تور فرانسه پاییز 99

راهنمای سفر به فرانسه

وقتی صحبت از سفر اروپایی در میان باشد، بدون شک یکی از اولین مقاصد گردشگری که به ذهن همه ما می رسد فرانسه است. فرانسه کشور عشاق و مهد فرهنگ، مد و فشن می باشد. همین موضوع باعث شده تا سفر به فرانسه، برای مردم از هر دین و مذهب، فرهنگ و سنین مختلف جذابیت داشته باشد.

تور فرانسه، یک سفر لوکس اروپایی به شمار می آید که از محبوبیت بالایی در آژانس های گردشگری برخوردار است. جالب است بدانید این کشور با جذب بیش از 90 میلیون گردشگر در سال، به عنوان برترین مقصد گردشگری جهان شناخته شده است. یک بررسی جدید نشان داده است در سال گذشته، گردشگران با بیش از 56 میلیارد یورو هزینه و بیش از 438 میلیون شب اقامت در هتل ها و اقامتگاه های فرانسه، رکورد بازدید از محبوب ترین کشور دنیا را زده اند.

همین موضوع باعث شد تا برای تور فرانسه پاییز 99، برای شما یک راهنمای سفر به فرانسه گردآوری کنیم و سعی بر این داشته باشیم تا به تمام سوالات ممکن در خصوص این سفر پاسخ دهیم.

سفر به کشور فرانسه
راهنمای سفر به فرانسه

تور فرانسه پاییز 99

برای هر گردشگر مهم ترین نکته در تور فرانسه، آشنایی با جاذبه های گردشگری فرانسه می باشد. شهرهای تاریخی، قلعه ها و کلیساهای قدیمی و همچنین موزه های معروف، اصلی ترین جاذبه هایی هستند که توریست ها را از سراسر جهان به این کشور دیدنی می کشانند. همچنین آب و هوای دلنشین، سواحل زیبا و کوهستان های دیدنی نیز از جاذبه های طبیعی فرانسه به شما می آیند. فرانسه دارای 37 جاذبه گردشگری ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو می باشد که در این مقاله به معرفی تعدادی از اصلی ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری در تور فرانسه 99 پرداخته ایم.

برج ایفل

شناخته ترین جاذبه گردشگری تور فرانسه پاییز 99، برج ایفل می باشد که در شهر پاریس، پایتخت این کشور واقع شده است. برج ایفل با بیش از 120 سال قدمت، به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد و اکنون به نماد اصلی شهر پاریس تبدیل شده است.

نور پردازی این برج 300 متری با بیش از 336 پروژکتور و 20 هزار نور نقطه ای در شب، زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است که سالیانه میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به پاریس می کشاند. بازدید از سه طبقه از برج ایفل برای عموم آزاد می باشد. طبقه اول کاملا شیشه ای بوده و شامل نمایشگاه، رستوران، کافه و مرکز بازی کودکان می باشد. طبقه دوم شامل تلسکوپ، یک رستوران معروف و محل فروش سوغات فرانسه می باشد. این طبقه نمایی رویایی و بسیار دیدنی از شهر پاریس را به بازدیدکنندگان نشان می دهد.

برای رفتن به طبقه سوم برج ایفل باید حتما از آسانسور استفاده کنید و همین موضوع، مبلغ هزینه ورودی شما به داخل برج را افزایش می دهد. اما اگر قصد ورود به داخل برج را دارید، پیشنهاد می کنیم بازدید از این طبقه مخصوصا در شب را به هیچ عنوان از دست ندهید. طبقه سوم فضایی رمانتیک و بسیار زیبا دارد و شامل سالن کنفرانس، سکوی بازدید و دفتر سازنده این اثر یعنی الکساندر گوستاو می باشد. برج ایفل جزو اصلی ترین مکان هایی می باشد که در لیست گشت های تور فرانسه وجود دارد.

برج ایفل فرانسه
نمایی از برج ایفل

موزه لوور

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری که در تور فرانسه پاییز 99 پاریس بازدید می شود، موزه لوور می باشد. این موزه یکی از پر بازدید ترین موزه های جهان است که بیش از 35 هزار اثر تاریخی، فرهنگی و هنری از سراسر جهان را دارا می باشد. از کشورمان ایران 2500 اثر در این موزه وجود دارد که در میان آن ها کتیبه کوروش کبیر و اسب دو سر تخت جمشید نیز وجود دارد.

از دیگر آثار معروف موجود در موزه لوور پاریس می توان به تابلو مونالیزا، لوح حمورابی و گاو بال دار آشوری اشاره کرد. ساختمان لوور در گذشته یک کاخ سلطنتی بوده که پس از انقلاب کبیر فرانسه، تبدیل به موزه شد. موزه لوور رو بروی میدان کنکورد پاریس واقع شده است و از دسترسی محلی مناسبی برای مسافران برخوردار است.

موزه لوور فرانسه
موزه لوور

شانزه لیزه

شانزه لیزه معروف ترین خیابان پاریس است که نام آن برای اکثر مردم جهان شناخته شده است. این خیابان زیبا در مرکز شهر پاریس واقع شده و از میدان کنکورد تا طاق پیروزی کشیده شده است و در نزدیکی آن موزه لوور قرار گرفته است. در سفر به پاریس حتما از این خیابان رمانتیک و دیدنی بازدید کنید. شانزه لیزه با طول 2 کیلومتر، شامل تعداد زیادی کافه و رستوران و همچنین نمایندگی تمام برندهای معروف جهان می باشد. بنابراین از قدم زدن و تماشای این خیابان جذاب سیر نخواهید شد.

شانزه لیزه فرانسه
نمای شانزه لیزه

کاخ ورسای

یکی دیگر از مقاصد گردشگری در تور فرانسه پاییز 99، کاخ ورسای، بزرگترین کاخ سلطنتی جهان می باشد که در نزدیکی شهر پاریس واقع شده است. این کاخ از باغی وسیع با یک دریاچه مصنوعی و آبنمای زیبا و همچنین ساختمان های متعدد تشکیل شده است که مشهور ترین آن ها، کاخ آینه و تالار اپرا می باشد. سالیانه بیش از 7.5 میلیون نفر از کاخ ورسای بازدید می کنند. ساعت بازدید از کاخ ورسای از 9 صبح الی 5:30 بعد از ظهر می باشد.

نمایی از کاخ ورسای فرانسه
کاخ ورسای

مدارک مورد نیاز برای تور فرانسه

رایج ترین سوالی که برای متقاضیان تور فرانسه پیش می آید، مدارک مورد نیاز برای سفارت و تور فرانسه است برای همین در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی دقیق آن بپردازیم. برای ثبت نام و رزرو تور فرانسه پاییز 99، هنگام مراجعه به آژانس گردشگری باید مدارک شناسایی خود و گذرنامه را به همراه داشته باشید. مهم ترین آیتم مورد نیاز در سفر به فرانسه، ویزا می باشد که برای این کار باید به سفارت فرانسه مراجعه کنید.

در صورتی که قصد اقامت کمتر از 3 ماه را در این کشور داشته باشید، لازم است ویزای توریستی فرانسه داشته باشید. برای اخذ ویزای توریستی فرانسه، ابتدا باید فرم تقاضای روادید را از طریق سفارت و یا وبسایت سفارت، برای هر فرد جداگانه پر کنید و پس از اخذ زمان مصاحبه، در زمان موعود به همراه نسخه چاپ شده برگه تقاضا و تمام مدارک شناسایی مورد نیاز، به سفارت مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا برای تور فرانسه 99 عبارتند از:

  • فرم تقاضای روادید
    این فرم را می توانید از بخش روادید سفارت و یا وبسایت آن دریافت کنید و باید برای هر یک از افراد به طور جداگانه پر شود.
  • اصل و کپی گذرنامه متقاضی با بیش از 3 ماه اعتبار از زمان پایان اعتبار روادید
  • دو قطعه عکس رنگی زمینه سفید
  • اصل و کپی شناسنامه از تمام صفحات
  • کپی روادید شینگن قبلی به همراه کپی از تمام مهرهای ورود و خروج قبلی
  • اسناد شغلی شامل
    فیش حقوقی، قرار داد کار، برگه رضایت کارفرما، گردش حساب بانکی 6 ماه اخیر
  • واچر هتل
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • بیمه نامه بین المللی پزشکی
  • نامه ای شامل توضیح کامل هدف از سفر

بهترین زمان سفر به فرانسه

کشور فرانسه، دارای آب و هوای معتدل می باشد. این کشور دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم است و بهترین زمان سفر به فرانسه، فصل های پاییز و بهار می باشد. زمستان، خلوت ترین حالت شهرهای فرانسه از لحاظ گردشگری می باشد و همین موضوع باعث شده تا این فصل ارزان ترین زمان سفر به فرانسه باشد.

بنابراین اگر به دنبال تور ارزان فرانسه هستید، فصل زمستان را برای این سفر انتخاب کنید اما توجه داشته باشید احتمال باران های سیل آسای ناگهانی در این فصل بسیار بالاست. پیشنهاد ما به شما برای بازدید از این کشور زیبا، فصل پاییز بین مهر تا آبان می باشد تا سرما و گرمای زیاد، از لذت این سفر رویایی نکاهد.

برای حضور در تور فرانسه پاییز 99، کافیست چمدانی از لباس های پاییزی به همراه داشته باشید و از آب و هوای مطبوع این کشور در این فصل لذت ببرید. برگ های درختان در این فصل، زیبایی فرانسه را دو چندان می کنند. همچنین می توانید از قدم زدن زیر باران پاییزی در خیابان شانزه لیزه لذت ببرید و خاطرات رمانتیکی را برای خود رقم بزنید.

بهترین زمان سفر به فرانسه
زمان سفر به فرانسه

قیمت تور فرانسه

هزینه سفر به کشور فرانسه در بازه های مختلف زمانی بسیار شناور است و بستگی به این دارد که چه زمانی از سال بخواهید به این کشور سفر کنید. بدون شک گران ترین و شلوغ ترین زمان سفر به کشورهای اروپایی، حوالی تعطیلات ژانویه و سال نو میلادی خواهد بود که البته پیشنهاد می کنیم اگر محدودیتی در هزینه های سفر ندارید، این بازه زمانی را به دلیل جشن های ویژه سال نو و حال و هوای خیابان های فرانسه از دست ندهید.

قیمت تور فرانسه در فصل زمستان پس از اتمام تعطیلات سال نو، یعنی از اواسط دی تا اسفند تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و پکیج های متنوعی از تور ارزان فرانسه را شاهد خواهید بود.

سوالات متداول تور فرانسه پاییز 99
  1. آیا ایرانیان برای سفر به فرانسه باید ویزا داشته باشند؟
    بله. اما در صورت سفر با تور فرانسه پاییز 99 آذربال، صفر تا صد کار را به ما بسپارید و خود هیچ نگرانی ای در این خصوص نداشته باشید. 
  2. قیمت تور فرانسه 99 چقدر است؟
    قیمت تورها به خصوص تور فرانسه با توجه به شرایط موجود بسیار متغیر است و نوسان دارد. به هین دلیل لطفا جهت دریافت آخرید قیمت تور ها با ما تماس بگیرید. 
  3. بهترین زمان سفر به فرانسه کی است؟ 
    با توجه به آب و هوای مدیترانه ای فرانسه، غالبا گردشگران فصول پاییز و بهار را برای سفر به این کشور زیبا در نظر می گیرند. هر چند بین این گردشگران هستند افرادی که علاقه مند به سفر فرانسه در فصل تابستان هستند. 
ویدئو تور فرانسه پاییز 99

در ویدئو زیر تصاویری از جاذبه های دیدنی کشور فرانسه نمایش داده شده اند: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *