بهترین شهر های فرانسه برای سفر

معرفی بهترین شهرهای کشور فرانسه

بدون شک یکی از بهترین کشور های جهان، کشور فرانسه می باشد. سالانه افراد بسیار زیادی از جمله ایرانیان به این کشور سفر می کنند. البته اگر جزوه افرادی هستید که قصد دارید به این کشور سفر کنید باید با بهترین شهر های فرانسه برای سفر آشنا باشید. این کشور در جنوب غربی اروپا قرار دارد. همچنین جزو بزرگ ترین کشور های اروپایی محسوب می شود. کشور فرانسه همچنین آب و هوای متنوعی نیز دارد. زبان اغلب مردم این کشور فرانسوی می باشد.

فرانسه یکی از سه کشوری است که سواحل دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس را به خود اختصاص داده است. این کشور رتبه اول گردشگری نیز به همراه دارد. فراموش نکنید برای سفر به این کشور حتما به بهترین و معروف ترین شهر های این کشور نیز سفر کنید. فصل پاییز و بهار در این کشور بسیار دیدنی و دلنشین می باشد. کشور فرانسه همچنین جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیار زیادی نیز به خود اختصاص داده است.

همین خصوصیات باعث شده است سالانه تعداد زیادی از گردشگران به این کشور سفر کنند. پایتخت کشور فرانسه شهر بسیار زیبا پاریس می باشد. به طور کلی می توان گفت کشور فرانسه یک از بهترین کشور ها برای سفر و مهاجرت می باشد.

پاریس بهترین شهر کشور فرانسه

همانطور که می دانید یکی از بهترین شهر های فرانسه برای سفر و رزور تور فرانسه بدون شک شهر پاریس می باشد. این شهر بسیار زیبا همچنین پایتخت کشور فرانسه نیز می باشد. شهر پاریس به شهر عشاق معروف می باشد. همچنین در این شهر زیبا برج ایفل نیز قرار دارد. فرهنگ، موسیقی، مد و غذا در این شهر از ملیت های مختلفی نشات می گیرد.

موزه و کلیساهای متنوع و خاصی در این شهر قرار دارد. که می توان به کلیسای سکره کور، کلیسای سنت شاپل، موزه هنر های زیبا و… اشاره کرد. همچنین در کنار این مکان ها رستوران های مجلل و بوتیک های مدرنی نیز این شهر به خود اختصاص داده است. که می توان به خیابان شانزه لیزه، سالن های اجرای باله و.. اشاره کرد.

خصوصیات شهر پاریس
معرفی شهر زیبا پاریس

معرفی شهر نیس

یکی دیگر از بهترین شهر های فرانسه، شهر نیس می باشد، اگر تا کنون به این شهر سفر نکرده اید حتما با رزرو تور فرانسه خاطره خوبی از نیس با عزیزانتان بسازید.

این شهر جزوه بزرگ ترین شهر های فرانسه محسوب می شود. این شهر مانند پاریس جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. قرار گرفتن دریای مدیترانه در این شهر باعث شده این شهر در لیست بهترین شهر های کشور فرانسه قرار بگیرد.

قدیمی ترین بخش این شهر نیز کورس سلیا می باشد. که سالانه گردشگران بسیار زیادی به این بخش سفر می کنند. از مکان های تاریخی و گردشگری این شهر می توان به موزه ماتیس، کلیسای ارتدوکس، پارک فونیکس و… اشاره کرد.

لیون یکی از بهترین شهر های فرانسه برای سفر

به طور کلی می توان گفت پایتخت غذا در فرانسه شهر لیون می باشد. همچنین این شهر یکی از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر های فرانسه محسوب می شود. یکی از بهترین شهر های فرانسه ، شهر لیون می باشد. این شهر رستوران های مجلل، کافه های خاص، خیابان های سنگ فرش و… را به خود اختصاص داده است. همچنین پایتخت دوم کشور فرانسه شهر لیون می باشد. از مکان های جذاب و دیدنی این شهر می توان به کلیسای نوتردام ، موزه باستان شناسی، موزه هنر های زیبا و… اشاره کرد.

خصوصیات شهر بوردو

این شهر از دوران روم باستان به شهر بندری معروف است. همچنین شهر بوردو بناهای تاریخی بسیار زیبایی را به خود اختصاص داده است. از مکان های دیدنی و گردشگری در این شهر می توان به تئاتر بزرگ بوردو، پارک جاردین و.. اشاره کرد. همچنین این شهر برای سفر یکی از بهترین شهر ها محسوب می شود.

خصوصیات شهر بوردو
معرفی شهر بوردو

لیل بهترین شهر های فرانسه برای سفر

این شهر زیبا در شمال کشور فرانسه و در منطقه فلاندر قرار گرفته است. از بهترین و اصلی ترین جاذبه های این شهر نیز می توان به گراند پلاس، کلیسای جامع لیل و… اشاره کرد. این شهر نیز یکی از بهترین شهر ها برای سفر به فرانسه می باشد.

شهر آمین یکی از بهترین شهر های فرانسه

این شهر نیز در لیست بهترین شهر های فرانسه قرار دارد. شهر آمین در شمال فرانسه قرار دارد. رستوران های مجلل و کلیساهای باشکوهی در این شهر وجود دارد. همچنین می توانید یکی از برترین موزه هنر در شهر آمین بازدید کنید.

شهر مارسی بهترین شهر برای مسافرت به فرانسه

یکی از بهترین شهر های فرانسه، شهر مارسی می باشد. همچنین این شهر جزو پرجمعیت ترین شهر های فرانسه محسوب می شود. کلیسای جامع نوتردام دولاگارد، پارک ملی کلانک و… از مکان های گردشی و تاریخی در این شهر می باشد. در بنادر این شهر نیز رستوران های زیادی وجود دارد. که می توانید بهترین غذاهای دریایی را امتحان کنید.

خصوصیات شهر مارسی
معرفی شر زیبا مارسی

نکات مهم برای سفر به بهترین شهر های فرانسه

همانطور که گفته شد با بهترین شهر های فرانسه برای سفر آشنا شدید. البته فراموش نکنید که برخی نکات مهم و اساسی برای سفر در این کشور وجود دارد. بدون شک اگر به این نکات توجه کافی داشته باشید سفری بی نظیری را تجربه خواهید کرد در ادامه با برخی از این نکات آشنا خواهید شد.

  • برا ی حمل ونقل در کشور فرانسه می توانید در طول شب از مترو برای حمل و نقل استفاده کنید. همچنین باید بلیط مترو را تا هنگام بیرون آمدن از مترو با خود همراه داشته باشید.
  • همچنین در این کشور می توانید از انعام برای پیشخدمتان استفاده کنید.
  • در این کشور تنها در زمان صبحانه از چای و قهوه استفاده می شود. در طول روز کمتر پیش می آید که از این نوشیدنی ها سرو شود.
سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با بهترین شهر های فرانسه برای مسافرت به طور کامل آشنا شدید. این کشور در جنوب غربی اروپا قرار دارد. همچنین جزو بزرگ ترین کشور های اروپایی محسوب می شود. کشور فرانسه همچنین آب و هوای متنوعی نیز دارد. فصل پاییز و بهار در این کشور بسیار دیدنی و دلنشین می باشد. کشور فرانسه همچنین جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیار زیادی نیز به خود اختصاص داده است. همین خصوصیات باعث شده است سالانه تعداد زیادی از گردشگران به این کشور سفر کنند.

سوالات متداول بهترین شهر های فرانسه

  1. خصوصیات شهر پاریس در کشور فرانسه به چه صورت است؟
    شهر پاریس به شهر عشاق معروف است. همچنین در این شهر زیبا برج ایفل نیز قرار دارد. فرهنگ، موسیقی، مد و غذا در این شهر از ملیت های مختلفی نشات می گیرد. موزه و کلیساهای متنوع و خاصی در این شهر قرار دارد. که می توان به کلیسای سکره کور، کلیسای سنت شاپل، موزه هنر های زیبا و… اشاره کرد. همچنین در کنار این مکان ها رستوران های مجلل و بوتیک های مدرنی نیز این شهر به خود اختصاص داده است. که می توان به خیابان شانزه لیزه، سالن های اجرای باله و.. اشاره کرد.
  2. بهترین شهر های کشور فرانسه برای سفر چه شهر هایی هستند؟
    شهر پاریس، شهر لیل، شهر آمین، شهر بوردو، مارسی، نیس و لیون بدون شک جزو بهترین شهر های کشور فرانسه محسوب می شوند.
  3. خصوصیات شهر لیون در فرانسه به چه صورت است؟
    پایتخت غذا در فرانسه شهر لیون می باشد. همچنین این شهر یکی از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر های فرانسه محسوب می شود. این شهر رستورانهای مجلل کافه های خاص، خیابان های سنگ فرش و… را به خود اختصاص داده است. همچنین پایتخت دوم کشور فرانسه شهر لیون می باشد. از مکان های جذاب و دیدنی این شهر می توان به کلیسای نوتردام ، موزه باستان شناسی، موزه هنر های زیبا و… اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *