مکان های دیدنی قشم در شب

قطعا میدانید مکان های دیدنی قشم در شب صفای خاصی دارد. هم چنین طبیعت قشم غنی و متفاوت از بسیاری از دیگر نقاط کشور است با ما همراه باشید. تا به طور کامل با مکان های دیدنی قشم در شب آشنا شوید

مناطق دیدنی قشم در شب

باید توجه داشته باشید که در تور قشم آذربال می‌توانید به بهترین مناطق دیدنی قشم در شب بپردازید و از آنجایی که قشم دارای زیبایی های بسیار زیادی است و کاملا سفر را برای شما دل انگیز می کند؛ به طور کلی جاهای دیدنی قشم برای شما شامل موارد زیر می‌باشد:

دره ستارگان قشم

لازم است بدانید که دره ستارگان قشم یکی از بهترین جاهای دیدنی تور قشم است. دره ستارگان مجموعه ای از کوه هادره ها و صخره هاست. با توجه به اینکه این دره بر اثر بارش باران وزش باد ها تغییر کرده است با وجود این تغییر ها اشکال متفاوتی در بین کوه ها و صخره ها ایجاد شده است.

دره ستارگان
دره ستارگان در قشم

پارک ساحلی زیتون 

از مهم ترین مکان های تفریحات شبانه قشم پارک ساحلی زیتون است. که امکاناتی را مانند برپایی چادر و پیک نیک و بخش های تفریحی زیادی را در خود جا داده است. هم چنین شما میتوانید با رعایت نکات ایمنی کمی شنا کنید یا اینکه از کافه های ساحلی در این پارک سرسبز از نوشیدنی های خنک استفاده کنیم.

سواحل ناز یکی از مکان های دیدنی قشم در شب

این ساحل یکی از ایده آل ترین  مکان ها برای شب گردی می باشد چنانچه شما میتوانید در حاشیه خلیج فارس پیاده روی کنید یا اینکه دوچرخه ای اجاره کنید و دو چرخه سواری با دوستان خود لذت ببرید.

لافت گردی در شب 

بعضی از مسافران از روستای لافت بازدید می کنند. ک حداقل یک شب را در این دهکده فوق العاده دیدنی سپری می کنند لازم است بدانید که سبک معماری این شهر مانند روستا های یزد کویری بوده و اقامت شبانه در این محل به دور از شلوغی و سواحل آن دل انگیز است. 

 غار خربس قشم در شب 

 این غار در 15 کیلومتری قشم و در ارتفاعات روستای خرابس قرار دارد که یکی از بهترین مکان های دیدنی قشم در شب به شمار می شمار می رود. غار خربس یکی از قدیمی ترین غارها و در حال حاضر در زمین شناسی محسوب می شود. چنانچه این غار حالت یک جزیره شگفت انگیز تلقی می شود. باید بگوییم که هنوز هم آثاری از معماری صخره ای در بخش های مختلف غار است که یکی از نشانه های حضور مردمان کهن در این روستا است.

غار خربس
غار خربس در قشم

بندر تاریخی لافت قشم 

یکی دیگر از جاهای دل انگیز و دیدنی قشم در شب بند تاریخی لافت است این منطقه به دلیل موقعیت مهم و استراتژیک آن در مناطق جنوبی ایران است. نکته ای که قابل توجه می باشد آن است که در بندر تاریخی لافت مکان های دیدنی فراوانی دارد. که جزیره قشم خودنمایی می کند یکی از مواردی که شما را مشتاق به بازدید از این مکان می کند معماری خاص خانه های آن است اگر کمی با دقت توجه کنید مشاهده می کنید که معماری آن ترکیبی از مناطق کویری خلیجی و اسلامی است 

جزیره لارک یکی از مکان های دیدنی قشم در شب

این جزیره هم میتوان گفت یک از بهترین مکان های دیدنی در قشم در شب است این جزیره به دلیل شهرتی که در سال های گذشته به دست آورده نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. از آنجایی که اگر به دنبال یک جزیره بکر و ساکت هستید این مکان را انتخاب کنید.

جزیره لارک در قشم
جزیره لارک در شب

درگاهان قشم در شب 

درگهان یکی بزرگ ترین مراکز خرید و دارای بازار های بسیار متنوعی است. اگر به تصمیم دارید میتوانید به این مرکز مراجعه کنید و اجناس آن نسبت به دیگر مراکز مقرون به صرفه تر است. شما میتوانید به صورت شبانه روزی و به رایگان از این مرکز بازدید کنید.

مناطق دیدنی قشم در روز

علاوه در قشم جا های دیدنی برای روز هم وجود دارد که در زیر ذکر شده است  

دره تندیس ها 

این دره یکی از مهم دیدنی در قشم است که در اثر فرسایش و تغییرات آب و هوای این محسط را به یک مکان دیدنی در جزیره قشم تبدیل  کرده است. و نظر گردشگران را به خود جلب کرده است پس از گذشت سالیان زیاد با بالا آمدن جزیره موجب عقب رفتن ساحل و بیشترشدن سطح خشکی شده و همین سبب شده تا پدیده ای جذاب و دیدنی به نام دره تندیس ها به وجود آید

روستای توریاند قشم

روستای توریان در قشم یکی مکان دیدنی و بی نظیر است این روستا دارای خاک حاصل خیزی است به همین دلیل موجب رونق کشاورزی و به وجود آمدن نخلستان های انبوه و مزارع آفتاب گردان در آن روستا شده است. 

بام قشم مکان های دیدنی قشم 

یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی قشم بام قشم است اگر بر بلندای بام قشم بایستد میتوانید این منطقه بی نظیر و حیرت آور را مشاهد کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. چنانچه میتوانید برای تماشا بام قشم به صورت شبانه روزی به صورت رایگان بازدید کنید و

سخن پایانی 

از آنجایی که در قشم مکان های دیدینی فوق العاده زیاد است با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله گزارش داده است میتوانیم به راحتی از تمامی مکان های دیدنی استفاده کنیم. 

سوالات متداول مکان های دیدنی قشم در شب

  1. مهم ترین مکان های دیدنی و گردشگری قشم کدام است؟
    از آنجایی که مکان های زیادی در قشم وجود دارد میتوان از بهترین آن ها دره ستارگان، جزیره هرمز، پارک زیتون اشاره کرد.
  2. جاهای دیدنی قشم در شب کدام ها هستند؟
    جاهای دیدنی قشم در شب که دره ستارگان، پارک ساحلی زیتونو لافت گردی در شب و… می باشد
  3. چه زمانی بهتر است به قشم سفر کنیم؟
    از آنجایی که آب و هوای قشم گرم و شرجی است بهترین زمان برای سفر اواخر پاییز تا اوایل فروردین است.

4 دیدگاه برای ”مکان های دیدنی قشم در شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *