تور فرانسه کریسمس 2021

تور فرانسه کریسمس 2021

کریسمس در فرانسه یک دنیای عجیب و غریب دارد که میتواند شما را مجذوب خودش کند تور فرانسه کریسمس 2021 میتواند یک سفر به یاد ماندنی برای شما و همراهانتان باشد چرا که فرانسه در کریسمس رویایی می شود. شما میتوانید از مکان های تفریحی و سیاحتی فرانسه دیدن کنید و در خیابان های معروفه فرانسه به گشت و گذار به بپردازید. میتوانید به برج ایفل رفته و در آنجا نمایی فوقالعاده را در خاطراتتان ثبت کنید.

یکی از چیز هایی که در کریسمس خیلی مورد علاقه مردم است شیرینی ها و خوراکی های این کشور است، در پاریس هم مثل سایر شهرهای دنیا، کریسمس با شور و حال زیادی برگذار میشود. چراغانی وتزئین خانه ها و خیابان ها، کلیسا ها، درخت های کریسمس،تهیه کردن غذا و شیرینی های سنتی و همچنین بر پایی نمایشگاه ها و مکان های تفریحی مخصوص کریسمس از چیز های هستند که در پاریس و فرانسه هرساله برگذار می شوند.

چرخ و فلک کریسمس
چرخ و فلک درتور فرانسه کریسمس 2021

زمان خرید تور فرانسه 2021

سفرهای اروپایی نیازمند به دریافت ویزای شنگن هستند. فرانسه نیز از این قاعده مستثنا نیست. از آنجایی که برای دریافت ویزا شما باید مدارکتان را ترجمه کنید، از بانک گردش حساب بگیرید، در تاریخی که برای شما تعیین می‌شود به دفتر انگشت‌نگاری مراجعه کنید و موارد دیگر پس بهتر است از 3-2 ماه پیش از تاریخ تور فرانسه 2021برای خرید تور اقدام نمایید تا از سفر جانمانید. برای سفر با تور فرانسه تمام موارد را رعایت نمایید تا در روند اخذ ویزا مشکلی پیش نیاید.

زمان خرید تور فرانسه
کی تور فرانسه بخریم؟

فرانسه را از نزدیک ببینید

تور فرانسه ۲۰۲۱ و آنچه که با آن روبرو خواهید شد: عروس شهرهای اروپا، شهر نور و عشاق، پایتخت مد، زادگاه عطرهای ناب، شهر همیشه بیدار و… این‌ها تمام صفاتی است که در فرانسه نصیبتان خواهد شد. کسی نیست که رویای سفر به پاریس را نداشته باشد. برج ایفل، کاخ ورسای، موزه حیرت‌ برانگیز لوور و… هرکسی را برای سفر به فرانسه وسوسه می‌کند. مگر کسی هست که آرزوی دیدن تابلو مونالیزا در لوور، دیدن معماری پرزرق‌وبرق ورسای، قدم زدن در باغ گل کلود مونه، خرید از مراکز خرید معروف پاریس و… را در سر نداشته باشد. اما در این میان هزینه سفر گاهی مسافران را از سفر به کشورهای اروپایی منصرف می‌کند. اما نگران نباشی آن طور ها هم که فکر می کنید نیست ،درست است که فرانسه دارای مکان های تفریحی زیادی است اما همه ی این مکان ها هزینه در بر نخواهند داشت و در بعضی از آنها شما می توانید رایگان به بازدید از این مکان ها بپردازید برای مثال موزه ها یی در پاریس وجود دارند که شما می توانید در یک شنبه هر هفته به بازدید از آنها بپردازید.

سفر به فرانسه
لذت دیدن فرانسه

چرخ و فلک کریسمس در فرانسه

یکی از جاهایی که در تور فرانسه کریسمس 2021 می تواند برای شما و همراهانتان بسیار جالب باشد و از آن لذت ببرید چرخ و فلک های فصلی در روز های کریسمس در مناطق مختلف پاریس هستند. بزرگترین این چرخ و فلک ها در هتل دو وی (Hotel de vill) و در کنار برج ایفل برپا می شود.

نمایشگاه ها
نمایشگاه ها

تماشای فروشگاه های فرانسه

در پاریس فروشگاه ها و دپارتمان هایی که برای خرید وجود دارند بسیار زیبا هستند به طوری که آنها با یکدیگر در این رابطه به رقابت پرداخته اند .

خانواده ها از سراسر فرانسه برای دیدن این فروشگاه ها و خرید از آنها به پاریس سفر می کنند. در کریسمس فضای فروشگاه ها شور و هیجان خاصی به همراه دارد ، از جمله این فروشگاه ها و دپارتمان ها می توان به گالری لافایت، بون مارشه و فروشگاه بهار اشاره کرد. این فروشگاه ها برای کریسمس برنامه های متنوعی دارند. شما می توانید در تور فرانسه کریسمس 2021 از این نمایشگاه ها دیدن کنید.

تور فرانسه کریسمس 2021
باغ لوگزامبورگ

اسب سواری در تور فرانسه کریسمس 2021

اسب سواری در باغ لوگزامبورگ می تواند یک لذت تازه برای کسانی باشد که به این کار علاقه مند هستند. در تور فرانسه 2021 می توانید به باغ لوگزامبورگ رفته و حتی با کودکان خود به اسب سواری بپردازید،در این باغ اسب های کوچکی وجود داند که برای بچه ها مناسب ست و آنها می توانند ساعت ها سر گرم بشوند.

نمایشگاه درخت کریسمس

در تور فرانسه کریسمس 2021 می توانید به نمایشگاه هایی بروید که در آنها درخت های کریسمس مدرن وجود دارند. در مرکز ملی فرهنگ و هنر ژرژ پمپیدو نمایشگاه سالانه برگزاری می شود که در آن طراحان برتر مد، درخت های کریسمس مدرن و زیبایی طراحی می کنند که با درخت هایی که تاکنون دیده اید متفاوت هستند. هزینه ی ورودی این نمایشگاه ها هم به مرکز خیریه ی حمایت از کودکان بی سرپرست اهدا می شود.

خیابان شانزه لیزه
خیابان شانزه لیزه در تور فرانسه کریسمس 2021

خیابان شانزه لیزه

یکی از مکان هایی که حتما در طول عمرتان حداقل یک بار اسم آنرا شنیده اید خیابان شانزه لیزه است. در تورفرانسه کریسمس 2021 دو جاذبه گردشگری دیدنی و جذاب پاریس یعنی خیابان مشهور شانزهلیزه و برج ایفل در شب های کریسمس می تواند شما را به هیجان وادارد. درختان چشمک زن در گوشه و کنار خیابان ها دیده می شوند. همچنین در پاریس، در کنار برج ایفل هرساله در کریسمس آتش بازی برپا می شود که از خیابان شانزه لیزه ی تواند این هیجان را دو چندان کند.

اسکیت روی یخ

در تور فرانسه کریسمس 2021 یکی از جاهایی که می توانید برای تفریح با همراهانتان بروید و از آن لذت ببرید اسکیت روی یخ در کنار برج ایفل است.

اسکیت روی یخ در کنار برج ایفل یکی از لذت بخش ترین تفریحات در شب ها و همینطور روز های کریسمس است. در کنار بازارهای کریسمس هم معمولا پیست مخصوص برای اسکیت وجود دارد.

بازار های کریسمس

در تور فرانسه کریسمس 2021 می توانید سری به بازار های فرانسه بزنید این بازار های در ایام کریسمس برپا می شوند که می توانید دز آنها به گشت وگذار و خرید بپردازید و لذت ببرید. این بازارها بخشی جدانشدنی از مراسم جشن کریسمس در شهر های سراسر دنیا به خصوص اروپا هستند.

یکی از این بازار ها بازار Saint Ouen است که در ایام کریسمس حال و هوای دیگری دارد. هر تفریح و فعالیت جذابی که فکر می کنید برای همه اعضای خانواده در این بازار وجود دارد. اسکیت روی یخ زیر بارش برف، درخت کریسمس قصه گو، نوشیدن شکلات داغ زیر نور های رنگی درختان کریسمس و هزاران لحظه شاد و پرهیجان در این بازار منتظر حضور اهالی شهر و گردشگران است.

سوالات متداول تور فرانسه کریسمس 2021

  • تور فرانسه 2021 چگونه است؟
    تور فرانسه شمال بازدید از تمام مکان های تفریحی و دیدیی فرانسه و همچنینی دارای بهنرین هتل ها و بلیط هواپیما است که می تواند سفر خوشی را برای شما تضمین کند. در طول این سفر شما می توانید برای مدتی از زندگی روز مره خود فاصله بگیرید و کمی وقت برای خودتان صرف کنید.
  • تور فرانسه 2021 را چه زمانی باید بگیریم؟
    همانطور که می دانید فرانسه کشوری است که در آن در بیشتر اوقات هوا معتدل است و سفر به این کشور بستگی به خود شما دارد اما برای اینکه بتوانید به این کشور سفر کنید می بایست ویزای شنگن داشته باشید که به شما پیشنهاد می کنیم چند هفته قبل از سفرتان اقدام کنید به گرفتن ویزا و سپس برای تور اقدام کنید.
  • فرانسه برای مقصد سفر مناسب است؟
    در جواب این سوال باید گفت که کمتر کسی است که از دیدنی های فرانسه بی خبر باشد.فرانسه کشوری است که در تمام طول سال گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این مکان برای تفریح و بازدید از مکان های مختلف این کشور سفر می کنند و گفتنی است که قطعا فرانسه یک مقصد عالی برای گردشگران است.
  • آیا امکان تمدید تور فرانسه کریسمس 2021 وجود دارد؟
    بله این تور 8 روزه بعد از این تاریخ نیز به مدت یکبار تمدید میشود تا علاقمندانی که از تور کریسمس جا مانده اند نیز بتوانند شرکت کنند اما قبل از اقدام به رزرو به علت محدودیت های احتمالی کرونایی لطفا تماس حاصل فرمایید
  • آیا هنگام تمدید تور کریسمس 2021 قیمت تور تغییر خواهد کرد؟
    خیر با همان قیمت قبلی این تور را میتوانید رزرو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *