هتل های زبان شناسی در روسیه ساخته می‌شود

«الکساندر تیشنکا» مدیر اجرایی انجمن گردشگری داخلی و خارجی روسیه گفت:

طراحی برنامه ساخت و توسعه مجموعه هتل‌های زبان‌شناسی در روسیه برای سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده و قرار است در چارچوب این برنامه، ۲۵ مرکز زبان مجهز به هتل ساخته شود.
تیشنکا بیان کرد که در روسیه، به شدت با کمبود هتل و اماکن اسکان مواجه هستیم و این مسئله مانع رشد گردشگری داخلی و خارجی می‌شود که در بخش صادرات حائز اهمیت است.

او در ادامه گفت که پروژه هتل‌های زبان شناسی در راستای ترویج زبان روسی اجرا می‌شود. چراکه میزان علاقه‌مندی نسبت به یادگیری این زبان در جهان، به خصوص در منطقه آسیا و اقیانوس آرام افزایش یافته است.

تیشنکا در تایید این ادعا گفت که اخیرا، بیش از هفتاد هزار خارجی برای یادگیری زبان روسی درخواست داده‌اند که بیشترین علاقه‌مندی از سوی اتباع کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین ابراز شده است.

به گفته وی قرار است این برنامه با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرا شود. بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۵، مجموعه‌ای متشکل از ۲۵ هتل زبان‌شناسی واقع در نواحی مرکزی، شمال غربی، ولگا و فدرال جنوبی ایجاد شود. به این ترتیب، در داخل این هتل‌ها یا در جوار آنها، مرکز آموزشی-همایشی به همراه ساختمان امور اقتصادی مجزا ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *