هتل روکس رویال آنتالیا

هتل روکس رویال آنتالیا

آنتالیا در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه واقع شده است و مرکز مهم توریستی کشور ترکیه است. در این شهر تفریحی و تاریخی درختان فراوان، بلوار های سر سبز و لنگر گاه ها به چشم میخورد. در بخش تاریخی این شهر قلعه ایچی قرار دارد.
این شهر دارای پوشش های طبیعی بوده و مناطق جذاب و دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد.
آب و هوای این شهر مدیترانه ای است . در فصل تابستان گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی دارد. به خاطر دریا امواج هوای گرم به طرف ساحل آمده و مانع از سرمای شدید هوا میشود.

امکانات روکس رویال آنتالیا

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل هایی که در سفر به ترکیه میتوانید انتخاب کنید هتل روکس رویال آنتالیا است.
این هتل در بیست و هشت مایلی آنتالیا و در سی و هفت مایلی آبشار های دودون واقع شده است. اگر قصد کرایه ماشین دارید پارکینگ این هتل رایگان است.

هتل روکس رویال آنتالیا دارای پارک آبی با هفت سرسره است که میتوانید در اوقات استراحت خود در هتل از این پارک آبی استفاده کنید.
این هتل دارای شش بار است که باریستاها و بارتندرها انواع نوشیدنی ها را ارائه میدهد و سه رستوران که سرآشپز های ماهر با غذا های متنوع و لذیذ از شما پذیرایی میکنند. 

برای شروع میتوانید از ارائه جلسات ماساژ توسط ماساژورهای حرفه ای این هتل استفاده کنید و خستگی سفر را به در کنید.

اطاق های ویژه این هتل شامل کف فرش، بالکن مجزا برای هر اطاق و تلوزیون ماهواره ای است. خدمات و سرویس دهی این هتل لوکس بیست و چهار ساعته در دسترس است.

هتل روکس رویال
فضای داخلی هتل روکس رویال

میهمان های هتل روکس رویال آنتالیا  میتوانند از امکانات ورزشی مثل زمین تنیس، زمین فوتبال و زمین والیبال که برای مسافران رایگان است استفاده کنند. در این هتل کلوپ های سرگرم کننده ای برای بازی دارت و بیلیارد وجود دارد که مسافران میتوانند در زمان اقامت در هتل از آنها استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند.

در این هتل لوکس وجود سونا، وان گرم و حمام بخار ترکیه که برای شادابی و جوان سازی پوست وسلامت بدن مفید است این هتل را به اقامت گاهی منحصر به فرد برای گردشگران تبدیل کرده است.

این هتل دارای بوفه هایی است که با انواع غذا های ترکی و بین المللی از شما پذیرایی میکند و گردشگران را با طعم های جدید آشنا میکند.
رستوران سوان پارک از رستوران های جذاب این هتل است که مشرف به دریای مدیترانه است و منظره ای چشم نواز دارد و شما میتوانید شام عاشقانه ای را در کنار ساحل میل کنید.

شب ها در هتل روکس رویال آنتالیا با اجراهای موسیقی زنده رنگ و بوی دیگری دارد. جدا از شب های موسیقی این هتل دارای دو استخر روباز و دو استخر برای کودکان است. فعالیت های منظم و هر روزه ی استخر ها و سالن های ایروبیک و ژیمناستیک باعث شده این هتل پکیج کاملی برای استراحت و سرگرمی گردشگران باشد.

تعداد تخت خواب هایی که انتخاب میکنید بستگی به اتاق دارد و تعداد تخت اضافی در یک اتاق یک عدد است . اگر فرزند دارید این هتل با ارائه سرگرمی هایی برای کودکان باعث شده اقامت برای شما و کودکتان آسوده تر باشد.

هتل روکس رویال انتالیا
اتاق خواب های لوکس هتل روکس رویال آنتالیا

وای فای در تمام مناطق هتل رایگان و قابل دسترس است. این هتل از پذیرفتن حیوانات خانگی معذور است.

شما با رزرو اتاق در هتل روکس رویال آنتالیا میتوانید اوقات خوشی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *