تور ارزان دقیقه نودی

تور ارزان دقیقه نودی

همانطور که میدانید امروزه بسیاری از افراد برای سفر های خود از تور های مختلف استفاده میکنند. این تور ها هزینه هایی در بر دارند که شما پرداخت می کنید. تور ها به شما خدماتی می دهند که شما دیگر لازم نیست برای پیدا کردن این خدمات به دنبال چیزی بگردید. بهترین انواع تور که می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید تور ارزان دقیقه نودی است.

در ادامه می خواهیم به تور های دقیقه نودی بپردازیم تا بتوانید با آگاهی کامل اقدام به خرید این نوع تور ها بکنید.

تور دقیقه نودی چیست؟

تور دقیقه نودی به توری گفته می شود که زمان زیادی تا برگزاری آن باقی نمانده است و شما می توانید این تور را با قیمت پایین تر خریداری کنید. در واقع همه افراد از قبل در این تور ها ثبت نام شده اند و تور در حال اجرا میباشد اما به دلیل اینکه شرکت ارائه دهنده تور نمیخواهد هواپیما خالی سفر کند، صندلی های خالی را قیمت ارزان تر به فروش می رسانند. تور دقیقه نودی همان تور ارزان لحظه آخری است. 

تشخیص تور های دقیقه نودی از تور های اصلی
نحوه تشخیص تور معمولی از تور دقیقه نودی

در ابتدا اینگونه نبود و صندلی هایی که خالی بودند با قیمت بیشتری در بازار فروخته می شد اما به مرور زمان آژانس هایی به بازار آمدند که این صندلی های خالی را به قیمت ارزان تر از خود تور می فروشند.

این کار با محبوبیت زیادی روبرو شد اما فقط کسانی که می خواهند بدون برنامه ریزی سفر کنند، این تور ها را می خرند. اگر از آن دسته از افراد هستید که می خواهید یک تور با قیمت پایین تر بگیرید مدام باید اخبار آژانس های مسافرتی را پیگیری کنید تا از تور های دقیقه نودی یا چارتر آگاه شوید.

تشخیص تور دقیقه نودی از تور اصلی

بسیاری از شرکت های مسافرتی به دلیل اینکه این تور ها از محبوبیت های بالایی برخوردار هستند اقدام به فروش تور های خود با نام تور های دقیقه نودی میکنند؛ اما توجه داشته باشید که شما با نگاه کردن به قیمت های این نوع تور ها و مقایسه آن ها با تور های دقیقه نودی می توانید متوجه این موضوع شوید.

تشخیص تور های دقیقه نودی از تور های اصلی
نحوه تشخیص تور معمولی از تور دقیقه نودی

تور های شرکت های خارجی با ایرانی متفاوت هستند. آنها با تخفیف دادن به مسافران برای خرید تور زودتر از موعد مشتری را راضی میکنند اما در ایران آژانس های مسافرتی با زودتر فروختن تور ها هچ تخفیفی به مسافر نمی دهند.

همچنین لازم به ذکر است که با چارتر شدن تور ها نباید از خدمات آنها کاسته شود، اینگونه مشتری ضرر میکند و با نارضایتی از تور خود یاد می کند؛ بنابراین برای اینکه بتوانید متوجه شوید که کدام تور ارزان دقیقه نودی درست است به مواردی که در بالا اشاره شد نگاهی بیندازید.

نحوه خرید تور ارزان دقیقه نودی

اگر از آن دسته افراد هستید که می خواهید تور ارزان لحظه آخری را به دست آورید، باید به شما بگوییم که شما باید اخبار این تور ها را دنبال کنید و هر توری که در لحظه آخر خود قرار داشت را با پیگیری از چارتر بودن آن اطمینان حاصل کنید. همچنین آژانس های مسافرتی در سایت های خود، اخبار این نوع تور ها را اعلام میکنند که شما می توانید از آن ها مطلع شوید.

خرید ارزان تور ارزان دقیقه نودی
گرفتن تور ارزان دقیقه نودی از آژانس ها

راه دیگری که می توانید این کار را انجام دهید، موتور های جستجوگر مربوطه می باشند که در فضای مجازی به وفور یافت می شوند. شما می توانید با سرچ کردن تور مورد نظر خود از این تور ها مطلع شوید و برای خرید آنها اقدام کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که حتما در قرارداد سفر ابتدا نوع بلیط هواپیما و محل هتل را چک کنید، زیرا برخی از این تور های ارزان به دلیل وجود بلیط هواپیما و هتل با درجه های پایین تر هستند و همین دلیل قیمت پایین تر آنها نسبت به سایر تور ها است.

چه تورهایی لحظه آخری می شوند؟

در این باره باید بگویم که بسیاری از تور ها وجود دارند که می توانید با سرچ کردن آنها از دقیقه نودی بودن آنها مطلع شوید اما ما می خواهیم چند نمونه از این تور های ارزان و دقیقه نودی را به شما معرفی کنیم.

  • تور قشم
    تور قشم یکی از تور هایی است که در زمستان طرفداران زیادی دارد و اگر دقیقه نودی شود، می توانید از آن استفاده کنید.
  • تور کوشی آداسی
    یکی دیگر از تور هایی که بسیار پرطرفدار است و هر ساله بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند، تور کوشی آداسی می باشد که شما می توانید از دنبال کردن آنها به دقیقه نودی بودن آن پی ببرید. با تور ارزان و لحظه آخری کوشی آداسی، به ترکیه سفر کنید. 
  • تور وان
    همانطور که میدانید وان یکی از شهر های ترکیه می باشد که بسیاری از افرادی که میخواهند با هزینه های کمتری نسبت به سایر تورها به ترکیه سفر کنند، از این تور استفاده می کنند اما شما می توانید از تور ارزان دقیقه نودی وان استفاده کنید و لذت ببرید.
  • تور فرانسه
    یکی از تور هایی که می توانید از آن استفاده کنید و نسبت به تور های معمولی هزینه کمتری بپردازید تور فرانسه است. شما می توانید با استفاده از تور ارزان دقیقه نودی تور فرانسه را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.
بلیط تور با هواپیما
سفر با تور هوایی

جمع بندی

به طور کلی تور های دقیقه نودی برای مشتری و شرکت ارائه دهنده تور سود به همراه دارند و شما می توانید از این تور ها به نحو احسن استفاده کنید. شرایط تور ارزان دقیقه نودی بسیار خوب است؛ زیرا این میزان قیمت تنها به دلیل کمبود مسافر است و آژانس های مسافرتی می خواهند صندلی های خالی خود را پر کنند تا هم آژانس ضرر نکند و هم مسافر، به این ترتیب می توانید از توری با کیفیت و خوب تنها با قیمتی پایین برخوردار شوید. 

سوالات متداول تور ارزان دقیقه نودی

  1. تور ارزان دقیقه نودی چه توری است؟
    تور های ارزان دقیقه نودی به تور هایی گفته می شوند که در آخرین لحظات برگزار شدن قرار دارند و با پایین ترین قیمت به فروش می رسند.

  2. نحوه تشخیص تورهای دقیقه نودی با تور های معمولی چیست؟
    اگر می خواهید این تور ها را از تور های دقیقه نودی تشخیص دهید ابتدا باید به میزان قیمت آنها نگاه بیندازید، سپس از شرایط قرارداد تور مطلع شوید.

  3. چگونه می توان از تور های لحظه آخری مطلع شد؟
    تنها کسانی که اهل سفر هستند می توانند از این تورها استفاده کنند و افرادی که زیاد سفر نمی کنند معمولا از تور های معمولی خرید میکنند. شما می توانید با دنبال کردن خبر های مربوط به توری که می خواهید از دقیقه نودی و ارزان بودن آن مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *