پارک آبی چاقداش وان

یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه، مراکز تفریحی آبی است.  یارک آبی چاقداش وان یکی از معروف ترین پارک های آبی ترکیه است. سواحل زیبای نیلی و هتل هایی با امکانات آبی و اسپا تا پارک های آبی متنوع، جذابیت های گردشگری هستند که گذراندن تعطیلات در ترکیه را به خاطره ای به یاد ماندنی تبدیل می کنند. پارک آبی شهر وان ترکیه یکی از این مراکز تفریحی مشهور و پر طرفدار است.

در سفر به شهر وان ترکیه، جاذبه های طبیعی و تاریخی خاصی خواهید یافت اما سفر به وان محدود به گردش نیست. بلکه می توانید در پارک آبی چاغداش وان به همراه دوستان یا خانواده تان تفریح کنید و لحظات خوشی را رقم بزنید. با خرید بلیط پارک آبی چاقداش وان استفاده از امکانات متنوع آن، خستگی سفر را از تن خود به در کنید و برای ادامه ی گشت و گذار در شهر زیبای وان آماده شوید. شما همچنین می توانید با تور وان آذربال به این شهر سفر کرده و به پارک آبی آن مراجعه کنید. 

پارک آبی چاقداش وان (Çağdaş Aquapark) ترکیه

برای آن هایی که در تور وان به دنبال یک مجموعه ی سرپوشیده ی تفریحات آبی می گردند، پارک آبی چاغداش وان وجود دارد. این پارک تنها پارک آبی شهر وان است. این پارک آبی در سال ۲۰۱۱ میلادی افتتاح شد و به عنوان اولین پارک آبی منطقه ی آناتولی شرقی آغاز به کار کرد. این مجموعه ی تفریحی آبی با ۱۵۰۰ متر مربع بنای سر پوشیده علاوه بر محوطه ی دیگرش، در شرایطی بهداشتی و سالم با یک تیم حرفه ای به پذیرایی از مراجعان و گردشگران مشغول است. پارک آبی وان دارای امکاناتی هم چون استخر، جکوزی و سرسره های آبی است. سانس های سونای این مجموعه ی تفریحی آبی از ساعت ۹ صبح شروع شده و تا ۱۱: ۳۰ شب ادامه دارند. این برنامه ی ثابت هر روز هفته در پارک آبی شهر وان ترکیه است.

پارک ابی
پارک آبی چاغداش وان ترکیه

امکانات پارک آبی وان

پارک آبی چاغداش وان امکانات مختلفی برای افراد در سنین مختلف ارائه می دهد. این موضوع با عث شده اگر به صورت خانوادگی به وان سفر می کنید، همه اعضای خانواده بتوانند از این فضا استفاده کنند.

امکانات پارک آبی چاغداش وان برای بزرگسالان

پارک آبی شهر وان به جز استخر های شنا و ساحل و سرسره های آبی و کلاس های یوگا و زومبا، امکانات دیگری هم به همراهان تور وان ارائه می دهد. فیتنس و کاردیو برای آقایان، کاردیو و پیلاتس برای بانوان، ژیمناستیک مخصوص کودکان، آموزش شنا و همچنین تنیس با بهترین شرایط و امکانات در این مرکز تفریحی آبی قابل استفاده است.

پارک آبی چاقداش طرح های عضویتی متفاوتی برای آقایان، خانم ها و کودکان ارائه می دهد. با خرید این طرح ها می توانید از تخفیف های خاصی برخوردار شوید. یک ویتامین بار، کافه تریا و فروشگاه وسایل ورزشی و تفریحی هم در این مجموعه ی تفریحی آبی قرار دارند. کلاس های آموزش شنای خصوصی برای کودکان و هم بزرگسالان موجود هستند. خانواده ها در صورت تمایل، می توانند روز مخصوص یا تخفیفاتی برای استفاده ی عمومی از تسهیلات پارک آبی شهر وان ترکیه داشته باشند.

به یاد داشته باشید که قبل از ورود به استخر، دوش گرفتن با دمپایی و مایوی شنا ضروری است. پارک آبی شهر وان ترکیه به ازای هر فرد بزرگسال، ورودی خاص خودش را دارد. برای کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال طرف قرار داد بعضی مؤسسات و شرکت ها، ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

سرسره پارک آبی چاغداش وان
پارک آبی چاغداش بزرگسالان

امکانات پارک آبی شهر وان ترکیه برای کودکان

این پارک آبی با امکانات تفریحی که ویژه کودکان ساخته است و امکان یک تفریح خانوادگی را به وجود آورده است. بنابراین اگر کودکان دلبندتان در این سفر همراه شما هستند، جای نگرانی وجود ندارد. پارک آبی شهر وان ترکیه، برای آن ها هم امکانات و تسهیلاتی فراهم کرده است تا از سفر و تعطیلات شان در کنار شما لذت ببرند. پارک آبی چاقداش وان، استخری مخصوص کودکان دارد که با وسایل تفریحی کودکانه ای مثل آبشار قارچی و رودخانه ی خروشان برای ساعاتی مفرح آماده شده است. همچنین کلاس های آموزش شنا و ژیمناستیک مخصوص کودکان موجود هستند.

اگر احتمال می دهید فرزندان شما خسته یا گرسنه می شوند اصلاً جای نگرانی نیست، چرا که می توانید به ویتامین بار یا کافه تریای موجود در محوطه ی سرپوشیده ی پارک آبی شهر وان ترکیه بروید و با خوردن غذا یا میان وعده ای سبک و نوشیدن آب میوه های طبیعی، انرژی تان را بازیابی کنید.

رودخانه کودکان
رودخانه کودک پارک آبی چاغداش

 

بهترین زمان برای استفاده از پارک آبی چاغداش وان

پارک آبی چاغداش وان ترکیه به صورت دائمی باز و پذیرای گردشگران است. این مجموعه ی تفریحی آبی در تمام فصول سال خدمات و امکانات خود را ارائه می دهد و در هر زمان که به شهر وان در ترکیه سفر کردید می توانید به این مجموعه سری بزنید. البته که بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه در هوای مطبوع و استفاده از امکانات تفریحی آبی آن مثل پارک چاقداش وان، تعطیلات تابستان است.

البته به علت سر پوشیده بودن بخشی از محوطه ی استخر و سرسره ها در زمستان و پاییز و سایر فصول می توانید به وان سفر کنید و از امکانات تفریحی این پارک آبی لذت ببرید. شلوغ ترین ساعات سانس های پارک آبی وان سانس های ساعات ۶ تا ۹ شب است، بهترین ساعت سانس شنا و استفاده از تسهیلات آبی در پارک آبی شهر وان ترکیه، سانس ساعت ۱۰ صبح است که چندان شلوغ نیست و می توانید در آرامش و فضایی خلوت شنا کنید و از غوطه خوردن در آب لذت ببرید.

آدرس پارک آبی چاغداش

اگر به شهر وان ترکیه سفر کردید، فرصت استراحت و ریلکس کردن چند ساعته را از دست ندهید و اجازه دهید تا این مجموعه با خدمات خود خستگی سفر را از تن شما در بیاورد. پارک آبی شهر وان ترکیه در آناتولی شرقی قرار گرفته است. اگر با اتومبیل شخصی خود به این پارک آبی می روید اصلاً جای نگرانی نیست، چرا که این مجموعه جای پارک ماشین دارد. اگر از قبل قصد برنامه ریزی برای تفریح در پارک آبی چاغداش را دارید بهتر است سری به سایت آن بزنید تا از تخفیفات فصل با خبر شوید.

سخن آخر

پارک آبی چاقداش ترکیه از بهترین پارک ها در وان می باشد که هر ساله عده زیادی را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند. چنانچه سوال دیگری در خصوص وان دارید، با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *