بهترین تفریحات جزیره قشم

معرفی بهترین تفریحات جزیره قشم

قشم بزرگترین و طولانی ترین جزیره ایران می باشد که دارای مناطق دیدنی بسیار زیادی است و توریست های زیادی هر سال به این جزیره زیبا سفر میکنند و برای اینکه این کار را انجام دهند از تور قشم استفاده می کنند. از آنجایی که بیشتر افراد با تفریحات این جزیره آشنایی ندارند گمان می کنند که قشم دارای تفریحات کمی است و از این نظر به این جزیره سفر نمی کنند. بهترین تفریحات جزیره قشم را می توانید در تور های مختلف پیدا کنید و هر کدام از تور ها تفریحات مختلفی را ارائه میدهند.

تفریحات این جزیره به بازدید از مناطق طبیعی و تاریخی محدود نمی شود تفریحات بسیار زیادی در آن قرار گرفته است که هر کدام را که می خواهید می توانید در تور قشم استفاده کنید. در گذشته جزیره قشم دارای امکانات و تفریحات کمتری بود اما امروزه با گذشت زمان می بینیم که امکانات تفریحی بسیار زیادی وارد این جزیره شده اند و تعداد گردشگرانی که به آن سفر میکنند روز به روز در حال افزایش می باشد.

مکان های دیدنی قشم

قشم دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی است که بازدید از آنها خالی از لطف نمی باشد و اکثر افرادی هم که به این جزیره سفر می کنند می خواهند از این مکان های دیدنی بازدید کنند:

  • دره ستارگان: شاید از معروف ترین مکان هایی که در این جزیره برای دیدن وجود داشته باشد دره ستارگان است، این منطقه به دلیل ظاهر طبیعی و عیجی که دارد بسیار معروف می باشد.
  • جزیره هرمز: از دیگر مکان های دیدنی که هر گردشگری باید آن را مورد بازدید قرار دهد و تجربه سفر به آن را داشته باشد جزیره هرمز است که می توانید با سفر به قشم آن را تجربه کنید.
  • جنگل حرا: جنگل حرا نیز یکی دیگر از دیدنی های قشم است که افراد زیادی به آن سفر میکنند و می توان گفت یکی دیگر از عجایب قشم است، این جنگل درون آب قرار دارد و برای بازدید از آن باید سوار قایق شوید.
  • جایر ناز قشم: یکی از جریزه های بسیار زیبا و جذاب شهر قشم جزایر ناز است که هر تمام افراد شیفته زیبایی این جزیره می‌شوند.
  • خانه های محلی: افراد محلی در این جزیره بسیار خون گرم می باشند و شما را به خانه های خود نیز دعوت میکنند شما با رفتن به خانه آنها می توانید با آداب و رسوم فرهنگ و غذاهای آنها آشنا شوید.
  • جزیره هنگام:جزیره هنگام یکی دیگر از مناطقی می باشد که می تواند شما را شگفت زده کند و به شما توصیه میکنیم برای سفر به این جزیره کوچک حتما در شب این کار را انجام دهید تا شن های ساحل که در شب نور میدهند را تماشا کنید.
مکان های دیدنی قشم
طبیعت دیدنی قشم

همه این مکان ها از جمله بهترین تفریحات جزیره قشم هستند که شما می توانید در تور قشم از آنها استفاده کنید.

بهترین تفریحات آبی جزیره قشم

از آنجایی که قشم در خلیج پارس قرار دارد و دور تا دور این جزیره را آب های خلیج پارس پوشانده است، کسانی که به این جزیره سفر می کنند می توانند از تفریحات ابی نیز استفاده کنند. تفریحات آبی این جزیره بسیار هیجان انگیز است و برای استفاده از آن ها می بایست به ساحل های آن سفر کنید.

  • جت اسکی: جت اسکی از جمله تفریحاتی محسوب می شود که در جزیره قشم بیشترین طرفدار را دارد و برای همین این سرگرمی در قشم رایج می باشد.
  • غواصی:یکی دیگر از تفریحات قشم غواصی می باشد که در این جزیره هم انجام می شود و می توانید در زیر دریا شنا کنید.
  • اسکوتر زیر آب: همراه با غواصی می توانید با استفاده از اسکوتر آبی در زیر دریا به گشت و گذار بپردازید.
  • شاتل سواری: شاتل سواری نیز که در کیش برگزار می شود در قشم هم وجود دارد و می توانید از آن لذت ببرید.
  • پاراسل:خوشبختانه در این جزیره هم امکان پاراسل سواری وجود دارد که یکی از تفریحات هیجان انگیز است و شما را با چتر به یک قایق می بندند و با حرکت کردن قایق شما به بالا می روید و لذت زیادی می برید.
بهترین تفریحات آبی جزیره قشم
پاراسل سواری

این سرگرمی ها جزو بهترین تفریحات جزیره قشم می باشند و گردشگران حداقل از یکی از این سرگرمی ها باید استفاده کنند.

بهترین تفریحات خشکی در قشم

از دیگر تفریحاتی که در قشم قرار دارند، سرگرمی هایی است که در خشکی می باشند، تعداد این تفریحات بسیار زیاد است اما ما به چند نمونه از بهترین های انها اشاره می کنیم:

  • سافاری: جزیره قشم نیز دارای سافاری است و با استفاده از تور قشم می توانید از سافاری استفاده کنید و به گشت و گذار در طبیعت بپردازید.
  • خرید در بازار و فروشگاه: از آنجایی که قیمت اجناس در قشم پایین تر می باشد یکی از تفریحات این است که در بازار ها و فروشگاه ها به خرید کردن بپردازید.
  • پارک ها و مراکز تفریحی: در این جزیره پارک ها مراکز اینگونه بسیاری وجود دارد که میتوانید به بازدید از آنها بپردازید.
  • پاراگلایدر: پاراگلایدر سواری یکی دیگر از تفریحاتی است که در این جزیره وجود دارد و جزو هیجان انگیز ترین تفریحات به شمار می رود که می توانید با استفاده از تور قشم از آن استفاده کنید. این ها نیز بهترین تفریحات جزیره قشم می باشند که در خشکی برگزار می شوند.
بهترین تفریحات خشکی در قشم
سافاری در جزیره زیبای قشم

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که این ها تنها بخشی از تفریحات این جزیره هستند و با استفاده از آنها می توانید تجربه سفرتان را دو چندان کنید. تفریحاتی که در این جزیره برگزار می شود و وجود دارد در سطح بین المللی هستند و در سطح جهانی می باشند. بهترین تفریحات جزیره قشم سرگرمی های آبی هستند که تعداد آن ها کم نیست و به زودی بسیاری از تفریحات آبی دیگر به آن اضافه می شود و شما می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین از تفریحاتی که به تازگی در این جزیره اضافه شده است سافاری و فلای بورد می باشد.

سوالات متداول بهترین تفریحات جزیره قشم

  • تفریحات جزیره قشم در چه فصلی امکان پذیر است؟
    اکثر افرادی که از تفریحات جزیره قشم استفاده میکنند در فصل زمستان و پاییز این کار را انجام می دهند.
  • آیا هزینه های تفریحات در قشم بالا است؟
    هزینه تفریحات در قشم بستگی به نوع تفریح دارد و معمولا تفریحات آبی هزینه بیشتری دارند اما قیمت آنها از مناطق دیگر کمتر می باشد.
  • چگونه می توانید از تفریحات قشم استفاده کنیم؟
    برای اینکه بتوانید از تفریحات جزیره قشم استفاده کنید می توانید از تور قشم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *