نکات سفر به کوشی آداسی

نکات سفر به کوشی آداسی ترکیه

برای تور کوشی آداسی اطلاعات و هزینه هایی را باید در نظر داشت تا به این شهر تاریخی و پر از جاذبه قدم گذاشته و بتوان با خیالی آسوده به این مکان سفر کرد. کوشی آداسی یک شهر ساحلی در 90 کیلومتری شهر ازمیر که در جنوب این شهر واقع شده است. این شهر از لحاظ گردشگری و تاریخی و آثار باستانی شهری بسیار غنی می باشد و می توان کوش آداسی را به عنوان یکی از پر جاذبه ترین مکان های گردشگری در دنیا به شما اورد. ما در این مقاله قصد داریم تا با ذکر نکات سفر به کوشی آداسی و ارائه اطلاعات جامعی از سفر به این شهر و نیز آداب و غذاهای و مراکز تفریحی آن را برای شما بیان کنیم و اینکه چگون می توان به این شهر سفر کرد را برای شما شرح دهیم.

بهترین جاذبه های گردشگری شهر کوشی آداسی

برای هر سفری ابتدا باید بدانید که به چه مکانی قصد سفر و سیاحت را دارید و هر چه اطلاعات شما در مورد مکان موردنظر بیشتر باشد، بهتر می توانید از سفری که رفته اید لذت ببرید.

شهر کوشی آداسی به دلیل جاذبه های گردشگری زیاد یک مکان خوب از لحاظ سیاحت و گردشگری می باشد و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از دیدن مکان های تاریخی با طبیعتی بکر و زیبا لذت می برید باید بگوییم که انتخاب شما برای سفر به کوشی آداسی یک گزینه مناسب و عالی است.

زبان مردم این شهر ترکی استانبولی و واحد پول آن لیر ترکیه می باشد. این شهر همچنین دارای مردمی با دین مسیحیت و اسلام است که سایر ادیان نیز با تعداد کمتر در آن زندگی می کند. اختلاف ساعت این شهر  یک ساعت و نیم عقب تر از ساعت به وقت ایران (تهران) می باشد.

شهر کوشی آداسی به دلیل آنکه جاذبه های توریستی دارد یکی از پربازدیدترین شهرهای ترکیه می باشد. بناهایی چون دیدایما ( دومین تالار مذهبی بزرگ و مهم جهان بعد از بنای دلفی در یونان)، پارک آبی آدالند، گورجین آداسی، پرینه (قدمت آن به 450 سال قبل از میلاد مسیح)، میلتوس (بازمانده های تمدن هلنیستی ها) و روستای کیرازلی از مهم ترین بناها و اثار تاریخی این شهر می باشد، که جاذبه های توریستی زیادی دارد. همچنین پلاژهای کوش آداسی شامل چند پلاژ بوده که دارای آب گرم هایی همچون گوزل چاملی، پلاژ کارا اوا، پلاژ کالاماکی و سایر پلاژها می باشد.

از دیگر جاذبه های توریستی می توان به افه سوس شهری چند هزار ساله که قدمت آن به قرن دهم قبل از میلاد مسیح بر می گردد، همینطور شبه جزیره دیلک، غار کاراجا و منطقه بندرگاه که مربوط به یکی از شاهان عثمانی می باشد و سایر موارد توریستی اشاره کرد.

گردشگری شهر کوشی آداسی
جاذبه های گردشگری کوشی آداسی

غذاهای برتر کوشی آداسی چه چیزهایی هستند؟

از جمله نکات سفر به کوشی آداسی غذاهای این شهر است. پنج غذای خوشمزه در کوش آداسی تهیه می شود که برای گردشگرانی که به آنجا سفر کرده اند بسیار لذت بخش بوده است. لاماجون یا پیده  که ترکیبی از گوشت و خمیر است و مخفف کلمه لحم عجین می باشد. این غذا مخلوطی از گوشت چرخ کرده، روغن زیتون، ادویه و جعفری می باشد که طعم خوشمزه ای را به آن بخشیده است.

کارنیاریک نوعی بادمجان شکم پر که با ترکیبی از سیر و پیاز و گوجه پر می شود و به صورت تنوری آماده و کباب می شود. غذاهای دریایی نیز طرفداران خاص خود را دارد. به طوریکه در بین آنها می توان به میگو، صدف دریایی اشاره کرد که با سبزیجات متنوع، زیتون و نان محلی سرو می شود.

پلو ترکیه ای و کباب ترکی ( دونر ترکی ) نیز از خوراک هایی است که در رستوران های این شهر باستانی زیبا سرو شده و برای گردشگران آماده و تهیه می گردد.

غذای برتر شهر کوش آداسی
غذای برتر کوشی آداسی

مدیریت هزینه ها در شهر کوشی آداسی

کوش آداسی شهر بسیار زیباییست که همه ساله گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا به این مکان جلب می شوند. مدیریت هزینه ها در شهر کوشی آداسی شامل مواردی همچون رزو هتل، هزینه های خورد و خوراک و سوغاتی و غیره است که د ر مورد هر یک توضیحی مختصر را بیان کرده تا شما بتوانید به بهترین شکل از عهده پرداخت ها و سایر هزینه ها در این شهر برآیید.

هزینه هواپیما برای سفر به کوشی آداسی که قیمت آن با توجه به تعرفه های هر سال قیمت گذاری شده و جزو هزینه های اصلی می باشد. همانطور که می دانید هیچ سفر مستقیمی از تهران به سمت شهر کوشی آداسی وجود ندارد. بنبابراین تعرفه های قیمت گذاری  بر اساس این مسافت برای هزینه هواپیما محاسبه می شود.

هزینه خورد و خوراک در رستوارن های ارزان قیمت 37 لیر، رستوران های متوسط 140 لیر، هزینه یک ساندویچ مک دونالد 15 لیر و ارزان تر از خوراک های دیگر است.

همینطور هزینه تهیه آب معدنی و 25/2 لیر و برای نوشیدن یک قهوه باید 50/5 لیر پرداخت کنید. سایر خوراکی های ارزان قیمت برای خرید، شیر (34/0 لیر)، برنج (71/1 لیر)، یک کیلو جوجه بی استخوان (3 لیر)، تخم مرغ (12 عددی، 03/1 لیر)، یک بطری اب یک و نیم لیتری (40/0 لیر) و سیگار با قیمت دو لیر می باشد.

هزینه های تور کوشی آداسی
مدیریت هزینه ها در شهر کوشی آداسی

هزینه های حمل و نقل در شهر کوشی آداسی چگونه است ؟

اصلی ترین وسیله حمل و نقل در شهر کوچکی مانند کوشی آداسی مینی بوس می باشد. به دلیل جمعیت کم و زیبایی هایی که این شهر دارد بهتر است که پیاده به دیدن طبیعت و مکان های گردشگری در این شهر بروید زیرا لذت و هیجان آن برایتان دلپذیرتر خواهد بود. هزینه بلیط تک سفره 38/2 لیر و در صورت تمایل گشت و گذار با تاکسی باید 500 لیر بپردازید. چنانچه با ماشین خود قصد سفر به این شهر را دارید هزینه هر لیتر بنزین نیز 6 لیر می باشد.

هزینه های خرید سوغاتی در شهر کوشی آداسی

این شهر به دلیل جاذبه های گردشگری دارای اجناس خوب و با قیمت مناسب است که شما می توانید به راحتی هر آنچه که لازم دارید از هدایا و سوغاتی هایی که می خواهید را برای عزیزان خود خریداری کنید. از جمله اصلی ترین اجناس که می توان برای سوغاتی آن را تهیه کنید،انواع لباس زنانه و مردانه می باشد که نمونه شلوار جین با قیمت 250 لیر، یک پیراهن زنانه با برند زارا حدود 70 لیر و یک جفت کفش مردانه چرم 100 لیر هستند.

سوغاتی شهر کوشی آداسی
هزینه خرید سوغاتی در شهر کوشی آداسی

خرید در تور کوشی آداسی

مطابق با نکات سفر به کوشی آداسی با خرید در تور کوشی آداسی به میزان قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.  سفر با تور کوشی آداسی علاوه بر مقرون به صرفه بودن دارای مزیت هایی همچون سفر آسان و لذت بخش،  دریافت کامل خدمات در طول سفر را به همراه خواهد داشت.

به طوریکه با خرید تور کوشی آداسی می توانید در وقت خود نیز صرفه جویی کنید، و نیازی به اینکه برای هر یک از خدمات رزرو انجام شود ندارد.

پکیج خرید تور کوشی آداسی شامل بلیط رفت و برگشت،  سه وعده صبحانه،  ناهار و شام و نوشیدنی،  ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل،  ترانسفر زمینی از ازمیر به کوش آداسی،  لیدر فارسی زبانان،  بیمه مسافرتی و گشت شهری و سایر خدمات و امتیازاتی که هر یک از آژانس ها برای مسافران خود قائل هستند می باشد.

جاذبه های طبیعی کوشی آداسی

پارک ملی دلتای آیدین شهر کوشی آداسی یکی از زیباترین پارک های این جزیره می باشد که قدمتش به قرن 8 الی 9 میلادی بر می گردد. سالانه کنفدراسیون های علمی در این پارک برگزار شده و یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی این شهر بوده که تمام عوامل طبیعی و جغرافیایی از لحاظ آب و هوا خوب و مطبوع و سرسبز را به خود اختصاص داده است.

روستای کیرازلی که دارای باغ های انگور بسیاری است و به همین دلی جزو زیبایی های طبیعی این جزیره محسوب می شود. جزیره کبوتر یکی از سواحلی در این منطقه که به عنوان یک قلعه بیزانسی متعلق به قرن 13 میلادی می باشد که در گذشته مقر دزدان دریایی محسوب می شود.

نمایی از جاذبه شهر کوش آداسی ترکیه
جاذبه طبیعی کوشی آداسی

مناسب ترین زمان تور ارزان کوشی آداسی

بهترین زمان برای تورهای ارزان به کوشی آداسی بعد از تعطیلات نوروز تا آخر اردیبهشت است. اما اگر شما انتظار هتل های چهار و پنج ستاره را دارید و بودجه کافی نیز برای سفر در نظر گرفته اید بهتر است که هزینه های زیاد اینگونه هتل ها را نیز در نظر بگیرید.

تور نوروزی کوشی آداسی

به دلیل خنک شدن هوا و لذت بردن از ساحل و تفریحات آبی تور نوروزی کوشی آداسی می تواند سفر خاطره انگیزی را برای شما به وجود آورد. به خصوص که برگزاری مراسم نوروزی و اجرای کنسرت ها می تواند لذت یک س ر توآم با هیجان را برای شما به ارمغان آورد.

تور کوشی آداسی
تور نوروزی کوشی آداسی

رزرو تور کوشی آداسی از طریق تماس با پشتیبانی 24 ساعته آذربال

شما می توانید از طریق پشتیبانی 24 ساعته آژانس آذربال به صورت آنلاین و نیز حضوری بلیط  سفر خود را برای شهر زیبا و باستانی کوشی آداسی تهیه فرمایید. پشتیبانان ما هر گونه سوالی را در مورد نوع اقامت و هزینه و سایر اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

سوالات متداول نکات سفر به کوشی آداسی
  • چرا از بین تمام شهر های ترکیه به کوشی آداسی سفر کنیم؟
    این سوال را باید از افرادی بپرسید که قبلا به این شهر سفر کرده اند و قصد دارند مجددا از تور کوشی آداسی آذربال استفاده کنند! ترکیه شهر های فراوانی برای سفر و گردشگری دارد، کوش آداسی نیز یکی از این شهر ها و البته جزء محبوب ترین ها و به صرفه ترین ها است. 
  • در حال حاضر تور کوشی آداسی برگزار می شود؟
    با تشدید شرایط کرونایی کشور ترکیه، مرز ها مجددا بسته شدند و متاسفانه تور های این شهر زیبا هم لغو شدند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان بازگشایی مرز ها و برگزاری مجدد تور ها با ما تماس بگیرید. 
  • هزینه تور کوشی آداسی چقدر است؟ 
    تور هایی از حدودا 3 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان موجود هستند. منتها به جهت متغیر بودن قیمت ها پیش حتما برای استعلام قیمت تماس بگیرید. 
ویدئو نکات سفر به کوشی آداسی

در ویدئو زیر تنها بخشی از زیبایی و جاذبه های گردشگری شهر کوشی آداسی ترکیه را مشاهده می فرمایید: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *