بهترین مراکز خرید در پاریس

همانطور خیلی از افراد می دانند شهر پاریس، شهر رویاهاست و البته شهر پاریس لقب های زیادی دارد مانند شهر عاشقان دنیا، شهر رمان ها و فیلم های آشنایی که حتما یکی از آنها را دیده اید. شانزلیزه که به عنوان مد جهان شناخته می شود در این شهر واقع شده است و همچنین نا گفته نماند که برج ایفل سمبل همیشگی این شهر است. همانطور که می دانید مکان های تاریخی و گردشگری زیادی در این شهر واقع شده است برای مثال تابلوی مونالیزا و تکه هایی از تخت جمشید در موزه لوور واقع شده است و همچنین کلیسای مرموز نوتردام نیز چیزهای عجیب غریب شگفت انگیزی در خود جای داده است اما ما در این مقاله به بهترین مراکز خرید در پاریس می پردازیم و همچنین به شما ارزان ترین مرکز خرید در پاریس را به شما می گوییم.

بهترین مراکز خرید در پاریس کجاست؟

همانطور که می دانید پاریس جاهای دیدنی زیادی دارد از برج ایفل تا موزه های مشهور که همگی بسیار زیبا هستند ولی چقدر راجع به مراکز خرید پاریس می دانید؟ ما در این مقاله سعی داریم چند مکان فوق العاده برای خرید نام ببریم و در ادامه آنها را شرح دهیم. قبل از اینکه شروع کنیم همانطور که می دانید شهر پاریس مانند دیگر شهرهای پایتخت بزرگ و دارای مکان های مختلف برای خرید دارد و ما همچنان همین گونه آنها را به شما معرفی می کنیم. ما توسط لیست زیر مراکز خرید خوب پاریس را تقسیم بندی کرده ایم و آنها را برای شما شرح می دهیم.

  • خیابان هایی برای خرید در پاریس
  • فروشگاه های بزرگ در پاریس
  • مراکز خرید فوروم ال در پاریس
  • بازارهای مشهور پاریس
  • پاساژهای معروف پاریس

در ادامه مقاله این مواردی که نام برده شد شرح داده می شود و شما می توانید نام انواع مراکز معروف شهر پاریس را بدانید.

بهترین مراکز خرید در پاریس کجاست؟
بهترین مراکز خرید در پاریس

خیابان هایی برای خرید در پاریس

در خیابان های پاریس هر چیزی می توانید پیدا کنید، از فروشگاه های بزرگ تا مغازه های کوچک که بیشتر آنها در خیابان معروف ریوولی واقع شده است. خیابان ریوولی یکی از خیابان های معروف شهر پاریس می باشد و دارای انواع مغازه ها با محصولات مختلف می باشد که شما هر چیزی در آنجا پیدا می کنید.

خیابان بعدی که به شما معرفی می کنیم و خیلی معروف است خیابان شانزلیزه می باشد که می توان با اطمینان کامل گفت یکی از بهترین خیابان های مشهور پاریس می باشد که مخصوص خرید مسافران می باشد.

فروشگاه های بزرگ در پاریس

اولین موردی که ما به معرفی می کنیم گالری لافایت می باشد که دارای لباس هایی با برند های مختلف، جواهرات، لوازم آرایشی و … می باشد. گالری لافایت بسیار زیبا می باشد و شما تنها با دیدن نمای ساختمان از آن لذت می برید.

مورد بعدی که به شما معرفی می کنیم پرنتام نام دارد و معمولا از گالری لافایت خلوت تر می باشد ولی اگر علاقه خاصی به بوتیک های لوکس دارید می توانید به آنجا بروید و لذت ببرید. همچنین این فروشگاه یک شعبه دیگری به نام سیتادیوم دارد که بسیار جوان پسند و زیبا است.

بهترین مراکز خرید فوروم ال در پاریس

در این سال های گذشته یک مکان زیرزمینی به یک مرکز خرید بزرگ تبدیل شده است و بام این مرکز خرید به صورت شیشه ای طراحی شده است که می توانید باغی که در اطراف این بام وجود دارد را ببینید و لذت ببرید. همچنین مرکز خرید چهار فصل یک مرکز تجاری بزرگ در منطقه لدفانس می باشد که گفته می شود این مرکز تجاری یکی از بهترین مراکز خرید در پاریس و همچنین بزرگترین مرکز تجاری اروپا می باشد.

بهتر است بدانید که برسی ویلاژ یکی از زیباترین مرکز خریدی باشد که می توانید در پاریس ببینید. در این فروشگاه انبارهای قدیمی نوشیدنی وجود دارد که الان تبدیل به مغازه، رستوران و کافه شده اند و همچنین شما می توانید انواع بوتیک ها را در آنجا مشاهده کنید.

مراکز خرید فوروم ال در پاریس
فوروم ال در پاریس

بازارهای مشهور پاریس

بازارهای مشهور زیادی هستند که می توان نام برد به عنوان بهترین مراکز خرید در پاریس اما ما در این مقاله آنها را برای شما گلچین می کنیم. اولین موردی که به شما معرفی می کنیم رو داگر می باشد که معمولا در آن مواد غذایی های خوب مانند پنیر پیدا می کنید و از آن لذت ببرید. بعد از رو داگر به باشتی می رسیم؛ بازار باشتی در نزدیکی میدان وژ می باشد و در آنجا غذاهای داغ و لذیذ زیادی پیدا می کنید.

همچنین بهتر است بدانید که بازار میدان الیگر و سن توان گزینه های مهم دیگری برای بازارهای خورد و خوراک و عتیقه جات می باشد که شما می توانید خرید های ارزان خود را از آنجا انجام دهید و می توان گفت ارزان ترین مرکز خرید در پاریس می باشد.

پاساژهای معروف پاریس

اولین موردی که به شما معرفی می کنیم می توان گفت اولین پاساژی بود که تنها از شیشه و آهن ساخته شده است. علاوه بر مغازه های زیادی که دارد یک خروجی از موزه گره ون نیز دارد که می توانید از آن دیدن کنید. در ادامه می توان گالری ویوپن را به شما معرفی کنیم که شما می توانید در آن مغازه های بسیاری درباره مد و لوازم خانگی مشاهده کنید. آخرین پاساژی که ما به شما معرفی می کنیم یکی از بهترین مراکز خرید در پاریس می باشد که نام آن پاساژ گراند سر است. این پاساژ معماری بسیار زیبایی دارد، سقف آن شیشه ای و کف پوشیده از سرامیک را دارد و راهرویی بسیار باریکی را می توان در آنجا مشاهده کرد، این پاساژ بیشتر عتیقه جات، جواهر و صنایع دستی دارد که می تواند هدیه و سوقاتی خوبی را به شما پیشنهاد دهد.

پاساژهای معروف پاریس
پاساژهای پاریس
سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، ما به شما بهترین مراکز خرید در پاریس را معرفی کردیم و می توانید از تمامی آنها در شهر زیبای پاریس دیدن کنید. همچنین شما می توانید برای خرید تور شهر پاریس به آذربال مراجعه کنید.

آذربال با داشتن بهترین قیمت ها و بهترین خدمات می توانند در سفر شما را همراهی کنند.

سوالات متداول بهترین مراکز خرید در پاریس

  1. ارزان ترین مرکز خرید در پاریس چه نام دارد؟
    پاساژ گراند سر یکی از بهترین پاساژهای شهر پاریس می باشد که دارای عتیقه جات و صنایع دستی های متعددی می باشد.
  2. برای خرید لباس و لوازم آرایشی در پاریس بهترین گزینه چیست؟
    گالری لافایت یکی از بزرگترین فروشگاه های پاریس می باشد که دارای لباس های متعدد با برند های مختلف، جواهرات و لوازم آرایشی می باشد.
  3. برای خرید تور پاریس باید به کجا مراجعه کرد؟
    آذربال با داشتن بهترین قیمت ها و بهترین خدمات می توانند در سفر شما را همراهی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *