سفر به ترکیه با 5 میلیون

سفر به ترکیه با هزینه کم

ترکیه یک کشور زیبا واقع در قاره اوراسیا است و این کشور فراقاره ای است که نیمه ی بزرگ آن در قاره آسیا و نیمه کوچکتر آن در قاره اروپا است. ترکیه از نظر موقعیت مکانی و آب و هوایی کوهستانی است و نسبتا در این ناحیه زیاد باران میبارد. مهاجرت و سفر به ترکیه نسبت به کشور های دیگر زیاد سخت نیست به طوری که سفر به ترکیه با 5 میلیون امکان پذیر می‌باشد. جمعیت کشور به ترکیه از آخرین برآوردی که در سال 2020 شد به 84 میلیون نفر می رسد که از این تعداد 75 الی 85 درصد آنها سنی و 15 الی 25 علوی هستند.

برای یک سفر تفریحی خارج از کشور یکی از بهترین کشورهای پیشنهاد شده ترکیه است. زیرا که نه تنها آب و هوای کوهستانی و تمیزی دارد بلکه دارای ساحل و دریا می باشد و شما می توانید با سفر کردن به این کشور خود و خانوادتان را خوشحال کنید. کشور ترکیه دارای تاریخ کهن است که شما همراه با تفریح، اطلاعات علمی تاریخی خود را درباره کشور ترکیه بیشتر کنید.

برای سفر به ترکیه با هزینه کم شهر وان یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. در این سال های اوضاع نابسامان کشور ایران و گرانی ها باعث شده است شهر وان بسیار مشهور شود و برای سفر ارزان یکی از بهترین گزینه ها باشد. در ادامه این مقاله به معرفی شهر وان می پردازیم.

وان یکی از بهترین شهر ها برای سفر به ترکیه با 5 میلیون

شهر وان یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است و نزدیک به مرز ایران است که سفر به ترکیه با 5 میلیون در این شهر به راحتی امکان پذیر می‌باشد. شهر وان تاریخ کهنی دارد و دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیاری است. جمعیت شهر وان به 400 هزار نفر می رسد. بیشتر کسانی که از خارج به شهر وان سفر می کنند از ملیت های کره جنوبی، آلمان و ایرانی است.

بر خلاف بقیه تورهای شهرهای ترکیه، تور شهر وان بخاطر زمینی بودن آن قیمت مناسبی نیز دارد. زیرا که مسافت آن با ایران زیاد نیست و به همین دلیل قیمت و هزینه های آن زیاد نیست و شما می توانید با کمترین هزینه سفر به ترکیه را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

سفر به شهر وان ترکیه
سفر به شهر وان ترکیه

معرفی شهر وان ترکیه برای سفر به ترکیه با 5 میلیون

همانطور که در بالا ذکر شد این شهر جمعیتی  400 هزار نفره دارد و بسیار کهن است و دارای تاریخی برجسته دارد. ولی در کل اگر بخواهیم وارد تاریخ شهر وان ترکیه بشیم باید از نیمه اول قرن 15 میلادی شروع کنیم که با جنگ صفوی و عثمانی شروع شد، در نهایت سال 1502 صفویان پیروز شدند که شهر وان را تصرف کنند. در سال 1555 با مشخص شدن مرز ایران و عثمانی جنگ دو کشور به پایان رسید و شهر وان به عثمانی ها رسید.

بهترین فصل برای سفر به شهر وان

بهترین فصل برای سفر به وان بهار و تابستان است زیرا که در این موقع از سال بهترین آّب و هوا را به شما می دهد. در این 6 ماه بیشترین سفر را به این شهر داریم و باید توجه داشته باشید که در این فصب سفر به ترکیه با 5 میلیون کار بسیار آسانی است. در آخر بدانید که شهر وان در این 6 ماه بیشتر می درخشد و بهترین زمان برای شما است که به فکر سفر به ترکیه باشید.

بهترین فصل برای سفر به شهر وان
بهترین فصل برای سفر

مکان های گردشگری شهر وان

شهر وان یکی از بهترین شهر ها برای سفر به ترکیه با 5 میلیون است مخصوصا برای آن دسته از افرادی است که علاقه ی زیادی به طبیعت و مکان های باستانی و تاریخی دارند است. شهر وان پر از دیدنی ها و مکان های گردشگری است که ما چند مورد را برای شما نام برده ایم. شما می تواند با سفر ارزان به ترکیه و رفتن به شهر وان از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن دیدن کنید.

  • قلعه وان باستانی: قدمت این قلعه که در حال حاضر به شکل مخروبه است به 90 سال قبل از میلادی می رسد.
  • دریاچه بزرگ وان: دریاچه وان 120 کیلومتر طول و 80 کیلومتر پهنا دارد و میانگین عمق آن 171 متر است.
  • کلیسای تاریخی آختامار: کلیسای آختامار بین سال های 915 تا 921 میلادی ساخته شده است.
  • آبشار زیبای مرادیه: این آبشار زیبا در فصل بهار و تابستان بسیار میدرخشد و پیشنهاد می شود از آن دیدن کنید.
  • گربه های شهر وان: گربه های این شهر به علت چشمای یکی آبی و دیگری قهوه ای است.
  • بازار شهری وان: شما می توانید بیشتر سوغاتی ها و پوشاک را از این فروشگاه خریداری کنید.
شهر وان
مکان گردشگری شهر وان
نتیجه گیری 

همانطور که میدانید ترکیه جزو کشورهای بسیار زیبا برای گردشگری و تفریح می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی به سفر به ترکیه با 5 میلیون بپردازید؛ بهتر است توجه داشته باشید که  شهر وان می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به ترکیه باشد زیرا که هم ارزان است و هم به صرفه و شما می توانید تمام و کمال با عزیزانتان خوش بگذرانید. ما در این مقاله سعی کردیم به تمامی موضوعات بپردازیم و درباره تاریخ و مکان های تاریخی شهر وان قبل از سفر شما توضیحات کامل و مختصر داده باشیم.

سوالات متداول درباره مسافرت کردن به ترکیه با 5 میلیون

  1. آیا سفر به ترکیه با 5 میلیون تومان امکان پذیر است؟
    بله، شهر وان یکی از شهرهای ترکیه است که طول مسافت زیادی از مرز ایران ندارد و هزینه کمی دارد.
  2. از کجا تور سفر به شهر وان را باید تهیه کرد؟
    شما می توانید تور شهر وان را از آذربال تهیه کنید زیرا که دارای امکانات زیادی است.
  3. قیمت هتل های شهر وان چگونه است؟
    با توجه به موقعیت مکانی شهر وان زیاد هتل های 5 ستاره یا مجلل ندارد و به همین دلیل قیمت هتل های شهر وان بسیار زیاد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *