بهترین مکان برای سفر در عید 1401

بهترین شهرها برای سفر در تعطیلات نوروز کجاست؟

همانطور که می دانید یکی از بزرگترین تعطیلات ایران، عید نوروز است و افراد زیادی هستند که بهترین مکان برای سفر خود در تعطیلات عید نوروز را انتخاب می کنند تا با خانواده و دوستان خوش بگذرانند. حال شما نمی دانید چه مکانی را برای سفر خود با خانواده و دوستان انتخاب کنید، ما در این مقاله به بهترین مکان ها برای سفر در تعطیلات نوروز می پردازیم و شما را با تمامی آنها آشنا می کنیم.

بهترین مکان های داخلی و خارجی برای سفر در عید نوروز به شرح زیر است:

  • جزیره کیش
  • قشم
  • شهر زیبای چابهار
  • مشهد مقدس
  • شهر استانبول
  • کوش آداسی
  • شهر تفلیس
  • وان ترکیه

در ادامه مطلب به دلیل اینکه چرا این گزینه ها بهترین مکان برای سفر در تعطیلات عید نوروز هستند می پردازیم.

بهترین مکان برای سفر در تعطیلات نوروز کجاست؟
بهترین مکان سفر در تعطیلات نوروز

بهترین مکان های داخلی برای سفر

ایران همانطور که می دانید بهترین مکان ها را از نظر طبیعت و هوایی دارد که می تواند پذیرای شما هنگام سفر به هرکدام از شهرهایی که معرفی کرده ایم باشد. البته در نظر داشته باشید مکان و شهر های داخلی بیشتری است که می تواند هنگام سفرتان در تعطیلات نوروز میزبان شما باشد ولی ما در این مقاله 4 تا از بیشترین مسافر پذیران در عید نوروز را معرفی کرده ایم که شما می توانید تمامی تورهای داخلی این شهرهایی که نام برده ایم در این مقاله را از سایت آذربال تهیه کنید.

بهترین مکان های داخلی برای سفر
بهترین مکان های داخلی

جزیره کیش

یکی از بهترین مکان برای سفر هم در ایران و هم در خارج از کشور به آنجا سفر می کنند، جزیره کیش است، سالانه 1 میلیون و 700 هزار نفر به این جزیره سفر می کنند. آب و هوای این جزیره شرجی و گرم است ولی در اوایل ماه فروردین یکی از بهترین زمان ها برای سفر است. شما با سفر به این جزیره می توانید کشتیرانی، غواصی، گلایدر سواری، اسکی روی آب و خیلی از کارهای خفن دیگر را تجربه کنید.

قشم

جزیره قشم یکی دیگر از مکان های عالی برای سفر است، اگر شما قصد سفر در تعطیلات نوروز را به این جزیره زیبا را دارید، باید از مناظر زیبای این جزیره، مانند دره ستارگان، تنگه چاهکوه، جزیره ناز، جنگل حرا و … دیدن کنید.

شهر زیبای چابهار

اگر به دنبال آب هوای خوب هستید، ما به شما چابهار را پیشنهاد می کنیم. چابهار یکی از سرسبزترین شهر های سیستان و بلوچستان است. از مناظر قشنگ و دیدنی چابهار می توان به ساختمان قدیمی تلگرافخانه، آرامگاه سید غلام رسول، ساحل صخره ای چابهار، کوه های مریخی، جنگل حرا و … اشاره کرد.

مشهد مقدس

یکی دیگر از بهترین مکان برای سفر شهر مشهد مقدس است. شهر مشهد یکی از مسافر پذیرترین شهرهای ایران است که سالانه به دلیل وجود حرم امام رضا افراد زیادی برای زیارت به مشهد سفر می کنند. همچنین مشهد، آثار تاریخی زیادی دارد که می توانید با سفر به این شهر از آنها دیدن کنید و سفر خود را لذت بخش تر کنید.

بهترین مکان های خارجی برای سفر

اگر شما می خواهید امسال کمی تغییر در سفرهایتان بدهید و از سفرهای داخلی خسته شده اید، ما در این بخش از مقاله به بهترین مکان های خارجی برای سفر می پردازیم. همچنین شما می توانید تور این شهرهای معرفی شده را از سایت آذربال تهیه کنید و تعطیلات عید نوروز خود در خارج کشور خوش بگذرانید.

بهترین مکان های خارجی برای سفر
بهترین مکان های خارجی

شهر استانبول

یکی از محبوب ترین شهر ها در بین مردم ایران، شهر معروف استانبول در ترکیه است، معمولا در تابستان ها مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند و در ایام نوروز مسافران کمتری به این شهر سفر می کنند که این ویژگی می تواند به خودی خود خوب باشد.

کوش آداسی

یکی از بهترین مکان برای سفر، کوش آداسی است. این شهر زیبا و خوش آب و هوا، که بیشتر ساکنان آنجا کوش آداسی را یک نوع شبه جزیره می دانند، یک گزینه عالی برای سفر در تعطیلات عید نوروز است.

شهر تفلیس

شما هر موقع به تفلیس سفر کنید، بدون شک از آن لذت خواهید برد. شهر تفلیس در کشور گرجستان واقع شده است و می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرتان در ایام نوروز باشد.

وان ترکیه

شهر وان در ترکیه یکی از ارزان ترین شهرهای خارجی برای ایرانیان است. وان به دلیل اینکه از نظر مسافت فاصله زیادی با ایران ندارد می توان زمینی به وان سفر کرد ارزان قیمت است. وان ترکیه می تواند یک گزینه عالی برای بهترین مکان برای سفر در ایام نوروز باشد که شما بتوانید با هزینه کم به آنجا سفر کنید.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید ما به شما برخی از بهترین گزینه ها برای سفر در ایام تعطیلات نوروزی معرفی کردیم. همچنین شما می توانید تمامی شهرهایی که در این مقاله مشاهده می کنید را  تور هایشان را با قیمت مناسبی از آذربال تهیه کنید و از سفرتان در ایام نوروز لذت ببرید.

سوالات متداول

  1. بهترین مکان ها داخلی برای سفر در ایام نوروز چه گزینه هایی هستند؟
    جزیره کیش، قشم، شهر زیبای چابهار و مشهد مقدس می توانند بهترین گزینه ها برای سفر در ایام نوروز باشند.
  2. بهترین مکان ها خارجی برای سفر در ایام نوروز چه گزینه هایی هستند؟
    شهر استانبول، کوش آداسی، شهر تفلیس و وان ترکیه می توانند بهترین گزینه ها برای سفر در ایام نوروز باشند.
  3. برای تهیه تور نوروزی به کجا باید مراجعه کرد؟
    آذربال با خدمات عالی و ثبت خاطرات زیبا برای شما، می تواند بهترین تور را برای شما آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *