.
  3. برای تهیه تورهای مسافرتی با قیمت مناسب باید به کجا مراجعه کرد؟
    برای تهیه تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با قیمت مناسب به آذربال مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *