جاذبه های دیدنی دیزنی لند فرانسه

یکی از جذاب ترین مکان هایی که هر فردی احتمالا دلش خواسته که حداقل یکبار به آن جا برود دیزنی لند است. دیزنی لند در کشورهای مختلفی شعبه داشته که یکی از معروف ترین آن ها جاذبه های دیزنی لند فرانسه است. این دیزنی لند در واقع در پاریس واقع شده و دارای انواع برنامه های تفریحی و جاذبه های خیره کننده می باشد که با تور فرانسه می توانید از آن بازدید نمایید.

دیزنی لند پاریس مکانی است پر از شخصیت های فیلم ها و انیمیشن ها، قصرها، هتل های زیبا و به طور کل هر تفریحی که در دنیای انیمیشن و فیلم تصور آن را کنید. در ادامه به بررسی این جاذبه های جذاب می پردازیم.

بررسی جاذبه های دیدنی دیزنی لند پاریس

دیزنی لند پاریس دارای جاذبه های بسیار با محیطی وسیع می باشد. در این مکان از دریاچه با آبشارهای انیمیشنی تا ترن هوایی دزدان دریایی کارائیب یافت می شود. از این جاذبه ها می توان اشاره کرد به :

دیزنی لند پاریس
نمونه از جاذبه های دیزنی لند پاریس

قصرهای دیزنی لند پاریس

از جاذبه های دیدنی دیزنی لند پاریس می توان به قصر های بسیار زیبای آن اشاره کرد. قصرهایی که تنها در انیمیشن ها و کارتون های دیزنی قابل دیدن بودند حالا به صورت واقعی قابل بازدید هستند. برجک های زیبا و آبشار های دل انگیز به شکوه این قصرها اضافه می کنند.

برخی از این قصرها نیز به صورت هتل بوده که شما می توانید با رزرو آن ها از اقامت خود لذت ببرید و همچنین از برنامه های صبحگاهی دیزنی لند استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که هزینه این هتل اصلا ارزان نبوده و ممکن است بخش زیادی از بودجه شما صرف شود و برای بازدید از سایر جاذبه های دیدنی دیزنی لند پاریس به مشکل بر بخورید.

قصرهای دیزنی لند پاریس
قصرهای جذاب دیزنی لند پاریس

ترن هوایی دیزنی لند

از دیگر جاذبه هایی دیدنی دیزنی لند فرانسه می توان به ترن هوایی های متنوع آن اشاره کرد. این ترن ها در انواع اقسام تم های انیمیشنی موجود بوده و با هزینه های متفاوت می توانید از آن ها استفاده کنید. از این ترن ها می توان به ترن دزدان دریایی کارائیب، ترن 360 درجه و … اشاره کرد.

در ترن هوایی 360 که یکی از پرهیجان ترین جاذبه های دیدنی دیزنی لند پاریس می باشد با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت با 3 دور چرخش 360 درجه غرق در هیجان می شوید.

از دیگر ترن هوایی های دیزنی لند نیز می توان به ترن هوایی ترس اشاره کرد. این ترن در پارک دوم دیزنی لند واقع شده صف متوسطی دارد.

اما طولانی ترین صف ترن هوایی مربوط به ترن کشتی بوده که در فضای انیمیشن جست و جوی نمو جریان دارد و توصیه می کنیم که آن را در ابتدای برنامه خود قرار دهید تا به همه جاذبه های دیدنی دیزنی لند پاریس برسید.

ترن هوایی دیزنی لند
ترن هوایی های مهیج در دیزنی لند

نکات لازم برای بازدید از جاذبه های دیدنی دیزنی لند پاریس

یکی از مهم ترین نکات برای بازدید از جاذبه های دیدنی دیزنی لند فرانسه قیمت بلیت می باشد. بلیت های دیزنی لند در دسته های متفاوتی بر حسب مدت زمان، نوع وسیله های تفریحی و … متفاوت می باشد. این بلیت ها در دسته یک روزه، چند روزه، گذر سریع یا Fast Pass تقسم بندی می شوند.

در بلیت Fast Pass شما دیگر نیازی به صف ایستادن نداشته و می توانید هر تفریحی را بدون نیاز به هیچ گونه صبر کردن انجام دهید. لازم به ذکر است که قیمت هر بلیت از 64 دلار شروع شده به نسبت امکانات مورد استفاده افزایش می یابد. لازم به ذکر است که هزینه های خوراکی به نسبت بالا بوده و افراد محلی عموما با خود خوراکی و نوشیدنی دلخواه را می آورند.

از دیگر نکاتی که می توان درباره بازدید از جاذبه های دیدنی دیزنی لند فرانسه گفت این است که برای رفتن به آن می توانید هم از ماشین شخصی و هم از متروهای مخصوص استفاده نمایید. اما اکثر افراد برای رفتن به دیزنی لند به دلیل نزدیکی این مکان به فرودگاه در موقع بازگشت از آن دیدن می کنند.

سخن پایانی

با توجه به اینکه جاذبه های دیدنی دیزنی لند فرانسه از بهترین مکان های گردشگری در کل دنیا به شمار می روند برای سفر به آنجا باید با آمادگی کامل سفر کنید تا بتوانید از تمام امکانات آن به خوبی استفاده نمایید. دیزنی لند در پاریس واقع شده و دارای سرگرمی هایی همچون قصرهای زیبا، ترن هوایی های هیجان انگیز و … می باشد.

همچنین این مکان توریستی دارای بلیت هایی با قیمت های متفاوت است که از حدود 60 دلار شروع شده و هر چه که بالاتر می رود دارای امکانات بیشتری می شود. در حدی که در قیمتی خاص دیگر نیاز به صف ایستادن نداشته و می توانید هر بازی دلخواهی را بدون لحظه ای ایستادن در صف بازی کنید.

سوالات متداول جاذبه های دیدنی دیزنی لند فرانسه

  1. آیا تفاوتی میان بلیت دیزنی لند برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد؟
    بله و این تفاوت در دیزنی لند پاریس حدود 6 دلار است، یعنی قیمت بلیت کودکان از 64 دلار و بزرگسالان از 70 دلار شروع می شود.
  2. فاصله نزدیک ترین فرودگاه تا دیزنی لند پاریس چه قدر است؟
    نزدیک ترین فرودگاه به دیزنی لند، شارل دو گل بوده که با قطار تندرو حدود 10 دقیقه از دیزنی لند فاصله دارد.
  3. نحوه دسترسی به دیزنی لند به چه صورت است؟
    شما می توانید با وسیله های نقلیه مختلف نظیر قطار، تاکسی، اتوبوس و … به این مکان دیدنی سفر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *