تور فرانسه ویژه ولنتاین

تور فرانسه مختص عشاق

تور فرانسه ویژه ولنتاین یکی از تور هایی است که بیشتر گردشگران و عشاق از آن استفاده میکنند تا به همراه عشق خود یک سفر رویایی را برای خود رقم بزنند. فرانسه یکی از کشور هایی است که هر ساله میزبان مسافرانی از سراسر دنیا می باشد و همین موضوع نشان می دهد که این کشور یک مکان توریستی به حساب می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور فرانسه ویژه ولنتاین ادامه مطلب را مطلعه بفرمایید. 

تور فرانسه ویژه ولنتاین

فرانسه کشوری است که دارای جاذبه های توریسی بسیار زیادی می باشد که می تواند شما را مجذوب خود کند، در تور فرانسه ویژه ولنتاین قصد داریم شما را با این جاذبه های توریستی بیشتر آشنا کنیم.

از آنجایی که فرانسه کشوری چهار فصل به حساب می آید شما می توانید تمامی فصول سال به این کشور سفر کنید و لذت ببرید ولی یکی از بهترین و محبوب ترین زمان ها برای سفر به این کشور در زمستان و روز ولنتاین است.

حال و هوای این کشور بسیار رمانتیک است و به درد افراد عاشق میخورد و همانطور هم که می دانید شهر پاریس این کشور به شهر عشاق معروف می باشد. در ولنتاین این حال و هوا شور و حالی بسیار زیادی به همراه دارد که می توانید با ما آن را تجربه کنید.

جشن های تور فرانسه ویژه ولنتاین

هر ساله در فرانسه برای ولنتاین جشن هایی به پا می شود که بسیاری از گردشگران برای حضور در این جشن ها به این کشور سفر می کنند. این جشن ها بسیار باشکوه می باشند و برای افرادی هست که می خواهند با عشق خود تفریح کنند. البته این به این معنا نیست که فقط زوج ها می توانند در این جشن ها لذت ببرند و افراد معمولی هم می توانند در این جشن ها شرکت کنند.

جشن های روز ولنتاین در پاریس
روز ولنتاین در پاریس

این جشن ها در سراسر فرانسه و در اکثر شهر ها به خصوص شهر پاریس انجام میشوند و می توانید با استفاده از تور فرانسه ویژه ولنتاین در این جشن ها شرکت کنید و لذت ببرید. این جشن ها به گونه ای هستند که جزو سنت های این کشور به حساب می آیند و بسیاری از گردشگران برای دیدن این جشن ها به این کشور سفر می کنند چرا که همین جشن ها خود یک جور جاذبه گردشگری محسوب میشود.

رسم ولنتاین در فرانسه

فرانسوی ها در فرانسه رسوم مخصوص به خود را در شب ولنتاین دارند و از این رسوم می توان به کارت دادن به یکدیگر اشاره کرد. دادن این کارت ها از زمانی شروع شد که چارلز دوک اورلئان برای همسر خود از این نامه ها ارسال می کرد و بعدا این کار به یک رسم محسوب شد و بیشتر مردم فرانسه در این روز به یکدیگر کارت های عاشقانه می دهند.

یکی دیگر از این رسوم دور هم جمع شدن و رقص و پایکوبی است، در این رسم عشاق دور هم جمع می شوند و با شریک زندگی خود به شادی و پایکوبی می پردازند و اینگونه ولنتاین را جشن میگیرند؛ اما یکی دیگر از رسومی که باب شده است و در بیشتر کشور ها از جمله کشور خودمان آن را مشاهده می کنیم دادن هدیه است، در این روز عشاق به یکدیگر هدیه می دهند تا عشقشان را ثابت کنند.

مکان های دیدنی فرانسه در ولنتاین

این کشور مکان های دیدنی بسیاری دارد اما در ولنتاین بهترین مکان برای رفتن پاریس می باشد که می توانید در تور فرانسه ویژه ولنتاین از این شهر دیدن کنید. 

پاریس که به شهر عشاق معروف می باشد را می توانید در این تور با شریک زندگی خود از نزدیک زیارت کنید و در آن به تفریح بپردازید. شما می توانید در این شهر به بالای برج ایفل بروید و یک ویوی بسیار زیبا از این شهر داشته باشید و در آنجا به همراه شریک زندگیتان لذت ببرید. برج ایفل یکی از مکان هایی است که جدای از روز ولنتاین و در روز های معمولی بازدید کنندگان زیادی را به همراه دارد.

مکان های تفریحی تور فرانسه ویژه ولنتاین
فرانسه کشوری است که دارای مکان های دیدنی بسیاری میباشد

از دیگر مکان هایی که می توانید در روز ولنتاین از آن ها بازدید کنید، کلیسا های این شهر است که از معروف ترین آنها می توان به کلیسای نوتردام اشاره کرد. این کلیسا ها را در تور فرانسه ویژه ولنتاین می توانید ببینید. از مکان های دیگری که می توانید در روز ولنتاین در آنها به تفریح بپردازید می توان به کاخ های این شهر اشاره کرد؛ مانند کاخ ورسای. این کاخ یکی از معروف ترین کاخ های پاریس محسوب می شود که می توانید در آن روز ولنتاین را جشن بگیرید.

هزینه تور فرانسه ویژه ولنتاین

قیمت تور فرانسه ویژه ولنتاین بستگی به نوع بلیط هواپیما و بلیط هتل شما دارد که می توانید آنها را بنا به نیاز خود انتخاب کنید و از بلیط های ارزان تا گران آن ها استفاده کنید. هزینه های این تور در روز ولنتاین به دلیل اینکه تعداد گردشگران زیاد میشود ممکن است که بالا برود اما به طور معمول این تور هزینه مناسبی را به همراه دارد.

هزینه های این تور به طور کلی برای هر نفر با بلیط هتل و هواپیما چیزی حدود 500 تا 600 یورو برای شما آب میخورد و همچنین این هزینه برای 4 روز می باشد.

سفر به کشور فرانسه
تور پاریس ویژه ولنتاین

جمع بندی

فرانسه شهر عشاق مقصدی بسیار عالی برای کسانی است که می خواهند به همراه شریک زندگیشان به این کشور سفر کنند و از جشن ها و مکان های دیدنی این کشور از نزدیک دیدن کنند و یک خاطره به یاد ماندنی برای خود فراهم کنند. تور فرانسه ویژه ولنتاین یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است و همانطور که می دانید فرانسه مشهور ترین کشور از نظر رمانتیک بودن است و بسیار مناسب برای روز ولنتاین می باشد.

سوالات متداول تور فرانسه ویژه ولنتاین

  1. تور فرانسه در ولنتاین چه چیز هایی دارد؟
    این تور علاوه بر اینکه دارای مکان های دیدنی است شرکت در جشن های این کشور را نیز به همراه دارد و شما میتوانید با استفاده از این تور از مزایای آن استفاده کنید.
  2. مکان های دیدنی فرانسه در روز ولنتاین کدامند؟
    فرانسه مکان های دیدنی بسیار زیادی دارد اما اگر می خواهید در روز ولنتاین از مکان هایی دیدن کنید که برای شما لذت بخش باشد به شما پیشنهاد میکنیم که حتما به شهر پاریس سفر کنید این شهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد.
  3. هزینه های تور ولنتاین فرانسه به چه صورت است؟
    تور فرانسه در ولنتاین هزینه های متفاوتی می تواند داشته باشد و این بستگی به نیاز های شما دارد اما این هزینه به طور کلی برای هر نفر به مدت 4 شب اقامت چیزی حدود 500 تا 600 یورو برای هر نفر آب می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *