تور 4 شب و 5 روز کوشی آداسی

 شهر کوشی آداسی

کوشی آداسی شهر بسیار وسیعی نیست و مساحت آن 224.60 متر مربع می‌ باشد و آب و هوای آن شباهت زیادی به شهرهای دیگری چون آنتالیا و ازمیر و… دارد. نام کوشی آداسی به معنای سر پرنده است و این نام را به دلیل شکل ظاهری سر یک پرنده است و گفته می شود که اگر از دریا به آن نگاه شود به همین صورت دیده می شود. همه می ‌دانیم که کوشی آداسی برای تفریحات آبی و ساحلی مناسب می‌باشد اما شاید ندانید که این شهر مرکزی برای به نمایش گذاشتن آثار هنری و بناهای تاریخی است. جهت خرید تور 4 شب و 5 روز کوشی آداسی با ما تماس بگیرید. 

این شهر در قسمت غربی سواحل اژه و نیز در استان آیدین واقع شده است. همچنین تا شهر ازمیر 95 کیلومتر و با شهر آیدین تنها 71 کیلومتر فاصله دارد. به یاد داشته باشید که از جمله تفریحات محبوب تور کوشی آداسی تجربه سوار شدن بر کشتی های کروز واقع در آن است. محال است شخصی تا کوشی آداسی برود و به راحتی از کنار کشتی های کروز واقع در بندر آن بگذرد. اما به طور کلی جاذبه های آبی، تفریحی و حتی تاریخی همه باعث می شوند تا هر ساله گردشگران زیادی در فصل تعطیلات خود را برای سفر به این شهر ساحلی و زیبا آماده کنند.

 شهر کوشی آداسی
شهر کوشی آداسی

تور کوشی آداسی تابستان 99

تابستان، فصل داغ سفر در راه است و در این میان کشور ترکیه برای گردشگران ایرانی یکی از بهترین مقاصد است. کوشی آداسی از جمله شهرهای ساحلی برجسته ترکیه است که به سبب داشتن امکانات تفریحی گوناگون تبدیل به یکی از مقاصد محبوب گردشگران شده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که شکل ظاهری این شهر هر کسی را به یاد سر پرنده می اندازد و به همین خاطر نام آن را کوشی آداسی به معنای جزیره پرنده انتخاب کرده اند. تور 4 شب و 5 روز کوشی آداسی از تورهای پرطرفدار تابستانی این جزیره است.

قایق سواری در فصول مختلف

کوشی آداسی یا جزیره پرنده، یکی از پر اهمیت ترین شهرهای بندری ترکیه می باشد که در آن دو اسکله مخصوص و قایق های تفریحی برای گردشگران تور کوشی آداسی وجود دارد. انتخاب تور کوشی آداسی در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است. قایق های موتوری بسیار زیادی در این اسکله ها وجود دارد که مسافران گردشگران را به جزیره ساموس می برند. در طول فصل تابستان این سفر همه روز برای مسافران و گردشگران تور کوشی آداسی بر قرار می باشد. اما در فصل زمستان این سفر قایقی به صورت چارتر برگزار می شود.

قایق سواری در کوشی آداسی
قایق سواری در کوشی آداسی

قیمت تور کوشی آداسی

کوشی آداسی به سبب آنکه دارای طبیعتی بکر و زیبا و همچنین جاذبه های گردشگری متنوع است، هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. بدیهی است که قیمت تور کوشی آداسی ثابت نبوده و بسته به انتخاب هایتان تغییر خواهد کرد. به بیان واضح تر با توجه به نوع رزرو امکاناتی چون هواپیما، هتل، تعداد روزهای اقامت و… این قیمت تغییر خواهد کرد. به همین خاطر اگر به دنبال سفری به یاد ماندنی و متفاوت اما در عین حال ارزان قیمت هستید، بهتر است که در انتخاب هایتان کمی دقت داشته باشید و در این زمینه هوشمندانه تصمیم بگیرید.

مراکز خرید کوشی آداسی

اکثر مسافرانی هم که در تابستان به کوشی آداسی می آیند، در کنار تفریح ها و تفرجاتی که قصد انجام شان را دارند، حتما از پاساژهای مختلف و متنوع این جزیره هم دیدن می کنند. در پاساژها و مراکز خرید کوشی آداسی همه چیز را می توانید در طیف مختلفی از رنگ و طرح پیدا کنید. لباس ها، وسایل چرمی، وسایل زینتی، لوازم خانگی، فرش و بسیاری لوازم و اجناس دیگری که اکثرا هم از اروپا وارد می شوند. البته در خرید لباس می توانید از اجناس محصول کشور ترکیه هم خرید کنید، چرا که این کشور در صنعت پوشاک کیفیت بسیار خوبی دارد و حتما در فصل تابستان می توانید از تخفیف های ویژه آنجا نیز بهره مند شوید.

مراکز خرید کوشی آداسی
مراکز خرید کوشی آداسی
بلیط هواپیما

مورد مهم دیگری که در بالا رفتن هزینه های سفرتان موثر خواهد بود، بلیط هواپیما می باشد. بدون شک پروازهای داخلی هزینه های به مراتب کمتری را برایتان به ارمغان خواهند آورد. علاوه بر آن نوع صندلی هواپیما نیز تاثیرگذار خواهد بود. قطعا هزینه مربوط به صندلی فرست کلاس با یک صندلی معمولی برابر نخواهد بود. به طور کلی موارد مشابه این چنینی که اگر کنترل نشوند هزینه هایتان را بالا خواهند برد، زیاد هستند.

روزهای اقامت

تعداد روزهای اقامت هم تاثیر بسزایی در هزینه تور کوشی آداسی دارند، مثلا تور 4 شب و 5 روز کوشی آداسی نسبت به تور کوشی آداسی با روزهای بیشتر دارای هزینه کمتری می باشد.

انتخاب هتل

تعیین هتل مورد نظرتان تاثیر بسزایی در هزینه های سفرتان خواهد داشت. بدیهی است که هتل های درجه یک یعنی آن هایی که پنج ستاره هستند، هزینه هایتان را افزایش خواهند داد. به همین خاطر می توانید با رزرو هتلی سه ستاره هزینه هایتان را کنترل کنید.

 هتل های کوشی آداسی
هتل های کوشی آداسی

هتل های کوشی آداسی

هتل های کوشی آداسی بسیار متنوع هستند. در اینجا ما به تفکیک برخی از برترین هتل های این شهر را به شما معرفی می‌ کنیم:

  • هتل 5 ستاره

از بهترین هتل های 5 ستاره کوشی آداسی می توان به هتل آمارا سی لایت کوش آداسی، هتل کرومار کوش آداسی، هتل اینفینیتی بای یلکن در شهر کوش آداسی، هتل لیدیز بیچ رزیدنس کوشی آداسی و هتل لی بلو کوشی آداسی اشاره نمود.

  • هتل 4 ستاره

بهترین هتل های 4 ستاره کوشی آداسی شامل هتل فانتزیا کوش آداسی، هتل سی لایت کوش آداسی، هتل اسمارت لاین لایُن کوش آداسی، هتل کاریزما دلوکس کوشی آداسی و هتل توسان کوشی آداسی می باشند.

  • هتل 3 ستاره

از جمله بهترین هتل های 3 ستاره کوش آداسی، هتل افسیا در کوش آداسی، تونتاس فمیلی سوئیت کوش آداسی، کوستار کلاب کوش آداسی، هتل پانوراما هیل و هتل پالم وینگز کوشی آداسی هستند.

جاذبه های گردشگری کوشی آداسی

کوشی آداسی جاذبه های گردشگری گوناگونی را در خود گنجانده که هر یک از آن ها جذابیت خودش را داشته و به همین خاطر هر کدام مخاطب خودشان را پیدا می کنند. به بیان واضح تر برخی از افراد ممکن است از آثار تاریخی موجود در آن استقبال بهتری داشته باشند و در مقابل عده ای دیگر تفریحات و سرگرمی های ساحلی آن را ترجیح دهند. در هر صورت هر کسی که به این شهر زیبا سفر کند، می تواند در نهایت از تجاربی که در این سفر کسب کرده احساس رضایت داشته باشد. به این ترتیب می توانید از بین تفریحات سرگرم کننده آن چون پارک آبی و سواحل شنی، سافاری، کشتی سواری و جاذبه های تاریخی آن چون افسوس، معبد آرتمیس، پاموک قلعه، پارک آبی آدالند کوش آداسی، موزه باستان شناسی افسوس، پارک آبی تورتوگا، پارک آبی آتلانتیس، حمام ترکی عثمان کوش آداسی، پارک ملی مریم مقدس، قلعه کوش آداسی، موزه مینیاتوری کوش آداسی، پارک کوشی آداسی، بازار قدیمی کوشی آداسی و… آنهایی که بیشتر با تمایلاتتان همخوانی دارند را انتخاب کنید.

جاذبه های گردشگری کوشی آداسی
جاذبه های گردشگری کوشی آداسی

فرودگاه کوشی آداسی

با توجه به این که سریعترین و آسانترین راه رسیدن به شهر کوشی آداسی استفاده از هواپیما است، توصیه می‌کنیم که پیش از سفر به این شهر کمی با فرودگاه کوشی آداسی آشنا شوید. نکته‌ای که در رابطه با کوشی آداسی وجود دارد این است که مسافرانی که قصد سفر به این شهر را دارند باید بلیط خود را به مقصد فرودگاه عدنان مندرس بگیرند که در شهر ازمیر واقع شده است، زیرا کوشی آداسی فرودگاه ندارد.

 از فرودگاه عدنان تا کوشی آداسی حدود 90 کیلومتر راه است که می ‌توانید با استفاده از اتوبوس، تاکسی و یا اتومبیل های کرایه ‌ای خود را به کوشی آداسی برسانید. البته لازم به ذکر است که اگر تورهای کوشی آداسی آذر بال را تهیه کنید، اغلب ترانسفر از این فرودگاه تا شهر کوشی آداسی روی تور شما خواهد بود.

سوالات تور 4 شب و 5 روز کوشی آداسی

  1. شرایط ویزای کوشی آداسی چیست؟
    طبق توافقی که بین دولت ترکیه و دولت ایران صورت گرفته است، ایرانیان قادرند بدون اخذ ویزا و تنها با داشتن گذرنامه ای با اعتبار حداقل 6 ماه به مدت سه ماه در این کشور اقامت داشته باشند، البته این در مورد گردشگران ترک در سفر به ایران نیز صدق می کند.
  2. ساحل های معروف کوشی آداسی کدام هستند؟
    در کوشی آداسی ساحل های متنوعی وجود دارد که در هریک از آن ها تفریحات خاصی در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد برخی از مهمترین و معروفترین سواحل کوشی آداسی ساحل بانوان یا لیدیز، ساحل جاده، ساحل مارتی، ساحل طویل کوشی آداسی یا لانگ، ساحل گرین یا سبز، ساحل افسیا هالیدی، ساحل پالم وینگز، ساحل بودا، ساحل توسان و ساحل کاپلو هستند.
  3. بهترین سوغاتی کوشی آداسی چیست؟
    معمولا سوغاتی خریدن برای دوستان و عزیزان یکی از بخش های لذت بخش سفر را به خود اختصاص می دهد. چون به واسطه آن هم می توانید از مراکز خرید کوشی آداسی دیدن نمایید و هم اینکه ساعاتی را به خرید و تفریح بپردازید. از جمله مواردی که در سفر به کوشی آداسی می توانید به عنوان سوغاتی برای خانواده و دوستانتان تهیه کنید، می توان به مواردی چون ظروف مسی و سفالی، صنایع دستی، انواع لباس، خوراکی های خوشمزه و بینظیری چون شیرینی و باقلوا و… اشاره کرد. البته باقلوای ترکی یکی از بهترین سوغاتی های کوشی آداسی و همین طور گران ترین آن ها است.
  4. بهترین و خوشمزه ترین غذاهای کوشی آداسی کدام هستند؟
    غذاهای مختلفی در جزیره کوشی آداسی پخت می شوند که هر مسافری باید بخشی از آن ها را امتحان کند. بدون شک یکی از هیجان انگیزترین قسمت های مربوط به سفرهای خارجی تست غذاهایی است که برایتان جدید بوده و به طور دقیق نمی دانید که قرار است چه طعم تازه ای را بچشید. به عنوان مثال در کوشی آداسی بیش از هر چیزی غذاهای دریایی سرو می شود و به نوعی می توان گفت بهترین غذاهای کوشی آداسی غذاهای دریایی هستند و به همین دلیل همر رستوران های دریایی بیشتر از همه به چشم می خورند. از دیگر غذاهای پرطرفدار این شهر می توان به کباب، پیده، ایمام بایلدی، لاهماجون و کومپیر اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *