نکات ضروری سفر به فرانسه

فرانسه یک کشوری است که هر فصل از آن با جمعیت بسیاری از توریست ها و مسافران مواجه می شود. یکی از مسائلی که ذهن مسافرین رو درگیر کرده این است که در هنگام سفر چه نکاتی را باید رعایت کنند؟ ما در این مقاله به نکات ضروری سفر به فرانسه میپردازیم و امیدواریم که از این مقاله استفاده کنید.

هر آنچه که باید درباره فرانسه بدانید

فرانسه یک کشور بسیار عالی و اروپایی می باشد و سالانه بسیاری از ایرانیان به آنجا سفر می کنند. شما هم احتمالا راجع به شهر معروف پاریس شنیده اید و می دانید که پاریس پایتخت کشور فرانسه است. جزو بهترین شهرهای جهان در مورد فرهنگ، اقتصاد، پوشاک و مد، علم و تحصیلات و حتی گردشگری است که امروزه یکی از بهترین روش ها برای سفر به کشور زیبای فرانسه رزرو تور فرانسه می‌باشد. پاریس در اروپا بزرگترین اقتصاد جهان را دارد و بین 5 تا برتر شهرهای تولیدات ناخالص است. سالانه به پایتخت کشور فرانسه یعنی پاریس بیش از 45 میلیون نفر سفر می کنند.

طبق آخرین آماری که در سال 2020 برآورد شده است جمعیت این کشور 65 میلیون نفر می رسد. زبان مادری مردمان فرانسه، فرانسوی بوده است و بخش بزرگی از مردمان این کشور از دین مسیحیت کاتولیک پیروی می کنند. مردمان کشور فرانسه بسیار به غذا اهمیت می دهند که به همین امیر آشپزی در این کشور بسیار مهم است.

مردم فرانسه در موضوع دین و اعتقادات تعصب زیادی دارند و بهتر است این مورد را در نکات ضروری سفر به فرانسه خود یادداشت کنید و از صحبت و بحث های منفی در مورد کشور پرهیز کنید. همانطور که در بالاتر گفته شد آّب و هوای کشور جذاب فرانسه متعادل بوده است و شما می توانید هر 4 فصل به این کشور سفر کنید.

درباره کشور فرانسه
هر آنچه که باید درباره فرانسه دانست

مکان های گردشگری کشور فرانسه

همانطور که گفته شد کشور فرانسه یکی از بیشترین کشورهای مهاجر پذیر و گردشگری است، دلایلی که باعث میشه این کشور به شدت محبوب باشه، مکان های گردشگری است کشور است. حال ما در این بخش از مقاله مکان های گردشگری این کشور را نام میبریم:

  • نماد معروف بین المللی برج ایفل
  • موزه جذاب لوور
  • خیابان شانزه لیزه
  • یادگار طاق پیروزی
  • کاخ ورسای و …

همانطور که گفته شد این کشور پر از جاذبه های گردشگری است و اگر قرار باشد ما تمامی مکان های گردشگری را نام ببریم، زمان ببرد و به ادامه مطلب یعنی نکات ضروری سفر به فرانسه بپردازیم.

شما هنگامی که تصمیم میگیرید به یک کشوری سفر کنید یا سفر کاری به آنجا را دارید راجع به آن کشور به درستی تحقیق می کنید که بدانید زبان مردمان آنجا به چه شکلی است و آیا مردمان آن کشور مهمان پذیر هستند یا خیر؟ زیرا این امر یکی از نکات مهم سفر به فرانسه است؛ ما در این بخش از مقاله به این موضوع می پردازیم و امیدوار هستیم که به خوبی از این موارد در کشور جذاب فرانسه استفاده کنید.

موارد مهم هنگام سفر به فرانسه
شهر معروف پاریس

روزهای خاص برای دیدن کردن یکی از نکات ضروری سفر به فرانسه

در کشور فرانسه بعضی از روزهای خاص در ماه ممکن است ورودی های موزه ها به صورت رایگان یا نیم بها ارائه شود و شما از آن دیدن کنید. پس حتما این یک از نکات ضروری سفر به فرانسه را در ذهن خود داشته باشید که شما زیاد برای ورودی های موزه ها خرج نکنید.

تخفیف دانشجویان و معلمان

در فرانسه به کسانی که تحصیل یا تدریس می کنند در کشور فرانسه به آنها کارت های مخصوصی می دهند که می توانند از برخی خدمات مانند موزه ها یا کرایه های اتوبوس، قطار، هواپیما تخفیف بگیرند و همینطور از بعضی از حمل و نقل های عمومی به صورت رایگان استفاده کنند.

مراقب اموال شخصی خود باشید

دزدی و جرم در هر جایی از دنیا اتفاق می افتد و کشور جذاب فرانسه از جمله شهر بزرگ پاریس از این موضوع جدا نیستند. هرچند که این اتفاقات برای مسافران کمتر اتفاق می افتد ولی بهتر است همیشه حواستان جمع باشد و مراقب اموال شخصی خود باشید.

اهمیت زبان فرانسوی

شاید شما به گوش شما رسیده است که مردمان فرانسوی بی هیچ وجه مردمی نیستند و از مهمانان خارجی استقبال نمی کنند، باید بگویم اتفاقا برعکس است. مردمان فرانسوی بسیار مهمانپذیر و آدمای خوبی هستند. حتما موقع نزدیک شدن به یک فرد فرانسوی از کلمه بونجور استفاده کنید که در کشور فرانسه به عنوان سلام و احوالپرسی استفاده می شود و بدانید که تمامی کسانی که در فرانسه زندگی می کنند به زبان انگلیسی آشنا نیستند و ممکن است باعث سو تفاهم شوند. پس یکی دیگر از نکات ضروری سفر به فرانسه، زبان فرانسوی است.

مکالمه در فرانسه
اهمیت زبان فرانسوی
نتیجه گیری

در کل نکات زیادی بود که باید ذکر می شد در این مقاله ولی ما مهم ترین آنها را به شما توضیح دادیم و امیدوار هستیم که در سفرتان به فرانسه به مشکلی بر نخورید. حتما از این نکات ضروری که در این مقاله ذکر شد در سفرتان استفاده کنید.

سوالات متداول نکات ضروری سفر به فرانسه

  1. پایتخت کشور فرانسه چه نام دارد؟
    شهر معروف پاریس پایتخت کشور جذاب فرانسه است و برج معروف ایفل در این شهر قرار دارد.
  2. آّب و هوای کشور فرانسه چگونه است؟
    فرانسه کشوری با آب و هوای متعادلی است.
  3. چگونه تور سفر به فرانسه را باید تهیه کرد؟
    خدمات تور سفری آذربال بسیار زیاد است و شما می توانید از آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *