جاذبه های دیدنی سوئیس

سوئیس که به کشور شکلات ها و وسایل لوکس معروف است، پر است از جاذبه ها و زیابیی هایی بی نظیر که حتما باید با آن ها آشنا باشید. در سوئیس شما می توانید بهترین امکانات و جاذبه ها را بیابید و سفری به یاد ماندنی داشته باشید. در این مقاله به بررسی جاذبه های دیدنی سوئیس می پردازیم تا به خوبی با آن ها آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

جاهای دیدنی سوئیس

سوئیس که در قاره اروپا و در کنار کشورهایی نظیر آلمان، اتریش و فرانسه واقع شده است با جمعیت 8 میلیون نفری خود توانسته است کشوری توریستی و بسیار زیابیی را خلق کند که در این مقاله به معرفی برخی از این جاذبه ها می پردازیم.

لوسرن

لوسرن یکی از زیبا ترین اماکن دیدنی در سوئیس به شمار می رود. این شهر زیاب با سنگفرش هایی جذاب سبب می شود تا دقیقا حال و هوای کسانی که در 800 سال پیش بر روی آن ها قدم می زدند را درک کنید. شاید سوال پیش بیاید ککه چگونه این امر ممکن است؟ این حس به این خاطر است که با تدابیر دولت سوئیس هیچ گونه خودرویی نمی تواند در انی مکان تردد کند تا سنگفرش ها آسیب نبینند.

علاوه بر این در لوسرن انواع فستیوال ها، کنسرت، جشن ها و … برگزار شده و دارای مکان های معروفی نظیر پل چپل، موزه حمل و نقل، بنای یاد بود می باشد.

اینترلاکن مکانی جذاب برای عاشقان گل و گیاه

از دیگر اماکن دیدنی کشور شکلات می توان به اینترلاکن اشاره کرد. این شهر شگفت انگیز بین دو دریاچه تن و برینز واقع شده که با بازدید از این شهر می توانید حال و هوایی بسیرا خاص را تجربه نمایید. علاوه بر این این شهر دیدنی دارای کافه ها و رستوران هایی بسیرا خاص می باشد که تجره شما از دیدن کردن از شهر را بسیرا لذت بخش تر می کند.

از تفریحات بسیار معروف این شهر می توان به:

  • اسکی روی برف
  • تله کابین
  • کمپ کنار دریاچه
  • سوار شدن قطار برای دیدن منظره

اشاره کرد که در صورتی که با تور و لیدر حرفه ای سفر می کنید می توانید از همه این امکانات در یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی سوئیس برخوردار شوید.

اینترلاکن چه جاذبه هایی برای دیدن دارد؟

از جاذبه هایی که حتما پیشنهاد می شود تا در سفر به سوئیس و اینترلاکن از آن ها بازدید کنید

  1. برج پانوراما هاردرکولم
  2. پارک هومت
  3. دریاچه برینز
  4. دریاچه تن

می باشد.

گرند کنیون از بهترین جاذبه های دیدنی سوئیس

دره گرند کنیون یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای سوئیس می باشد که هم برای دوستداران طبیعت و هم برای کسانی که اهل ورزش و به خصوص اسکی می باشند بسیرا مناسب است. این دره که به جای مانده از هزاران سال پیش است به خوبی حرکت پوسته زمین را نشان می دهد و برای زمین شناسان نیز از اهمیت بالایی بر خوردار است.

این دره بر خلاف گرند کنیون واقع در آمریکا پوشیده از درختان و پوشش های گیاهی بوده که منظره بسیار جذابی را برای بازدید به وجود می آورد. از این رو بهتر است که در سفر به سوئیس این جاذبه بسیار دیدنی را در الویت خود قرار دهید.

قلعه اوبرهوفن برای دوست داران تاریخ

از دیگر جاهای دیدنی پاریس می توان به قلعه اوبرهوفن اشاره کرد که در کنار دریاچه تن واقع شده است. این قلعه که از قرن سیزدهم میلادی بافت خود را به خوبی حفظ کرده است به مکانی بسیار دیدنی و جذاب برای گردشگران و تاریخ دوستان به شمار می رود.

البته لازم به ذکر است که به دلیل تغییر عقاید در طول تاریخ این قلعه از نظر شکل تغییراتی کرده است که در هنگام بازدید می توانید عقاید مختلف را به خوبی مشاهده کنید.

آبشار راین در سوئیس از جاذبه های دیدنی سوئیس

آبشار راین که بلند ترین آبشار موجود در اروپای مرکزی می باشد یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی در سوئیس می باشد. دهانه این آبشار 150 متر بوده و بلندترین حالت خود را در تیر و خرداد تجربه می کند. از تفریحات بی نظیری که می توانید در هنگام بازدید از این جاذبه دیدنی انجام دهید قایق سواری است که سبب می شود تا تجربه ای بی نظیر در سفر خود به سوئیس داشته باشید.

روستای ماترهورن در سوئیس

یکی دیگر از جاذبه های بسیار زیبا و جذاب در کشور سوئیس روستای ماتره است. نام این روستای زیبا از کوهی به نام ماترهورن گرفته شده که این کوه در نزدیکی مرز سوئیس و ایتالیا است. با بازدید از این روستای شگفت انگیز شما می توانید از طبیعت بکر موجود در سوئیس لذت ببرید و سفری دلپذیر را برای خود به ارمغان بیاورید.

آب و هوای بسیار خوب، طبیعت بکر، صدای پرندگان و … تنها برخی از مواردی هستند که می تواند تجربه شما از این روستا را بسیار دلپذیر کنند.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید از سر خود به سوئیس نهایت لذت را ببرید؛ ابتدا باید با جاذبه های بی نظیر و سراسر زیبایی سوئیس آشنا شوید. در این مقاله تنها به برخی از جاذبه های بیشمار سوئیس پرداخته شد تا بتوانید در سفر خود به سوئیشس از بهترین جاهای دیدنی موجود در این کشور زیبا دیدن نمایید.

سوالات متداول جاذبه های دیدنی سوئیس

  1. چه زمانی برای سفر به سوئیس مناسب است؟
    بهتر است برای سفر به سوئیس در زمان هایی سفر کنید که هوا متعادل تر است. عموما در فصل بهار و تابستان هوای سوئیس دلپذیر است.
  2. برای تفریح سفر به سوئیس بهتر است یا سوئد؟
    این بستگی به عواملی نظیر بودجه، سلیقه شما و آب و هوا و … دارد. از این رو نمی توان مشخص کرد که کدام یک می تواند انتخاب مناسب تری برای شما باشد.
  3. کدام یک از جاذبه ها از همه دیدنی تر است؟
    هرکدام از این جاذبه ها دیدنی های خاص خود را دارند که می توانید از آن ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *