بهترین هتل های ساحلی قشم

از آنجایی که قشم یکی از بزرگ ترین جزیره در استان هرمزگان است. اگر قصد دارید به یک جای جذاب و گردشگری بروید، بهتر است این جزیره انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا به طور کامل با بهترین هتل های ساحلی قشم آشنا شوید. 

هتل های لوکس و شیک جزیره قسم

اگر به دنبال سفری لوکس و خدمات خاص هتل ها در سطحی بین المللی هستید. میتوانید از هتل های که در زیر که ذکر شده است انتخاب کنید. اکثرا با رزور تور وان آذربال می‌توانید از خدمات این هتل ها برخوردار شده و سفری به یاد ماندنی با عزیزانتان داشته باشید.

هتل های لوکس جزیره قشم
هتل لوکس در قشم

بوتیک هتل ایرمان 

این هتل یکی از هتل های 4 ستاره در مرکز شهر قشم است. لازم است برای اطلاعات بیشتر بدانید. که این هتل یکی از اولین هتل ها در منطقه آزاد قشم ساخته و شناخته شده است . لذا این از هتل با ترکیبی از معماری سنتی و مدرن آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز در این جزیره است. هزینه اقامت هر شب  در این  تقریبا 465 هزار تومان است. با رزرو این هتل میتوانید از تمامی امکانات هتل استفاده کنید.

هتل ارم 

میتوان گفت این هتل یکی از بهترین، هتل های 4 ستاره می باشد. یکی از میزیت های این هتل آن است که فاصله کمی تا ساحل خلیج فارس قرار گرفته و یکی از دلایل اینکه مسافران این هتل را انتخاب میکنند به دلیل اینکه چشم اندازی خوبی به دریا دارد.  از دیگر ویژگی های هتل ارم، دسترسی راحت و آسان به بازار های قشم نظیر بازار ستاره و بازار قدیم قشم است. لازم به ذکر است این هتل دارای 100 اتاق است. که اکثر این اتاق ها میتوان چشم انداز رو به دریا داشت. از آنجایی که قیمت هتل بسیار مهم می باشد. هزیته اقامت در یک اتاق دو تخته رو به شهر هتل ارم به ازای هر شب تقریبا 300 هزار تومان است.

هتل ارم
هتل ارم در جزیره قشم

ویژگی و مزیت هتل ارم

 هتل ارم در بین مسافران به دلیل دارا بودن برخی امکانات نسبت به دیگر هتل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این هتل یکی از بهترین هتل قشم رو به دریا به حساب می‌آید. این هتل بسیار تمیز و آراسته بوده هم چنین برخورد مدیریت و پرسنل با مسافران این هتل بسیار محترمانه بوده است. همچنین لازم است بدانید که کیفیت غذای رستوان هتل ارم بسیار عالی بوده است. نکته ای که حائز اهمیت می باشد آن است موقعیت این هتل بسیار نزدیک به وسایل حمل و نقل و تاکسی عمومی  شهری برای بازدید از جاذبه های قشم شده است.   

هتل آتامان از بهترین هتل های قشم

هتل آتامان یکی از نزدیکترین هتل ها به مراکز خرید است. با توجه به تنوعی که در واحد های اقامتی هتل آتامان که باعث محبوبیت در بین مسافران شده است. یکی از بهترین ویژگی این هتل داشتن اتاق های دو تخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته تخته و نیز سوئیت های VIP، دو خوابه چهار نفره و یک نفر دو نفر دارد.

این هتل ها از امکانات ویژه ای برخوردار است. این امکانات شامل نورگیر و دلباز بودن و مهم تر از همه که برای مسافران و گردشگران حائز اهمیت می باشد اینترنت، صندوق امانات و مینی بار مجهز هستند. یکی دیگر از ویژگی های این هتل دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله زیتون، ستاره و… است. قیمت اقامت در این هتل ازشبی 400 هزار تومان شروع می شود. 

هتل آرتا از بهترین هتل های قشم 

این هتل یکی از معروف ترین ترین هتل های قشم است که با معماری عربی ساخته شده و به علت دارا بودن امکاناتی مانند اینترنت و صندوق امانات نظر مسافران را به خود جلب کرده است. توجه داشته باشید تنوع منوی صبحانه برای مسافران امری مهم به شمار میروند.

هتل آرتا
هتل آرتا از بهترین و لوکس ترین هتل های قشم

هتل ساحل طلایی از بهترین هتل های قشم

این هتل ساحلی از خدمات تفریحی و رفاهی که شامل فعالیت های آبی جت اسکی و قایق سواری می باشد. یکی از مواردی که مسافران برای این هتل در نظر دارند بر تمیز بودن هتل تاکید دارند. ولی یکی از معایب این هتل که تنها مشکل آن به شمار می آید دور بودن این هتل ساحلی از مراکز خرید و مرکز شهر است. چنانچه این فاصله باعث این هتل به عنوان بهترین مکان برای استراحت و آرامش شناخته شود. 

نکات مهم برای رزرو هتل در قشم

باید به چند نکته برای رزرو هتل در قشم دقت کنید اول زمان سفر شماست که تصمیم دارد. در چه روز هایی به قشم سفر کنید اینکه خلوتی را ترجیح میدهید یا شلوغی را. نکته دیگر که از موارد مهم می باشد آن است. که باید از وجود سیستم تهویه مطبوع در اقامتگاهتان مطمئن شود زیرا گرمای شرجی قشم برایتان عذاب آور است. عوامل دیگری را که باید مد نظر قرار دهید ترانسفر فرودگاهی، رستوران است. لذا باید در مورد بهترین هتل های قشم شماباید دقت لازم درباره امکانات داشته باشید.

نکات مهم برای رزرو هتل قشم
چند نکته قابل توجه برای رزرو هتل

قیمت بهترین هتل قشم

از آنجایی که قیمت هتل برای مسافر حائز اهمیت می باشد باید بگوییم که هتل های قشم در مقایسه با دیگر فرق چندانی با هم نخواهد داشت. باید بدانید که این جزیره هتل های 5 ستاره ندارد ولی به این معنا ی بدون و بی کیفیت بودن هتل نیست. شما با استفاده از هتل های 4 ستاره میتوانید بهترین امکانات هتل های قشم را تجربه کنید به عنوان مثال هتل های مانند آتامان، هتل آرتا  یا هتل بوتیک از بهترین هتل های قشم به شمار میروند. که قیمت هر شب اقامت در این هتل ها 500 تا 600 هزار تومان می باشد. بعضی دیگر از هتل های چهار ستاره ارزان تر می باشند و هتل های سه ستاره متنوع بیشتری دارد که از 100 هزار تومن شروع تا 200 هزار تومان ادامه دارد. 

سخن پایانی

با توجه به نکاتی که در مقاله برای بهترین هتل های ساحلی قشم ذکر شد میتوانیم از بهترین هتل های این جزیره استفاده کنیم. توجه داشته باشید. که امکانات هتل بسیار حائز اهمیت می باشد. که این امکانات شامل اینترنت رایگان صندوقچه امانات و دسترسی به مراکز خرید می باشد.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های ساحلی قشم

  1. بهترین هتل های جزیره قشم را نام ببرید؟
    از بهترین هتل ها که شامل هتل های هتل ارم، هتل آرتا و هتل های ساحلی طلایی و… می باشد.
  2. برای رزرو هتل های قشم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
    در اولین مرحله باید به قیمت آن توجه داشته باشیم و گام بعدی به امکاناتی مانند اینترنت رایگان و چشم انداز داشتن به ساحل و کیفیت نوع غذایی توجه کنیم.
  3. چگونه میتوانیم هزینه هتل های ساحلی قشم را بپردازیم؟
    برای رزرو هتل های قشم میتوانید به سایت آذر بال مراجعه کنید و به راحتی با اینترنت بانک خود مبلغ تعیین شده را پرداخت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *