بهترین بازار لوازم خانگی در قشم

در سفر به جزیره قشم یکی از مهم ترین مسائل علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری این است که از کجا می توانیم خرید کنیم و بهترین بازار لوازم خانگی در قشم کجاست؟ البته در صورتی که با تور قشم مسافرت کنید پیشنهاد هایی مطرح میشود اما؛ در پاسخ به این سوال باید چند فاکتور را در نظر گرفت تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد.

در واقع بهترین بازار لوازم خانگی در قشم را خود شما بعد از خواندن این مقاله می توانید برای خود تعیین کنید چرا که بسته به نیاز و بودجه بازار به بازار متفاوت است.

معرفی بهترین بازار لوازم خانگی در قشم

به طور کل قشم به دلیل شرایط محیطی و منطقه ای از قیمت های اقتصادی تری به خصوص در زمینه لوازم خانگی برخوردار است و سالانه بسیاری از گردشگران به این منظور به این جزیره زیبا سفر می کنند. از بهترین بازار لوازم خانگی در قشم می توان اشاره کرد به :

بازار ستاره در قشم، یک بازار همه چی تمام

در واقع این بازار علاوه بر اینکه دارای مغازه های بسیاری در زمینه لوازم خانگی است دارای دیگر اصناف نیز بوده و محل بسیار مناسبی برای انجام تمامی خرید ها در قشم به شمار می رود. در بازار ستاره شما می توانید انواع اجناس از برندهای معروف و معتبر نظیر ال جی، سامسونگ و … را پیدا کنید.

البته این نکته حائز اهمیت است که به دلیل شرایط تحریمی ممکن است یافتن برخی از برندها سخت تر باشد اما به احتمال زیاد بسیاری از این برندها را با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر مناطق می توانید پیدا کنید.

بازار ستاره قشم
مرکز خرید ستاره در قشم

سیتی سنتر قشم

از دیگر مراکز خرید عالی در قشم که در زمینه فروش لوازم خانگی صاحب نام است می توان به سیتی سنتر قشم اشاره کرد. سیتی سنتر قشم از مراکز خرید قدیمی این جزیره محسوب شده و از نظر مکانی پایین تر از میدان امام قلی خان قرار دارد. این فروشگاه بزرگ دارای سه طبقه بوده که دو طبقه آن تجاری هستند و می توان آن را یکی از بهترین بازار لوازم خانگی در قشم نامید.

لازم به ذکر است که سیتی سنتر در واقع شامل دو مرکز تجاری به نام های سیتی سنتر 1 و سیتی سنتر 2 بوده که این دو مرکز با یک راهرو به یکدیگر متصل هستند و هر دو دارای دو طبقه تجاری می باشند. علاوه بر این در کنار امکانات خرید می توانید از امکانات تفریحی این سنتر ها نیز استفاده کنید تا اوقات خوشی را سپری کنید.

سیتی سنتر بهترین بازار لوازم خانگی در قشم
مرکز خرید سیتی سنتر در قشم

پردیس قشم از بهترین بازار لوازم خانگی در قشم

اولین چیزی که در بدو ورود به این بازار توجه شما را جلب می کند نوع معماری و ستون های بزرگ آن است. بازار پردیس قشم بازاری است که به کالاهای با کیفیت بالا و قیمت پایین معروف است. در این بازار می توانید انواع لوازم خانگی از برند های مختلف بیابید و به همین دلیل است که در لیست بهترین بازار لوازم خانگی در قشم قرار گرفته است.

این بازار در بلوار ولیعصر و چهارراه پردیس در هرمزگان واقع شده است و دسترسی به آن نسبتا آسان است. همچنین علاوه بر لوازم خانگی این بازار دارای بازار پوشاک نیز بوده که از این حیث می تواند یک مرکز خرید ایده آل نام بگیرد.

پردیس قشم
مرکز خرید پردیس در قشم

مرکز تجاری دو دلفین

از بزرگترین و بهترین بازار لوازم خانگی در قشم می توان به مرکز خرید دو دلفین اشاره کرد. این فروشگاه دارای 6 طبقه و نزدیک 750 فروشگاه بوده که در آن شما می توانید به تقریب همه چیز پیدا کنید. از این رو پیدا کردن معتبر ترین برندهای لوازم خانگی در این مرکز خرید دشوار نبوده و می توانید هنگام یافتن کالای مورد نیاز خود ساعات خوشی را سپری کنید.

بازار دو دلفین
مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید مرجان در قشم

این بازار دارای دو فاز بوده و علاوه بر آن در طبقه پایینی خود دارای هایپر مارکت می باشد که می توان از این بازار در لیست بازار های چند منظوره یاد کرد. در بازار مرجان شما تقریبا می توانید هر آنچه که نیاز دارید را پیدا کنید و از بودن در این مرکز خرید لذت ببرید.

این مرکز خرید مانند پردیس قشم در بلوار ولیعصر و چهارراه پردیس هرمزگان واقع شده و می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و همه خرید های خود را به نحو احسنت انجام دهید.

بازار مرجان
مرکز خرید مرجان از بهترین مراکز خرید در قشم

از دیگر بهترین بازار لوازم خانگی در قشم

مراکز تجاری و خرید دریا، پرشین گلف و زمرد از مراکزی هستند که شما می توانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را در آن ها تهیه کنید. این مراکز انواع وسایل خانگی و برقی را دارا بوده و می توانید در صورتی که نتوانستید کالای مورد نیاز خود را از دیگر مراکز خرید تهیه کنید؛ در این سه مرکز به دنبال آن بگردید.

بازار پرشین گلف
مرکز خرید پرشین گلف در قشم
سخن پایانی

از مهم ترین مسائلی که در سفر به هر نقطه حائز اهمیت است می توان به خرید اشاره کرد. با خرید کردن علاوه بر آشنا شدن با فرهنگ مردمان منطقه می توانید وجود خود را نیز غرق در لذت نمایید. از بهترین ویژگی های جزیره زیبای قشم می توان به وجود مراکز خرید زیاد و همینطور با قیمت های پایین اشاره کرد که هر یک می توانند برای شما بهترین بازار لوازم خانگی در قشم باشند.

تنها مورد این است که بتوانید با توجه به بودجه و مسافت خود نسبت به مراکز و از این دست موارد بهترین مرکز را پیدا کرده و نیاز های خود را رفع نمایید. در این مقاله سعی شد به بهترین بازار لوازم خانگی اشاره شود تا بتوانید بی دغدغه از سفر خود نهایت لذت را ببرید. آژانس هواپیمایی آذربال با بهترین موارد تور قشم، فرانسه، کوش آداسی و … می تواند برای شما سفری لذت بخش را رقم بزند.

سوالات متداول بهترین بازار لوازم خانگی در قشم

  1. بهترین زمان برای خرید در قشم چه زمانی است؟
    در فصل تابستان عموما فروشگاه تخفیف های مناسبی زده و از بهترین مواقع برای خرید در جزیره قشم می باشد.
  2. در زمان خرید لازم است به نکته خاصی توجه کنیم؟
    در زمان خرید بهتر است حواستان بسیار به اضافه بار باشد تا در هنگام برگشت به مشکل بر نخورید، علاوه بر آن سعی کنید هدف خود را از خرید مشخص کنید تا از اتلاف وقت جلوگیری کرده و بتوانید از همه جاذبه های گردشگری جزیره قشم نهایت لذت را ببرید.
  3. آیا قشم بازار محلی نیز دارد؟
    بله ؛ و از این بازار ها می توان به بازار درگهان و بازار قدیم قشم اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *