پکیج تور قشم نوروز 1400

پکیج تور قشم نوروز 1400

قشم یکی از جزایر جنوب کشورمان می باشد که دارای زیبایی های بسیار زیادی می باشد. این جزیره دارای تور های مختلفی است که یکی از آنها پکیج تور قشم نوروز 1400 می باشد. در این پکیج شما می توانید چند تور را برای خود انتخاب کنید یا اینکه یکی از بهترین های آن را برای خود و خانواده تان برگزینید. از آنجایی که نوروز یکی از جشن های باستانی ما ایرانیان به شمار می رود و بزرگترین جشن ما هم هست، شما برای اینکه بتوانید این جشن را برگزار کنید می توانید به قشم سفر کنید و این جشن را در آنجا برگذار کنید.

این پکیج دارای بهترین تور ها می باشد و دارای تمامی امکانات نیز هست که می توانید از آنها استفاده کنید و هرکدام را که مورد نظرتان بود، انتخاب کنید. از آنجایی که آب و هوا در این جزیره در نوروز بسیار خوب می باشد، شما می توانید جشن نوروز را در این جزیره با تور قشم برگذار کنید؛ باید به شما بگوییم که در این جزیره برای جشن نوروز تفریحاتی برای شما در نظر گرفته شده است که مختص این جشن باشکوه می باشد.

ویژگی های پکیج تور قشم نوروز 1400

در این پکیج راه های سفر برای شما باز است و می توانید از تمامی این راه ها استفاده کنید. از آنجایی که در فصل بهار منظره های بسیار دیدنی پدیدار می شوند، شما می توانید از راه های زمینی هم به این جزیره سفر کنید و از این منظره ها دیدن کنید.

نمایی از جزیره قشم
قشم جزیره ای توریستی

در این سفر راه های هوایی و زمینی برای شما تعریف شده است و استفاده از آنها بستگی به انتخاب شما دارد. راه های هوایی این پکیج شامل هواپیما می شود که دارای خطوط هوایی مختلف است و می توانید از بهترین خطوط هوایی بهره مند شوید و باید بگوییم که با استفاده از هواپیما می توانید در سریع ترین زمان ممکن جابه جا شوید. بلیط هواپیما برای سفر به قشم را با بهترین قیمت از ما بخرید.

سفر های زمینی را می توانید با اتوبوس یا قطار انجام دهید اما باید به شما بگوییم که سفر با اتوبوس کمی خسته کننده است و پیشنهاد ما به شما استفاده از قطار می باشد که می تواند سفر شما را بسیار دلنشین کند مخصوصا وقتی با خانواده یا دوستانتان باشید سفر با قطار یک دنیایی دیگری دارد.

از دیگر ویژگی های این پکیج را می توان به این اشاره کرد که هتل های آن بسیار متنوع بوده و از بهترین هتل ها می باشند. شما می توانید در تمامی مدت در این هتل ها اقامت داشته باشید و از بودن در آن ها لذت ببرید.

نوروز 1400 در قشم

از آنجایی که بسیاری از هموطنان ما در نوروز به مسافرت می روند، قشم می تواند یکی از مقصد های آنها باشد البته این نیز گفتنی است که هرساله بسیاری از افراد و مسافران به این جزیره سفر می کنند و شما هم می توانید با استفاده از پکیج تور قشم نوروز 1400 یکی از آنها باشید. نوروز در این جزیره می تواند بسیار رویایی برای شما باشد چرا که در این جزیره بسیاری از تفریحات وجود دارد می توانید در آن به شادی بپردازید.

نوروز 1400 در قشم
قشم جزیره ای زیبا و بزرگ

از آنجایی که قشم یک منطقه آزاد تجاری می باشد، شما می توانید اجناس را با قیمت پایین تری برای خود خریداری کنید. در این جزیره بزرگ مرکز های تجاری بسیار بزرگی قرار دارند که خود را برای نوروز آماده کرده اند و می توانید در آنها به گشت و گذار به پردازید.

تفریحات نوروز در قشم

همانطور که می دانید قشم دارای مکان های تفریحی بسیار زیادی می باشد که می توانید هر سال به آن سفر کنید و از دیدن آنها لذت ببرید اما باید بگوییم که در نوروز این تفریحات به شکل ویژه ای برای شما قرار داده شده اند و می توانید با استفاده از این تفریحات اوقات خوبی را برای خود و خانواده تان و یا دوستانتان فراهم کنید. پس وقت را هدر ندهید و پکیج تور قشم نوروز 1400 را از همین حالا رزرو کنید. 

تفریحات نوروز در قشم
دره ستاره قشم با افراد محلی قشم

از آنجایی که تفریحات قشم بسیار زیاد می باشند، شما می توانید هرکدام از این مکان های تفریحی را در پکیج تور قشم نوروز 1400 انتخاب کنید. اگر نمی دانید کدام یک از این تفریحات برای نوروز مناسب می باشند باید بگوییم که تمامی این تفریخات مناسب نوروز می باشند و می توانند عید نوروز را برای شما یک خاطره به یاد ماندنی کنند و به همین دلیل هم است که هر ساله در نوروز افراد بسیار زیادی به این جزیره سفر میکنند.

در پکیج تور قشم نوروز 1400 تفریحات دیگری هم وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید درست است که این جزیره دارای مکان های دیدنی و تفریحی بسیار زیادی می باشد اما مانند جزیره کیش دارای تفریحاتی مانند پینت بال و کارتینگ نیز می باشد که لذت سفر را در نوروز چندین برابر میکند.

جمع بندی

پکیج تور قشم نوروز 1400 یکی از چیز هایی است که بیشتر افراد می توانند از ان استفاده کنند و از آنجایی که در این پکیج تور های مختلفی برای برای شما فراهم آورده شده است می توانید هر کدام از تور هایی را که می خواهید اتناخب کنید و با آن تور به قشم سفر کنید. این پکیج دارای انواع مختلف راه های سفر به  جزیره قشم می باشد و باید بگوییم که دارای بهترین تراسفر در نوع خود می باشد. در این پکیج تفریحات بسیار زیادی برای شما گرد هم آورده شده است که بسیار منساب نوروز می باشند شما می توانید از این تفریحات نیز استفاده کنید.

از آنجایی که نوروز بزرگ ترین جشن ما ایرانیان به حساب می اید و یادگار دوران باستان است رسم های متفاوتی دارد یکی از آنها مسافرت و رفتن به طبیعت و دوستی با طبیعت می باشد و قشم هم دارای مکان های طبیعی بسیاری می باشد که شما می توانید از آنها لذت ببرید.

سوالات متداول پکیج تور قشم نوروز 1400

  1. هزینه پکیج تور قشم برای عید 1400 چقدر می باشد؟
    هزینه این پکیج بستگی به انتخاب نوع تور شما دارد. همانطور که گفته بودیم شما می توانید در این پکیج تور های مختلفی را انتخاب کنید و هر کدام از آنها قیمت های متفاوتی دارند.
  2. ویژگی های پکیج تور قشم چیست؟
    از ویژگی های پکیج قشم این است که شما می توانید از راه های مختلفی به این جزیره سفر کنید و همچنین هتل های آن دارای بهترین امکانات می باشند و از دیگر ویژگی های این پکیج می توان گفت که تفریحات آن بسیار مناسب نوروز می باشد.
  3. جشن های قشم برای نوروز در این پکیج چه هستند؟
    در این جزیره جشن های بسیاری برگزار می شود که ویژه نوروز می باشد بنابر این شما می توانید از این پکیج استفاده کنید تا در این جشن ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *