بهترین هتل های استانبول چیست؟

همانطور که همه می دانیم یکی از مهم ترین نکات هنگام سفر هتل یا محل اقامت می باشد. حال برای اینکه شما در تور استانبول یا سفر به استانبول بهترین هتل های استانبول را بشناسید، ما این مقاله را برای شما آماده کرده ایم و انواع هتل های معروف و عالی استانبول را برای شما نام بردیم. حال در ادامه مقاله به معرفی چندین تا از بهترین هتل های شهر استانبول می پردازیم و شما می توانید برای طول اقامت خودتان در هتل استانبول تصمیم بگیرید.

5 تا از بهترین هتل های استانبول

همانطور که می دانید استانبول هتل های زیاد و معروف متنوعی دارد که ما در این مقاله تعدادی از آنها را نام می بریم و شرح می دهیم. همانطور که می دانید هتل های شهر استانبول از نظر قیمت و امکانات در دسته های مختلفی قرار میگیرد و همچنین بودجه ی شما در محل اقامت شما تاثیر دارد و هرچه بیشتر هزینه کنید، در هتل های بهتری می توانید اقامت کنید. در نظر داشته باشید اگر قیمت هتل برای شما مهم نیست، می توانید سراغ هتل های لوکس و 5 ستاره استانبول مراجعه کنید. حال ما در این مقاله 5 تا از هتل های برتر این شهر پر طرفدار یعنی استانبول را برای شما نام و شرح می دهیم.

  • هتل رادیسون بلو استانبول شیشلی
  • اقامتگاه و هتل پوینت باربرس
  • هتل رافلز استانبول 
  • اقامتگاه و هتل هیلتون گاردن این گلدن هورن
  • هتل سلطان احمد

البته بدانید هتل های زیادی ممکن است که بهترین شرایط برای اقامت برای شما داشته باشند اما ما به معرفی 5 تا از آنها پرداخته ایم که برای شما مناسب باشند. در ادامه این مقاله به شرح این 5 تا هتل می پردازیم و امیدوار هستیم این مطالب در سفر شما به استانبول مفید واقع شود.

5 تا از بهترین هتل های استانبول
بهترین هتل های استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول شیشلی

یکی از بهترین هتل های استانبول را که می توان نام برد رادیسون بلو استانبول شیشلی می باشد که دارای 291تا اتاق می باشد و در منطقه شیشلی قرار دارد. این هتل 5 ستاره یکی از مراکز تجاری استانبول نیز می باشد و هر اتاق این هتل جذاب مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، قهوه ساز و … می باشد. همچنین چند مورد از مهم ترین امکاناتی که این هتل دارد را می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته و … را نام برد.

اقامتگاه و هتل پوینت باربرس

یکی دیگر از هتل هایی که می توان در شهر استانبول نام برد، هتل پوینت باربرس می باشد. این هتل 5 ستاره و دارای 202تا اتاق می باشد و در نظر داشته باشید که تمامی آنها مانند دیگر هتل های 5 ستاره دارای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و … می باشد و همچنین خدماتی که هتل می دهد شامل وای فای، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته ساعته، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاف و … می باشد. همجنین در نظر داشته باشید که این هتل تا مرکز کنگره استانبول 6 کیلومتر فاصله دارد و می توانید گزینه ی مناسبی برای اقامت باشد.

هتل رافلز استانبول 

یکی از هتل های شیک و لوکس استانبول، هتل رافلز می باشد. این هتل دارای یک منظره زیبا به شهر استانبول دارد و همچنین سالن بدنسازی ویژه مهمانان می باشد که شما با اقامت در این هتل می توانید آنها را تجربه کنید. در نظر داشته باشید که این هتل امکانات زیادی مانند سالن آرایشی، وای فای، پارک بازی برای کودکان و … می دهد.

هتل رافلز استانبول
هتل رافلز

اقامتگاه و هتل هیلتون گاردن این گلدن هورن

در استانبول یکی از هتل های 4 ستاره و عالی این شهر را می توان به هتل هیلتون گاردن این گلدن اشاره نمود. این هتل لوکس در میان مسافران جذابیت خاصی دارد و دارای 210 تا اتاق می باشد. هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، لپتاپ و … می باشد و همچنین از خدمات این هتل می توان به وای فای، پارکینگ و … اشاره کرد.

هتل سلطان احمد یکی از بهترین هتل های استانبول

هتل های شهر استانبول هر کدام به نوع خودشان خاص هستند و می توانند به امکانات زیادی داشته باشند و یکی از آنها هتل 5 ستاره سلطان احمد می باشد. این هتل در منطقه فوق العاده ی سلطان احمد واقع شده است و فاصله این هتل با جاذبه های گردشگری مانند مسجد آبی بسیار کم است. یکی از امکانات خوبی که می توان نام برد در مورد این هتل فرش های ابریشمی می باشد که در تمامی اتاق های این هتل پهش شده است. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی می باشد که شما می توانید در اقامت خودتان در این هتل از آن استفاده کنید.

هتل سلطان احمد
سلطان احمد
سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، بهترین هتل های استانبول را برای شما نام و شرح دادیم ولی بدانید که هتل های بسیار خوبی در این شهر وجود دارد که می تواند خدمات و امکانات مناسبی به شما بدهند و ما آنها را نام نبردیم. در خاطر داشته باشید که هتل های خوب باید به شما خدماتی بدهند که شما اخساس راحنی کنید و همچنین سرگرمی هایی در هتل یا اطراف هتل باشد تا شما بتوانید از آنها لذت ببرید.

همچنین اگر می خواهید تور استانبول تهیه کنید، می توانید به آذربال مراجعه کنید. آدربال با داشتن بهترین قیمت ها و خدمات در سفر شما را همراهی می کنند.

سوالات متداول

  1. معروف ترین هتل بین مسافرین استانبول چه نام دارد؟
    هتل هیلتون گاردن این گلدن هورن بیت مسافران جذابیت خاصی دارد و می توان گفت یکی از معروف ترین هتل های این شهر زیبا است.
  2. بهترین هتل 5 ستاره استانبول کدام است؟
    هتل های 5 ستاره زیادی در استانبول موجود است که می توان نام برد ولی در کل هتل سلطان احمد، شیشلی، پوینت باربرس و … را می توان به عنوان بهترین ها نام برد.
  3. برای خرید و تهیه تور باید به کجا مراجعه کرد؟
    آدربال با داشتن بهترین قیمت ها و خدمات در سفر شما را همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *