تور قشم زمستان 99

تور قشم زمستان 99

قشم یکی دیگر از جزیره هایی است که بسیاری از گردشگران و افرادی که می خواهند یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنند به آن سفر میکنند. تور قشم زمستان 99 یکی از سفر های به یاد ماندنی برای شما می باشد.

قشم جزیره ای است که در جنوب کشور واقع است و می توانید از راه های زمینی و هوایی به آن سفر کنید. این جزیره دارای بسیاری از مکان های تفریحی و تاریخی است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این جزیره در نزدیکی جزیره کیش قرار دارد اما برای سفر به این جزیره به شما پیشنهاد می کنیم که در فصل زمستان این کار را انجام دهید.

در ادامه می خواهیم به مکان های دیدنی این جزیره و غذاها و آداب و رسوم این منطقه بیشتر آشنا شویم.

مکان های دیدنی در تور قشم زمستان 99

دیدنی های این جزیره بیشتر طبیعت آن است؛ زیرا این جزیره مکان های فوق العاده زیبایی از مناظر طبیعی دارد که شما می توانید از آن ها دیدن کنید. این مکان ها در طی سالیان دراز به این شکل در آمده اند و شما را مجذوب خود میکنند. از این مکان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مکان های دیدنی قشم
دره ستارگان قشم
  • دره ستارگان یا دره جن
    اگر از علاقه مندان به سفر به قشم هستید حتما از این دره دیدن کنید. این دره بسیار زیاد به دلیل اینکه در طی سالیان سال در معرض باد و باران قرار داشته به شکلی باور نکردنی در آمده است گویی یک تکه از ستاره ای در فضا جدا شده و به این نقطه از زمین آمده است این دره به دره جن ها نیز معروف است به دلیل اینکه شکل آن به صورتی است که مردمان قدیم فکر میکردند جن ها آن را ساخته اند شما با قدم زدن در این دره می توانید از صخره هایی دیدن کنید که به شکلی مانند چهره های انسان یا حیوان در آمده اند و شما را ماتو مبهوت خود میکنند.

  • جزیره هرمز
    یکی دیگر از دیدنی های جزیره قشم یک جزیره کوچک در نزدیکی آن است که به اسم جزیره هرمز آن را می شناسیم این جزیره دیدنی را می توانید در تور قشم زمستان 99 از ان دیدن کنید. جزیره هرمز به تنهایی دارای دیدنی های فراوانی است از جمله این دیدنی ها می توان به دره مجسمه ها، دره سکوت، قلعه پرتغالی ها، اشاره کرد.

  • روستای گوران قشم
    یکی از مناطق دیدنی قشم که می توانید با مردم محلی بیشتر آشنا شوید روستای گوران است این روستا بسیار تمیز می باشد و شما در آن حتی یک تکه زباله نمی توانید پیدا کنید. در تور قشم زمستان 99 میتوانید از این روستا دیدن کنید همچنین اهالی این روستا شما را به داخل خانه هایشان راه خواهند داد و از شما پذیرایی میکنند.

  • جزیره هنگام
    یکی دیگر از دیدنی های قشم جزیره هنگام است این جزیره نیز در نزدیکی قشم واقع شده است و شما می توانید باسفر به قشم از این جزیره دیدن کنید. ساحل نقره ای و بازارچه محلی این جزیره از دیدنی هایی است که حتما باید در تور قشم زمستان 99 از آن دیدن کنید.

  • جنگل حرا
    حتما اسم جنگل که به گوشتان می خورد به درختان انبوه و سرسبز و جایی فکر میکنید که از جنگل به گوشتان خورده اما این را بدانید که این جنگل مانند چیزی که در ذهنتان است نیست. شما برای رفتن به این جنگل نیاز به قایق دارید!!بله درست شنیدید قایق. این جنگل در آب واقع است و تنها راه سفر به آن استفاده از قایق است.

خوراکی های تور قشم

از جمله لذت بخش ترین بخش های تور قشم زمستان 99 خوردن غذاهای خوشمزه این جزیره است که توسط اهالی آن درست می شود و بسیار خوشمزه هستند.

از جمله این غذاها کوسه است. اما غذاهای دیگری هم هستند که شما از خوردن آن ها سیر نمی شوید. ماهی برشته، زیبون، کلمبا، موفلک، هواری، عنکاس، نان توموشی، برنج دیشو، هواری چکو میگ، کباب بز و شاورما از جمله غذا ها و خوراکی هستند که شما می توانید از خوردن آنها لذت ببرید.

هتل های قشم

در قشم هتل های متعددی وجود دارند که می توانید در تور قشم زمستان 99 یکی از آنها را انتخاب کنید و اقامت خوشی را در آن سپری کنید. از جمله این هتل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  هتل ارم
  2. هتل سینگو
  3. هتل ساحلی خلیج فارس
  4. هتل ایرمان
  5. هتل آتامان
  6. هتل آرتا
  7. هتل ساحل طلایی

اینها از بهترین هتل های این جزیره می باشند.

بهترین هتل های قشم
هتل های شکیل قشم

آداب و رسوم مردم قشم

همه ما می دانیم که در جنوب کشورمان مردمانی خونگرم و مهمان نواز زندگی میکنند. مردم جزیره قشم نیز از این قائله مستثنی نیستند و پذیرای شما هستند. شما می توانید در تور قشم زمستان 99 با آداب و رسوم این مردم آشنا شوید. 

آب و هوای قشم

قشم نیز مانند جزیره کیش در نزدیکی خط استوا قرار دارد و در بیشتر سال هوای آن گرم است در فصل تابستان به قدری هوا گرم میشود که شما را کلافه میکند. اما اگر می خواهید به این جزیره سفر کنید به شما پیشنهاد میکنیم که در فصل زمستان این کار را انجام دهید به دلیل اینکه هوا بسیار معتدل است و اذیت نمی شوید.

آب و هوای قشم
دریا و جزیره قشم
جمع بندی تور قشم

به طو کلی جزیره قشم یکی از مکان هایی است که حتما باید به آن سفر کنید و از دیدنی های آن لذت ببرید این جزیره در سال های گذشته به عنوان منطقه آزاد نیز شناخته شده است و قیمت های اجناس به نسبت شهر های بزرگی مانند تهران پایین تر است.

شما با تور قشم زمستان 99 میتوانید یک خاطره به یاد ماندنی برای خود و همراهانتان در این جزیره رقم بزنید.

سوالات متداول تور قشم زمستان 99

  • هزینه تور قشم چقدر است؟
    هزینه تور قشم بستگی به خواسته ها ونیازهای شما دارد. برای مثال نوع هتل و بلیط هواپیما روی قیمت تور شما تاثیر گذار است.
  • چه زمانی برای سفر به قشم مناسب است؟
    قطعا زمستان و پاییز بهترین زمان سفر به این جزیره می باشد چرا که در این موقع های سال آب و هوا در این منطقه بسیار عالی می شود.
  • چرا تور قشم را انتخاب کنیم؟
    به دلیل اینکه قشم از نظر صرف هزینه و مکان های دیدنی طبیعی و تاریخی به مراتب از جاهای دیگر بهتر است و شما می توانید از اقامت در این جزیره لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *