بهترین تفریحات و سرگرمی ها در جنوب ایران

همانطور که می دانید تمام کسانی که علاقه مند به تفریحات دریایی و آب هستند به جنوب ایران می روند و ما در این مقاله به بهترین تفریحات و سرگرمی ها در جنوب ایران می پردازیم. کسانی که معمولا برای تفریح به جنوب ایران سفر می کنند به کیش، قشم و هرمز می روند زیرا که از نظر تفریحات و خوش گذرانی ها مملو از انواع سرگرمی ها می باشد. در ادامه مقاله به معرفی شهرها و تفریحات جنوب ایران می پردازیم، بنابراین این مطلب را تا آخر بخوانید.

بهترین تفریحات و سرگرمی ها در جنوب ایران در چه شهرهایی است؟

همانطور که در اول مقاله گفته شد، بیشتر تفریحات جنوب ایران دریایی و آبی هستند مانند قواصی، شنا کردن، موج سواری و … ولی در در این مقاله ما به بهترین های آنها می پردازیم و امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید واقع شود. شهر هایی که قرار است به تفریحات آنها بپردازیم شامل موارد زیر است:

  • بهترین سرگرمی های کیش
  • بهترین تفریحات جنوب ایران در قشم
  • بهترین تفریحات و سرگرمی ها در هرمز

در ادامه ی این مقاله به شرح و توضیحات تفریحات این شهرها می پردازیم و امیدوار هستیم که این موارد را خودتان تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

بهترین تفریحات و سرگرمی ها در جنوب ایران در چه شهرهایی است؟
بهترین سرگرمی ها در جنوب ایران

بهترین سرگرمی های کیش

اولین موردی که ما به شما می گوییم تجربه کنید، فلای بورد است که دارای هیجان بسیار بالایی می باشد. برای اینکه این هیجان را تا عمق وجودتان حس کنید باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید. چون همانطور که از نامش پیداست، فلای برد با کمک پمپاژ آب در هوا معلق است. هنگامی که فلای برد را به خوبی کنترل کنید باعث می شود که بتوانید به راحتی حرکات نمایشی زیبا بزنید و یک تجربه ی پر هیجان و خاطره انگیز خواهید داشت.

مورد بعدی که به شما معرفی می کنیم شاتل و بنانا است، که به ظاهر ساده بسیار هیجان انگیز است. شاتل و بنانا به این گونه است که شما بر روی یک تیوپ بادی قرار گرفته اید و یک قایق گازی با سرعت شما را به آن طرف و این طرف می کشاند و شما می توانید با دوستان و خانواده خود این تفریح را انجام دهید.

گلایدر یکی دیگر از بهترین تفریحات و سرگرمی ها در جنوب ایران است. شما با به پرواز در آمدن در ارتفاعات می توانید جزیره کیش را از بالاها تماشا کنید و یک خاطره برای خود ثبت کنید. همچنین شما می توانید خرید تور کیش را از آذربال انجام دهید.

بهترین سرگرمی های جزیره کیش
بهترین سرگرمی های کیش

بهترین تفریحات جنوب ایران در قشم

اولین تفریح که پیشنهاد می شود در قشم انجام دهید، سافاری در صحرای قشم است. سافاری در قشم را شما می توانید به دو شکل استفاده از اتومبیل ویژه یا سوار بر شتر شدن تجربه کنید. هر دوی آنها حس متفاوتی نسبت به یک دیگر می دهند و باعث می شود شما یک خاطره زیبا برای خودتان ثبت کنید.

مورد دومی که به شما معرفی می کنیم، اسکی کردن روی آب است. شما باید کفش های مخصوص اسکی روی آب را پوشیده و تعادل خود را حفظ کنید. این ورزش را بهتر است با یک فرد با تجربه انجام دهید تا یک وقت دچار مشکل نشوید.

پارک آبی قشم بدون شک یکی از بهترین تفریحات جنوب ایران است. اگر شما علاقه ای به بازی های آبی ندارید و نمی خواهید خیس بشید هیچ جای نگرانی ندارد زیرا که می توانید از بازی های دیگر همچون دوچرخه سواری، بیلیارد و دیگر موارد خوش بگذرانید. در این پارک رستوران و کافه های مختلفی وجود دارد که در زمان استراحت شما می توانند به شما خدمات بدهند.

در آخرین تفریحات قشم، احتمالا دره ستارگان را شنیده اید. شما به رفتن به این نقطه از مکان قشم می توانید ستارگان را در آسمان مشاهده کنید و یکی از زیباترین و جذاب ترین تفریحاتی است که شما می توانید در طول عمر خود تجربه کنید است.

بهترین تفریحات جنوب ایران در قشم
بهترین تفریحات در قشم

بهترین تفریحات و سرگرمی ها در هرمز

جزیره هرمز مملو از زیبایی ها است و در کنار آن می توان به تماشای شب تاب های ساحلی اشاره کرد. شما می توانید شب تاب های دریایی را هنگامی که موج دریا آنها را در شب به ساحل می آورد تماشا کنید. شما بعد از گذشت 2 ساعت از تاریک شدن هوا می توانید آنها را به رنگ آبی مشاهده کنید.

دومین موردی که شما می توانید با رفتن به جزیره هرمز مشاهده کنید، دره مجسمه ها می باشد که می نوان به جرعت گفت یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی ها در جنوب ایران می باشد. 

بهترین تفریحات و سرگرمی ها در هرمز
بهترین سرگرمی ها در هرمز
سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش خود را کردیم که شما را با تفریحات انواع شهرهای جزیره ای مانند قشم، کیش و هرمز که در جنوب ایران واقع شده اند، معرفی کنیم و امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

سوالات متداول

  1. یکی از بهترین تفریحات کیش چه چیزی است؟
    یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در جنوب ایران تجربه کنید فلای بورد است.
  2. بهترین سرگرمی در جنوب برای تجربه کردن با خانواده و دوستان چه چیزی است؟
    بهترین سرگرمی های سالمی که شما می توانید با خانواده و دوستان خود تجربه کنید شاتل بنانا و پارک آبی است.
  3. چطور می توان برای سفر به جنوب توری مطمئن خریداری کرد؟
    شما می توانید با تماس با کارشناسان آذربال تور های جنوب کشور نظیر تور قشم، تور کیش و … را خریداری نمایید.

3 دیدگاه برای ”بهترین تفریحات و سرگرمی ها در جنوب ایران

  1. درود و دم پرسنل کلوپ نگین ساحل قشم در پارک زیتون گرم که با روی خوش و مهارتشون لحظه های خارق العاده ای را زیر آب برامون ساختن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *