هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم

با هر سلیقه ای که عازم قشم باشید به احتمال زیاد از این سفر راضی برخواهید گشت. قشم نسبت به امکانات و تفریحاتی که دارد همچون شهرهای بزرگ دیدنی ایران توانسته خود را در میان اهل سفر به شدت محبوب سازد. زندگی در قشم به صورتی کاملا بی ریا در جریان است، مردم قشم در این جزیره بزرگ زندگی می کنند، کار می کنند، ماهیگیری می کنند و به معنای واقعی کلمه آنجا خانه آنهاست.
جزیره قشم که به جزیره عجایب هفتگانه معروف می باشد، سالانه گردشگران زیادی را پذیرا بوده که برای بازدید از جاذبه های آن به این منطقه سفر می کنند. به دلیل تعداد بی شمار گردشگرانی که هرساله به این جزیره سفر می کنند، هتل های زیادی در آن احداث گشته است که در این بین می توان به  تور قشم هتل خلیج فارس اشاره کرد.

تور جزیره قشم

با خرید یا رزرو تور قشم از تهران، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به جزیره قشم برطرف خواهد شد زیرا آذربال با ارائه آفرهای ویژه تور قشم می تواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در جزیره قشم)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه قشم تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور قشم)، تور لیدر آشنا به جزیره قشم و معرفی مراکز خرید قشم با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. به این ترتیب با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به قشم، بازخواهید گشت. 

تور جزیره قشم
جزیره قشم

هتل خلیج فارس

هتل خلیج فارس قشم واقع در میدان علم و صنعت در سال ۱۳۹۰ افتتاح و جهت بهبود و ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره جزیره می ‌باشد که با چشم اندازی منحصر به فرد از ساحل زیبای بندر عباس و فاصله چند قدمی تا ساحل می‌ توانید اقامتی آرام و دلنشین را تجربه نمایید. این مجموعه دارای ۱۲۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می ‌باشد. هتل خلیج فارس با پرسنلی مجرب با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می ‌باشد.

  • موقعیت مکانی هتل

هتل خلیج فارس قشم از فرودگاه جزیره قشم ۴۲ دقیقه با ماشین، از فرودگاه بین‌ المللی بندرعباس ۱۱۲ دقیقه با ماشین، از پایانه مسافربری بندرعباس ۱۰۲ دقیقه با ماشین، از بازار بین‌ المللی ستاره ۱۵ دقیقه با ماشین، از درگهان ۱۵ دقیقه با ماشین و از بازار قدیم درگهان ۱۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

  • چشم انداز هتل

هتل خلیج فارس قشم با چشم اندازی منحصر به فرد که از آن، ساحل زیبای بندر عباس در شب هنگام به وضوح قابل مشاهده است، بهترین هتل جزیره قشم از نظر ستاره و رتبه بندی اتحادیه هتلداران است که در کنار دریا واقع شده و با چند قدم کوتاه در هتل می توانید دریا را حس نمایید. اتاق های این هتل به تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مجهز است. هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد و در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است.

ویو هتل در تور قشم
چشم انداز هتل خلیج فارس
  • امکانات هتل ساحلی خلیج فارس

از امکانات این هتل می توان به اینترنت، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، کافی شاپ ساحلی، لاندری، سالن همایش، سالن جشن و مراسم، پارکینگف ساحل اختصاصی، پیشخوان بانکی، صندوق امانات، نماز خانه، آسانسور، تاکسی سرویس، صبحانه رایگان، انبار چمدان، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، خدمات خشکشویی (با دریافت هزینه) اشاره نمود.

  • رستوران و کافی شاپ های هتل

هتل ساحلی خلیج فارس دارای 2 رستوران در دو ساختمان متفاوت با ظرفیت 200 نفر و یک کافی شاپ ساحلی و یک کافی شاپ در داخل هتل می باشد.

  • رستوران های هتل

تور قشم هتل خلیج فارس مجهز به امکانات و تجهیزات خاصی می باشد که از جمله این امکانات خاص می توان به رستوران ساحلی هتل اشاره کرد که در کنار ساحل قرار گرفته و گردشگران تور قشم را به خوردن غذایی خوش طعم در مکانی بی نظیر دعوت می کند. رستوران مخصوص هتل خلیج فارس در حال حاضر مشغول به سرویس دادن به مسافرین برای سرو صبحانه، نهار و شام است، سرآشپز حرفه ای به همراه مواد اولیه تازه و سالم از اولویت های خدمات این رستوران است که می توانید از آن استفاده کنید. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بخصوص غذاهای دریائی محلی را همراه با چشم اندازی منحصر بفرد برای مسافران تدارک دیده است.

رستوران هتل خلیج فارس
رستوران هتل
  • کافی شاپ های هتل

وقتی از برنامه گشت و یا خرید به هتل بازگشتید و هوس یک نوشیدنی خنک کردید و یا در یک بعد از ظهر دلتان یک چایی خوش خوراک و یا قهوه ای ناب خواست کافی شاپ هتل که در لابی قرار گرفته است با تمام امکانات در خدمت شما خواهد بود.

در این هتل یک کافی شاپ دیگر نیز در قسمت ساحل اختصاصی با منظره ای از آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است و در زمان هایی که مقدور هست سرویس دهی ویژه ای به مهمانان هتل که در محوطه به تفریح و سرگرمی می پردازند خدمات می دهد، این خدمات شامل سرو انواع آبمیوه های خنک، چای و قهوه و البته سرویس ویژه قلیان، می باشند.

  • تفریحات و بازی شادی

اگر قصد دارید در این هتل بمانید و نمی خواهید به خرید یا گشت ها بروید، اصلا نگران نباشید چون انواع و اقسام سرگرمی ها برای مسافران تدارک دیده شده است، از جمله اتاق پینگ پونگ و فوتبال دستی که می توانید ساعت ها سرگرم شوید و یا با هم مسابقه دهید. انواع توپ های فوتبال و والیبال و راکت تنیس و بدمینتون که مختص بازی در ساحل هتل می باشند، ورزش و تفریحی که پر از هیجان و شادی است و کلی سرگرمتان می کند. کلوپ تفریحات دریایی نیز می تواند برای همه مورد توجه باشد، چون انواع و اقسام تفریحات دریایی را می توانید در این کلوپ تجربه کنید و سفرتان را هیجان انگیز تر کنید.

  • سالن کنفرانس

هتل خلیج امکانات ویژه‌ ای برای برگزاری نشست‌ ها و همایش‌ ها دارد، اتاق بزرگی برای اجرای کنفرانس های کاری و یا آموزشی برای مسافران تدارک دیده شده است تا علاوه بر استراحت و اقامت در هتل بتوانید دوره های کاریتان را نیز اجرا کنید.

  • امکانات اتاق های هتل

امکانات داخل اتاق های هتل شامل یخچال- تلویزیون LED- اسپلیت- آبگرم کن مجزا- مینی بار (با هزینه)- سشوار- دوش- سرویس فرنگی- میز آرایش- چای ساز- کتری برقی- تلوزیون معمولی در بعضی از اتاق ها می باشند.

امکانات اتاق هتل
امکانات اتاق هتل خلیج فارس
  • شبکه ماهواره

با سیستم صوتی تصویری که در هر اتاق تدارک دیده شده است، زمان هایی که در هتل برای استراحت و آرامش تشریف دارید، می توانید از کانال های مجاز ماهواره استفاده کنید و سرگرم شوید.

  • روم سرویس

هتل خلیج فارس قشم به عنوان یکی از هتل‌های مسافر پسند جزیره قشم ، امکانات بسیار شایسته ای در اختیار میهمانان و مسافران می‌گذارد ، یکی از امکانات بسیار لازم و واجب روم سرویس است که 24 ساعته آماده است هر آنچه که دلتان خواست یا هوس کردید را سفارش دهید.

اتاق های هتل خلیج فارس قشم

تور قشم هتل خلیج فارس همانطور که اشاره شد هتلی سه ستاره است که در بین هتل های جزیره جزو دسته هتل های ساحلی می باشد، این هتل دارای 4 بلوک اقامتی است که هر کدام در دو طبقه ساخته شده اند و حدودا دارای 123 اتاق ها و سوئیت می باشد که به دو حالت مختلف ساخته شده اند، اتاق های با منظره دریا و یا با منظره محوطه، اتاق های این هتل همگی دارای خدمات رفاهی تخت های تمیز، مینی بار، تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی و حمام در خور شایسته مسافر می باشد، این واحد ها به این ترتیب دسته بندی می شوند:

  • اتاق دو تخته با دید دریا که مختص افرادی هست که دو نفره و یا انفرادی سفر می کنند. این مسافران می توانند برای اقامتشان در این اتاق ها بصورت تک نفره و یا دو تخته رزرو داشته باشند، این اتاق ها رو به دریا ساخته شده اند و دارای منظره ساحل هستند در این اتاق ها یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره تدارک دیده شده است.
  • اتاق دو تخته با دید محوطه که مختص افرادی هست که دو نفره و یا انفرادی سفر می کنند. این مسافران می توانند برای اقامتشان در این اتاق ها بصورت تک نفره و یا دو تخته رزرو داشته باشند. این اتاق ها رو به محوطه هتل ساخته شده اند و در این اتاق ها یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره تدارک دیده شده است.
  • سوئیت یک خوابه دو نفره با دید دریا که مختص افرادی هست که دو نفره سفر می کنند. این مسافران می توانند برای اقامتشان در این اتاق ها بصورت دو تخته رزرو داشته باشند. این اتاق ها یک اتاق خواب دارند که در اتاق خواب یک تخت دو نفره قرار گرفته و البته یک هال هم همراه با میز و صندلی دارند، این واحدها از اتاق های دو تخته بزرگتر می باشند و دارای منظره ساحل و دریا هستند.
  • سوئیت یک خوابه دو نفره با دید محوطه که مختص افرادی هست که دو نفره سفر می کنند. این مسافران می توانند برای اقامتشان در این اتاق ها بصورت دو تخته رزرو داشته باشند. این اتاق ها یک اتاق خواب دارند که در اتاق خواب یک تخت دو نفره قرار گرفته و البته یک هال هم همراه با میز و صندلی دارند. این واحدها از اتاق های دو تخته بزرگتر می باشند و دارای منظره رو به محوطه هتل هستند.
  • سوئیت دو خوابه چهار نفره با دید دریا که مختص افرادی هست که چهار نفره سفر می کنند. این مسافران می توانند برای اقامتشان در این اتاق ها بصورت چهار تخته رزرو داشته باشند. این اتاق ها دو اتاق خواب دارند که در هر اتاق خواب یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره قرار گرفته و البته یک هال هم همراه با میز و صندلی دارند. این واحدها از سوئیت های دو تخته بزرگتر می باشند و دارای منظره ساحل و دریا هستند.
  • سوئیت دو خوابه چهار نفره با دید محوطه که مختص افرادی هست که چهار نفره سفر می کنند. این مسافران می توانند برای اقامتشان در این اتاق ها بصورت چهار تخته رزرو داشته باشند. این اتاق ها دو اتاق خواب دارند که در هر اتاق خواب یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره قرار گرفته و البته یک هال هم همراه با میز و صندلی دارند. این واحدها از سوئیت های دو تخته بزرگتر می باشند و دارای منظره با دید محوطه هتل هستند.
  • سوئیت سه خوابه شش نفره با دید دریا که مختص افرادی هست که شش نفره یا گروهی سفر می کنند. این مسافران می توانند برای اقامتشان در این اتاق ها بصورت شش تخته رزرو داشته باشند. این اتاق ها سه اتاق خواب دارند که در هر اتاق خواب یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره قرار گرفته و البته یک هال هم همراه با میز و صندلی دارند. این واحدها از سوئیت های دو خوابه بزرگتر می باشند و دارای منظره ساحل و دریا هستند.
  • سوئیت سه خوابه شش نفره با دید محوطه که مختص افرادی هست که شش نفره یا گروهی سفر می کنند. این مسافران می توانند برای اقامتشان در این اتاق ها بصورت شش تخته رزرو داشته باشند. این اتاق ها سه اتاق خواب دارند که در هر اتاق خواب یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره قرار گرفته و البته یک هال هم همراه با میز و صندلی دارند. این واحدها از سوئیت های دو خوابه بزرگتر می باشند و دارای منظره محوطه هتل هستند.

برخی از اتاق ها قابلیت اضافه کردن یک سرویس خواب مجزا نیز دارد که بصورت تخت های مسافرتی و یا کاناپه تخت خواب شو می باشند و به اتاق اضافه می شوند تا نفرات بیشتری در کنار هم در یک اتاق اقامت داشته باشند.

اتاق هتل تخت دو نفره
اتاق هتل خلیج فارس قشم

صبحانه هتل ساحلی هتل خلیج فارس قشم

صبحانه این هتل ساحلی از تخم مرغ، املت گوجه، املت قارچ، کرن فلکس، شیر، پنیر، کره، مربا، عسل یا لوبیا، حلوا شکری، خامه، سوسیس، عدسی، میوه فصل، خرما، نسکافه، آبمیوه، گوجه و خیار تشکیل شده است.

خدمات رایگان تور قشم هتل خلیج فارس

خدمات رایگان هتل خلیج فارس قشم شامل پارکینگ، ساحل اختصاصی در هتل،  اینترنت در اتاق و لابی، صبحانه بوفه می باشد.

سوالات متداول تور قشم هتل خلیج فارس

  • بهترین هتل قشم برای رزرو کدام است؟

هتل خلیج فارس قشم از بهترین هتل های ساحلی قشم محسوب می شود. 

  • هتل خلیج فارس قشم چه امکاناتی دارد؟

هر گونه امکاناتی که از یک هتل انتظار می رود را شما می توانید در این هتل ساحلی بیابید. از استخر و ساحل اختصاصی گرفته، تا اتاق هایی راحت و رستوران های تمیز و بهداشتی. 

  • قیمت رزرو هتل خلیج فارس برای چند شب چقدر است؟

لطفا جهت استعلام قیمت برای یک شب یا بیشتر تماس حاصل بفرمایید. 

ویدئویی از جزیره قشم 

در ویدئو زیر می توانید نمایی از جزیره زیبای قشم و گردشگری در آن را ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *