خرید تور فرانسه

خرید تور فرانسه

تور فرانسه بدون شک بهترین خاطره را در ذهن شما به جا میگذارد. شما با خرید تور فرانسه میتوانید از یکی از کشور هایی که از لحاظ پیشینه هنر و معماری بسیار غنی است دیدن کنید.
این کشور از لحاظ استاندارد های اجتماعی از کشور هایی با رتبه بالا است. کشور فرانسه از لحاظ امید به زندگی در رتبه بالایی قرار دارد. مردم این کشور با توجه به پیشینه تاریخی و امکانات خوب از فرهنگ بسیار بالایی برخوردارند. با توجه به این که فرانسه از لحاظ اقتصادی و تجارت رتبه بالایی دارد اما از لحاظ گردشگری هم سومین کشور دنیا است.

شهر فرانسه در پاریس
نمای کلی شهر پاریس و برج ایفل

فرهنگ و آداب و رسوم مردم فرانسه

در کشور فرانسه دست دادن و بوسیدن گونه هنگام سلام کردن و صدا کردن آقایان با لفظ موسیو و خانوم ها با لفظ مادام مرسوم است. عموما در اولین برخورد ها تمایلی به استفاده از اسم کوچک ندارند و به فامیلی همدیگر را صدا میکنند. زمان خوردن غذا، نسبت به ایرانیان طولانی تر است و عموما سر میز غذا با هم صحبت میکنند. در برخی رستوران ها و مجالس باید از لباس های رسمی تر استفاده کنید. برای آفتاب گرفتن در برخی از سواحل میتوانید با بالا تنه برهنه و برخی دیگر هم میتوانید کاملا برهنه باشید که تور لیدر یا دفترچه راهنما در خرید تور فرانسه این سواحل را به شما معرفی میکنند.

هیچ تجربه ای نمیتواند با دیدن پاریس که عروس فرانسه است و به شهر نور ها معروف است با چشم انداز ها و درختان زیبای ای شهر رقابت کند. در تور فرانسه وقتی مشغول قدم زدن در خیابان هستید این را به یاد داشته باشید که روزی نقاشان معروف، شعرای بزرگ و معماران زبر دست در همین فضا قدم زده و ایده های خود را از دیدن همین مناظر گرفته اند. فرانسه برای تمام سلیقه ها کشور بی نظیری است؛ اگر علاقه به مد و فشن دارید بدانید این کشور در این زمینه بسیار مشهور است. با خرید تور فرانسه شما کشوری را میبینید که با هر سلیقه ای زیبا است.

جاذبه های گردشگری در تور فرانسه

طبیعت دوستان با خرید تور فرانسه میتوانند از جنگل های انبوه و دیدن کوه های آلپ بهترین انتخاب را داشته باشند. طبیعت فرانسه حتی برای گردشگران معمولی مناسب است. مسیر تور دو مون بلان یکی از معروف ترین مسیر ها برای طبیعت دوستان است که به صد و هفتاد کیلومتر میرسد. این مسیر از مرز های ایتالیا و سوییس میگذرد. این مسیر با وجود چشم انداز های بسیار زیبا و بکر خود توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است. دون دو پیلا از بلند ترین تپه های شنی در اروپا است. این تپه شنی در ساحل آتلانتیک فرانسه قرار دارد. این مسیر سه کیلومتری نمای بسیار زیبایی از خلیج آرکاچون را دارد میتواند حتی مهم ترین دلیل برای خرید تور فرانسه باشد.

نمایی از سواحل پاریس فرانسه
سواحل شهر پاریس

خرید تور فرانسه و شهر های زیبای آن

پاریس شهر عشق، در پاریس قدم بزنید تصویری که میبینید برج فلزی ایفل است که از نماد های بسیار زیبای این شهر است. پاریس به عبارتی شهر عشاق است. پلی روی رودخانه سن وجود دارد که از گذشته تا به امروز مردم قفل هایی را به نشانه دوام عشقشان به نرده های آن میزنند تصویری که نمیتوان از آن گذشت. پاریس در شمال کشور فرانسه قرار دارد؛ هر ساله میلیون ها گردشگر را جذب خود میکند. این شهر با موزه ها، کافه ها، طبیعت بکر و چشم نواز، گالری ها و … باعث شده تا رویایی باور نکردنی رو با خرید تور فرانسه در واقعیت تجربه کنیم.

پاریس حتی از نظر شهر سازی کاملا هنرمندانه ساخته شده است. وقتی در این شهر قدم میزنید نوع معماری و ساختمان های این شهر توجه شما را جلب میکنند. قدم زدن در خود این شهر مانند رفتن به موزه است. خیابان شانزه الیزه که متعلق به قرن هفدهم است با درختان زیبایی که در حاشیه خود دارد و یکی از مهم ترین مراکز خرید و تفریحی محسوب میشود برای ساعاتی شما را از روزمرگی نجات میدهد. محله لادفانس در حومه شهر و در حاشیه غربی پاریس است که از بزرگترین مراکز تجاری و اقتصادی جهان محسوب میشود. طاق نصرت عظیم که میزبان وزارت حمل و نقل فرانسه است در این محل قرار دارد. کلیسای نوتردام که متعلق به قرن دوازدهم است از آثار تاریخی با معماری شگفت انگیز در این شهر است.

موزه انولید که آرامگاه بسیاری از افتخار آفرینان و سربازان فرانسه از جمله ناپلئون است که دیدن آن خالی از لطف نیست. قلعه کونسیرژری که قرارگاه لویی شانزدهم، ماری آنتوانت و خانواده سلطنتی فرانسه قبل از مرگ آنها بود از دیگر بناهای تاریخی این شهر است. از جمله بنا های تاریخی دیگر این شهر میتوان از کلیسای سان شاپل، کلیسای مادلین و کلیسای سکره کر نام برد که با خرید تور فرانسه میتوانید از آن دیدن کنید.

شهری در پاریس که به شهر صورتی معروف است
شهر صورتی پاریس
  • شهر لیون
    شهری پر جمعیت که که در میان خود مردم محلی به شهر دوم معروف است. قدمت این شهر تاریخی به امپراتوری رم باستان برمیگردد.این شهر با خوراکی ها و رستوران های بسیار هیجان انگیز گردشگران زیادی را که طرفدار تجربه کردن غذا های متنوع با طعم های خاص و دلچسب هستند را جذب میکند.
  • شهر نیس
    که در جنوب شرقی فرانسه است. چشم انداز های باور نکردنی ساحل مدیترانه در این شهر این شهر لوکس را به تفریگاهی فوق العاده تبدیل کرده.
  • شهر بوردو
    این شهر به خاطر باغ های انگورش بسیار شهرت دارد. هر ساله مراسمی برگزار میشود که مردم برای چیدن انگور به این شهر می آیند و نوشیدنی های زیادی از این انگور ها تولید میکنند.
  • شهر تولز
    این شهر به علت استفاده از آجر های مایل به صورتی به شهر صورتی مشهور شده است.
  • شهر دیژون
    در این شهر هر ساله نمایشگاه های غذا برگزار میشود. سس خردل این شهر در کل دنیا شهرت خاصی دارد که طعم متفاوتی آن باعث این شهرت شده است.
  • شهر کن
    حتما اسم جشنواره های این شهر را شنیدید این شهر به خاطر جشنواره های متفاوت آن به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. شهر کن سواحلی بسیار زیبا دارد که مردم این شهر محیطی لوکس را برای استفاده کردن از غذا ها و دیدن این سواحل فراهم کرده اند.

قیمت تور فرانسه 

قیمت تور فرانسه چقدر است؟ به دلیل نوسانات شدیدی که در ارز قابل مشاهده است، نمی توان قیمت دقیقی ذکر کرد. قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر می کنند اما در حالت کلی و پیش فرض بخواهیم بگوییم قیمت تور فرانسه از حدود 700 یورو آغاز می شود به بالا. لطفا جهت استعلام دقیق قیمت ها به جهت خرید تور فرانسه با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *