سفر به کوش آداسی بهتر است یا بدروم

همانطور که می دانید کشور ترکیه یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین مقصد برای ایرانیان است. این کشور از نظر سرگرمی و تفریحات مختلف مملو است و می تواند تمام مواردی که یک سفر فوق العاده داشته باشد را شامل شود. حال ما در این مقاله به دو شهر زیبای ترکیه یعنی کوش آداسی و بدروم می پردازیم و به شما می گوییم که سفر به کوش آداسی بهتر است یا بدروم که در انتخاب مقصد خودتان به ترکیه کمک کرده باشیم.

سفر به کوش آداسی بهتر است یا بدروم و جاذبه های گرشگردی آنها

همانطور که می دانید زمانی که قصد سفر به ترکیه دارید، شما می توانید شهرهای متفاوتی را برای مقصدتون انتخاب کنید. احتمالا شما هم هنگام انتخاب یک شهر مناسب برای سفر کلی زمان صرف می کنید و اگر شما قصد سفر به کوش آداسی یا بدروم را دارید و نمی دانید کدام را بین این دو شهر جذاب انتخاب کنید، هیچ جای نگرانی نیست زیرا که ما در این مقاله به مقایسه کوش آداسی و بدروم پرداخته ایم و امیدوار هستیم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

برای اینکه در انتخاب کوش آداسی بهتر است یا بدروم، بین این دو شهر داشته باشیم ابتدا باید آب و هوای آنها را مقایسه کنیم. شهر بدروم همانطور که می دانید در بخش جنوبی ترکیه است و کوش آداسی در غرب واقع شده است. حفت آنها سواحل زیبایی دارند و تمام ویژگی هایی که یک شهر ساحلی را دارا می باشند. این دو شهر آب و هوایی مدیترانه ای دارند که در زمستان ها هوایی متعدل و در تابستان ها هوایی گرم دارند. بیشتر افرادی که برای سفر به یکی از این دو شهر می روند، فصل بهار یا تابستان را انتخاب می کنند تا از سرگرمی های آبی و ساحلی استفاده کنند.

جاذبه های گردشگری شهر کوش آداسی

کوش آداسی همانطور که می دانید یکی از معروف ترین و جذاب ترین شهرهای ترکیه می باشد و به دلیل وجود سواحل زیبا و بازی های آبی مورد توجه خیلیا قرار می گیرد. جزیره ساموس یکی از جزایر یونانی است که در شرق دریای اژه قرار دارد. ساموس یک جزیره تقریبا بزرگی است که تفریحات و سرگرمی های زیادی در خود جای داده است و رستوران و مرکز های خرید متعددی دارد. بعضی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی به شرح زیر است:

  • پارک ملی دلتای آیدین
    اگر بین سفر به کوش آداسی یا بدروم مانده اید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید، پارک ملی دلتای آیدین قشنگ ترین پارک ترکیه است که در کوش آداسی و سکه واقع شده است.
  • جزیره کبوتر
    جزیره کوچکی است در فاصله 350 متری کوش آداسی که نام آن کبوتر است و در آن باقی مانده قلعه بیزانسی قرار گرفته است، همچنین کافه و رستوران های متعددی در آن قرار گرفته است.
  • شهر تاریخی افه سوس
    یکی از مشهور ترین جاذبه های تاریخی کوش آداسی، شهر تاریخی افه سوس نام دارد که تاریخی بسیار غنی و بناهای کهن زیادی دارد.

اگر می خواهید تور کوش آداسی را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید به آذربال مراجعه کنید.

جاذبه های گردشگری شهر بدروم

بدروم یک شهر بندری در کشور ترکیه است که به علت سواحل جذاب و دیدنی، مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند. همچنین بدروم از نظر تاریخی نیز جذابیت خاص و مخصوص به خودش را دارد که در این شهر واقع شده است. اگر هنوز نمی دانید سفر به کوش آداسی بهتر است یا بدروم به مواردی که می توان به عنوان جاذبه های گردشگری شهر بدروم نام برد توجه کنید:

  • قلعه سنت پیتر
    یکی از بناهای تاریخی این شهر که به اسم قلعه بدروم نیز شناخته می شود یکی از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا است.
  • شهر قدیمی بدروم
    در قسمت هایی از شهر بدروم در خیابان های بازیک و خانه های سنگی سفید دیده می شود که می توان گفت بسیار قدیمی هستند و جذابیت مخصوص به خودش را دارد.
  • لنگرگاه تفریحی
    اگر می خواهید شنا، قایق سواری و آفتاب بگیرید، لنگرگاه تفریحی بدروم یک گزینه بسیار مناسب برای شما است.
  • خلیج بارداکچی
    یکی از زیباترین نقاطی که شما می توانید به سفر به بدروم مشاهده کنید، خلیج بدروم است که منظره ی زیبایی برای مسافرین می باشد.

هتل های کوش آداسی بهتر است یا بدروم

همانطور که می دانید و مشخص است هنگام سفر باید به محلی که قرار است اقامت کنیم نیز توجه کنیم. بیشتر هتل های لوکس و 5 ستاره در ترکیه بیشتر کنار ساحل است و دارای ساحل اختصاصی هستند. ولی در کل بدانید که هتل ALL و UALL بیشترین خدمات را به مهمانان خود می دهد. با اینکه شهر کوش آداسی و بدروم از بهترین شهرهای ترکیه نیستند ولی با این حال با بهترین هتل های دنیا رقابت می کنند. هر دو هتل این دو شهر بسیار فوق العاده هستند و قیمت چندان گرانی نیز ندارند ولی بدانید که قیمت هتل ها نسبت به خدماتی که می دهند متفاوت است.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله گفته شد، سفر به شهر کوش آداسی بهتر است یا بدروم نسبت به سلیقه فرد متفاوت است و کسانی که می خواهند بیشتر از مناظر طبیعی و تاریخی لذت ببرند به شهر بدروم و کسانی که می خواهند از تفریحات و سرگرمی های هیجان انگیز لذت ببرند به کوش آداسی سفر می کنند ولی بازم آنچنان تفاوتی با هم دیگر ندارند. هتل های این دو شهر نیز تقریبا برابر و قیمت مناسبی دارند که شما به راحتی می توانید در آنها به مدتی که می خواهید اقامت کنید. 

اگر می خواهید تور شهرهای مختلف را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید به آذربال مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره سفر به کوش آداسی بهتر است یا بدروم

  1. جاذبه های گردشگری بدروم بهتر است یا کوش آداسی بهترین سرگرمی ها را دارد؟
    می توان گفت بدروم و کوش آداسی تقریبا برابر هستند ولی کوش آداسی نسبت به بدروم معروف تر است.
  2. معروف ترین جاذبه گردشگری کوش آداسی چیست؟
    شهر تاریخی افه سوس می تواند معروف ترین جاذبه گردشگری کوش آداسی باشد.
  3. برای خرید تور شهرهای مختلف باید به کجا مراجعه کرد؟
    آذربال با ارائه بهترین خدمات و بهترین قیمت ها، می تواند گزینه ی خوبی برای خرید انواع تورها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *