بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز

برای سفرهای نوروز خیلی از مردم برنامه هایشان را چیده اند یا در حال چیدن آن هستند، مخصوصا که این 2 سال اخیر مردم به علت کورونا مجبور شدند تعطیلات عید را در خانه های خودشان سپری کنند. ما در این مقاله سعی بر این هستیم که بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز را برای شما معرفی کنیم و در برنامه سفرتان به شما کمک کنیم.

معرفی بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز

همانطور که می دانید ترکیه مقصد خیلی از مسافران در عید نوروز و تابستان ها است. به علت اینکه ترکیه از نظر مرزی همسایه ایران است و همچنین یک کشور نیمه اروپایی می باشد، طرفدار زیادی بین مردم ایران دارد. حال امروزه که افراد زیادی به دنبال یک شهر و سفر خوب برای تعطیلات عید نوروزشان می باشند، بهترین گزینه های شهرهای ترکیه را برای شما آماده کرده ایم و امیدوار هستیم که یکی از این گزینه ها مقصدی برای سفرتان باشد.

  • استانبول، بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز

  • شهر وان ترکیه، مناسب کسانی با بودجه کم

  • آنتالیا، تعطیلات عید نوروز در بهترین شهر ترکیه

ما به شما شهرهایی از ترکیه را معرفی می کنیم که از نظر هزینه، آب و هوایی برای تعطیلات عید نوروز مناسب باشند که تعطیلات عید نوروز در بهترین شهر ترکیه اقامت داشته باشید و از آن لذت ببرید. در ادامه به معرفی شهر های ترکیه می پردازیم.

معرفی بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز
بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید

استانبول، بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز

همانطور که می دانید، استانبول، پایتخت کشور ترکیه می باشد و بسیار مناسب برای کسانی می باشد که علاقه زیادی به خرید از فروشگاه های بزرگ دارند است. شما با سفر به این شهر از ترکیه می توانید با فرهنگ، تاریخ کهن و تفریحات سالم را به صورت یکجا خواهید داشت. می توانید اطمینان خاطر باشید که در مدت اقامتتان در این شهر حوصله شما به هیچ وجه سر نمی رود.

باید بدانید که هوای ترکیه گرم و مدیترانه ای است و در ایام نوروز هوایی متعادل دارد که بسیار مناسب می باشد. همچنین شب های ترکیه در ایام نوروز کمی سرد است بنابراین پیشنهاد می شود در آن موقع از شب ها، زمان خود را در داخل هتل ها و مراکز گردشگری سر پوشیده بگذرانید. در نظر داشته باشید که در ایام نوروز پیشنهاد نمی شود که به ساحل ها و دریاها بروید زیرا که هنوز هوا آنقدر مناسب شنا کردن نمی باشد.

می توان به جرعت گفت بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز، استانبول است، زیرا که از همه نظر نیازهای مسافران را برآورده می کند، از گردش و تفریح گرفته تا خرید از فروشگاه های بزرگ و جذاب که شما می توانید تمامی آنها را فقط در شهر استانبول ترکیه تجربه کنید. شما می توانید با خرید تور استانبول از آذربال با بهترین قیمت ممکن سفر کنید و خاطرات زیبایی ثبت کنید.

استانبول، بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز
استانبول، بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید

شهر وان ترکیه، مناسب کسانی با بودجه کم

همانطور که می دانید شهر وان نسبتا از نظر مرزی با کشور ایران بسیار نزدیک است و به همین علت قیمت آن بسیار ارزان تر از بقیه شهرهای کشور ترکیه می باشد. شما می توانید بسیار راحت از راه زمینی به شهر وان سفر کنید و از طول مسیرتان از ایران به ترکیه لذت ببرید.

همچنین در سفر به شهر وان می توانید اجناس ترکیه که تخفیف نوروزی بر آنها اعمال شده است خریداری کنید و به عنوان سوقاتی آنها را برای اعضای خانواده تان بیاورید. در نظر داشته باشید که شهر وان از نظر تاریخی بسیار غنی می باشد و دوره های تاریخی مختلفی را مانند عثمانی، سلجوقیان، ارمنستان، اورارتو و بیزانس را در خود جای داده است و دارای بنا و معماری های تاریخی زیادی می باشد.

شما می توانید تور وان ترکیه را از سایت آذربال با بهترین قیمت تهیه کنید.

شهر وان ترکیه، مناسب کسانی با بودجه کم
شهر وان ترکیه

آنتالیا، تعطیلات عید نوروز در بهترین شهر ترکیه

شما می توانید با سفر کردن به آنتالیا از غذا و تفریحات بسیاری برخوردار شوید ولی همانطور که می دانید آنتالیا یک شهر گران قیمت برای مسافرها می باشد اما نسبت به خدماتی که می دهند، ارزشمند است و شما یک سفر فوق العاده و خاطره انگیز در این شهر از ترکیه خواهید داشت. باید بدانید که هتل های 5 ستاره و مجلل بسیاری در این شهر رقابت می کنند که با این اوصاف معلوم است که قرار نیست یک سفر کم هزینه باشد و شما می توانید به رفتن به هتل UALL و ALL از غذاهای رایگان بین 12 ساعت و 24 ساعت برخوردار شوید. 

همچنین در این شهر تفریحات دریایی، آبی، ورزشی و ساحلی برخوردار خواهید که این خودش یک ویژگی مثبت این شهر است. بنابراین با جرعت می توان گفت تعطیلات عید نوروز در بهترین شهر ترکیه، آنتالیا را نام برد.

آنتالیا، تعطیلات عید نوروز در بهترین شهر ترکیه
آنتالیا، عید نوروز در بهترین شهر ترکیه
سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، ما به شما 3 تا از بهترین شهرهای ترکیه برای سفر در عید نوروز را معرفی کرده ایم که شما می توانید با اقامت داشتن در هر یک از این شهرها خاطرات زیبایی با دوستان و خانواده های خود ثبت کنید. همچنین شما اگر قصد خرید تور با بهترین قیمت دارید، می توانید به آذربال مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. بهترین شهر ترکیه برای سفر در عید نوروز کجاست؟
    ترکیه شهرهای زیادی دارد که می توانید در ایام نوروز به آنجا سفر کنید ولی در کل 3 شهر آنتالیا، استانبول، وان بهترین شهرها برای سفر به ترکیه هستند.
  2. ارزان ترین شهر ترکیه برای سفر کجاست؟
    ارزان ترین و به صرفه ترین شهر ترکیه، وان است که از نظر تاریخی بسیار غنی می باشد.
  3. برای خرید تور شهرهای ترکیه باید به کجا مراجعه کرد؟
    اگر قصد خرید تور با بهترین قیمت دارید، می توانید به آذربال مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *