تور کوشی آداسی زمستان 99

فهرست

جزیره کوشی آداسی ترکیه

کوش آداسی یکی از جزیره های ترکیه است که در سواحل غربی این کشور واقع شده است این جزیره یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه محسوب میشود. این جزیره در 70 کیلومتری ازمیر قرار داردو دارای دیدنی های فراوانی است که می توان به طبیعت و آرامش حاکم بر این جزیره اشاره کرد. تور کوشی آداسی زمستان 99 می تواند یک سفر به یاد ماندنی برای شما باشد این جزیره به دلیل نزدیک بودن به شهر های باستانی و تاریخی هر ساله میزبان گردشگران فراوانی است.

تور کوشی آداسی زمستان 99

جزیره کوش آداسی دارای اقلیم مدیترانه ای است. یعنی هوای این جزیره در فصل زمستان معدل بوده و در تابستان بسیار گرم است از همین رو برای سفر به این جزیره زمستان و پاییز را به شما پیشنهاد می کنیم. این جزیره دارای سواحل ماسه ای فراوانی است که در 300 روز سال دارای آفتاب هستند و می توانید در آن ها حمام آفتاب بگیرید. همچنین جزیره کوش آداسی دارای امکانات تفریحی آبی می باشد که می توانید از آنها استفاده کیند.

این جزیره دارای جوی آرامش بخش بوده که می تواند سفر شما را راحت تر کند و این را باید بگوییم که بعد از گرفتن حمام آفتاب این شهر دارای غروبی بسیار زیبا می باشد که شما را حیرت زده خواهد کرد. در هنگام غروب آفتاب شهر زنگ و بوی دیگری به خود می گیرد و با باز شدن کافه ها و رستوران های جذاب در بلوار های پر از درخت های نخل شما را به هیجان وا می دارد . همچنین می توانید به تماشای رفت وآمد قایق ها با چشم آندازی از در یا و غروب آفتاب داشته باشید.

مراکز دیدنی کوشی آداسی

جزیره کوشی آداسی دارای مراکز و مکان های دیدنی است که میتوانید در آن ها اوقات خوشی را بگذرانید و سفر خوبی را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید. در ادامه می خواهیم به چند نمونه ار این مکان ها برای تور کوشی آداسی بپردازیم.

نمایی زیبا از کوش آداسی
مراکز دیدنی کوش آداسی

پارک ملی دلتای آیدین 

برای اینکه بخواهیم مراکز تفریحی تور کوشی آداسی را با هم مرور کنیم بیآید اول سری به پارک ملی دلتای آیدین بزنیم این پارک یکی از زیبا ترین پارک های این جزیره به حساب می آید، تمامی عوامل طبیعی و جغرافیایی را میتوانید در این پارک پیدا کنید، این عوامل باعث شده اند که این پارک تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری کوشی آداسی شود و هر ساله گردشگران زیادی سفر به کوش آداسی را در اولویت کار خود قرار میدهند.

یکی از چیز هایی که این پارک را جذاب می کند مقدس شمردن مردم این منطقه از این پارک است، قدمت این پارک به قرن های 8 و 9 باز می گردد و همچنین این پارک در بین دو منطقه سکه و کوشی آداسی قرار گرفته است.

آدالند کوش آداسی

از دیگر جاذبه های گردشگری کوشی آداسی می توان به ادالند اشاره کرد که خیلی هم طرفدار دارد.منطقه ای در 6 کیلومتری پارک آکوا فانتزی و کوشی آداسی که به آن آدالند می گویند.این پارک آبی به اندازه دیگر پارک های معروف آبی کوشی آداسی نیست اما این پارک آبی محبوب بسیاری از افراد شده است. در این پارک معمولا نمایش دلفین ها را برای گردشگران و کسانی که به آن آمده اند را می گذارند.

دیدایما کوشی آداسی

این محوطه ی بسیار هیجان انگیز در کنار کوش آداسی قرار دارد و از جاذبه های پر طرفدار تور کوش آداسی به حساب می آید. دیدایما بعد از بنای دلفی در یونان باستان به عنوان دومین تالار مذهبی مهم و بزرگ در جهان باستان به شمار رفته است. این مکان باستانی برای افراد مذهبی بوده است که در گشته در آن جا به عبادت می پرداختند و به آن ها هیلینمی گفته می شده است.

نمایی از دیدایما در کوشی آداسی
دیدایما

قلعه گورجین آداسی

این قلعه یا دژ یکی از مکان های توریستی کوشی آداسی است که می توانید در تور کوش آداسی در زمستان 99 به آن سفر کنید و به گشت وگذار بپردازید این دژ در زمان عثمانی ها ساخته شده است.

پرینه ترکیه

این مکان هم مانند دیدایما یکی از مکان های بسیار دیدنی کوش آداسی است که میتوانید در تور کوشی آداسی زمستان 99 به آن سفر کنید. این مکان قدمتش به 450 سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد و همچنین دارای یک آنفی تئاتر 6000 هزار نفری است. همانطور که گفتیم تعداد این مکان ها زیاد است و ما به تعدادی از آنها اشاره کردیم.

هزینه تور کوشی آداسی زمستان 99

هزینه تور کوش آداسی بستگی به هتل و بلیط هواپیمای شما دارد؛ هر چقدر این هتل ها و بلیط ها درجه یک باشند هزینه شما بالاتر می رود همچنین بستگی به میزان اقامت شما در این مکان نیز دارد. شما میتوانید در تور کوشی آداسی زمستان 99 انتخاب کنید که به کدام یک از این مکان های دیدنی میخواهید سفر کنید و آن ها را از نزدیک ببنید و سپس با برنامه ریزی دقیق اقدام به خرید این تور کنید.

ساحل کوش آداسی
ساحل زیبای کوشی آداسی

سوالات متداول تور کوشی آداسی زمستان 99

  1. کوشی آداسی چه نوع آب و هوایی دارد؟
    باید بگوییم که این جزیره در بیشتر روز های سال آفتابی است و در پاییز و زمستان دارای آب و هوای مطلوب است.
  2. آیا این جزیره امکانات تفریحی دارد؟
    بله این جزیره دارای امکانات تفریحی دریایی نیز می باشد که میتوانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید.
  3. هزینه تور کوش آداسی چقدر است؟
    هزینه سفر به کوش آداسی بستگی به نوع بلیط هواپیما و هتل شما دارد. هرچه این امکانات بیشتر و دارای درجه های بالاتری باشند، طبیعتا هزینه های شما نیز افزایش می یابند. جهت استعلام قیمت دقیق با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *