تور کوشی آداسی سیزده بدر سال 1400

تور کوشی آداسی سیزده بدر سال 1400

کوشی آداسی شهری بسیار زیبا می باشد که در کشور ترکیه قرار دارد این شهر دارای زیبایی های طبیعی بسیاری می باشد و همچنین تفریحات بسیار زیادی در این جزیره قرار دارد و به همین دلیل هم افراد زیادی هر ساله به این جزیره سفر میکنند. یکی از بهتریم زمان ها برای سفر به این شهر در سال نو می باشد که در این فصل یعنی بهار هوای این شهر نیز بسیار عالی می شود. برای اینکه بتوانید در سال نو به این جزیره سفر کنید می توانید از تور کوشی آداسی سیزده بدر استفاده کنید و در روز های پایانی سال نو و سیزده بدر هم در این جزیره باشید.

همانطور که میدانید سیزده بدر روز طبیعت می باشد و بسیاری از مردم در این روز به طبیعت می روند و به جشن گرفتن مشغول می شوند. جزیره کوشی آداسی هم دارای چند پارک بزرگ می باشد که دارای طبیعت بسیار زیبایی هستند. در سیزده بدر سال 1400 می توانید با استفاده از تور کوشی آداسی به این پارک ها بروید و سیزده بدر و روز طبیعت را در این پارک ها بگذرانید.

ویژگی های تور سیزده بدر کوشی آداسی

در تور کوشی آداسی سیزده بدر سال 1400 می توانید به بسیاری از مناطق جزیره کوشی آداسی سفر کنید و از تفریحات بسیار زیادی که در ای جزیره قرار دارد استفاده کنید و اوقات خوشی را به همراه خانواده یا دوستانتان سپری کنید. از ویژگی های این تور می توان به مدت اقامت شما اشاره کرد که چند روز قبل از سیزده بدر به این جزیره میروید و می توانید تا فرا رسیدن سیزده بدر بسیار خوش گذرانی کنید و از بهترین تفریحات استفاده کنید.

ویژگی های تور سیزده بدر کوشی آداسی
پارک تفریحی در کوشی آداسی

از دیگر ویژگی های این تور می توان به سفر با هواپیما اشاره کرد. شما می توانید از بهترین خطوط هوایی برای سفر به این جزیره استفاده کنید از آنجایی که برای یک سفر هوایی به این مسافت حدود 3 تا 4 ساعت زمان لازم است می توانید در این هواپیما ها به راحتی استراحت کنید و از سفر خود لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های این تور را می توان به هتل ها اقتباس داد. هتل هایی که در این تور برای شما در نظر گرفته اند بسیار محبوب می باشند و از 3 تا 5 ستاره هستند و می توانید اقامت بسیار خوبی را در این هتل ها تجربه کنید.

دلایل سفر به کوش آداسی در سیزده بدر

برای اینکه بخواهید برای سیزده بدر به جزیره کوشی آداسی بروید دلایل زیادی وجود دارد. یکی از دلایلی که بسیار مورد توجه قرار میگیرد تفریحات این جزیره می باشد. همانطور که میدانید کشور ترکیه یک کشور آزاد است و انواع سرگرمی ها در این جزیره وجود دارد و در سال نو هم این کشور برنامه های بسیار زیبایی برای گردشگران ایجاد میکند و خود مردم ترکیه هم این جشن باستانی را برگزار میکنند و به شادی و پایکوبی به همراه ایرانیان می پردازند که می توانید در تور کوشی آداسی سیزده بدر از آن استفاده کنید.

در ضمن آب و هوای این جزیره در سال نو بسیار مطلوب می باشد و بسیاری از افراد و گردشگران هر ساله در این موقع از سال به این جزیره سفر میکنند و از آب و هوای این جزیره لذت میبرند. یکی دیگر از دلایلی که می توان برای سفر به کوشی آداسی باید به آن اشاره کرد هزینه های سفر می باشد.

چرا باید برای سیزده بدر به کوشی آداسی برویم
جزیره کوشی اداسی

بسیاری از مناطق در کشور های مختلف وجود دارند که می توانید به آنها سفر کنید و از تفریحات مشابه استفاده کنید اما این را بدانید که هزینه سفر به این کشور ها بسیار زیاد می باشد در صورتی که کشور ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و حتی مسافت آن نسبت به سایر نقاط کمتر می باشد بنابر ای شما می توانید در مدت زمان کمتر و با هزینه پایین تر به این جزیره سفر کنید.

این جزیره دارای پارک های طبیعی می باشد که بسیار دیدنی هستند و از آنجایی که سیزده بدر روز طبیعت به حساب می آید و ایرانی ها عادت دارند که به آغوش طبیعت بروند می توانید در روز سیزده بدر به این پارک های زیبا بروید و سیزده را به در کنید. حتی در این موقع از سال کنسرت های بسیاری برگزار می شود که بسیاری از افراد تنها به خاطر همین کنسرت ها به این جزیره و کشور ترکیه سفر میکنند. بنابر این دلایل بسیاری برای سفر به این جزیره و استفاده از تور سیزده بدر کوشی آداسی سال 1400 وجود دارد.

هزینه تور سیزده بدر ترکیه

برای اینکه بخواهید از تور کوشی آداسی سیزده بدر سال 1400 استفاده کنید باید بگوییم که در این موقع از سال برای سفر به این جزیره و استفاده از بهترین امکانات می بایست حدود 7 میلیون تومان هزینه کنید. این هزینه برای یک هتل معمولی می باشد اما اگر بخواهید هزینه بیشتری صرف کنید، می بایست بیشتر از این ها هزینه کنید و این مبلغ به 15 میلیون تومان هم می رسد.

هزینه تور سیزده بدر کوشی آداسی
سواحل کوشی آداسی

برای اطلاع از قیمت های دقیق می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سخن آخر

در آخر می بایست گفت که این جزیره بسیار مناسب برای سفر می باشد مخصوصا در نوروز که آب و هوای این جزیره بسیار مطلوب می باشد. این را در نظر داشته باشید که این جزیره یکی از اماکن گردشگری ترکیه به حساب می آید و بسیاری از افراد تنها برای اینکه به این جزیره بروند و از آن دیدن کنند به کشور ترکیه سفر میکنند.

در این جزیره تفریحات بسیاری قرار داده شده است و برای سیزده بدر می توانید به پارک های بزرگ طبیعی این جزیره بروید و برای اینکار می توانید از تور سیزده بدر کوشی آداسی  استفاده کنید.

سوالات متداول تور کوشی آداسی سیزده بدر سال 1400

  1.   سفر به کوشی آداسی در سیزده بدر چگونه است؟
    سفر به کوشی آداسی بسیار دلچسب می باشد چرا که در این جزیره تفریحات بسیاری وجود دارد و شما می توانید برای سیزده بدر به پارک های جنگلی این جزیره بروید و سیزده را در آنجا به در کنید.
  1.   هزینه تور کوشی آداسی در سیزده بدر چقدر می باشد؟
    هزینه تور کوشی آداسی در سیزده بدر می تواند از 7 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان باشد اما برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید.
  1.   امکانات تور کوشی آداسی چیست؟
    از امکانات این تور می توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، تور گشت گذار در جزیره، جشن در روز سیزده بدر تا پایان شب، هتل های عالی و … اشاره کرد که همه این ها را می توانید در تور کوشی آداسی در سیزده بدر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *