تور داخلی قشم گردی

قشم گردی

قشم یکی از جزایر بسیار زیبا در جنوب کشور می باشد که هر ساله مقصد سفر بسیاری از گردشگران است. این جزیره دارای مکان های دیدنی طبیعی بکر می باشد که توریست ها را حیرت زده می کند. این جزیره در کنار جزیره کیش قرار دارد و برای سفر به آن راه های متفاوتی وجود دارد. اما تور داخلی قشم گردی شما را با مکان های زیبا و دیدنی قشم آشنا می کند.

در این تور می توانید به گشت و گذار در قشم بپردازید و با استفاده از این تور از مکان هایی که تابه حال از آنها اطلاع نداشتید دیدن کنید و انواع و اقسام تفریحات این جزیره را تجربه کنید. مطلب تور قشم را مطالعه بفرمایید تا اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید. 

تور داخلی قشم گردی

این تور ها معمولا به صورت یک روزه برگزار میشوند و شما را از محل اقامتتان یا هتلی که در آن اقامت دارید به گشت و گذار می برند. در این تور ها به شما ناهار و میان وعده میدهند و سپس از تک تک مکان های دیدنی قشم دیدن می کنید.

این تور ها به درد کسانی می خورد که می خواهند در یک روز از بهترین مکان های قشم دیدن کنند و بقیه سفرشان را به تفریح بپردازند.

مکان های دیدنی تور داخلی قشم

همانطور که گفتیم قشم دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی است، اما بسیاری از این مکان ها طبیعی هستند و به مرور زمان به شکلی که امروزه هستند در امده اند. فرایند تغییر شکل این مکان ها هزاران سال طول کشیده است.

جزیره قشم
نمایی از جزیره قشم
  • دره ستارگان
    یکی از مکان هایی که می توانید در تور داخلی قشم گردی از آن دیدن کنید، دره ستارگان می باشد که به طور مرموزی صخره های آن به شکل های مختلفی درآمده اند و می تواند شما را شگفت زده کند. یکی از نکات جالب در رابطه با این  مکان این است که شما اجازه ندارید بعد از تاریک شدن ها در این مکان بمانید. به دلیل اینکه بومیان این منطقه معتقد هستند این دره محل سکونت جن ها می باشد.
  • جنگل حرا
    در تور داخلی قشم گردی می توانید از جنگل حرا که یکی از عجایب این منطقه می باشد دیدن کنید، این جنگل مانند سایر جنگل ها نمی باشد و باید با قایق به داخل آن به گشت و گذار پرداخت، در این جنگ درختان سر از آب بیرون آورده اند و یک جنگل را به وجود آورده اند که بسیار دیدنی می باشد البته گفتنی است که هزینه قایق را در این تور خودتان باید پرداخت کنید.
  • جزیره هرمز
    تور قشم و به تور کلی قشم گردی بدون دیدن از جزیره هرمز کامل نمی شود و این جزیره بسیار زیبا در نزدیکی قشم قرار دارد و شما می توانید در تور داخلی قشم گردی از این جزیره نیز دیدن کنید.
    در این جزیره بسیاری از بومیان وجود دارند که یک بازاری را به وجود آورده اند و شما می توانید در آن از صنایع دستی محلی دیدن کنید و اگر خوشتان آمد آن ها را خریداری کنید.
    در این جزیره کوچک ساحلی وجود دارد که شن آن شب ها می درخشد و این منظره در شب فوقالعاه خواهد بود.

امکانات تور داخلی قشم گردی

تور داخلی قشم گردی به گونه ای است که همه روزه تعدادی از افراد به دور هم جمع می شوند و به مدت یک روز از مکان های بسیار زیبای قشم دیدن می کنند. در این تور یک یا دو لیدر وجود دارد که راهنمای شما به حساب می آیند و شما می توانید از آنها در باره مکان ها سوال کنید.

امکانات تور داخلی قشم
امکانات تور قشم

در این تور هم ناهار سرو می شود وهم میان وعده، که در وعده ناهار شما را به یک رستوران می برند و هر غذایی بخواهید برای شما فراهم می کنند البته این را هم باید بگویم که هزینه ناهار با خود مهمانان می باشد. ناهار و قایق جنگل حرا تنها چیز هایی هستند که هزینه آن با خود مهمانان می باشد و بقیه چیز ها به عهده تور است و شما هزینه های آن را قبلا پرداخت کرده اید.

هزینه تور داخلی قشم گردی

تور داخلی قشم گردی یکی از تور هایی است که بسیاری از افراد به خاطر هزینه های کمی که دارد آن را انتخاب میکنند و به مدت یک روز البته بستگی به تور دارد که معمولا یک روزه هستند، از جزیره قشم دیدن می کنند و از مکان های دیدنی این جزیره لذت می برند.

انواع قایق برای تفریح در جزیره
قایق سواری -در قشم

در این تور افراد دیگری هم با شما خواهند بود که لذت سفر را برای کسانی که تفریح کردن را تنهایی دوست ندارند، بسیار دل چسب و دوچندان می کند. هزینه های این تور معمولا 200 تا 300 هزار تومان می باشد که نسبت به سایر تور ها بسیار ارزان است.

جمع بندی

تور داخلی قشم گردی امروزه یکی از بهترین تور هایی است که گردشگران از آن استفاده می کنند و می توانید از آن برای تفریح و گردش در جزیره قشم استفاده کنید به همین دلیل است که این نوع تور ها دارای محبوبیت زیادی هستند و همچنین هزینه های این نوع تور ها بسیار کم می باشد و نسبت به سایر تور ها از مزیت های بهتری برخوردار است.

در این تور بهترین مکان های دیدنی را می توانید ببینید و از تفریحات گروهی استفاده کنید.

سوالات متداول تور داخلی قشم گردی

  1. تور داخلی قشم گردی چه توری است؟
    در این تور شما می توانید ب مدت یک روز یا بیشتر به گشت و گذار در جزیره قشم بپردازید به این صورت که واحد گشت به دنبالتان می اید و سپس شما را به مکان های دیدنی می برد و در باره ی آنها به شما توضیحاتی می دهد.
  2. در تور داخلی قشم گردی به چه مکان هایی می روند؟
    در این تور به تمامی مکان های می روند اما نه در یک روز، ممکن است که یک روز مثلا به دره ستارگان و جزیره هرمز بروند اما بدلیل کمبود وقت نمی توانند به جای دیگری بروند بنابراین برای اینکار در طول هفته برنامه ریزی میکنند و مثلا در روز شنبه یک برنامه دارند و در روز دیگر یک برنامه دیگر
  3. هزینه تور های یک روزه قشم به چه صورت است؟
    هزیه های این تور ها معمولا بیشتر از 300 هزار توامان نمی شود که در مقایسه با باقی تور ها قیمت خوبی می باشد و اما اگر بخواهید این تور را در چند روز بروید هزینه بالاتر می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *