تور فرانسه و مناطق هیجان انگیز

تور فرانسه و مناطق هیجان انگیز

کشور فرانسه از لحاظ فرهنگی به ناحیه های مختلفی تقسیم میشود که شما در تور فرانسه با آنها آشنا خواهید شد:

  • شمال فرانسه( منطقه ای با بیشترین خسارت از جنگ جهانی)
  • شمال شرقی فرانسه( منطقه ای با فرهنگی خاص از ادغام فرهنگ فرانسه و اروپا بخصوص آلمان)
  • غرب فرانسه(قطب کشاورزی با فرهنگی بر گرفته از سلتیک باستان)
  • فرانسه مرکزی( منطقه ای عمدتا کشاورزی پر از روستا ها و قلعه های تاریخی)
  • جنوب غربی فرانسه(منطقه ای متشکل از دریا و سواحل زیبای اقیانوس اطلس و نوشیدنی)
  • جنوب شرقی فرانسه(مهم ترین منطقه ی توریستی بعد از پاریس با ویژگی های منحصر به فرد خودش)
  • ایل دو فرانس( شامل پاریس پایتخت فرانسه و مناطق پیرامون آن)

لاکچری ترین هتل های فرانسه

فرانسه همه ساله گردشگران بسیار زیادی را به خود میبیند. به همین دلیل به عنوان یک کشور توریستی از امکانات، خدمات، رستوران ها و به ویژه هتل های لوکس و لاکچری زیادی برخوردار است. از جمله هتل های لاکچری و لوکس در تور فرانسه میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل ریتز در پاریس: این هتل از هتل های لوکس و لاکچری و یکی از بهترین هتل های فرانسه است. این هتل پنج ستاره با بهترین امکانات و خدمات  تفریحی و ورزشی( سالن شنا، بدنسازی، اطاق ماساژ و …) در یکی از بهترین موقعیت های شهری پارس قرار دارد. فاصله ی نزدیکی با فرودگاه دارد. و امکان دسترسی راحت و استان به جاذبه های گردشگری شهر را داراست. 

هتل بیو ریویج شهر نیس: یکی از بهترین هتل های خارج از پایتخت که با هتل های 5 ستاره پاریس برابری میکند. این هتل با امکانات و خدمات فوق العاده لوکس و لاکچری در کنار ساحل نیس واقع شده است. امکانات تفریحی در کنار ساحل از جمله شنا، موج سواری و سایر ورزش های آبی از ویژگی های جذاب این هتل میباشد.

هتل رجینا: هتل رجینای فرانسه هتلی لاکچری که نزدیک به موزه لوور پاریس و خیابان شانزه لیزه است. از پنجره ی بعضی از اطاق ها نمای شهر را میتوانید ببینید.

هتل ناپلئون: این هتل پنج ستاره، لوکس و بسیار چشم نواز است . امکانات و خدمات زیادی را برای شما فراهم میکند. 

چرا تور فرانسه

کشور فرانسه با بیش از 87 میلیون بازدید کننده و گردشگر در سال یکی از بزرگترین و جذاب ترین کشور ها در حوزه ی گردشگری است. ویژگی ها و شرایط آب و هوایی، تاریخی و فرهنگی متنوع همه ساله گردشگران را از همه جای دنیا برای بازدید ار کشور فرانسه جذب میکند. تور فرانسه این امکان را به راحتی برای شما فراهم میکند.

تور فرانسه
پاریس شهر نور ها

مناطق جذاب و لاکچری دیدنی در تور فرانسه

پاریس شهر نور ها: پاریس مهم ترین قطب گردشگری کشور فرانسه است .پاریس شهر مرموز و گیج کننده ای است نمیدانید واقعا دوستش دارید یا نه! اما به خاطر زیبایی های تاثیر گذارش آنقدر باید در سایه ی تاریخ بناهای قدیمی اش قدم بزنید تا دلتان را به تسخیر خودش در آورد. پاریس جزو اولین شهر هایی است که در خیابان ها و کوچه های خود تیر های چراغ گازی را برای روشنایی خود قرار داد.

پاریس گردی: شهر پاریس را ابتدا باید بشناسید. باید بدانید که دقیقا کدام منطقه اش را میخواهید ببینید و چطور آن را کشف کنید. پاریس شهر بسیار بزرگی است و به 20 منطقه تقسیم شده است.
با تور فرانسه و پاریس گردی از مهم ترین و دیدنی ترین منطقه های  لاکچری شهر پاریس لذت خواهید برد.

منطقه 7: برج ایفل اولین نمادی است که باید در این شهر بازدید کنید. برجی که در عین سادگی بسیار پیچیده است و ساعت ها میتوانید برایش وقت بگذارید. قیمت هتل های این منطقه معمولا بالاست که خیلی از آنها که به خود برج ایفل دید دارند و برخی از آنها نیز به رودخانه سن. پارک معروف champ de mars که محوطه ی برج را پوشش میدهد از جاذبه های دیدنی و مطرح دیگر این منطقه میتوان به آرامگاه ناپلیون موزه هنری d orsay که آثار هنرمندانی چون مونه و ونگوک را در خود دارد اشاره کرد.

 

منطقه ی 18: این منطقه یکی از مناطق مورد علاقه گردشگر ها است. به دلیل کوچه های تنگ و پر از کافه، چند ملیتی بودن های محله هایش، مغازه های متنوع و رنگارنگ اش، رستوران ها و غذا های متنوع اش، زنده بودنش و قیمت مناسب هتل هایش.

محله ی montmarte که محل زندگی پیکاسو و سالوادور دالی بوده است یکی از محله های زیبای این منطقه است. از دیگر مناطق دیدنی این منطقه، کاباره مولن روژ است و ایستگاه متروی مولن روژ که از قدیمی ترین ایستگاه های پاریس است. در تور فرانسه حتما از محله  montmarte دیدن کنید.

پاریس گردی
پاریس گردی

از جاذبه های دیگر پاریس گردی در تور فرانسه

کاخ ورسای:  مجموعه کاخ هایی در شهر ورسای در نزدیکی پاریس است که به عنوان بزرگترین کاخ های سلطنتی جهان شناخته میشود. قرار داد ورسای که به جنگ جهانی اول پایان داد در این کاخ منعقد شده است. کاخ ورسای از تجربیات خوب پاریس است که باید حداقل نصف روز را به آن اختصاص داد. شما در تور فرانسه میتوانید از هدفون های راهنما در داخل کاخ استفاده کنید

مجسمه آزادی پاریس با همان شکل و شمایل مجسمه آزادی نیویورک ولی با اندازه کوچکتر به سمت هم نوع خود در آمریکا در این شهر قرار دارد.

خیابان دو کیلو متری شانزلیزه با فرهنگ خاص اروپایی خود یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر است خیابانی زیبا و البته گران که در سال1670 به دستور ملکه وقت ساخته شد.
متروی پاریس که از اوایل قرن بیستم ساخته شد که پاریس را در سیستم حمل و نقل شهری در رتبه های برتر قرار میدهد. در تور فرانسه میتوانید از فضای لوکس و کافه های بی نظیر این خیابان لذت ببرید.

کلیسای سینت شیل که از بیرون هیچ زیبایی خاصی ندارد ولی از لحظه ای که وارد آن میشوید دلتان به لرزه می افتد. رقص بی نظیر نور و رنگ ها از پشت پانزده پنجره ی پانزده متری که هر قسمتش با شیشه ای از تصویری منحصر به فرد طراحی شده است.

پاریس گردی
پاریس گردی کلیسای سینت شیل

دیزنی لند پاریس شامل مجموعه ای عظیم از دو شهر بازی و دهکده های کوچک و بزرگ یک فروشگاه، منطقه های بازی و سرگرمی اغذیه فروشی ها و هفت هتل دیزنی میباشد. دیزنی لند پاریس از سال 1992 آغاز به کار کرد. معماری بناها م حجم های فانتزی و فضای سبز میان آنها محیطی خیالی را برای شما متصور میشود. دیزنی لند بسیاری از رویا های کودکی ما را که در کارتون ها دیده بودیم به واقعیت بدل میکند.

در تور فرنسه و پارس گردی در دیزنی لند از فانتزی های کودکی تان لذت ببرید.

موزه لوور پاریس یکی از خاص ترین موزه های جهان است که از سال 1793 تا به امروز به عنوان موزه ی عمومی فعال بوده است. آثار بسیاری در آن موزه جای گرفته اند که از آن جمله میتوان به لوح حمورابی، تابلو ی بانوی صخره ها و مونالیزا اثر داوینچی و بخش بی نظیر ایران باستان اشاره کرد. 

مناطق دیدنی تور فرانسه به غیر از پاریس

جزیره و قلعه ی اسرار آمیز سنت مونت میشل: جزیره ای در شمال غربی فرانسه و در شهر نرماندی که در قرن هشتم میلادی بنا شد. این قلعه جزو پر طرفدار ترین مکان های تاریخی و توریستی در کشور فرانسه است که با جزر و مد دریا مناظر سوریالی ایجاد میکند.

تور فرانسه
تور فرانسه جزیره

ونیز آلپ: شهر آنسی در جنوب شرق فرانسه، شهری افسون گر در کنار دریاچه و کوهستان های آلپ که دل هر گردشگری را تسخیر میکند.

شهر رنگارنگ کولمار: کولمار در شمال شرقی فرانسه واقع شده است شهری با خیابان های سنگ فرش، آسمانی صاف، خانه های بی نظیر قدیمی از جنس چوب، کانال های آب و پل های کوچک روی آنها، پنجره ها و کرکره های رنگی به سبک فرانسوی و مغازه هایی مملو از شیرینی ها و شکلات های خوشمزه. این شهر قدمتی دیرینه دارد و به قرن 14 باز میگردد.

سالزبورگ: هفتمین شهر بزرگ فرانسه و مرکز ناحیه ی آلزاس است. این شهر بینهایت رویایی و زیبا است. این شهر آنقدر بزرگ است که برای شما کسل کننده نباشد و آنقدر کوچک است که کاملا دنج میباشد. فرانسه کوچک از زیبا ترین محله های این شهر است که معماری بی نظیر اش در لیون شهر یونسکو ثبت شده است. این محله پر است از خانه های قدیمی، کافه ها و رستوران ها، مغازه های سوغاتی فروشی و رود خانه ها و پل هایی زیبا.

مهم ترین مکان دیدنی این شهر کلیسای نوتردام متعلق به قرن 15 میلادی با ارتفاع 142 متر است. در تور فرانسه ، سالزبورگ و کلیسای نوتردام را نباید از دست داد.

تور فرانسه کلیسای نوتردام

فروشگاه ها و مراکز خرید لاکچری در تور فرانسه

پرنتام یکی از مراکز خرید لوکس و لاکچری فرانسه است. بسیاری از برند های خارجی را میتوانید در آنجا مشاهده کنید. پشت بام پرنتام، تراسی دارد که نمای 360 درجه شهر پاریس را میتوانید آنجا مشاهده کنید. از دیگر مراکز خرید بسیار لاکچری و لوکس فرانسه میتوان از گالری لایفت، لوبون مارشه، بی اچ وی یا بازار هتل ها، فوروم ال، چهار فصل ،برسی ویلاژ و کاروزل دولوور نام برد. فرانسه در حوزه ی مد و فشن از سرآمد ترین کشور ها ی دنیا است. در تور فرانسه میتوانید خرید هایی بسیار خوبی از این مال ها داشته باشید

سوغاتی های  کشور فرانسه در  تور فرانسه

یکی از معروف ترین سوغات ها در فرانسه عطر است که شهر گرس بهترین مکان برای خریداری آن است. از دیگر سوغات ها میشود از کلاه بر، چاقو، شیرینی ماکارونز و لباس نام برد. فرانسه بهترین کشور در حوزه مد و فشن است. به همین دلیل شما میتوانید بهترین اجناس مد روز و لوکس و لاکچری دنیا را خریداری کنید.

لاکچری های فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *