راهنمای سفر فرانسه 5 شب و 6 روز

قیمت تور فرانسه 5 شب و 6 روز چگونه است؟

کشور جذاب و پر طرفدار فرانسه

فرانسه یکی از زیباترین کشورهای جهان بوده که واقع در منطقه اروپا است. به عبارتی می توان گفت تور فرانسه از پرطرفدارترین و پرفروش ترین پکیج های خارجی است. پاریس یکی از جذاب ترین و رومانتیک ترین شهرهای جهان است که دارای جاذبه های گردشگری عالی و فوق العاده ای است. پاریس به شهر نورها مشهور است و زیبایی آن سبب جذب بازدید کننده های بسیاری از سراسر جهان می شود و هنگامی که میراث معماری و هنر فوق العاده این شهر، با صنعت توریسم ادغام می شود، لحظات فراموش نشدنی برای مسافران ایجاد می کنند که مثل و مانندی ندارد. بسیاری از افراد سالانه با خرید تور به این شهر سفر می کنند.

خرید تور فرانسه

آب و هوای معتدل، جاذبه های گردشگری جذاب، هتل های لوکس، رستوران های مجلل، غذاهای خوشمزه، مراکز خرید بزرگ، همه و همه باعث شده که تور فرانسه 5 شب و 6 روز در میان تورهای اروپا از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد. فرانسه به ویژه پاریس به قدری رمانتیک و زیباست که می توان گفت سفر به فرانسه تجربه ای بسیار متفاوت در زندگی شما خواهد بود. ثانیه به ثانیه این سفر حسی جاودانه را در شما ایجاد خواهد کرد به طوری که هیچگاه نمی توانید آن ها را فراموش کنید و هر لحظه آرزوی برگشت به آن خاطرات را خواهید داشت.

جغرافیای فرانسه

فرانسه کشوری واقع در غرب اروپا به پایتختی پاریس می باشد. زبان رسمی این کشور فرانسوی و دین رسمی آن مسیحی می باشد. فرانسه با کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، آندورا و اسپانیا هم مرز است. نظام سیاسی فرانسه جمهوری و واحد پولی آن یورو است. فرانسه دارای جمعیتی برابر با ۶۷ میلیون و ۳۴۸ هزار نفر و وسعتی معادل ۶۴۰ هزار و ۶۷۹ کیاومتر مربع می باشد.

ادیان در فرانسه

مردم فرانسه از نظر مذهب کاتولیک هستند. در حدود 85 درصد مردم این کشور کاتولیک بوده و بقیه با 5 تا 10 درصد مسلمان و پروتستان ها در حدود 2 درصد جمعیت را تشکیل می دهند. جمعیت یهودی این کشور 1 درصد و مذاهب دیگر 4 درصد را تشکیل می دهند.

آب و هوای پاریس

آب و هوای پاریس اقیانوسی است و در طول سال دمایی متوسط و هوایی مرطوب دارد. اصولا شهر پاریس از حومه شهر گرمتر است. آب و هوای پاریس در بهار و پاییز معمولا ملایم است اما تغییر ناگهانی هوا هم کم پیش نمی‌آید، بنابراین باید آمادگی گرم یا سرد شدن ناگهانی هوا را در این دو فصل داشته باشید و در چمدانتان لباس گرم و سرد را همراه خود داشته باشید.

بهترین زمان سفر به پاریس

بهترین زمان برای سفر به فرانسه ماه های آوریل تا ژوئن و ماه های سپتامبر تا نوامبر است که از نظر آب و هوا بسیار مناسب سفر است. اگر در جولای و آگوست به فرانسه سفر کنید، حجم عظیمی از مسافران و گردشگران را حس خواهید کرد. در ماه های نوامبر تا ژانویه که هوا سرد است و توریست های کمتری به فرانسه مسافرت می کنند، هتل ها ارزان تر است و فرصت مناسبی برای تور ارزان فرانسه است.

اگر می خواهید سفر به یاد ماندنی داشته باشید، بهتر است زمان مسافرت شما در بهار و پاییز باشد زیرا در این زمان قیمت ها نصف می باشند و می توانید تور ارزان فرانسه را تهیه کنید. همچنین مسافران کمتری در این فصل ها به این شهر رویایی سفر می کنند، پس شما می توانید با خیال راحت از دیدن مناظر زیبا و قدم زدن در خیابان های پاریس وخرید فروشگاه های لوکس لذت ببرید.

دیدنی های تور پاریس

سفر به فرانسه و گشت و گذار در شهر رویایی پاریس، شهر عشاق و فیلم های رمانتیک، شهر آواز و هنر، تجربه فراموش نشدنی و البته بسیار دلپذیر را برایتان به ارمغان می آورد. جاذبه ها و دیدنی های پاریس از کلیسای نتردام با گوژپشت معروفش تا موزه‌ حیرت ‌انگیز لوور با لبخند ژوکوندش و … به قدری زیاد است که از آن می توان به عنوان موزه بصری نام برد. نام پاریس به رستوران ها و کافه های بی نظیرش، بوتیک ها و طراحان پرآوازه اش گره خورده است. پاریس پایتخت فرانسوی ‌ها برای کودکان هم بسیار سرگرم کننده است، دیزنی ‌لند پاریس از باید‌های سفر با کودک است که البته شما را هم حسابی غرق دنیای کارتون‌ های بچگی خواهد کرد.

جاذبه های گردشگری تور فرانسه

  1.  کشور فرانسه یکی از توریستی ترین کشورهای اروپایی است که سومین کشور پردرآمد در صنعت گردشگری می باشد. تور فرانسه به علت جاذبه های گردشگری بی نظیر یکی از پرفروش ترین تورهای اروپا برای گردشگران و خانواده ها است. این کشور پر است از جاذبه های شگفت انگیز که موجب شده گردشگران تور فرانسه برای سفر به این کشور لحظه شماری کنند. بنابراین در هر نقطه از این کشور که پا بگذارید با یک جاذبه ی توریستی و مکان گردشگری روبرو خواهید شد.
  2. از جمله معروفترین مکان های توریستی فرانسه می توان به برج ایفل پاریس،کلیسای نوتردام، خیابان شانزه لیزه، موزه لوور، اپرا گارنیه، قصر فونتن بلو، دهکده مونت مارتر، میدان ووژ، کاخ ورسای، کلیسای جامز ریمز، پل میلائو، موزه اورسی، پل پونت نوف، میدان کنکورد، کلیسا قلب مقدس، تالاب کامارگ، باغ تویلری، پارک دیزنی لند، تاق پیروزی، آرامگاه پانتئون، میدان ستاره، کاخ پاپ و پارک لوکزامبورگ اشاره کرد.
قصر باشکوه و مجلل فونتن بلو در فرانسه
کاخ یا همان قصر باشکوه و مجلل فونتن بلو در فرانسه

تور لحظه آخری فرانسه

همه ما بی شک اسم تور لحظه آخری شنیده ایم. در واقع تور لحظه آخری به توری گفته می شود که تور، آفر قیمت ارزان می گذارند و یا هتل های فرانسه روی قیمت هتل تخفیف می گذارند که قیمت تور فرانسه پایین می آید، یا زمانیکه ایرلاین های تور فرانسه تعداد محدودی جای خالی داشته باشند که قیمت بلیط ارزان فرانسه به شما ارائه دهند. تور لحظه آخری فرانسه فقط توسط آژانس هایی که مجری مستقیم تور فرانسه مانند آذربال هستند، ارائه می شود.

پیش خرید تور فرانسه

یکی از پیشنهاد های ما پیش خرید تور فرانسه است. در اصل پیش خرید یعنی اینکه شما یک ماه قبل تر از تاریخ سفر تور فرانسه خود تور رزرو کنید که در آن قیمت تور برای شما ارزانتر می باشد. این را هم باید در نظر بگیرید پیش خرید تور فرانسه ارزان و لوکس را باید از یکجای معتبر بگیرید. آذربال، مجری تور فرانسه با کادر مجرب خود توانسته در پکیج خود تور فرانسه ارزان را با خدماتی ویژه به شما عزیزان ارائه دهد.

بیمه مسافرتی در تور فرانسه

هنگامی که شما تور فرانسه رزرو می کنید به شما بیمه نامه مسافرتی را همراه با مدارک می دهند. بیمه نامه در اصل از پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه شده است که پس از آغاز سفر به خارج بروز می دهد و یا عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که مبتلا به آن یا آغاز آن پس از آغاز سفر به خارج بوده و باعث درخواست امداد از طرف بیمه شده یا نمایندگان وی شود. آذربال بیمه نامه اختصاصی برای تور های فرانسه به شما ارائه می دهد که سقف ارزش آن بالاتر از شرکت های مسافرتی دیگر می باشد.

فرودگاه های فرانسه

به احتما زیاد در سفر به فرانسه در یکی از 3 فرودگاه معروف شارل دو گل (Charles de Gaulle)، اورلی (Orly) و بووه (Beauvais) فرود خواهید آمد.

فرودگاه اورلی پاریس در کشور فرانسه
فرودگاه اورلی پاریس – فرانسه
شهرهای مهم فرانسه

اکثر افراد کشور فرانسه را به پاریس می شناسند با وجود اینکه پاریس بدون شک از شهرهای معروف فرانسه است اما جاهای دیدنی فرانسه فقط به پاریس خلاصه نمی شود و شهرهای زیبای دیگری هم در این کشور وجود دارند که با جاذبه های جذاب خود سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. به غیر از پاریس، از جمله شهرهای معروف فرانسه لیون، مارسی، لیل، تولوز، نیس، بوردو، استراسبورگ، مون پلیه، نانت، دیژون می باشند. در سفر با تور فرانسه بازدید از این شهرها و جاذبه های گردشگری آن ها را فراموش نکنید.

قیمت تور فرانسه

قیمت تور فرانسه بستگی به نوع پرواز، زمان سفر و کیفیت هتل دارد. همچنین اکثر پروازها به مقصد فرانسه از شرکت های هواپیمایی IranAir  و AirFrance  صورت می گیرد و کیفیت هتل های این کشور بین 5 یا 4 ستاره متغیر است ولی بسته به این که شما چه فصلی از سال را برای سفر خود انتخاب کنید قیمت هتل ها متفاوت است.

هزینه های حمل و نقل در پاریس

پاریس شهری فوق العاده خاطره انگیز برای پیاده روی است پس تا جایی که می توانید از قدم زدن در شهر لذت ببرید. احتمالا بیشتر از یک یا دو دفعه نیاز نباشد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید پس لازم است یک بسته ده تایی بلیط بگیرید و در صورت نیاز استفاده کنید. برای مترو و اتوبوس از بلیط های مشابه استفاده می شود و قیمت بلیط ها هم یکسان می باشد.

 

مراکز خرید فرانسه

یکی از مهم ترین برنامه هایی که در سفر با تور  فرانسه وجود دارد رفتن به بازارها و مراکز خرید این کشور است. همانطور که می دانید فرانسه کشوری است که به قلب دنیای مد و  فشن مشهور است و مراکز خرید آن از معروفترین مراکز خرید در غرب محسوب می شود. خرید در بهترین مراکز مد قطعا تجربه ای متفاوت و هیجان انگیزی خواهد بود ولی چیزی که واضح است ارزان نبودن اجناس این مراکز است. در این کشور مغازه های متنوعی از مرکز خریدهای بسیار بزرگ گرفته تا بوتیک های کوچک اطراف خیابان وجود دارد.

بهترین رستوران های فرانسه

یکی از لذت های سفر رستوران رفتن و خوردن غذا است. در فرانسه رستوران های مختلفی از اقصی نقاط کشور با غذاهای خاص و سنتی از جمله رستوران های ایتالیایی، رستوران های ژاپنی، رستوران های چینی، رستوران های ایرانی، رستوران های ترکی و … وجود دارند. از بهترین رستوران های فرانسوی که علاوه برکیفیت و تنوع بالای غذا دارای فضایی زیبا و سرویس دهی فوق العاده هستند می توان به رستوران لو موریس، رستوران آلنو، رستوران لو سنک، رستوران لاریژ، رستوران آلن دوکاس، رستوران Goumard و رستوران Pierre Gagnaire اشاره کرد.

یکی از بهترین رستوران های پاریس
یکی از بهترین رستوران های پاریس – رستوران های معروف فرانسه

هتل های فرانسه

همه ما به فکر این هستیم که در تور فرانسه 5 شب و 6 روز چه هتلی را انتخاب کنیم و اینکه هتل های فرانسه از نظر کیفیت چگونه هستند. برای این که شما بتوانید بهترین هتل را در فرانسه، انتخاب کنید باید توجه داشته باشید، هتلی که در تور فرانسه خود انتخاب می کنید چه خدماتی از نظر پذیرایی دارد و کیفیت اتاق های هتل در تور فرانسه تا چه حد مطلوب می باشند.

برای یک سفر راحت و لوکس رزرو هتلی لوکس با کامل ترین امکانات و خدمات از مسائل مهمی است که قبل از سفر ذهن هر مسافری را درگیر می کند. تور فرانسه 5 شب و 6 روز می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظر را نتخاب کنید و در طول سفر خود از اقامتی راحت لذت ببرید. هتل شاتو برتد بریل، هتل پلازا آتین، هتل رجینا، هتل ناپلئون، هتل بیوریویج، هتل کارلتن، هتل کاخ لمپریال، هتل شاتوایزا و هتل لمولن دو راک از بهترین هتل های فرانسه هستند.

هزینه هتل و هاستل در پاریس

در پاریس هتل ها و مسافرخانه های متنوع با قیمت های متفاوت وجود دارد. هر مسافری با توجه به بودجه خود می تواند هرکدام از اقامتگاه های مورد نظرش را کرایه کند. هتل ها در پاریس کوچک و نامناسب و بی کیفیت هستند، علاوه برکیفیت پایین هم چنان گران هستند. برای اینکه احساس رضایت داشته باشید باید پول بیشتر خرج کنید هاستل ها بر خلاف دیگر شهرها کیفیتی ندارند و اگر با چند نفر سفر می کنید، بهترین و مناسب ترین محل اقامتتان اجاره آپارتمان می باشد که در هزینه ها صرفه جویی می شود.

مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

به منظور اخذ اقامت فرانسه می بایست ویزای ورود به این کشور را از اخذ کرده و بنا بر نیاز از بین ویزاهای موجود این کشور درخواست اخذ ویزای فرانسه نمود. کشور فرانسه به عنوان مهد دموکراسی و هنر شناخته شده و مقصد اول بسیاری از دوستداران اقامت در اروپا محسوب می شود. روش های اقامت در فرانسه به 6 دسته شامل تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد تقسیم بندی می شوند.

سوالات متداول

  • مدارک وهزینه های قابل پرداخت قبل از سفر به فرانسه چیست؟
    برای شروع سفر نیاز به پاسپورت و گذرنامه می باشد. برای کسب این مدارک باید هزینه ای پرداخت شود. از جمله مدارک دیگر گرفتن روادید یا ویزای شینگن است، چون ایران شامل 26 کشور عضو شینگن نمی شود پس گرفتن ویزا الزامی است. در نظر داشته باشید که داشتن حداقل ۶ ماه اعتبار برای گذرنامه الزامی می باشد. معمولا پس از انجام در خواست ویزا حدود 14 روز کاری خواهد برد تا نتیجه در خواست ویزای شینگین شما اعلام شود.
ویزا شینگن فرانسه
برای سفر به فرانسه نیاز به ویزا شینگن دارید
  • از چه طریقی ویزا تهیه کنیم؟
    ویزا را باید درابتدا از طریق سایت اقدام کنید و فرم در خواست را تکمیل کنید. هزینه های آن شامل ویزا 60 یورو وخدمات ویزا 25 یورو می باشد.
  • تور ارزان فرانسه، در چه بازه زمانی است؟
    توریست ها اغلب به دنبال زمانی برای سفر به فرانسه می گردند که این کشور دارای آب و هوای معتدلی باشد. پیشنهاد آذربال به شما برای تور فرانسه ارزان قیمت، سفر در فصل های بهار و پائیز می باشد، با اینکه فرانسه زمستان های بسیار سردی ندارد. همینطور تابستان های فرانسه مملو از گردشگران به خصوص در سواحل زیبایش است. پس اگر می خواهید با تور ارزان به فرانسه سفر کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که در این بازه زمانی هم قیمت تور فرانسه کمی بالاتر از زمان های دیگر است و هم در مکان های تفریحی و توریستی اش ازدحام می باشد.
  • کم هزینه ترین روش برای اخذ اقامت فرانسه چیست؟
    روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به فرانسه است. تحصیل در فرانسه نیز دومین روش کم هزینه است. خودحمایتی نیز روش دیگری است که شما باید سرمایه نسبتا بالایی داشته باشید اما نیازی نیست که هیچ مبلغی را در فرانسه سرمایه گذاری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *