معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس گردشگری آذربال ایرانیان 02172804

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس گردشگری آذربال ایرانیان 02172804

معرفی و آدرس بهترین مراکز خرید وان

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس

شهر وان یکی از بزرگ ترین شهر های شرق ترکیه است. این شهر در گذشته های دور پایتخت باستانی اوراسیا بود. این شهر در میان کوه های صخره ای و دشت های سبز قرار گرفته است. این شهر همتای دیگری در زیبایی ندارد.

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس

شهرت وان بخاطر بناهای تاریخی، دریاچه وان، کلیسا های قدیمی، فرش، گلیم، قالی، جواهرات طلا و نقره و گربه وان است. یکی دیگر از دلایل شهرت وان قیمت های مناسب مراکز خرید آن است. در طی سال های گذشته که شهر وان به یکی از پر بازدید ترین مراکز گردشگری جهان تبدیل شد، تعداد مراکز خرید وان نیز افزایش پیدا کرد. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را کرده اید می توانید بلیط قطار وان، بلیط هواپیما وان و هتل وان خود را از مجموعه آذربال ایرانیان خریداری کنید. با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید وان را خدمت شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس

۱- وان ای.وی.ام | Van AVM، بهترین مرکز خرید شهر وان ترکیه

بله! اولین مرکز خریدی که به محض ورود به این شهر باید بروید مرکز خرید وان ای.وی.ام (Van AVM) است. شما در این مرکز خرید می توانید بزرگ ترین و مهم ترین برند های پوشاک را پیدا کنید. در وب سایت رسمی مرکز خرید Van AVM امکان جستجو برند مورد نظر خود را دارید. از دیگر امکانات موجود در این مرکز خرید وجود رستوران های متنوع با سبک غذایی مختلف است.

سالانه رویداد های مختلف فرهنگی و اجتماعی مختلفی در این مرکز خرید برگزار می شود. اگر به همراه خانواده و فرزندان خود به وان ای.وی.ام سر زدید مطمئن باشید که حوصله تان سر نخواهد رفت. تمامی امکانات سرگرمی برای کودکان شما فراهم شده است.

فرصت های بی شماری در Van AVM جهت استفاده خریداران و گردشگران تدارک دیده می شود. از جمله فرصت های این مرکز خرید تخفیف و حراجی های متنوعی که فروشگاه ها برای خریداران در نظر می گیرند. با دنبال کردن این فروشگاه در صفحات شبکه اجتماعی در مورد آخرین تخفیفات با خبر شوید.

اگر حوصله خرید نداشتید و مایل بودید زمان خود به شیوه دیگری سپری کنید، سالن های سینما در این مرکز وجود دارد. فیلم های جدید روی پرده در سالن سینما مداوم در حال پخش است.

با ثبت نام جهت دریافت کارت هدیه مخصوص مرکز خرید وان ای.وی.ام  از کمپین ها و تخفیفات که مختص شما تدارک دیده شده است بهره مند شوید. مرکز خرید وان ای.وی.ام یکی از بهترین مراکز خرید شهر وان ترکیه در زمینه ارائه خدمات است.

معرفی و آدرس بهترین مراکز خرید وان

  • خدمات مرکز خرید ای.وی.ام

 

اتاق مراقب کودک

دستگاه عابر بانک محیط بازی کودکان پارکینگ مخصوص صندلی چرخ دار
سرویس بهداشتی مخصوص افراد با صندلی چرخ دار مسجد کالسکه کودک رایگان

صندلی چرخ دار رایگان

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تلفن: ۹۰۴۳۲۲۲۲۰۲۰۲+

آدرس: Serhat Mahallesi, Cumhuriyet Bulvarı Van Alışveriş Merkez No:147, 65100 İpekyolu/Van

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس گردشگری آذربال ایرانیان 02172804

معرفی و آدرس بهترین مراکز خرید وان

تورکوآز وان | Turkuaz AVM، از مهم ترین مراکز خرید وان ترکیه

این مرکز خرید در مرکز شهر وان قرار گرفته است. به هنگام بازدید از این مرکز خرید این نکته را در نظر داشته باشید که فروشندگان این مرکز بومی های شهر وان هستند که تعداد کمی از آن ها با زبان انگلیسی آشنایی دارند. بسیاری از اقلام کادویی ترکیه را در این مرکز خرید می توانید خریداری کنید. همچنین پوشاک خارجی نیز در مرکز خرید تورکوآز وان به فروش می رسد.

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس

داخل مرکز خرید کافه کوچکی نیز وجود دارد که برای استراحت و نوشیدنی قهوه ترک خوشمزه می توانید به آن جا بروید. سالن سینما نیز در این مرکز وجود دارد. به همراه دوستان و یا خانواده خود می توانید برای سپری اوقات خود به تماشای فیلم بنشینید.

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس

بر اساس نظرسنجی های اخیر گردشگران و بازدیدکنندگان کیفیت غذا های سرو شده در رستوران بالا و خوشمزه است. در طبقات دیگر این مرکز خرید می توانید به بازی بولینگ نیز بروید. این مرکز خرید در حال رقابت با بزرگترین مراکز خرید وان است. پس می توانید تجربه خرید خوبی را در این مرکز داشته باشید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب

شماره تلفن: ۹۰۴۳۲۲۱۰۲۲۶۶+

آدرس: Bahçıvan, Kazım Karabekir Caddesi, 65200 Merkez/İpekyolu/Van, Turkey

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس گردشگری آذربال ایرانیان 02172804

معرفی و آدرس بهترین مراکز خرید وان

آیدین پریهان ای.وی.ام | Aydin Perihan AVM، سومین مرکز خریدی که باید به آن سر بزنید!

اگر همچنان به گشت و گذار و خرید در وان ترکیه ادامه می دهید، این بار به معرفی یکی از مراکز خرید وان به نام مرکز خرید آیدین پریهان ای.وی.ام (Aydin Perihan AVM) می پردازیم. رستوران و کافی شاپ های اطراف آن این مرکز را به یکی از مراکز خرید پویایی تبدیل کرده است. غذا های سرو شده در رستوران های اطراف بسیار لذیذ است. این مرکز خرید در مرکز شهر وان قرار دارد به همین دلیل دسترسی به این مکان راحت خواهد بود. سالن نمایش و فود کورت این مرکز را نیز فراموش نکنید. حتما تجربه خوبی را پس سپری کردن در این منطقه خواهید داشت. برای خرید ارزان روی مرکز خرید Aydin Perihan AVM حساب کنید.

ساعت کاری: همه روزه از ۷ صبح تا ۱۰ شب

شماره تلفن: ۹۰۴۳۲۲۱۵۹۱۶۵+

آدرس: Bahçıvan, No:, Uzun Sk. No:4, 65130 Van Merkez/Van, Turkey

معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس گردشگری آذربال ایرانیان 02172804

آتایوس سیلور | Atayos Silver، خرید جواهرات از مراکز خرید وان

همانطور که از نامش پیداست، مرکز خرید آتایوس سیلور (Atayos Silver) یکی از بهترین مراکز خرید وان برای خرید جواهرات طلا و نقره است. برای خرید پوشاک با قیمت مناسب نیز می توانید به این مرکز خرید سر بزنید. در این مرکز خرید انواع فروشگاه شیرینی فروشی موجود است. اگر دوست دارید سوغاتی شیرینی خود تدارک ببینید حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. دسترسی به این مکان آسان است. به دلیل نزدیکی آن به مرکز شهر به راحتی به این مکان می توانید سفر کنید. فراموش نکنید هتل وان خود را در مرکز شهر خریداری کنید. در مجموعه گردشگری آذربال ایرانیان گزینه های بسیاری برای انتخاب هتل خود دارید. بنابراین نگران نزدیکی محل اقامت خود به مراکز خرید نباشید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: KazIm Karabekir BulvarI No 12/C, Van, Turkey

معرفی و آدرس بهترین مراکز خرید وان

وان نه تنها دارای بزرگترین دریاچه ترکیه است، بلکه از جاذبه های گردشگری دیدنی شگفت انگیز زیادی برخوردار است که هنوز هم برای بیشتر بازدید کنندگان خارجی کاملاً ناشناخته است. از قلعه های تاریخی گرفته تا طبیعت بکر آن از مهمترین مقاصد گردشگری حساب می شود.
این منطقه نیز در سال های به یکی از مراکز خرید مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. اگر قصد خرید با قیمت مناسب دارید بلیط خود را تهیه کنید و به خرید بروید. در حین این سفر نیز از زیبایی های این شهر با شکوه لذت ببرید. آیا تا به حال به وان سفر کرده اید؟ لطفا تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

آژانس آذر بال ایرانیان با مجوز رسمی از سازمان ایرانگردی و جهانگردی استان تهران تاسیس گردیده است و دارای مجوز بند (ب) از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد آژانس همواره به صورت مستقیم و بی واسطه در برگزاری تور های سیاحتی و نمایشگاهی عمل نموده و همواره سعی و تلاش در جلب رضایت مسافرین را سر لوحه برنامه های خود قرار داده است .

آدرس شرکت: تهران – جردن – بالاتر از خیابان اسفندیاری – خیابان رحیمی – پلاک 5 – طبقه اول – واحد 3

شماره تماس های شرکت:   02172804  02122014405  02122016434  02122016454

ایمیل شرکت: azarbal.reservation@yahoo.com

برای مطلع شدن از آخرین اخبارها و آفرهای تورهای لحظه آخری ارزان شرکت آذربال ایرانیان اینستاگرام ما را دنبال کنید…!

آیدی اینستاگرام آذربال ایرانیان : azarbal.ir

اینستاگرام آذربال ایرانیان azarbal.ir تلگرام آذربال ایرانیان @azarbaldakheli @azarbalkhareji

3 دیدگاه برای ”معرفی بهترین مراکز خرید وان + آدرس

  1. وان واقعا ارزش سفر کردن رو داره چون جنسای خیلی خوب باقیمتای مناسب رو داره بیشتر برندهایی که تو آنتالیا و استانبول شعبه دارن تو وان هم شعبه دارن فقط بااین تفاوت که هزینه سفر وان خیلی مناسب تره

  2. بزار اول اینو بهتون بگم هر کسی میخواد خرید کنه من وان پیشنهاد میدم بهش برای اینکه. با هزینه کم میشه رفت و هر نمایندگی تو استانبول هست تقریبا اکثرا تو وانم هست با یه چمدون خالی بری با دو چمدون پر برمیگردی اینقدر قیمتا خوب و مناسبه تازه مردمشونم خوبه میشه وانو به یک روستای پیشرفته با خیابونای سنگی و شب های چراغونی معرفی کرد این تجربه ای هست که من داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *