بهترین هتل های کوشی آداسی

سلام خدمت تمام آذر بالی های عزیز. امروز میخوام راجع به هتل های کوشی آداسی با شما صحبت کنم.همونطور که میتدونید در حا حاضر هتل های خودشون به عنوان ی مرکز تفریحی و گردشگری هستند و امکانات و تفریحات زیادی در اختیار مسافراشون قرار میدن.  پس بریم که ببینیم امکانات بهترین هتل های کوشی آداسی چیا هستن و باهاشون آشنا بشیم.

هتل های کوش آداسی بسیار متنوع هستند و هر کدام امکانات اقامتی، تفریحی و خدماتی گوناگونی ارائه می دهند. کوش آداسی واقع در نوار ساحلی اژه و از مناطق توریستی مهم کشور ترکیه بشمار می رود. بندر کوش آداسی با دارا بودن جاذبه های متعدد از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد و هر ساله گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند. می توان گفت که کوش آداسی یکی از قطب های گردشگری ترکیه بشمار می رود و از این حیث هتل های متعددی در آن احداث شده است.

لاویستا بوتیک هتل کوش آداسی

لاویستا بوتیک هتل یکی از بهترین هتل های کوش آداسی بشمار می رود. این هتل ۵ ستاره دارای استخر روباز و با چشم انداز دریای اژه می باشد. لاویستا هتل کوش آداسی از اتاق های لوکس با بالکن اختصاصی رو به خلیج سفری‌حصار برخوردار است. بوتیک هتل لاویستا در باغی بزرگ احداث گردیده و اتاق های بزرگ آن رنگ و بویی از سبک دکوراسیون فرانسه را تداعی می کند. هر یک از اتاق ها دارای امکانات درجه یک مورد نیاز برای مسافران است. وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و اسپرسو ساز و لوازم بهداشتی حمام از امکانات این هتل هستند.

داخل اتاق های لاویستا بوتیک هتل
لاویستا بوتیک هتل

مهمانان بوتیک هتل و اسپای لاویستا می توانند در کنار استخر آفتاب بگیرند و یا از تماشای غروب آفتاب لذت ببرند. کارکنان در پذیرش ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به همراهان تور کوشی آداسی می باشند.

استخر لاویستا بوتیک هتل
لاویستا بوتیک هتل

رستوران غذاهای دریایی متنوعی را سرو می کنند. کافه ی این هتل فضایی آرام و دلنشین را به همراه موسیقی و نوشیدنی خوشمزه برای مهمانان فراهم ساخته است. بر اساس نظرات مسافران این هتل در منطقه ی خوب و پر طرفدار کوش آداسی قرار دارد و از لحاظ قیمتی با توجه به امکانات عالی آن بسیار مناسب است.

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

یکی دیگر از بهترین هتل های کوش آداسی ایلایدا آوانتگارد می باشد. این هتل ۵ ستاره با واقع بودن در قلب کوش آداسی از موقعیت مکانی عالی برخوردار است. هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی امکانات خدماتی رفاهی عالی با قیمت مناسب ارائه می دهد که تنها ۵۰ متر از ساحل فاصله دارد. چشم انداز این هتل رو به ساحل دریای اژه و کوش آداسی مارینا است. فاصله ی قلعه ی کوش آداسی تا هتل با خودرو ۵ دقیقه می باشد.

این هتل از تمامی خدمات مورد نیاز بهره مند است؛ امکانات اتاق های هتل از قبیل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی به همراه سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان و کتری برقی می باشند. این هتل همچنین دارای استخر و کافه است.

اتاق های هتل ایلایدا آوانتگارد
هتل ایلایدا آوانتگارد

مهمانان می توانند از صرف صبحانه در تراس با چشم انداز پانورامیک دریا لذت ببرند. استخر روی پشت بام به همراه کافه برای آفتاب گرفتن و استراحت ایده آل است. در محیط اطراف هتل کافه و رستوران های متعددی وجود دارند که غذاهای عالی ارائه می دهند.

تراس هتل ایلایدا آوانتگارد
هتل ایلایدا آوانتگارد

ساحل کوشتوردر فاصله ی ۵ کیلومتری و آدالند در فاصله ی ۶.۹ کیلومتری از هتل ۵ ستاره ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی قرار دارند. فاصله ی جاذبه ی باستانی اِفِسوس از هتل ایلایدا آوانتگارد با خودرو ۱۵ دقیقه است. پارک ملی گُزِل جاملی، جزیره ی پیجیون و قلعه ی آیاسول در سلجوک از جاذبه های اطراف این هتل می باشند.

هتل آمارا سیلایت الیت کوش آداسی

هتل ۵ ستاره آمارا سیلایت کوش آداسی نیز در میان بهترین هتل های کوش آداسی قرار دارد. با واقع شدن در کنار دریا، آمارا سیلایت از ساحل اختصاصی بهره مند گشته و دارای استخر، سونا و مرکز اسپا نیز می باشد. برای آفتاب گرفتن تراس هتل سیلایت فوق العاده است. مهمانان هتل نیز می توانند از دسرها و نوشیدنی های کافه لذت ببرند. باشگاه ورزشی و زمین تنیس نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل بشمار می گردد.

هتل های کوشی آداسی
هتل آمارا سیلایت الیت

هر یک از اتاق های هتل مجهز به کولر گازی، تلویزیون و ماهواره و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران می باشد. محوطه ی نشیمن هتل با فضایی دلپذیر محل مناسبی برای استراحت در میان روز دور از شلوغی است. چشم اندازهای اتاق ها رو به دریا، کوه و استخر می باشند.

تفریح در هتل آمارا سیلایت الیت
هتل آمارا سیلایت الیت

تفریحات دیگری که در اطراف هتل آمارا سیلایت الیت کوش آداسی فراهم می باشد از قبیل موج سواری، غواصی و دوچرخه سواری است. دوچرخه ها توسط هتل رایگان ارائه می گردند. فاصله ی ساحل بانوان از هتل ۲.۲ کیلومتر و قلعه ی کوش آداسی ۴ کیلومتر است. نزدیک ترین فرودگاه به هتل ۵ ستاره ی آمارا سیلایت الیت (با ۵۳ کیلومتر فاصله) فرودگاه عدنان مندرس ازمیر می باشد. با توجه به خدمات عالی، ارزش قیمتی اقامت در این هتل مناسب است و موقعیت مکانی خوبی دارد.

 

شما هم تجربه خودتون رو از سفر با تور کوشی آداسی و اقامت توی هتل های کوشی آداسی رو با ما در میون بزارید و هتل هایی که میشناسید رو به ما معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *