فصل حراج در قشم

فصل حراج در قشم

قشم بزرگترین جزیره کشورمان می باشد که دارای دیدنی های بسیار زیادی است. در این جزیره مکان های دیدنی بسیار زیادی وجود دارند که بسیاری از افراد می توانند برای دیدن این مکان ها به قشم سفر کنند و می توانند برای سفر به قشم از تور قشم استفاده کنند. همچنین این جزیره دارای مرکز خرید های بسیار بزرگی می باشد که می توان برای خرید سوغاتی و همچنین پوشاک و … به این جزیره در فصل حراج در قشم سفر کرد.

قیمت های اجناس در این جزیره به نسبت بقیه جا ها ارزان تر می باشد و به همین دلیل هم است که هر ساله بسیاری از افراد تنها برای خرید کردن به این جزیره سفر میکنند و از تور قشم استفاده میکنند.

نحوه سفر به قشم در نیمه دوم سال

برای اینکه بتوانید در فصل حراج به قشم سفر کنید می توانید از تور های مختلف استفاده کنید. این تور ها می تواند بسیار جذاب باشد. قشم تور های متفاوتی دارد که از راه های زمینی و هوایی استفاده می کند و هزینه های مختلفی از شما دریافت می کنند. تور هایی که برای جزیره قشم استفاده می شوند دارای بهترین امکانات می باشند و شما میتوانید با استفاده از آنها اقامت خوشی را داشته باشید و برای استفاده از آنها در فصل حراج در قشم می توانید از آژانس های مسافرتی استفاده کنید. آژانس ها مسافرتی تور های خود را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهند و شما می توانید از هر دوی این راه ها برای دریافت تور اقدام کنید.

نحوه سفر به قشم در نیمه دوم سال
سفر به قشم

فصل حراج قشم، چه فصلی است؟

فصل حراج در قشم به فصلی گفته می شود که در آن همه اجناس تخفیف می خورد و حتی قیمت تور ها نیز آف میخورد. این فصل معمولا بعد از زمستان و از اردیبهشت شروع می شود و اگر به دنبال این هستید که در فصل حراج به این جزیره سفر کنید می توانید تا اواخر تابستان این کار را به سرانجام برسانید.

در این فصل ها آب و هوای قشم بسیار گرم می باشد و سفر به این جزیره و تفریح کردن بسیار مشکل می باشد و اگر میخواهید برای تفریح در نیمه اول سال به جزیره قشم سفر کنید دست نگه دارید چرا که ممکن است اوقات خوبی برای شما نباشد. البته قیمت های سفر به جزیره قشم در نیمه اول سال بسیار پایین تر می باشد و کسانی که میخواهند هزینه کمتری بپردازند در این موقع از سال به قشم سفر میکنند.

اما بهتر است برای خرید به قشم بروید و از حراج های بسیار خوبی که در فروشگاه ها و مراکز خرید برگزار می شود استفاده کنید. در فصل حراج قیمت پوشاک در این جزیره بسیار پایین می آید مثلا می توانید در فروشگاه ها کاپشن های با کیفیت ولی با قیمت بسیار پایین را خریداری کنید و در زمستان از آن استفاده کنید.

فصل حراج قشم چه فصلی است
فصل حراج قشم

ویژگی های تور قشم در نیمه دوم سال

از ویژگی های فصل حراج در قشم می توان به این اشاره کرد که شما هم می توانید به تفریح بپردازید و هم برای خرید به فروشگاه ها بروید. به این صورت که در روز به مکان های دیدنی بروید و در شب یا عصر که حراج شروع می شود به خرید بپردازید. از دیگر ویژگی های این تور می توان به هتل های آن اشاره کرد. در این موقع از سال هوا بسیار گرم می باشد اما در هتل ها سیستم های سرمایش بسیار مطلوبی قرار داده شده است که می تواند اقامت در هتل را برای شما بسیار راحت کند.

از دیگر ویژگی های این تور می توان به ارزان بودن قیمت ها اشاره کرد. در این فصل هم قیمت تور ها ارزان تر می باشد و هم قیمت تمامی اجناس پایین تر می باشد. پایین بودن قیمت یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید چرا که می توانید همه کاری انجام دهید و سفر خوبی داشته باشید.

جزیره زیبای قشم
اماکن دیدنی قشم

مراکز خرید قشم

قشم دارای مرکز خرید هایی می باشد که در نیمه اول سال دارای حراج های بسیار بزرگی می باشند این مرکز خرید ها در تمام طول جزیره می باشند و تمامی اجناس را دارا هستند. این مراکز خرید را می توانید در فصل حراج در قشم با استفاده از راننده تور پیدا کنید و به خرید در آنها بپردازید. با توجه به این که قیمت ها در این مرکز خرید ها بسیار پایین می باشد شما می توانید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی بخرید. از این مراکز خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیتی سنتر
  • مرکز خرید دودلفین
  • مجتمع تجاری نور درگهان
  • مرکز تجاری فردوسی
  • پاساژ سیمرغ
  • بازار بندر درگهان
  • مرکز خرید مرجان
  • مرکز خرید خلیج فارس
  • مرکز خرید پردیس
  • مجتمع نخل زرین
  • مرکز خرید ستاره
  • بازار قدیم قشم
  • مرکز خرید راه ابریشم

این 13 مورد از مرکز خرید های قشم می باشند که می توانید در نیمه دوم سال به این مرکز خرید ها بروید و خرید های خود را انجام دهید.

جمع بندی

قشم یکی از بهترین جزیره ها برای خرید کردن می باشد چرا که در نیمه دوم سال همه چیز به حراج گذاشته می شود و می توانید به راحتی در این جزیره به خرید کردن بپردازید. برای این که بتوانید از فصل حراج  استفاده کنید می توانید از تور های قشم استفاده کنید. این تور ها به گونه ای طراحی شده اند شما بتوانید هم به خرید کردن ها برسید و هم به تفریحات.

این تور ها ویژگی های بسیاری دارند و شما می توانید با توجه به نیاز هایتان هر کدام راه که میخواهید استفاده کنید.

سوالات متداول فصل حراج در قشم

  1.   فصل حراج قشم چه فصلی می باشد؟
    حراج در قشم نیمه دوم سال می باشد و در این فصل شما می توانید همه چیز را در قشم با قیمت پایین تر تهیه کنید.
  1.   چگونه می توان در فصل حراج به قشم سفر کرد؟
    برای سفر به قشم در فصل حراج می توانید از تور های قشم استفاده کنید و این تور ها به شما اجازه می دهند تا اوقات خوشی را در این جزیره سپری کنید.
  1.   هزینه تور قشم در فصل حراج چقدر است؟
    هزینه تور قشم در فصل های حراج حدود 1 تا 2 میلیون تومان می باشد، اما باز هم این بستگی به انتخاب های شما دارد و می تواند بیشتر یا کمتر شود و برای اطلاع از دقیق ترین قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *