تور وان از اصفهان

همه چیز درباره تور وان از اصفهان

لازم به ذکر است اگر به دنبال صرفی خارجی و مقرون به صرفه هستید بهتر است، این تور را انتخاب کنید. چنانچه تور وان تور یکی از بهترین انتخاب برای خارجی با قیمت مناسب می باشد. با ما همراه با شید تا به طور کامل با تور وان از اصفهان آشنا شوید.

اطلاعاتی درباره شهر وان

حتما شهر وان به گوشتان خورده است وان یکی از بزرگ ترین شهر های شرق ترکیه است که از جاذبه بسیار خوبی برخوردار است. این شهر به دلیل نزدیک بودن به مرزهای ایران و هزینه کم نسبت به دیگر سفر به یکی را بهترین گزینه های سفر های خارجی تبدیل شده است. همچنین به دلیل امکانات زیاد نظر مسافران را به خود جلب کرده است.

بهترین زمان برای سفر به شهر وان 

از آنجایی که هوای ترکیه با شرایط اقلیم آب هوایی در فصل های سال مختلف است به طوری که در تابستان هوایی گرم و خشک و زمسانی برفی و سرد دارد بهترین زمان برای سفر به وان فصل بهار و پاییز است که بسیار بارانی و دل انگیز است. به دلیل سرمای بیش از حد که شهر وان بسیار خلوت است به همین دلیل در فصل زمستان هزینه های اقامت و قیمت ها با کاهش زیادی رو به رو می شود.

بهتر است بدایند که قصل پاییز بهترین زمان حراج در وان ترکیه برای خرید می‌باشد.

بهترین فصل برای سفر به وان
بهترین زمان مسافرت به شهر وان

مسیر های تور وان 

یکی از عوامل مهم، راه و وسیله نقلیه در هر سفر می باشد. البته شما میتوانید راه را برای سفر به وان انتخاب کنید. لازم به بیان است که اگر بخواهید سفری راحت داشته باشید باید بیشتر هزینه کنید که برای سفر به وان سه راه پیش روی شماست که در زیر ذکر شده است.

  1. تور وان هوایی
  2. تور وان با قطار
  3. تور وان زمینی

تور وان هوایی

از آنجایی که پرواز مستقیمی از ایران به فرودگاه شهر وان وجود ندارد اما به دلیل تقاضای زیاد مسافر از ایران به شهر وان تصمیم به ساختن فرودگاه در این شهر دارند. با ایجاد این فرودگاه از اصفهان به این شهر زیبا تقریبا یک ساعت و نیم می باشد.  

تور وان با قطار

از اصفهان با قطار تا شهر وان حدود 1070 کیلومتر می باشد. که حدود 950 کیلومتر را در خاک ایران است و 120 کیلومتر دیگر خاک ترکیه می باشد. زمانی که به لب مرز می رسند از مسافران پذیرایی می شود و مجددا بر قطار سوار شده و در مرحله دوم برای بررسی مدارک شناسایی از قطار پیاده می شوند. معمولا به طور تقریبی بعد از 23 ساعت به شهر وان خواهند رسید.

امکانات قطار وان 

امکانات زیادی در اختیار مسافران قرار می دهند. که این امکانات در زیر ذکر شده است.

  1. استفاده از رستوران قطار اصفهان که امکان تهیه وعده های غذایی گرم و متنوع از رستوران قطار استفاده کنند.
  2. کوپه های  قطار اصفهان شش تخته بوده و امکانات لازم برای خواب موجود است.
  3. دارا بودن سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و در تهویه هوایی نقش مهمی دارد.
  4. استفاده از سرویس بهداشتی مناسب که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

سفر زمینی به وان ترکیه 

این سفر از باقی دیگر سفر ها ارزان تر بوده که معمولا با اتوبوس یا وسیله نقلیه شخصی برگزار می شود و به همین دلیل هزینه آن ارزان تر می باشد 

هزینه تور وان از اصفهان با قطار 

معمولا تور وان با بلیط های رفت و برگشت قطار و هتل محل اقامت بستگی دارد. همچنین قطار رفت و برگشت 4 تخته اصفهان می باشد که حدود 680 هزار تومان می باشد توجه داشته باشید که ممکن است قیمت بلیط در ایام تعطیل با افزایش رو به رو شود. نکته ای که قابل توجه می باشد آن است که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد هزینه هتل هم در نتیجه بیشتر می شود 

امکانات هتل های وان 

این شهر دارای هتل های زیادی می باشد و به شما پیشنهاد می کنیم که از هتل های 4 و 5 ستاره استفاده کنید زیرا که هتل های 3 ستاره از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. سعی کنید که هتلی را که انتخاب می کنید در نزدیکی مراکز خرید باشد. لذا اگر می خواهید هزینه کمتری را برای هتل بپردازید می توانید از هتل های دور از مرکز شهر استفاده کنید. لازم است بدانید که هتل های سه ستاره اغلب شامل حمام و سرویس بهداشتی، صبحانه رایگان، تلویزیون و اینترنت رایگان می باشند. 

امکانات هتل های وان
هتل شهر وان

رزرو هتل تور وان 

بهتر است با ورود به سایت آذر بال از امکانات هتل ها آگاه شوید و به شما توصیه می کنیم که حتما قبل از سفر هتل خود را رزرو کنید. زیرا ممکن است قبل از رسیدن شما تمامی اتاق ها رزرو شود. هتل های لوکس این شهر شامل هتل الیت ورلد و هتل هیلتون که در ساحل دریاچه وان قرار گرفته است. چنانچه هتل های نووتل که از بهترین هتل های این شهر می باشد که به شما توصیه می کنیم حتما از این هتل ها استفاده کنید.

رزرو هتل تور وان
رزرو اینترنتی هتل تور وان

تور لحظه آخری وان از اصفهان  

گاها پیش آمده که ظرفیت تور وان بنا به دلایلی تا آخرین روزاها پر نشود در این حال اقدام به تور لحظه آخری می کنند. در این حالت ممکن است با یک شیب تند کاهش قیمت رو به رو شویم. حتما می دانید که خرید یک تور لحظه آخری در هر فصلی از سال ممکن است. بهتر است وارد سایت آذر بال شوید و امکانات این تور دیدن کنید. 

تور لحظه آخری وان
تور لحظه آخری وان از اصفهان

زمان خرید تور لحظه آخری اصفهان 

اغلب تور های لحظه آخری در اوایل مهرماه به خاطر شروع مدارس،روز های اول هفته و اواخر فروردین ماه بهترین زمان برای پیدا کردن تور لحظه های آخری وان هستند. و باید بگوییم پیدا کردن یک تور لحظه آخری گاهی سخت و غیر ممکن می شود.

سخن آخر

در این مقاله به طور کامل با تور وان از اصفهان آشنا شدیم. بهتر است، برای اطلاعات بیشتر تور وان از اصفهان به وب سایت آذر بال مراجعه کنیم تا به طور کامل با امکانات و مزیت های این تور مطلع شویم.

سوالات متداول تور وان از اصفهان

  1. چگونه می توانیم تور لحظه آخری وان از اصفهان را رزرو کنیم؟
    از طریق وب سایت آذر بال می توانیم به طور تمامی تور های وان را مشاهده کنیم.
  2. امکانات هتل تور وان چیست؟
    این تور دارای هتل 4 و 5 ستاره می باشد امکانات این هتل از جمله اتو، گاو صندوق، کافه و اینترنت رایگان می باشد.
  3. چگونه می توانیم به شهر وان در ترکیه سفر کنیم؟
    با استفاده از مسیر های زمینی، هوایی می توانیم به این شهر سفر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *